Krrizz ST 205
- Cisiel
- Użytkownik
- Posty: 1496
- Rejestracja: 01-03-16, 16:59
Re: Krrizz ST 205
Uwielbiam Twoje aktualizacje tematu
Najlepszy GT FOUR bez dwóch zdań.
Najlepszy GT FOUR bez dwóch zdań.
- greos39
- Klubowicz
- Posty: 1110
- Rejestracja: 09-06-16, 12:57
Re: Krrizz ST 205
Dużo fotek, takie update'y są najlepsze
Pod maską taki ogar, że można by tam jeść z intercoolera
Pod maską taki ogar, że można by tam jeść z intercoolera
⇨ Toyota Celica T23 2ZZ-GE '04 - childhood dream project car
⇨ Toyota Corolla E3 3K-H '79 - classic project car
⇨ Lexus IS200 SC XE10 1G-FE '04 - dream daily
⇨ Toyota Celica T23 2ZZ-GE '02 - sold
⇨ Lexus GS300 S19 3GR-FSE '06 - sold
⇨ Toyota Corolla E3 3K-H '79 - classic project car
⇨ Lexus IS200 SC XE10 1G-FE '04 - dream daily
⇨ Toyota Celica T23 2ZZ-GE '02 - sold
⇨ Lexus GS300 S19 3GR-FSE '06 - sold
- krrizz
- Klubowicz
- Posty: 2343
- Rejestracja: 07-05-06, 13:40
Re: Krrizz ST 205
Celica stoi rozebrana, bo czas poświęciłem na małą wtopę, którą kupiłem - Suzuki Ignis Sporta
ale już niedługo wracam z tematem
kupione $#%&&^! jak korek chłodnicy, nowe naklejki, kołki ...
oraz przypłynęła z Japonii kolejne akcesorium dealerskie
automatyczny krętacz lewarka
ale już niedługo wracam z tematem
kupione $#%&&^! jak korek chłodnicy, nowe naklejki, kołki ...
oraz przypłynęła z Japonii kolejne akcesorium dealerskie
automatyczny krętacz lewarka
- bartek_asik
- Klubowicz
- Posty: 6237
- Rejestracja: 10-11-06, 10:48
Re: Krrizz ST 205
Ale bajer z tym "krętaczem"
セリカ ST182 - sold
Swift GTi Rally - sold
セリカ ST162 - rally
Corolla E12 - sold
Doblo 263 Power - sold
Chevy TrailBlazer - for sale
next daily? Tundra? RAM?
"Mąż tam w świecie za funtem odkładał funt
Na Toyotę przepiękną aż strach"
Swift GTi Rally - sold
セリカ ST162 - rally
Corolla E12 - sold
Doblo 263 Power - sold
Chevy TrailBlazer - for sale
next daily? Tundra? RAM?
"Mąż tam w świecie za funtem odkładał funt
Na Toyotę przepiękną aż strach"
- Robert
- Site Admin
- Posty: 8003
- Rejestracja: 19-12-03, 23:41
Re: Krrizz ST 205
A gdzie tego wkrętacza zamontujesz, tak żeby się nie chlebotał?
Ciekawe, że najbardziej do naruszania zasad namawiają Ci, którzy przed chwilą ścigali ich obchodzenie.
- bartek_asik
- Klubowicz
- Posty: 6237
- Rejestracja: 10-11-06, 10:48
Re: Krrizz ST 205
Robert pisze:A gdzie tego wkrętacza zamontujesz, tak żeby się nie chlebotał?
No właśnie.. to auto Krrizz'a.. tam nie może być druciarstwa.. torba na narzędzia z biedronki odpada.. siatka z Lidla też.. na pewno jest jakieś tajne ukryte mocowanie
セリカ ST182 - sold
Swift GTi Rally - sold
セリカ ST162 - rally
Corolla E12 - sold
Doblo 263 Power - sold
Chevy TrailBlazer - for sale
next daily? Tundra? RAM?
"Mąż tam w świecie za funtem odkładał funt
Na Toyotę przepiękną aż strach"
Swift GTi Rally - sold
セリカ ST162 - rally
Corolla E12 - sold
Doblo 263 Power - sold
Chevy TrailBlazer - for sale
next daily? Tundra? RAM?
