HdS1989 pisze:Zawsze możesz dać komuś kto sprawa plastiki, jak da porządne wzmocnienia nic nie powinno się z tym dziać.
I tak musze dać żeby otwory po wkrętach pozaprawiać.
HdS1989 pisze:Zawsze możesz dać komuś kto sprawa plastiki, jak da porządne wzmocnienia nic nie powinno się z tym dziać.
Cisiel pisze:Tylny zderzak od spodu ma naznaczone takie "+" - w tych miejscach wiercisz żeby przykręcić dokładkę. Jak zdejmiesz zderzak to ogarnięty ktoś w spawaniu plastików bez problemu dorobi te mocowania i dospawa do dokładki. Uszczelka na pewno 94zł mnie kosztowała, potrzebne jeszcze były blaszki plus śruby. Z tego co pamiętam to ASO nie ma już tych blaszek w ofercie i wytrawiłem swoje oryginalne. Tylko śruby nowe dałem, które były dostępne. Ty jak nie masz tych mocowań oryginalnych to pomocuj to na normalne śruby plus nakrętki do tego co dospawa magik
QubaKpl pisze:Z tym klepaniem daj już sobie spokój
Czyli zmiana zaworu potwierdza lepszą żwawość silnika tak jak u mnie
pablosss pisze:Trudny dostęp do tego zaworu?
A do filterka?
pablosss pisze:Dzięki za wyczerpującą odpowiedź
Kiedyś w wolnej chwili sprawdzę jak mój się otwiera.
QubaKpl pisze:Mógłbyś nagrać dźwięk tego klepania ?
Eee na BC Racing jak ustawisz twardość na min. to pływa bardziej niż na seriiklexmix pisze:Mam nadzieję że to będzie juz ostatni sezon na fabrycznym zawiasie.
Chociaż nie wiem czy nie bede na początku ku*wił na gwint skoro używam auta na co dzień.
Niestety i w zimę będzie musiało być używane, i aż mi krwawi serduszko z tego powodu
Wersja Basis? Ona jest na pillowball?klexmix pisze:Ja sie akurat na Teina nastawiłem.