Swap 7AFE na 3SGE VI gen
- pasqual
- Użytkownik
- Posty: 3053
- Rejestracja: 03-07-06, 21:00
Swap 7AFE na 3SGE VI gen
Projekt dotyczy swap-u i modyfikacji ktore wlasnie przebiegaja w celice VI gen ..ktora fabrycznie miala 7AFE a ktory dokonal zywota ...... tak wiec Lolo postanowil wstawic nowe serducho do celici
Dlaczego ja otwieram ten projekt nie Lolo z trzech powodow
a). Chyba tylko klubowicze moga w tym dziale umieszczac projekty ..
b). Chce zmobilizowac Lola do podzielenia sie swoimi doswiadczeniami z innymi ,gdyz uwazam ze to co aktualnie robi z celica to swietny projekt i ktos inny moze tez na tym skozystac ..... (Tak wiec dokumentuj wszystko fotkami .... i przygotuj sie na obszerne wyjasnienia w zakresie co i jak dokonano ..... no coz nikt nie mowil ze bedzie latwo..... )
c). Silnik 3S-GE ktory swapuje to silnik z mojej celici ....... wiec czuje sie w moroalnym obowiazku dopilnowac aby jego reinkarnacja przbiegla pomyslnie ....
Teraz w skrocie opisze co juz wiem na jakim etapie sa prace ...... a ty Lolo jak znajdziesz chwile czasu rozwin poszczegolne punkty ..... co i jak i zapodawaj foty bo wiem ze masz ......kilka juz widzialem . ..... i nie marudz ze nie masz czasu .... watek juz zalozony wiec nie masz wyjscia
No wiec po kolei :
Historia zaczela sie jakis czas temu ....... Lola poznalem na spocie krakowskim ... ..... Podczas spotu mial okazje pojezdzic moja celica ..... i chyba juz wtedy podjal decyzje ze chce moj silnik ..... po w/w spocie doszla nas smutna wiadomosc ze silnik Lola w drodze powrotnej z Krakowa dokonal zywota.....
Pozniej mial miejsce swap mojego nowego silnika ..... i Lolo pojawil sie po nowe serducho do swojej celici
Z tego co wiem to prace nie obejmuja tylko swap-u silnika .... w gre wchodza tez inne modyfikacje .. z tego co sie dowiedzialem to Lolo dopadl gdzies kilka gratow z VI gen jdm i postanowil je zaimplementowac :
1 - sprzeglo (EXEDY) - zmieniono
2 - skrzynia jdm (powinna byc krotsza) -zaimplementowana
3 - wydech dedykowany KAKIMOTO (kompletny od kolektora wydechowego wlacznie do konca, bez kata )
sami zobaczcie
4 - dolot grzybek HKS (w planie CAI )
5 - polosie od 3s-ge
Lolo jak cos zapomnialem to dopisz .. a i nie zapomnij do w/w punktow dopisac szczegolowego opisu plus fotki .........
z tego co wiem wczoraj nowy silnik zostal juz zamontowany w celice .....No juz dawaj foty
Dlaczego ja otwieram ten projekt nie Lolo z trzech powodow
a). Chyba tylko klubowicze moga w tym dziale umieszczac projekty ..
b). Chce zmobilizowac Lola do podzielenia sie swoimi doswiadczeniami z innymi ,gdyz uwazam ze to co aktualnie robi z celica to swietny projekt i ktos inny moze tez na tym skozystac ..... (Tak wiec dokumentuj wszystko fotkami .... i przygotuj sie na obszerne wyjasnienia w zakresie co i jak dokonano ..... no coz nikt nie mowil ze bedzie latwo..... )
c). Silnik 3S-GE ktory swapuje to silnik z mojej celici ....... wiec czuje sie w moroalnym obowiazku dopilnowac aby jego reinkarnacja przbiegla pomyslnie ....
Teraz w skrocie opisze co juz wiem na jakim etapie sa prace ...... a ty Lolo jak znajdziesz chwile czasu rozwin poszczegolne punkty ..... co i jak i zapodawaj foty bo wiem ze masz ......kilka juz widzialem . ..... i nie marudz ze nie masz czasu .... watek juz zalozony wiec nie masz wyjscia
No wiec po kolei :
Historia zaczela sie jakis czas temu ....... Lola poznalem na spocie krakowskim ... ..... Podczas spotu mial okazje pojezdzic moja celica ..... i chyba juz wtedy podjal decyzje ze chce moj silnik ..... po w/w spocie doszla nas smutna wiadomosc ze silnik Lola w drodze powrotnej z Krakowa dokonal zywota.....