"Mąż tam w świecie za funtem odkładał funt
Na Toyotę przepiękną aż strach"
- krrizz
- Klubowicz
- Posty: 2343
- Rejestracja: 07-05-06, 13:40
-
- Użytkownik
- Posty: 469
- Rejestracja: 30-05-17, 14:21
Re: Krrizz ST 205
zakupy ciekawostki piękne wynajdujesz myślałeś żeby kupić sobie clean box do bagażnika? Znalazłem ostatnio clean box do kabiny ale te do kabiny wychodziły do wersji rhd niestety
clean box był tylko przy nogach pasażera w wersji rhd ( można by go przerobić na lhd ale trochę rzeźby z tym by było
natomiast schowek do bagażnika - to baaaardzo rzadko spotykany gadżet i mego trudno go znaleźć
clean box był tylko przy nogach pasażera w wersji rhd ( można by go przerobić na lhd ale trochę rzeźby z tym by było
natomiast schowek do bagażnika - to baaaardzo rzadko spotykany gadżet i mego trudno go znaleźć
- bartek_asik
- Klubowicz
- Posty: 6237
- Rejestracja: 10-11-06, 10:48
Re: Krrizz ST 205
Krrizz powinieneś założyć podobną stronkę/bloga o doposażeniu jak kiedyś jakiegoś japończyka T18 na maksymalnym wypasie krążyło po sieci (lusterka ultradźwiękowe, 4WS, parktronik, nerki do oparcia nogi o tunel itp..)
セリカ ST182 - sold
Swift GTi Rally - sold
セリカ ST162 - rally
Corolla E12 - sold
Doblo 263 Power - sold
Chevy TrailBlazer - for sale
next daily? Tundra? RAM?
"Mąż tam w świecie za funtem odkładał funt
Na Toyotę przepiękną aż strach"
Swift GTi Rally - sold
セリカ ST162 - rally
Corolla E12 - sold
Doblo 263 Power - sold
Chevy TrailBlazer - for sale
next daily? Tundra? RAM?
"Mąż tam w świecie za funtem odkładał funt
Na Toyotę przepiękną aż strach"
- Doktorek
- Użytkownik
- Posty: 103
- Rejestracja: 26-04-18, 00:09
Re: Krrizz ST 205
Nagraj filmik jak działa nowa zabawka
- krrizz
- Klubowicz
- Posty: 2343
- Rejestracja: 07-05-06, 13:40
Re: Krrizz ST 205
Kurczę moje update są co pół roku niedobrze ......
Suzuki Ignis sport (super samochodzik zabawka) niestety okazał się niewypałem i musiałem się go pozbyć
Późną jesienią rozebrałem wnętrze Celicy można powiedzieć praktycznie do zera.
została tylko podsufitka i deska.
Rozebrałem ją, żeby sprawdzić, jak wygląda pod spodem, wyczyścić sobie wszystkie plastiki (po raz kolejny) oraz będzie dużo łatwiejszy dostęp do montażu gadżetów.
Celica rozebrana a w między czasie nastały spore zmiany personalne w mojej pracy i przejąłem obowiązki 2 osób, które odeszły baardzzooo mocno spowolniło to wszystkie moje prace.
W Styczniu Celica pojechała do kolegi Cams’a z forum na montaż premium audio.
Konieczne było odtworzenie oryginalnych kostek od radia, dodatkowo CAMS dodał przejściówkę ISO do radia sony oraz konwerter fal radiowych z Japonii na Polskę, także w tym momencie mogę dowolnie wybrać które radio akurat chce, czy oryginalne czy aftermarketowe.
Do tego Zamontowane zostały wszystkie wzmacniacze Premium Audio i wszystko śmiga.
Głośniki pozostają, póki co te które były …
Ponadto podłączone zostały japońskie gadżety: Conlight czyli włącznik świateł, antistatic plate - plakietka antystatyczna oraz ETC – japońska „gaduła”, która wita mnie po uruchomieniu Celicy.
