Celica VI T20 by Adam

Roczniki 1994-1999
Awatar użytkownika
Kocur2
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 81
Rejestracja: 06-12-15, 20:34

Re: Celica VI T20 by Adam

Postautor: Kocur2 » 10-04-21, 23:22

AKT 4,5 - Czekanie :cry:

Tak więc chciałbym coś opisać w temacie, bo dawno mnie tu nie było, ale niestety jeszcze nie ma czym się chwalić ;) :roll:

Z rzeczy które zostały zrobione to przednia dokładka została poklejona i teraz całość ze zderzakiem przebywa u lakiernika

Czekam na zderzak od lakiernika, potem będę czekał 6 tygodni na pełne utwardzenie lakieru aby zastosować folię ochronną ppf (po roku czasu zderzak otrzymał pokaźną liczbę odprysków, wszystko pewnie za sprawą nie wolnej jazdy dzień w dzień po S8 do pracy. Folia bardzo pomoże w utrzymaniu dokładki jak i całego zderzaka bez uszkodzeń)
Przy okazji oklejania jest plan na po zimową korektę lakieru. Ogólnie nie jest źle, lakier dalej ma połysk, ale po zgarnianiu śniegu pojawiły się mikro rysy które to na ciemnym lakierze widać bardzo, a nie jest to nie wiadomo jakie przedsięwzięcie. Warto poświęcić kilka godzin i osiągnąć efekt który będzie cieszył całe lato 8)

Czekam na lampy po regenracji... Oddałem na regenerację zwykłe VI lampy - głównie to chodziło mi o regenerację dwudziesto prao letnich odbłyśników + pewien akcent, którym się na gotowo pochwalę ;) Dlaczego się zdecydowałem na ten ruch zamiast kupna soczewek, które to wedle wielu opinii odmieniło by to auto? Po prostu przy głupim stuknięciu zwykłą lampę łatwiej dostać, a soczewki pojedynczej już się nie da... Tego się najbardziej boję :?

Czekam już miesiąc na fotele... Podobno Mirco ma teraz czas oczekiwania 3 tygodnie, ale jak jest naprawdę to nie wiem. Oby w końcu przyszły, bo muszę jeszcze obmyślić ich montaż (docelowo chcę szyny, ale jeśli sprawi to, że nowe fotele będą wyżej niż seria to sobie je daruję) ;)
Wraz z tym warto pomyśleć nad montażem gaśnicy :)

Czekam aż w końcu wieczorami będzie cieplej aby zmienić koła na letnie. Letnia felga Eneki lepiej pasuje do całokształtu auto bez dwóch zdań, a i letnia opona (Pilot Sport 4) klei o wiele lepiej ;)

Na wszystko czekam i mam nadzieję napisać za miesiąc kolejnego posta, gdzie wszystko będzie zrealizowane ;)

A tak swoją drogą - moje obecne zawieszenie to sprężyny H&R -30 mm + amortyzatory Kayaba AGX z regulacją twardości
Chętnie zamienił bym się za gwint BC. Całość zakupiona w w sierpniu 2018 roku przy okazji swapa ;) Tak wiem, ciężki temat, chętnych będzie mało, ale może jednak... ;)

Obrazek
Ostatnie foto Celicy po zmyciu zimowego brudu ;)

Awatar użytkownika
Markus_ST
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 826
Rejestracja: 01-08-09, 17:01

Re: Celica VI T20 by Adam

Postautor: Markus_ST » 15-04-21, 16:36

Trzymam kciuki za to żebyś w końcu doczekał się swoich części :D Co to zamiany za gwint to chyba prościej byłoby po prostu sprzedać Twój zawias, dołożyć i kupić nowy gwint, świeżutki z gwarancją :) Na zimowym felunku też ładnie się prezenci :wink:

Awatar użytkownika
Kocur2
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 81
Rejestracja: 06-12-15, 20:34

Re: Celica VI T20 by Adam

Postautor: Kocur2 » 16-04-21, 20:38

Markus_ST pisze:Trzymam kciuki za to żebyś w końcu doczekał się swoich części :D Co to zamiany za gwint to chyba prościej byłoby po prostu sprzedać Twój zawias, dołożyć i kupić nowy gwint, świeżutki z gwarancją :) Na zimowym felunku też ładnie się prezenci :wink:


Kupno samego gwintu, wymiana go za obecny zawias i sprzedaż poprzedniego też jest opcją, która kiedyś się pewnie ziści ;)
Zimowy felunek jest bardzo ładny i przede wszystkim mega lekki ;) Muszę w końcu wykorzystać to koło do tego czego zostało stworzone - kiedyś kupię semi slicki ;) Letni zestaw wcale ciężki nie jest, a różnica jest znaczna 8)

No i fotele już w drodze 8) Za miesiąc mam nadzieję poskładać ją na gotowo, choć pewnie wyjdzie jak zwykle :-D

Awatar użytkownika
greos39
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1110
Rejestracja: 09-06-16, 12:57

Re: Celica VI T20 by Adam

Postautor: greos39 » 16-04-21, 23:50

Składaj składaj, bo być może za miesiąc będzie latać w Trójmieście, a wtedy musi być gotowa ^^
⇨ Toyota Celica T23 2ZZ-GE '04 - childhood dream project car
⇨ Toyota Corolla E3 3K-H '79 - classic project car
⇨ Lexus IS200 SC XE10 1G-FE '04 - dream daily
⇨ Toyota Celica T23 2ZZ-GE '02 - sold
⇨ Lexus GS300 S19 3GR-FSE '06 - sold

Awatar użytkownika
Kocur2
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 81
Rejestracja: 06-12-15, 20:34

Re: Celica VI T20 by Adam

Postautor: Kocur2 » 17-04-21, 10:15

greos39 pisze:Składaj składaj, bo być może za miesiąc będzie latać w Trójmieście, a wtedy musi być gotowa ^^

Auto jest w pełni sprawne mechanicznie i jest gotowe do jazdy po torze, choć wiadomo, zawsze ma się jakieś plany lub ochotę na poprawę paru rzeczy na lepsze ;)
Fajnie by było polatać w Maju na Pszczółkach i z ekipą znad morza zacząć sezon torowy 8) 8)

Awatar użytkownika
greos39
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1110
Rejestracja: 09-06-16, 12:57

Re: Celica VI T20 by Adam

Postautor: greos39 » 18-04-21, 20:15

Adaś jak się tylko zwolni miejsce, to wchodzisz ^^

Może ktoś się wykruszy bo covid, awaria auta, różnie bywa.
Wtedy bieżemy auta z listy rezerwowej :P
⇨ Toyota Celica T23 2ZZ-GE '04 - childhood dream project car
⇨ Toyota Corolla E3 3K-H '79 - classic project car
⇨ Lexus IS200 SC XE10 1G-FE '04 - dream daily
⇨ Toyota Celica T23 2ZZ-GE '02 - sold
⇨ Lexus GS300 S19 3GR-FSE '06 - sold

primabraska
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 1
Rejestracja: 05-05-21, 11:57

Re: Celica VI T20 by Adam

Postautor: primabraska » 07-05-21, 06:25

Przy części gdzie miałeś kolizję i rozważałeś sprzedaż swojej niuni popłakałam się. A na koniec też. Ale ze wzruszenia.
Piękna historia, mam nadzieję, że i mi uda się stworzyć własną z moim przyszłym skarbem. Właśnie skończyłam 20 lat i postanowiłam, że to czas w końcu dopaść celice VI.
Cieszę się, że trafiłam na tą grupę. :D

Awatar użytkownika
Kocur2
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 81
Rejestracja: 06-12-15, 20:34

Re: Celica VI T20 by Adam

Postautor: Kocur2 » 07-05-21, 23:37

primabraska pisze:Przy części gdzie miałeś kolizję i rozważałeś sprzedaż swojej niuni popłakałam się. A na koniec też. Ale ze wzruszenia.
Piękna historia, mam nadzieję, że i mi uda się stworzyć własną z moim przyszłym skarbem. Właśnie skończyłam 20 lat i postanowiłam, że to czas w końcu dopaść celice VI.
Cieszę się, że trafiłam na tą grupę. :D

Miło przeczytać, ale jednocześnie też jestem w szoku, że moje przygody z Celicą wzbudzają emocje :o :)
Aż mi się przypomniały moje pierwsze chwile w klubie... Cała masa wspaniałych osób które poznałem, wiele wspólnych wyjazdów na eventy, nie zliczone godziny spędzone w garażu, gigantyczna wiedza jaką zdobyłem - jest to moja przygoda życia bez dwóch zdań, nie żałuję ani chwili spędzonej tutaj 8)
Życzę Ci spełnienia zakupu swojej własnej Celicy :wink:

No i do zobaczenia na spotach, zlotach i innych eventach :lol:

Awatar użytkownika
bartek_asik
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 6237
Rejestracja: 10-11-06, 10:48

Re: Celica VI T20 by Adam

Postautor: bartek_asik » 09-05-21, 11:53

Teraz to ja się wzruszyłem! Dla takich osób istnieje ten klub! Pasjonatów tworzących wspaniałą Celicową rodzine!
セリカ ST182 - sold
Swift GTi Rally - sold
セリカ ST162 - rally
Corolla E12 - sold
Doblo 263 Power - sold
Chevy TrailBlazer - for sale
next daily? Tundra? RAM?

"Mąż tam w świecie za funtem odkładał funt
Na Toyotę przepiękną aż strach"

Awatar użytkownika
Doktorek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 103
Rejestracja: 26-04-18, 00:09

Re: Celica VI T20 by Adam

Postautor: Doktorek » 11-05-21, 18:26

Kocur2 To musisz teraz przewieźć koleżankę na prawym fotelu :D

Awatar użytkownika
Czerstwy
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 239
Rejestracja: 04-06-14, 23:01

Re: Celica VI T20 by Adam

Postautor: Czerstwy » 11-05-21, 21:22

Polecam, Kocur2 dobrze zapodaje na torze, wrażenia super :D

Awatar użytkownika
greos39
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1110
Rejestracja: 09-06-16, 12:57

Re: Celica VI T20 by Adam

Postautor: greos39 » 12-05-21, 20:29

Zobaczymy jaki czas Adaś na Pszczółkach wykręci, z tym że bez szykan przed patelnią ;p
⇨ Toyota Celica T23 2ZZ-GE '04 - childhood dream project car
⇨ Toyota Corolla E3 3K-H '79 - classic project car
⇨ Lexus IS200 SC XE10 1G-FE '04 - dream daily
⇨ Toyota Celica T23 2ZZ-GE '02 - sold
⇨ Lexus GS300 S19 3GR-FSE '06 - sold

Awatar użytkownika
Kocur2
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 81
Rejestracja: 06-12-15, 20:34

Re: Celica VI T20 by Adam

Postautor: Kocur2 » 26-05-21, 00:03

AKT 5 - Sezon 2021 8)

Nadszedł ten czas, nadeszła ta chwila... Wszystkie części przyszły, pozostało je tylko złożyć :-D
Ogólnie założyłem sobie pewien deadline na złożenie auta do kupy - 23.05.21
Dlaczego akurat ta data? JDM Trójmiasto zorganizowało tego dnia super event JDM Track Day Round 3. Jako, że przeskoczyłem z listy rezerwowej na listę startową zegar zaczął tykać - czas składać auto!

A co tam było do składania w Celice?
Cała masa rzeczy :D
A wszystko po to, aby zdążyć na sezon 8) :-D
Obrazek

Zderzak przedliftowy z dokładką Aeromagic uległ pęknięciu i trzeba było go połatać i pomalować. Ba całe auto było u lakiernika na drobnych poprawkach lakierniczych, a bo to lakier pękł na prawym przednim błotniku, rant drzwi po raz kolejny zgnił i na lewym progu pod szpachlą delikatnie wstała rdza... Sytuacja opanowana, lakier dobrany, auto pomalowane. Oby jak najdłużej bez wizyt u lakiernika :P

Oddałem 3 miesiące temu swoje lampy EU do regeneracji. Interesowała mnie sama regeneracja odbłyśników w tym nowa metalizacja próżniowa, jednakże przy rozbieraniu lamp okazało się, że szkło jest w bardzo słabym stanie, jak i jedna z regulacji jest połamana... Zdecydowałem się robić całość :-) Tak więc mam nówki lampy EU z VI Celicy i teraz pytanie czy było warto? Myślę, że jak najbardziej. Teraz te lampy świecą konkretnie i pierwsze co się rzuca w oczy to to, że więcej światła pada po szerokości drogi co poprawia widoczność. Cena była całkiem spora, ale jeszcze jej brakowało do zakupu kompletu JDM soczewek na front, a jako, że chciałem wymalować środki lampy na czarno to zwykłe lampy do tego pasują świetnie, bo soczewka najlepiej wygląda w ori srebrnym moim zdaniem. Wrzucę na dniach jakieś dokładniejsze foty, tak do wglądu.