Pozniej mial miejsce swap mojego nowego silnika ..... i Lolo pojawil sie po nowe serducho do swojej celici
Z tego co wiem to prace nie obejmuja tylko swap-u silnika .... w gre wchodza tez inne modyfikacje .. z tego co sie dowiedzialem to Lolo dopadl gdzies kilka gratow z VI gen jdm i postanowil je zaimplementowac :
1 - sprzeglo (EXEDY) - zmieniono
2 - skrzynia jdm (powinna byc krotsza) -zaimplementowana
3 - wydech dedykowany KAKIMOTO (kompletny od kolektora wydechowego wlacznie do konca, bez kata )
sami zobaczcie
4 - dolot grzybek HKS (w planie CAI )
5 - polosie od 3s-ge
Lolo jak cos zapomnialem to dopisz .. a i nie zapomnij do w/w punktow dopisac szczegolowego opisu plus fotki .........
z tego co wiem wczoraj nowy silnik zostal juz zamontowany w celice .....No juz dawaj foty
Ostatnio zmieniony 17-05-09, 12:07 przez pasqual, łącznie zmieniany 1 raz.
- lolo8
- Użytkownik
- Posty: 949
- Rejestracja: 01-10-06, 14:03
Chyba tylko klubowicze moga w tym dziale umieszczac projekty .
tego nie wiedziałem
Chce zmobilizowac Lola
udało Ci sie
Silnik 3S-GE ktory swapuje to silnik z mojej celici ....... wiec czuje sie w moroalnym obowiazku dopilnowac aby jego reinkarnacja przbiegla pomyslnie ....
tiaa, Smialo moge powiedziec Ze pasqal jest moim mentorem, skarbnica wiedzy celicowej itp Bez niego ani rusz!
a ty Lolo jak znajdziesz chwile czasu rozwin poszczegolne punkty ..... co i jak i zapodawaj foty bo wiem ze masz
wieczorkiem panowie cos wykrzesam z siebie
- lolo8
- Użytkownik
- Posty: 949
- Rejestracja: 01-10-06, 14:03
Zaczne moze od tego ze na zlocie w KRK przejechałem sie najpierw GT Prażyna potem Pasqala:-D
Pasqal sprzedawał swój 3sge , to była szybka decyzja i oczekiwanie, wertowanie stron o swapie, PW i inne( Wojtas dzieki) Tak czekaaaaaałemm na silnik wieki, czas sie dłużyl okropnie (Beams płyna powoli... )ja juz bez auta (niestety nie ma co czarowac moja wina).
W koncu mam
no i teraz panowie zabawa na całego.Miałem silnik z ucieta wiazka i innymi wezami(musiałem kupic),osprzet(altrnator.rozrusznik itp),skrzynie, kopmputer,rure od kolektora do kata., i inne
Musiałem kupic troche gratów do 2.0:
1. łapy silnika:
a) przednia(przyjdzie na dniach)
b) prawa
c) lewa podeszła (zobaczymy czy zda egzamin),
d) tył poduszka ta sama mocowanie skrzyni inne!
2. kompletne półosie, (pasqalowi podeszły do beamsa) +na dł. półosi obejma do mocowania
3. biorniczek z uchwytem na płyn do wspomagania
4. Ja kupiłem tez licznik (jdm do 180 , bardziej chodziło mi o obrotomierz)
5. jak sobie przypomne to edit
Chłonica zostaje ale jest inna,jak bedzie problem to opisze w dalszej czesci,tak samo z chłodnica płynu wspomagania, jest inna ja sprubuje wykorzystac stara.
stary silnik
Proponuje jeszcze przy wyciagnietym silniku oblukac co i jak zeby potem (mało miejsca w komorze) było łatwiej. No i przede wszystkim Sciereczka i jazda... Silnik mam juz włożony
Wkładalismy go od góry, takie małe info, podobno łatwiej od dołu
Teraz jestem na etapie zbrojenia silnika.*
Postaram sie na bierzaco informowac o postepach
i jeszcze pare info o 1.8 i 2.0 zostawie na jutro.
* jetem TYLKO amatorem, fanem,miłosnikiem celicy mechanikiem jest mój kumpel który mi pomaga . za wynikłe uszkodzenia nie odpowiadam A i jeszcze jedno. Zona tez przegląda forum takze pytania w stylu: "za ile to i tamto..." sa tendencyjne i niepotrzebne
Acha zpomniał bym Uzupełniam liste panie prof.Pasqal ale za chwile musze po żone jechac a siedze juz pare godzin nad tym postem
Pasqal sprzedawał swój 3sge , to była szybka decyzja i oczekiwanie, wertowanie stron o swapie, PW i inne( Wojtas dzieki) Tak czekaaaaaałemm na silnik wieki, czas sie dłużyl okropnie (Beams płyna powoli... )ja juz bez auta (niestety nie ma co czarowac moja wina).