W między czasie padł mi akumulator i aby odpalić należało podładować go co najmniej przez 30 min
więc zakupiłem aku Yuasa ybx7027 efb7, gdyż ta jako jedyna pasowała kolorystycznie do komory silnika
Następnym korkiem było otworzenie rewizji śrub mocujących belkę z przodu. Rewizja znajduje się pod wygłuszeniem i mało kto pamięta, żeby tam zajrzeć
Na szczęście w środku oprócz pełnej ilości piachu nie było rdzy
Po umyciu i wymianie kołków plastikowych (rewizji) całość została zabezpieczona preparatem Forch Korroplex L237 a potem konserwą APP
Po złożeniu rewizji musiałem pokryć otwór rewizyjny matą butylową, aby wyrównać podłogę oraz aby pokrywka rewizji nie brzęczała.
Na tylnych ćwiartkach niestety też pokazała się ruda szmata, co prawda tylko nalot, ale niestety jest.
Po oczyszczeniu poszły 2 warstwy Forch Korroplex L237 a następnie biała farba do konstrukcji stalowych z 10letnią gwarancją. Będę teraz musiał znów po roku skontrolować stan blachy
Wszystkie otwory przejrzałem endoskopem, na szczęście jedyny nalot był na powierzchniach pokazanych powyżej
Wszystko dodatkowo zabezpieczyłem, a właściwie odnowiłem konserwacje profili zamkniętych, wypsikałem 3 puszki APP F400 (jako jeden z nie licznych jest przezroczysty).
Coś mi się w głowie pomerdało i zacząłem wygłuszać cały samochód ….
Stwierdziłem, że skoro mam jechać na imprezy klubowe Osaka, Japfest, Zlot klubowy to muszę coś zrobić z głośnym wydechem i zamiast zabrać się za zrobienie silensera do wydechu, to ja zacząłem bawić się w wyklejanki
Póki co na podłogę oraz wnęki z tyłu poszło ok 5m2 maty butylowej 2mm
Oraz ok 4,5 m2 pianki 6mm K6s Bitmatu, a do obklejenia pozostały drzwi oraz bagażnik …
Samo wyklejanie zajęło mi ZA DUŻO !!!! czasu – jest megaupierdliwe i czasochłonne, dlatego fotki są jeszcze bez oklejonych boczków i nadkoli i szczerze nigdy więcej
Po złożeniu części wnętrza niestety widać małe zgrzyty, nie pasują szyny fotela w swoje otwory – będę musiał to wszystko pomierzyć na spokojnie, czy osłona progu naglę zrobiła się za długa….
ale spokojnie odciskając wszystko ładnie się spasowało.
Celica w połowie złożona, jeszcze nie do końca oklejona, dokładka zderzaka nie tknięta …. i powiem szczerze nie mam, kiedy tego ogarnąć ….
Suzuki Ignis sport (super samochodzik zabawka) niestety okazał się niewypałem i musiałem się go pozbyć
Późną jesienią rozebrałem wnętrze Celicy można powiedzieć praktycznie do zera.
została tylko podsufitka i deska.
Rozebrałem ją, żeby sprawdzić, jak wygląda pod spodem, wyczyścić sobie wszystkie plastiki (po raz kolejny) oraz będzie dużo łatwiejszy dostęp do montażu gadżetów.
Celica rozebrana a w między czasie nastały spore zmiany personalne w mojej pracy i przejąłem obowiązki 2 osób, które odeszły baardzzooo mocno spowolniło to wszystkie moje prace.
W Styczniu Celica pojechała do kolegi Cams’a z forum na montaż premium audio.
Konieczne było odtworzenie oryginalnych kostek od radia, dodatkowo CAMS dodał przejściówkę ISO do radia sony oraz konwerter fal radiowych z Japonii na Polskę, także w tym momencie mogę dowolnie wybrać które radio akurat chce, czy oryginalne czy aftermarketowe.
Do tego Zamontowane zostały wszystkie wzmacniacze Premium Audio i wszystko śmiga.
Głośniki pozostają, póki co te które były …
Ponadto podłączone zostały japońskie gadżety: Conlight czyli włącznik świateł, antistatic plate - plakietka antystatyczna oraz ETC – japońska „gaduła”, która wita mnie po uruchomieniu Celicy.