No i mogę wyjawić tajemnicę pewnej rarki którą to chciałem kupić i kupiłem, ale szybko ją oddałem, bo nic z tego nie wyszło.
Panie i Panowie - Maska Carbon 8) :twisted:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
:cry: :cry: :cry:
Mega byłem zajarany na ową maskę. Była dla mnie takim dopełnieniem i kontrastem na całe auto. Nawet niektóre modyfikacje szykowałem już pod nią jak np. siłowniki do maski, cooling plate lub właśnie wspomniane czarne środki w lampach (dobrze, że do koloru lakieru też pasują :lol:)
Niestety, ale maska nie pasowała :evil: :( :cry: Była jak by odgięta na samym środku, choć nie było widać pęknięć. Dziwna sprawa, tym bardziej, że na fotach z innej Celicy gdzie była założona ta maska wszystko jak na odlew pasowało naprawdę rewelacyjnie. Maska w pozycji zamkniętej była odchylona od błotników w najdalszym punkcie 1,5cm. 1,5CM! Dało się wsadzić palce pod maskę, taki spas wyszedł :lol: Prawdopodobnie maska była źle przechowywana, lub po prostu już wysłużyła swoje na innym aucie, albo ktoś po niej skakał :? Nie wiadomo.
Pewnie co poniektórzy pomyślą sobie, że auto po dzwonie więc nie pasuje... Oryginalne graty Toyoty jak przednie błotniki, zderzak oraz maska pasują, więc nie będę przebudowywał auta pod wątpliwej jakości maskę :wink:
Z żalem i smutkiem oddałem maskę i pożegnałem się z fajną rarką - jak nie pasuje to nie pasuje koniec.

Obrazek
Obrazek
W końcu przyszły fotele! 2x Mirco ST zagościły w mym aucie dosłownie w sobotę, dzień przed planowanym eventem ;-) @driver94 z forum uspawał mi eleganckie i przede wszytskim niskie mocowanie/stelaż gdzie spoczęły fotele na mocowaniach bocznych IRP. Muszę jeszcze zakupić pierścień z dystansem pod nabę i kierownicę MOMO, aby bardziej pobawić się z pozycją za kierownicą, ale i tak jest nieźle :-) Jeszcze będę wyciągał te fotele na poprawki więc i przy okazji wymaluję stelaże na czarno, razem z mocowaniem gaśnicy. Jak widać gaśnica też ma swoje miejsce już we wnętrzu auta. Swoją drogą to mam chyba jakiś problem ze zdjęciami z wnętrza auta :roll: Kiedyś wrzucę konkretne foty! :lol:

Dodatkowo pojawił się problem z wybieraniem biegów. Otóż jakiś czas temu wypadła mi linka skrzyni biegów z wybieraka. Zamiast oryginalnych gumek w linkach mam wklejone łożyska na wymiar i po 3 latach to łożysko postanowiło się odkleić. Zabezpieczałem je opaskami zaciskowymi oraz zostawiłem fabryczną blaszaną zapinkę. Powinno się trzymać.
Wraz z tą awarią postanowiłem zrobić kolejny krok i rozwiązać problem z tak zwaną "ścianą" przy wbijaniu biegów. Często miałem ten problem przy wbijaniu 2 oraz 3, a zaznaczę, że skrzynia jest full nowa. Wiele prób później postanowiłem wymienić koszyk z short shifterem i zastąpić go oryginalnym. Jak ręką odjął! Biegi wchodzą mega miękko, trzymają się na swoim miejscu (nie to, żeby wypadały, ale siedziały niepewnie), oraz efekt ściany zniknął. Prawdopodobnie short shifter był za krótki do moich linek zmiany biegów i powodowało to pewnie komplikacje :D Fakt, oryginalny koszyk jest długi i ma lekki efekt "mieszania w wiadrze", ale po co mi short shifter skoro mam się szarpać ze zmianą biegów i ostatecznie zmienić bieg o wiele później? Rozważam założenie innego short shiftera, podobno z aliexpress do VII gena pasuje też do VI więc rozważę zakup. No chyba, że się przyzwyczaję i oleję temat, bo w sumie odpowiada mi obecny setup :)

Tak więc dzień przed eventem, sobota rano - udało się po 3 miesiącach odebrać lampy. To był ostatni element układanki, reszta była gotowa - czas działać!

