Pomysł ze stacyjką naprawę niezły
postaram się ten patent ogarnąć. Na razie tylko opcja z adaptacją sterowania szyberdachem z VI
Na początek, porównanie V i VI
V
188.
VI
189.
Rożnica jest w ilości kabli, V ma kostkę 6 pinów a VI ma ich 7.
V
190.
VI
191.
I różnice w przełącznikach
V
192.
VI
193.
Czas do pracy
ze starej lampki ( V ) wyjmujemy kostkę, proponuje rozgiąć znaczone uchwyty (1) i odciąć jak najdłuższe kabelki (3).
Trzeba też obciąć dwa kable (4), Kabel biały z czarną kreską usuwamy jest pod taśmą izolacyjną (2) i izolujemy to miejsce ponownie
194.
Z wtyczką od lampki VI lutujemy przewody zgodnie z poniższym zdjęciem
Jeden przewód zostaje wolny ( pin 2 ), do niego podłączymy zasilanie z lampki w cześć tylnej auta, Tam jest doprowadzony kable od włączników przy drzwiach.
195.
No i to co mi zabrało najwięcej czasu, przeprowadzenia kabla
Proponuje odkręcić uchwyt dla pasażera przy podsufitce. Kabelek to 1,5 mm.
Do wolnego kabelka przy lampce z VI lutujemy kabel
196.
197.
Co do lampki z tyłu kabel przylutowałem
198.
A teraz skręcamy wszytko na swoich miejscach i mamy oświetlenie z epizodu po otwarciu drzwi
Mam filmik jak to działa ale nie wiem jak go zamieścić
To moj pierwszy opis pracy , wszystkie sugestie to wprowadzenia z mian w opisie mile widziane