W między czasie padł mi akumulator i aby odpalić należało podładować go co najmniej przez 30 min
więc zakupiłem aku Yuasa ybx7027 efb7, gdyż ta jako jedyna pasowała kolorystycznie do komory silnika
Następnym korkiem było otworzenie rewizji śrub mocujących belkę z przodu. Rewizja znajduje się pod wygłuszeniem i mało kto pamięta, żeby tam zajrzeć
Na szczęście w środku oprócz pełnej ilości piachu nie było rdzy
Po umyciu i wymianie kołków plastikowych (rewizji) całość została zabezpieczona preparatem Forch Korroplex L237 a potem konserwą APP
Po złożeniu rewizji musiałem pokryć otwór rewizyjny matą butylową, aby wyrównać podłogę oraz aby pokrywka rewizji nie brzęczała.
Na tylnych ćwiartkach niestety też pokazała się ruda szmata, co prawda tylko nalot, ale niestety jest.
Po oczyszczeniu poszły 2 warstwy Forch Korroplex L237 a następnie biała farba do konstrukcji stalowych z 10letnią gwarancją. Będę teraz musiał znów po roku skontrolować stan blachy
Wszystkie otwory przejrzałem endoskopem, na szczęście jedyny nalot był na powierzchniach pokazanych powyżej
Wszystko dodatkowo zabezpieczyłem, a właściwie odnowiłem konserwacje profili zamkniętych, wypsikałem 3 puszki APP F400 (jako jeden z nie licznych jest przezroczysty).
Coś mi się w głowie pomerdało i zacząłem wygłuszać cały samochód ….
Stwierdziłem, że skoro mam jechać na imprezy klubowe Osaka, Japfest, Zlot klubowy to muszę coś zrobić z głośnym wydechem i zamiast zabrać się za zrobienie silensera do wydechu, to ja zacząłem bawić się w wyklejanki
Póki co na podłogę oraz wnęki z tyłu poszło ok 5m2 maty butylowej 2mm
Oraz ok 4,5 m2 pianki 6mm K6s Bitmatu, a do obklejenia pozostały drzwi oraz bagażnik …
Samo wyklejanie zajęło mi ZA DUŻO !!!! czasu – jest megaupierdliwe i czasochłonne, dlatego fotki są jeszcze bez oklejonych boczków i nadkoli i szczerze nigdy więcej
Po złożeniu części wnętrza niestety widać małe zgrzyty, nie pasują szyny fotela w swoje otwory – będę musiał to wszystko pomierzyć na spokojnie, czy osłona progu naglę zrobiła się za długa….
ale spokojnie odciskając wszystko ładnie się spasowało.
Celica w połowie złożona, jeszcze nie do końca oklejona, dokładka zderzaka nie tknięta …. i powiem szczerze nie mam, kiedy tego ogarnąć ….
- Se-BASS-tian
- Użytkownik
- Posty: 276
- Rejestracja: 02-05-13, 22:18
Re: Krrizz ST 205
Jak idziesz z tym wygłuszaniem i masz pościągane plastiki to polecam wykleić krawędzie tych plastików cienką pianką. Wyeliminuje to ewentualne trzeszczenia plastików.
- krrizz
- Klubowicz
- Posty: 2343
- Rejestracja: 07-05-06, 13:40
Re: Krrizz ST 205
Ciąg dlaszy ...
Po złożeniu i pełnym spasowaniu wnętrza, zabrałem się za wygłuszenie drzwi
Po oczyszczeniu powierzchni z konserwy naklejone zostały maty firmy StP Gold.
nie ukrywam ale widać różnicę w jakości pomiędzy produktami Stp jest lżejsze oraz sztywniejsze no i ładniej wygląda (ale kosztuje też xxx więcej) na matę została naklejona pianka 6mm. Dolny pas drzwi nie został oklejony po to aby woda swobodnie mogła spływać oraz aby ułatwić późniejsze konserwacje.
W drzwiach zostały zamontowane nowe kołki do głośników oraz do blachy z wersji Premium Audio
następnie owa blacha została oklejona pianką, oraz zamontowana. drzwi otrzymały nową folię przyklejoną na wstęgę butylową
i na koniec oryginalna gąbeczka z wersji Premium Audio
WYGŁUSZENIE W KOŃCU ZAKOŃCZONE !!!