W koncu mam
no i teraz panowie zabawa na całego.Miałem silnik z ucieta wiazka i innymi wezami(musiałem kupic),osprzet(altrnator.rozrusznik itp),skrzynie, kopmputer,rure od kolektora do kata., i inne
Musiałem kupic troche gratów do 2.0:
1. łapy silnika:
a) przednia(przyjdzie na dniach)
b) prawa
c) lewa podeszła (zobaczymy czy zda egzamin),
d) tył poduszka ta sama mocowanie skrzyni inne!
2. kompletne półosie, (pasqalowi podeszły do beamsa) +na dł. półosi obejma do mocowania
3. biorniczek z uchwytem na płyn do wspomagania
4. Ja kupiłem tez licznik (jdm do 180 , bardziej chodziło mi o obrotomierz)
5. jak sobie przypomne to edit
Chłonica zostaje ale jest inna,jak bedzie problem to opisze w dalszej czesci,tak samo z chłodnica płynu wspomagania, jest inna ja sprubuje wykorzystac stara.
stary silnik
Proponuje jeszcze przy wyciagnietym silniku oblukac co i jak zeby potem (mało miejsca w komorze) było łatwiej. No i przede wszystkim Sciereczka i jazda... Silnik mam juz włożony
Wkładalismy go od góry, takie małe info, podobno łatwiej od dołu
Teraz jestem na etapie zbrojenia silnika.*
Postaram sie na bierzaco informowac o postepach
i jeszcze pare info o 1.8 i 2.0 zostawie na jutro.
* jetem TYLKO amatorem, fanem,miłosnikiem celicy mechanikiem jest mój kumpel który mi pomaga . za wynikłe uszkodzenia nie odpowiadam A i jeszcze jedno. Zona tez przegląda forum takze pytania w stylu: "za ile to i tamto..." sa tendencyjne i niepotrzebne
Acha zpomniał bym Uzupełniam liste panie prof.Pasqal ale za chwile musze po żone jechac a siedze juz pare godzin nad tym postem
Ostatnio zmieniony 17-12-07, 04:14 przez lolo8, łącznie zmieniany 1 raz.
- lolo8
- Użytkownik
- Posty: 949
- Rejestracja: 01-10-06, 14:03
Cd listy planowanych modów:
Ad2) Co do srzyni to wiem tyle ze jest JDM,wyglada tak samo jak S54,zmierzylismyw warunkach "domowych" ze tak powiem,bieg+ obroty wałka/do obrotów półosi i wyszło pół obrotu różnicy niz na na starej skrzyni pasqala; to jeszcze do sprawdzenia. Jechałem jako pasażer ,ta właśnie skrzynia założona i powiem ze przynajmniej dla mnie była różnica. A od właściciela wiem ze tak jest , zobaczymy.(przy okazji pozdr. dla Marcina i Lukasza)
Ad3) Wydech kakimoto racing czerwony emblemacik ,strumienica i koncowy tlumik wszystko kwasowka.
Suwmiarka wskazuje 2,3"=60mm
Na tłumiku końcowym 4,3"=111mm
Ad4) Dolot Grzybek HKS
Ad5) to wiadomo, ja szukałem do zwykłej zawiechy bez SSS,rocznik 97, Wymiary koncówki która wchodzi do skrzyni: Srednica Na Zębatkach 26,4mm,nastepnie na wałku 28mm i 35mm, półosie podeszły też do "krótszej " skrzyni
cd listy
6. Kable TRD żeby celica dobrą i(s)kre miała
7. Zwiecha gwintowana KYB-TANABE z rególowanym pochylem kol przednich, gleba panowie musi być Musze o to przede wszystkim zadbac;wyczyscic,nowe gumy itp.
Obecnie mam progresywne sprężyny -40mm tak ze zobaczymy jaka bedzie różnica
8. Rozpurka na tył
9. Na koniec cos dla poprawy wyglądu:fele 7" 17 et 35+dystans 50mm, progi ,kiedys dokładki tył, przód moze
10. Usune również zawór EGR ale dopiero po uruchomieniu silnika jak bede wiedział ze wszystko ok
Zamierzam to wszystko zespolić z celica w blizej nieokreslonym terminie tzn. pomału byle do przodu i z głową. Hamownia w planach, a wykres bedzie efektem mojej pracy Zobaczymy. To chyba tyle Jakies sugestie mile widziane
ps : celicagarage
Ad2) Co do srzyni to wiem tyle ze jest JDM,wyglada tak samo jak S54,zmierzylismyw warunkach "domowych" ze tak powiem,bieg+ obroty wałka/do obrotów półosi i wyszło pół obrotu różnicy niz na na starej skrzyni pasqala; to jeszcze do sprawdzenia. Jechałem jako pasażer ,ta właśnie skrzynia założona i powiem ze przynajmniej dla mnie była różnica. A od właściciela wiem ze tak jest , zobaczymy.(przy okazji pozdr. dla Marcina i Lukasza)
Ad3) Wydech kakimoto racing czerwony emblemacik ,strumienica i koncowy tlumik wszystko kwasowka.
jaka jest średnica tego wydechu ???