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
I tak oto gotowym autem można zacząć sezon i pierwszy event w tym roku :-D

Obrazek
Pierwsza jazda po Autodrom Pomorze - rewelacyjny obiekt! Znałem ten ter wcześniej tylko z obserwacji czy przejazdów na miejscu pasażera. Rewelacyjnie mi się jeździło i z każdą sesją udawało się skracać swój dotychczasowy czas. Po 4 ostatniej mojej sesji osiągnąłem czas równiutko 50 sekund. Pozwoliło mi to osiągnąć 2 miejsce w swojej klasie. To pierwsze moje trofeum wywalczone na torze 8) :-D

Obrazek
Obrazek

Mega uczucie mimo awarii która nastąpiła :) Podczas ostatniego przejazdu po torze zgubiłem blaszkę blokującą linkę biegów przy wybieraku skrzyni biegów. Po zjechaniu na park maszyn straciłem 2, 4 oraz wsteczny bieg. Niezawodna społeczność Celica Club Poland oraz JDM Trójmiasto pomogło mi rozwiązać problem i po otrzymaniu owych blaszek i zamontowaniu jednej z nich na swoje miejsce awaria została naprawiona. Bardzo dobrze się stało, bo weź wracaj z Gdańska do Warszawy na 1, 3 oraz 5 biegu które tak średnio chcą wchodzić :lol: Dzięki raz jeszcze, jesteście super!
Podczas jazd doszło do jeszcze jednej modyfikacji - ściągnąłem osłonę z pod misy olejowej gdyż na pierwszej sesji na ostatnim kółku i 2 ostatnich zakrętach temperatura oleju pokazała mi 122 stopnie. Po zdjęciu osłony temperatura podczas przejazdu spadła o 10 stopni. Można było jeździć bez obaw :P

Lepiej sezonu nie mogłem zacząć 8) :-D Jestem mega zadowolony i gotowy do dalszych wyjazdów, spotów i modyfikacji.
W planach mam jeszcze odwiedzić Łódź, może Słomczyn, rozważam wzięcie udziału w Time Attack na Japfeście, zlot Celica Club Poland w Koszalinie oczywiście oraz powtórka na Pszczółki czyli JDM Track Day Operation 4.0 8)

Co planuję dalej pogrzebać?
Czas na semi slicka. Nie zdążyłem kupić zestawu na JDM Track Day Round 3 i latałem na Michelin Pilot Sportach 4. Opona kleiła rewelacyjnie, jestem mega zadowolony, ale czas na oponę typowo bojową, bo Micheliny zjem szybko jak tak dalej pójdzie :lol:
Short shifter jest pewną opcją, ale to zobaczymy.
Chcę dokonać korekty lakieru oraz nałożyć folię PPF na zderzak i maskę póki są ładne :)
No i zawsze się coś znajdzie :wink:

Awatar użytkownika
hube
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1047
Rejestracja: 09-10-16, 08:33

Re: Celica VI T20 by Adam

Postautor: hube » 26-05-21, 11:56

Gratuluję ! Bardzo fajne zwieńczenie ogromu pracy jaki włożyłeś w autko. kolejne do "oblukania" przez mnie na zlocie :-)
Jedziesz może na Osakę ?
hube

P.S. Felgi prezentują się rewelacyjnie
セリカ TS - 2000
--------------------
"...Nie jestem wszyscy, nie mam na imię każdy, nie muszę robić tego co inni..."

Awatar użytkownika
Kocur2
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 81
Rejestracja: 06-12-15, 20:34

Re: Celica VI T20 by Adam

Postautor: Kocur2 » 26-05-21, 13:41

hube pisze:Gratuluję ! Bardzo fajne zwieńczenie ogromu pracy jaki włożyłeś w autko. kolejne do "oblukania" przez mnie na zlocie :-)
Jedziesz może na Osakę ?
hube

P.S. Felgi prezentują się rewelacyjnie


Czy jadę na Osakę? Pomagam w jej organizacji :-D
Jak nic z Celicą się nie stanie, będzie do obejrzenia na Osace.