Następnym krokiem w poszukiwaniu normalności podczas jazdy było wykonanie silencera. - tak wiem powinienem najpierw zacząć od tego zamiast wygłuszać.
Moja końcówka wydechu ma 4,25 cala, także nie można kupić do niej dedykowanego silencera, w związku z tym udałem się do najlepszego zakładu w okolicy, który w ciągu 2,5 h wykonał mi takowy.
Po założeniu silencera oraz wygłuszeniu - jest znacząca różnica !! przede wszystkim wnęki nie rezonują ( a to już bardzo dużo) i podczas szybszej jazdy da się normalnie rozmawiać
Niestety nie mam fotek silencera bo już go zgubiłem za słabo go dokręciłem i wypadł gdzies na trasie
w Konsoli środkowej do wyboru mam 3 rarkowe opcje
Toyota Multibox
Toyota Secret Box
i oryginalne radio JDM do Premium Audio
niestety radio lub któryś ze wzmacniaczy nie domaga więc po zakończeniu sezonu czeka mnie weryfikacja (serwis) albo zrobienie nowej instalacji car audio.
OSAKA 2021
Celica przygotowana do wyjazdu, 900 km pokonane bezproblemowo, no i foteczki w doborowym towarzystwie
JAPFEST 2021
Tuż przed Japfestem przyszła paczuszka z Japonii
a w niej piękna i lśniąca...
i totalnie nie funkcjonalna przednia rozpórka 3 punktowa ...
na dodatek rozpórka przeznaczona do wersji RHD więc trzeba przełożyć zbiorniczek z wersji RHD oraz go obrócić. Inaczej nie ma szans żeby weszła
tu podziękowania dla Śmigiego za ogarnięcie tego wszystkiego tuż przed wyjazdem
rozpórka w pełnej krasie
przed
po
jeszcze szybkie mycie także wydechu od wewnątrz
Dobra jedziemy na JF - 1050 km w obie strony i znów z przygodami ......
Jadąc na JF w okolicach Szprotawy Celica nagle zgasła i nie dała się odpalić, zatrzymaliśmy się na środku dwóch zakrętów, udało mi się szybko zepchnąć Celice na pobliski parking marketu
koledzy, którzy jechali z nami zaczęli poszukiwania usterki, i wyglądało ze wszystko jest ok .....
Po godzinie walki byłem już myślami w lawecie jadącej do domu
aż przyjechał Piotruś z Olgą
który po kilku chwilach znalazł przyczynę
Bezpiecznik stwierdził że ma już dość i się "spalił"
po wymianie bezpiecznika Celica śmigała jak nowa ..ale pewien niesmak pozostał
owy niesmak powiększył się jeszcze bardziej gdy obejrzałem sobie inne maleństwo na JF
także chętnie zamienię się na Wagona
Po złożeniu i pełnym spasowaniu wnętrza, zabrałem się za wygłuszenie drzwi
Po oczyszczeniu powierzchni z konserwy naklejone zostały maty firmy StP Gold.
nie ukrywam ale widać różnicę w jakości pomiędzy produktami Stp jest lżejsze oraz sztywniejsze no i ładniej wygląda (ale kosztuje też xxx więcej) na matę została naklejona pianka 6mm. Dolny pas drzwi nie został oklejony po to aby woda swobodnie mogła spływać oraz aby ułatwić późniejsze konserwacje.
W drzwiach zostały zamontowane nowe kołki do głośników oraz do blachy z wersji Premium Audio
następnie owa blacha została oklejona pianką, oraz zamontowana. drzwi otrzymały nową folię przyklejoną na wstęgę butylową
i na koniec oryginalna gąbeczka z wersji Premium Audio
WYGŁUSZENIE W KOŃCU ZAKOŃCZONE !!!
Następnym krokiem w poszukiwaniu normalności podczas jazdy było wykonanie silencera. - tak wiem powinienem najpierw zacząć od tego zamiast wygłuszać.
Moja końcówka wydechu ma 4,25 cala, także nie można kupić do niej dedykowanego silencera, w związku z tym udałem się do najlepszego zakładu w okolicy, który w ciągu 2,5 h wykonał mi takowy.
