hube pisze:1. Ok ale nieszczelność może wynikać z prostego powodu. poluzowanie opaski przetarcie przewodu itd. nie koniecznie związane z remontem.
Posprawdzam
4. Hm...raczej nie powinno być problemu bo ECU powinien dostosować dawkę ewentualnego większego powietrza. Długo jeździsz już z CAI ?
Od dwóch tygodni, w kwestii ruszania nic się nie zmieniło. Jest tylko większa frajda z jazdy.
Po OBD widzę że jest korekta paliwowa długoterminowa na + od około 10 do 20 (nie wiem w sumie czego, procent?) Tak więc ECU to widzi, i coś działa w tym temacie.
Jeśli to jakoś pomoże, to mogę obserwować inne wartości i dać znać.
5. Chodzi o tzw. zawór IAC Idle Air Control Valve. Jeśli masz manuala sprawdź według niego jeśli nie daj znać podam Ci linka
https://celicahobby.com/forums/ubbthreads.php/topics/364046.html
Według tego manuala robiłem. Przed i po bez różnicy ruszanie.
7. Nie powinno być przerwy między śrubką a końcowym położeniem mechanizmu linki gazu. To jest akurat dość ważne
Zdjęcie zrobione pięć minut temu (nie do końca wiem co to końcowe położenie, ale jakaś przerwa jest ):
Resztą punktów raczej nie powinieneś się przejmować.
Aha możesz jeszcze sprawdzić rezystancję czujnika położenia przepustnicy też według manuala co za tym idzie rezystancję przepływomierza też możesz sprawdzić choć tu nie powinno być problemu
Manual mam, ale znaleźć coś jest już ciężej, bo jest zeskanowany i nie ma CTRL+F. Poszukam, chyba, że znasz stronę
@EDIT,
mam, dla potomnych:
Rezystancja przepływomierza : Mass air flow meter : 2.21 - 2.69 kΩ przy 20 stopniach
Rezystancja czujnik położenia przepustnicy : ... (help)
Pedał puszczony 0.2 - 5.7 kΩ
Pedał maksymalnie naciśnięty 2.0 - 10.2 kΩ
Nie rozumiem tej trzeciej linii VC-E2 2.5 - 5.9 kΩ