Awatar użytkownika
greos39
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1110
Rejestracja: 09-06-16, 12:57

Re: Celica VI T20 by Adam

Postautor: greos39 » 29-05-21, 21:38

Gdy Cams miał awarię w postaci pękniętego zacisku, też na szybkości ogarnęliśmy temat - nie zostawiamy swoich! :-D
Cieszę się że impreza się podobała i miło wiedzieć że wybierasz się na kolejną edycję :D
⇨ Toyota Celica T23 2ZZ-GE '04 - childhood dream project car
⇨ Toyota Corolla E3 3K-H '79 - classic project car
⇨ Lexus IS200 SC XE10 1G-FE '04 - dream daily
⇨ Toyota Celica T23 2ZZ-GE '02 - sold
⇨ Lexus GS300 S19 3GR-FSE '06 - sold

Awatar użytkownika
Doktorek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 103
Rejestracja: 26-04-18, 00:09

Re: Celica VI T20 by Adam

Postautor: Doktorek » 06-06-21, 14:47

Oby tak trzymać ! :D

Awatar użytkownika
Kocur2
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 81
Rejestracja: 06-12-15, 20:34

Re: Celica VI T20 by Adam

Postautor: Kocur2 » 16-08-21, 22:02

Czas opowiedzieć co nieco jak się Celica trzyma :lol:
W to lato Celica sporo się najeździła, a to jeszcze nie koniec kilometrów.

Byłem na zlocie Osaka, ale tylko na chwilę :roll:
Obrazek
Warto przy okazji tego wyjazdu przypomnieć, że Celica VI to bardzo pojemne auto! :-D I tak tylko jedna połówka kanapy była złożona, teraz wejdzie więcej, bo kanapy już nie ma :P
Obrazek
Pojechałem tylko na chwilę i tak naprawdę tylko dla tego, aby pomóc w organizacji stoiska i punktu Celica Club Poland oraz z samej ciekawości jak po raz kolejny zlot Osaka rośnie w siłę. Większość atrakcji i imprez mnie ominęła, ale podobno było super, a my jako ekipa spisaliśmy się rewelacyjnie. To wszystko w bardzo dobrym towarzystwie, świetnym imprezowym klimacie oraz z autami w tle - o to chodzi! :-D

Kolejny przystanek - JAPFEST
Ogólnie to kręciłem się po terenie pół dnia, ustawiałem się w konkretnych punktach jak i parkowałem w innych strefach niż strefa Celica Club Poland, a to wszystko po to aby zdobyć kilka zdjęć od fotografów - mam dosłownie dwa :lol: :lol:
Oczywiście stałem razem z naszą ekipą na strefie, a poziom Celic jak i w ogóle aut na JF dopisał jak zawsze.
Obrazek

Mega przyjemnie wspominam Japfest 8) Zawsze powtarzałem i będę powtarzał, że to zupełnie inne doświadczenie niż Osaka. Nie chodzi mi do końca o poziom aut, ale jednak nie oszukujmy się - to one robią ten klimat :wink: Impreza kompletnie inna i nie powtarzalna w mojej opinii - można na ten weekend odpłynąć i zapomnieć totalnie o życiu codziennym. Fakt bycia na tej imprezie własnym autem po raz drugi jest mega przeżyciem i zwieńczeniem prac nad nim ;-) Takie małe miasteczko Japfest, które żyje za dnia i nocą kusząc tą namiastką Japonii której zwykle nie doświadczamy. W ciągu dnia tłumy, drifty oraz prezentacje jako klasyczna forma festiwalu, a nocą muzyka, neony, światła i jedna wielka impreza z nutką "nielegalnego" klimatu po raz kolejny z ekipą Celica Club Poland i nie tylko, a w tle wspaniałe auta. Świetnie było spotkać osoby z klubu które przyjechały nie tylko z Warszawy, a z całej Polski i porozmawiać na tematy wszelakie. Dzięki bardzo obecnej ekipie CCP - bawiłem się wybornie i pomimo, że w Legnicy bywały grubsze Japfesty, tegoroczny jest dla mnie najlepszy na jakim byłem. Ciężko było wrócić do rzeczywistości... :-D