Po założeniu silencera oraz wygłuszeniu - jest znacząca różnica !! przede wszystkim wnęki nie rezonują ( a to już bardzo dużo) i podczas szybszej jazdy da się normalnie rozmawiać
Niestety nie mam fotek silencera bo już go zgubiłem za słabo go dokręciłem i wypadł gdzies na trasie
w Konsoli środkowej do wyboru mam 3 rarkowe opcje
Toyota Multibox
Toyota Secret Box
i oryginalne radio JDM do Premium Audio
niestety radio lub któryś ze wzmacniaczy nie domaga więc po zakończeniu sezonu czeka mnie weryfikacja (serwis) albo zrobienie nowej instalacji car audio.
OSAKA 2021
Celica przygotowana do wyjazdu, 900 km pokonane bezproblemowo, no i foteczki w doborowym towarzystwie
JAPFEST 2021
Tuż przed Japfestem przyszła paczuszka z Japonii
a w niej piękna i lśniąca...
i totalnie nie funkcjonalna przednia rozpórka 3 punktowa ...
na dodatek rozpórka przeznaczona do wersji RHD więc trzeba przełożyć zbiorniczek z wersji RHD oraz go obrócić. Inaczej nie ma szans żeby weszła
tu podziękowania dla Śmigiego za ogarnięcie tego wszystkiego tuż przed wyjazdem
rozpórka w pełnej krasie
przed
po
jeszcze szybkie mycie także wydechu od wewnątrz
Dobra jedziemy na JF - 1050 km w obie strony i znów z przygodami ......
Jadąc na JF w okolicach Szprotawy Celica nagle zgasła i nie dała się odpalić, zatrzymaliśmy się na środku dwóch zakrętów, udało mi się szybko zepchnąć Celice na pobliski parking marketu
koledzy, którzy jechali z nami zaczęli poszukiwania usterki, i wyglądało ze wszystko jest ok .....
Po godzinie walki byłem już myślami w lawecie jadącej do domu
aż przyjechał Piotruś z Olgą
który po kilku chwilach znalazł przyczynę
Bezpiecznik stwierdził że ma już dość i się "spalił"
po wymianie bezpiecznika Celica śmigała jak nowa ..ale pewien niesmak pozostał
owy niesmak powiększył się jeszcze bardziej gdy obejrzałem sobie inne maleństwo na JF
także chętnie zamienię się na Wagona
- krrizz
- Klubowicz
- Posty: 2343
- Rejestracja: 07-05-06, 13:40
Re: Krrizz ST 205
i jeszcze szybka sesja u mnie w pracy na hali magazynowej
oraz przymiarka dokładki
oraz przymiarka dokładki
- krrizz
- Klubowicz
- Posty: 2343
- Rejestracja: 07-05-06, 13:40
Re: Krrizz ST 205
Dawni nic się nie działo, bo nic się nie działo ...
Na koniec lata Celica odwiedziła Koszalin, gdzie mieliśmy Ogólnopolski 18 urodziny klubu
pojeżdżone na torze było
I w sumie na tym się rok zakończył, jeszcze kilka wypadów na lokalne #warszawskiespoty i czas na zimowanie
w Lutym Celica została odkopana, umyta, wymienione koła na zimowe oraz wymieniony został olej.
Wszystko dlatego, że 5 marca mieliśmy kolejny zlot urodzinowy Celica Clubu na torze w Słomczynie.
Niestety nie udało mi się wykręcić dobrego czasu przez zimowki które już z racji starości nie trzymają się tak dobrze i zaliczyłem kilka spinów na pomiarowych kółkach ( a tak na serio to wina kierowcy )
Po jednym takim spinie niestety ale uszkodzeniu uległa jedna płetwa dyfuzora i będę musiał coś mądrego z tym wymyślić (nie można dokupić samej płetwy)
W marcu wziąłem się także za dalszą modernizację audio.
Jako że jest już zrobiony porządek z kablami i wzmacniaczami od Premium Audio wymieniłem głośniki.
do tej pory miałem wszystkie głośniki oryginalne - oprócz 20cm gdzie zamontowane były głośniki 3 drożne Alpine.
Wszystkie głośniki zostały wymienione na głośniki firmy Audison
Czemu akurat Audison ?? - bo miał głośniki we wszystkich rozmiarach jakie ma Celica, głośnik 20cm jest dość płytki i nie koliduje z opuszczaną szybą, głośniki tylne 165 mm zakupiłem prawie nowe używane od kolegi na spocie,
Montaż wymagał lekkich przeróbek należało dociąć stelaże pod tylne głośniki, a także całkowicie przerobić środkowe głośniki.
efekt poniżej
Tył
Przód
Środek
Problem z jaki napotkałem z środkowymi głośnikami to wielkość magnesu, w oryginalnych głośnikach magnes jest malutki, w nowych dużo większy, przez co opiera się o element blachy drzwi. rozwiązaniem było zamontowanie gumowego dystansu na górnym mocowaniu głośnika (pomiędzy stelażem głośnika a drzwiami), oraz dodatkowo nakleiłem piankę wygładzeniową w miejscu, gdzie wcześniej głośnik się stykał z drzwiami i problem się rozwiązał. na szczęście nie ma też problemu z boczkiem.
Góra
tu głośniki zostały zaadoptowane w miejscu oryginalnych siateczek
i wygląda to tak
Zestaw gra na oryginalnych wzmacniaczach - jak dla mnie bardzo fajnie - różnica pomiędzy starymi na nowymi głośnikami jest kolosalna (uwaga jestem głuchy )
Drzwi już wcześniej zostały wyczyszczone z brudków czy kleju butylowego, i nałożona została nowa grubsza folia z nową wstęgą butylową
Zakupiłem również taki plastikowy dynks montowany w boczku drzwi, który ma na celu dodatkowe wygłuszenie drzwi.
plastik ten występował w VI gen ale nie mam do końca pewności w jakich wersach czy z Premium Audio czy bez ..
i tak czekamy teraz na cieplejsze dni oraz niższe ceny paliw
w tym roku w planach znów Osaka oraz Japfest
Na koniec lata Celica odwiedziła Koszalin, gdzie mieliśmy Ogólnopolski 18 urodziny klubu
pojeżdżone na torze było
I w sumie na tym się rok zakończył, jeszcze kilka wypadów na lokalne #warszawskiespoty i czas na zimowanie
w Lutym Celica została odkopana, umyta, wymienione koła na zimowe oraz wymieniony został olej.
Wszystko dlatego, że 5 marca mieliśmy kolejny zlot urodzinowy Celica Clubu na torze w Słomczynie.
Niestety nie udało mi się wykręcić dobrego czasu przez zimowki które już z racji starości nie trzymają się tak dobrze i zaliczyłem kilka spinów na pomiarowych kółkach ( a tak na serio to wina kierowcy )
Po jednym takim spinie niestety ale uszkodzeniu uległa jedna płetwa dyfuzora i będę musiał coś mądrego z tym wymyślić (nie można dokupić samej płetwy)
W marcu wziąłem się także za dalszą modernizację audio.
Jako że jest już zrobiony porządek z kablami i wzmacniaczami od Premium Audio wymieniłem głośniki.
do tej pory miałem wszystkie głośniki oryginalne - oprócz 20cm gdzie zamontowane były głośniki 3 drożne Alpine.
Wszystkie głośniki zostały wymienione na głośniki firmy Audison
Czemu akurat Audison ?? - bo miał głośniki we wszystkich rozmiarach jakie ma Celica, głośnik 20cm jest dość płytki i nie koliduje z opuszczaną szybą, głośniki tylne 165 mm zakupiłem prawie nowe używane od kolegi na spocie,
Montaż wymagał lekkich przeróbek należało dociąć stelaże pod tylne głośniki, a także całkowicie przerobić środkowe głośniki.
efekt poniżej
Tył
Przód
Środek
Problem z jaki napotkałem z środkowymi głośnikami to wielkość magnesu, w oryginalnych głośnikach magnes jest malutki, w nowych dużo większy, przez co opiera się o element blachy drzwi. rozwiązaniem było zamontowanie gumowego dystansu na górnym mocowaniu głośnika (pomiędzy stelażem głośnika a drzwiami), oraz dodatkowo nakleiłem piankę wygładzeniową w miejscu, gdzie wcześniej głośnik się stykał z drzwiami i problem się rozwiązał. na szczęście nie ma też problemu z boczkiem.