Można by tak pisać i pisać, ale nie idzie objąć wszystkiego co wydarzyło się na tych imprezach - tam po prostu trzeba być :D

I przechodzimy do najważniejszej imprezy, czyli XVIII zlot Celica Club Poland w Koszalinie na Motopark Koszalin.
Miejsce kultowe i poruszane w opowieściach w klubie wielokrotnie jako, że jeden zlot miał tam już miejsce - nawet jest film z niego na YT :-)

Zlot zacząłem od klasycznej już awarii w tym roku - zgubienia linki od biegów :x No nie do końca... Jak już wiecie z poprzednich postów, oryginalne gumki mam zamienione na łożysko w wymiar linki, ale no pomimo moich szczerych chęci już nie chce ze mną ten setup współpracować. Linka zsunęła się z łożyska co umożliwiało mi zmianę biegów, ale była ona daleka od wszelkiej perfekcji. Na szczęście opaski zaciskowe trytki są niezawodne i odpowiednie przypięcie linki do wybieraka pozwoliło na zadowalającą zmianę biegów, a przede wszystkim na dalszą jazdę!
Obrazek
Obrazek
Zlot wspaniały pod każdym względem! Jazda po torze jak i pomiar czasu przebiegał bardzo sprawnie (choć ja bym jeszcze z 2 rundki wolnych jazd zrobił do full satysfakcji :lol: :lol:), tor sam w sobie świetny, hotel jak i impreza wieczorna wyborna - ale to wszystko było by niczym jak by na ten zlot nie przyjechała tak doskonała ekipa. Celica Club Poland jesteście zajebiści! :-D :-D
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Pomimo awarii i uczucia wbijania "na miękko" 1, 3 oraz 5 biegu (na torze tylko 1 oraz 3 :lol:) obecny setup auta pozwolił mi pojechać na tyle dobrze, aby zgarnąć 3 miejsce w swojej klasie, tym samym wygrywając swój pierwszy tłok na imprezie Celica Club Poland. Mega sprawa, tyle lat i modyfikacji auta później przynosi rezultaty oraz co najważniejsze - widzę progres w swojej pasji, a moje tępo nie zwalnia 8)
To moje drugie w życiu zdobyte trofeum na torze, i drugie tego roku! Kto by się spodziewał... :lol: :lol:
A skrzynię biegów skracałem w MS Trade w Dąbrowie Górniczej jak by co :-D :-D :-D

No i teraz pytanie, co dalej?
Planowałem ten rok na torze - chciałem pojeździć więcej niż zwykle i plan spełniam myślę dość należycie. Mam za sobą JDM Track Day, Zlot Celica Club Poland, a już za miesiąc będę po raz kolejny latał na Autodrom Pomorze na imprezie JDM Track Day - Operation 4.0 gdzie przyświeca mi cel pobicia osobistego rekordu czasu który wynosi równo 50 sekund. Potem z większych imprez nic nie planuję, ale myślę pojechać jakoś na jesieni poznać Tor Łódź oraz odwiedzić Tor Słomczyn.

Czy Celica przeszła kolejne modyfikacje?
Obrazek
Myślę, że ostatecznie skończyłem środek. Wiadomo, chodzą po głowie jeszcze inne rzeczy, ale to grubsza ingerencja już w mało komfortowe, głośne auto które, to dalej jest moim daily :eek: Stelaże od foteli kubełkowych zostały pomalowane na czarno, tylna kanapa ostatecznie wyleciała z auta, a jej miejsce zastępują teraz naciągnięte pasy Sparco.

Celica dostała również powłokę Aqua przed JF
Obrazek

Szczerze to teraz stoję w takim punkcie, że kolejne modyfikacje to poprawianie poczynionych już modyfikacji:
Zawieszenie Kayaba AGX + Spring HR = Wymiana na gwint BC
Wydech custom z kwasówki 2,25 = Wymiana na częściowy wydech 2,5
Ori komputer 3S-GE = Wymiana na komputer od Pascala

Ja bym listę modyfikacji brał luźno jako propozycję, bo tak naprawdę wszystko obecnie działa, bez większych awarii, a całość sprawdza mi się bardzo dobrze. Kiedyś pewnie te modyfikacje będą miały miejsce, lub zmienią swe oblicze, ale to jeszcze chwilę :wink: Chodzi za mną inne auto na co dzień - jakieś takie, no nie wiem, cywilizowane? :lol: Z normalnymi fotelami, cichym wydechem, lepszym spalaniem itp.
Tak więc to jest wybór: drugie auto lub dalsze modyfikacje. Opcja numer jeden tak czy tak w końcu musi nadejść :wink:

Z wyglądu auto zostawiam jak jest. Myślałem o dokładkach, dyfuzorach czy też innych gadżetach, ale to jednak obecnie przerost formy nad treścią. Chodzą dalej za mną elementy z karbonu i bardzo chętnie założył bym karbonową maskę, klapę i spoiler, ale to kosmiczny budżet obecnie.
Jedyne co się zmieni to lampy - wjadą JDM na tył, oraz clear kierunki do zderzaka i w błotniki. Skąd ten pomysł? Podobno pomarańczowe kierunki bardzo dobrze leża z moim lakierem - zgadzam się, też mi pasują, ale są zbędnym kolorem na aucie... Jakie kolory ma moja Celica? Niebieski, złoty oraz klasycznie białe i czarne elementy. Pomarańczowy jest zbędnym kolorem. Jest podobnym kolorem do złotego i z nim się zgrywa? Właśnie, "podobnym" :wink: Wnętrza lamp przednich są białe i kierunki do nich się dostosują, a tylne lampy będą miały dominującą czerwień wraz z lampami JDM + wiązka :-D Kiedy to nastąpi, nie wiadomo 8)
Ostatnio zmieniony 22-05-22, 21:10 przez Kocur2, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
hube
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1047
Rejestracja: 09-10-16, 08:33

Re: Celica VI T20 by Adam

Postautor: hube » 17-08-21, 06:24

Daj znać jak będziesz wybierał się na Tor Łódź może uda się pojeździć razem.
Hube
セリカ TS - 2000
--------------------
"...Nie jestem wszyscy, nie mam na imię każdy, nie muszę robić tego co inni..."

Awatar użytkownika
Kocur2
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 81
Rejestracja: 06-12-15, 20:34

Re: Celica VI T20 by Adam

Postautor: Kocur2 » 19-09-21, 21:07

Czas na szybką, ale treściwą aktualizację tematu.
Za wiele się nie zadziało, a nie chcę się powtarzać czy też przekazywać kolejnych to pomysłów na modyfikacje, bo to wszystko może się zmienić.

Tak więc, Celicą pokonałem ostatnio spro kilometrów. Mimo znikomych i nie mających wpływu problemów z prądem (winowajcą jest prawdopodobnie akumulator) objechałem tym autem prawie całe Bieszczady. Setup auta pozwolił na sprawną jazdę po lokalnych drogach, jak i bezpieczny przyjazd i powrót.

Obrazek
Obrazek

Lubię wracać w to miejsce, a jazda Celicą to tylko dodatkowa atrakcja w drodze do celu :D

Dodatkowo 11.09.2021 wybraliśmy się z częścią ekipy Celica Club Poland na Autodrom Pomorze do Pszczółek na wydarzenie JDM Track Day - Operation 4.0. Była to moja druga wizyta na tym torze.
Zabawa była przednia: jazda po suchym, jazda po mokrym, rewelacyjne towarzystwo, wiele śmiechu, żartów czy też rozważań jak poprawić swoje czasy - uwielbiam taki klimat 8) :-D
No i polataliśmy! Moje przejazdy zapewniły mi 3 miejsce w klasie X. Można powiedzieć, że misja wykonana na 200% - nie dość, że poprawiłem swój stary rekord czasu na tym torze to po raz kolejny stałem na podium. Ten rok torowo jest dla mnie totalnie wyjątkowy 8)

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Trzeci raz byłem na torze w tym roku i trzeci raz stałem na podium :P :P Kompletna nowość dla mnie, ale i niesamowity motywator! Na Autodrom Pomorze poprawiłem swój czas z 50:00 na 49.67 sekund. Mam nagranie z GoPro wszystkie moje przejazdy, a najszybszym z nich pochwalę się jak będzie gotowy. Cały wyjazd udał się bez strat, wszystko działa, auto jeździ, czy wyjdą jakieś kwiatki z czasem - zobaczymy ;)
Ostatnio zmieniony 22-05-22, 21:07 przez Kocur2, łącznie zmieniany 1 raz.