Góra
tu głośniki zostały zaadoptowane w miejscu oryginalnych siateczek
i wygląda to tak
Zestaw gra na oryginalnych wzmacniaczach - jak dla mnie bardzo fajnie - różnica pomiędzy starymi na nowymi głośnikami jest kolosalna (uwaga jestem głuchy )
Drzwi już wcześniej zostały wyczyszczone z brudków czy kleju butylowego, i nałożona została nowa grubsza folia z nową wstęgą butylową
Zakupiłem również taki plastikowy dynks montowany w boczku drzwi, który ma na celu dodatkowe wygłuszenie drzwi.
plastik ten występował w VI gen ale nie mam do końca pewności w jakich wersach czy z Premium Audio czy bez ..
i tak czekamy teraz na cieplejsze dni oraz niższe ceny paliw
w tym roku w planach znów Osaka oraz Japfest
- Fryc85
- Użytkownik
- Posty: 2719
- Rejestracja: 05-03-06, 14:38
Re: Krrizz ST 205
Widze ze zamontowaleś zestaw głosników jak ja, gratuluję jakości i przyjemności słuchania na wysokim poziomie głośności
Głośniki Audisona montując ten samy typ na cały zestaw wymiatają całą konkurencje.
Jest kolosalna różnica odstawiając inne polecany firmy ale pełny efekt przy nowych grubszych przewodach dobrej jakości wraz z porządnym zasilaniem.Za tą cenę najlepszy wybór pod słońcem wraz z nowszymi urządzeniami o niskim poziomie zniekształceń.
Głośniki Audisona montując ten samy typ na cały zestaw wymiatają całą konkurencje.
Jest kolosalna różnica odstawiając inne polecany firmy ale pełny efekt przy nowych grubszych przewodach dobrej jakości wraz z porządnym zasilaniem.Za tą cenę najlepszy wybór pod słońcem wraz z nowszymi urządzeniami o niskim poziomie zniekształceń.
- greos39
- Klubowicz
- Posty: 1110
- Rejestracja: 09-06-16, 12:57
Re: Krrizz ST 205
Żeś mi przypomniał że też muszę kiedyś audio ogarnąć xD
Głośniki zmienić, wygłuszenie położyć...
Głośniki zmienić, wygłuszenie położyć...
⇨ Toyota Celica T23 2ZZ-GE '04 - childhood dream project car
⇨ Toyota Corolla E3 3K-H '79 - classic project car
⇨ Lexus IS200 SC XE10 1G-FE '04 - dream daily
⇨ Toyota Celica T23 2ZZ-GE '02 - sold
⇨ Lexus GS300 S19 3GR-FSE '06 - sold
⇨ Toyota Corolla E3 3K-H '79 - classic project car
⇨ Lexus IS200 SC XE10 1G-FE '04 - dream daily
⇨ Toyota Celica T23 2ZZ-GE '02 - sold
⇨ Lexus GS300 S19 3GR-FSE '06 - sold
- Makabra
- Użytkownik
- Posty: 3233
- Rejestracja: 04-03-10, 08:02
Re: Krrizz ST 205
krrizz pisze:Zakupiłem również taki plastikowy dynks montowany w boczku drzwi, który ma na celu dodatkowe wygłuszenie drzwi.
plastik ten występował w VI gen ale nie mam do końca pewności w jakich wersach czy z Premium Audio czy bez ..
A to nie jest czasem takie wypełnienie drzwi, żeby się boczek nie wgniótł do środka? Ciężko mi sobie wyobrazić żeby to jakoś mogło wygłuszać
- klexmix
- Użytkownik
- Posty: 884
- Rejestracja: 05-12-15, 20:18
Re: Krrizz ST 205
...lub zapobiegać rezonansom samego boczka, to nie jest element wygłuszający, nie wygląda na taki, bardziej właśnie na "przeciwdrganiowy".
Plastik drzwi dotyka go w jakikolwiek sposób?
Plastik drzwi dotyka go w jakikolwiek sposób?
- Fryc85
- Użytkownik
- Posty: 2719
- Rejestracja: 05-03-06, 14:38
Re: Krrizz ST 205
To jest zwykły kawałek plastiku,drzwi szczelnie matami wyłożyć