Suwmiarka wskazuje 2,3"=60mm
Na tłumiku końcowym 4,3"=111mm
Ad4) Dolot Grzybek HKS
Ad5) to wiadomo, ja szukałem do zwykłej zawiechy bez SSS,rocznik 97, Wymiary koncówki która wchodzi do skrzyni: Srednica Na Zębatkach 26,4mm,nastepnie na wałku 28mm i 35mm, półosie podeszły też do "krótszej " skrzyni
cd listy
6. Kable TRD żeby celica dobrą i(s)kre miała
7. Zwiecha gwintowana KYB-TANABE z rególowanym pochylem kol przednich, gleba panowie musi być Musze o to przede wszystkim zadbac;wyczyscic,nowe gumy itp.
Obecnie mam progresywne sprężyny -40mm tak ze zobaczymy jaka bedzie różnica
8. Rozpurka na tył
9. Na koniec cos dla poprawy wyglądu:fele 7" 17 et 35+dystans 50mm, progi ,kiedys dokładki tył, przód moze
10. Usune również zawór EGR ale dopiero po uruchomieniu silnika jak bede wiedział ze wszystko ok
Zamierzam to wszystko zespolić z celica w blizej nieokreslonym terminie tzn. pomału byle do przodu i z głową. Hamownia w planach, a wykres bedzie efektem mojej pracy Zobaczymy. To chyba tyle Jakies sugestie mile widziane
ps : celicagarage
- lolo8
- Użytkownik
- Posty: 949
- Rejestracja: 01-10-06, 14:03
lolo8 trzymam kciuki
niedziekuje bo wiesz... pozdro
Rozumiem ze g. 4:03 to byles w pracy na nocce czy o tej godzinie skoczyles kolejny etap ??
hehe pisałem tego posta ale pasqal mi przerywał co chwile A tak poważnie to pogadalismy troche wiesz wymiana spostrzeżeń, dobre rady itp. Przeciez musze sie konsultować z moim guru
ps; do pracy dopiero w nowym roku,nie liczac celicagarage , ja mam juz Swieta
- lolo8
- Użytkownik
- Posty: 949
- Rejestracja: 01-10-06, 14:03
Witam i zapraszam na nowe wiadomosci z celicagarage
Dzisiejsze boje zostały zakonczone i tak:
1. Zamontowane półosie, wymieniłem przy okazji gumowe osłony przegóbów
2. Wydech częściowo zamontowany.Na zdj. końcowy
Pojawił sie problem z moim nowym kolektorem a mianowicie dolne mocowania, te co mam od starego nie pasuja sa za krótkie. Róznia sie w "budowie" tzn. stary kolektor jast 4-2-1 a nowy 4-2 i potem Y-pipe 2-1
stary
nowy
Mocowania seryjne od 2.0
Mocowanie dolne nowego kolektora
Musze cos wymyslić/dorobić
3. Ciegna do zmiany biegów dały troche w d... ale poszło.
W 1.8 sa inne tuleje wchodzace do mocowania na skrzyni biegów, przetoczyłem je i gra gitara
Takie jest w 2.0
Ciegna zdemontowałem od strony lewarka( 2 spinki przy drążku i 2 przy tulei) od strony skrzyni 2 spinki,żeby ciegna wyjac trzeba zdjac osłone wydechu i odkrecic gniazdo w którym przechodza do tunelu wewnetrznego + jedno mocowanie
A to mój kumpel w akcji,pomaga mi
A tak wyglada gniazdo z załozonymi ciegnami od 1.8, trzeba przetoczyc tuleje zeby spinki załozyc
Przetoczone tuleje ciegna, z lewej od 2.0 dla porównania
Gotowe ze sipnkami
Nastepnie został odpowietrzony układ hydraulicznego sprzegła.
Oprucz w/w zawsze jakieś inne pierdoły sie znajdą , jutro układ wspomaganiai inne
Narka
ps. mam nadzieje że nie zanudzam
Dzisiejsze boje zostały zakonczone i tak:
1. Zamontowane półosie, wymieniłem przy okazji gumowe osłony przegóbów
2. Wydech częściowo zamontowany.Na zdj. końcowy
Pojawił sie problem z moim nowym kolektorem a mianowicie dolne mocowania, te co mam od starego nie pasuja sa za krótkie. Róznia sie w "budowie" tzn. stary kolektor jast 4-2-1 a nowy 4-2 i potem Y-pipe 2-1
stary
nowy
Mocowania seryjne od 2.0
Mocowanie dolne nowego kolektora
Musze cos wymyslić/dorobić
3. Ciegna do zmiany biegów dały troche w d... ale poszło.
W 1.8 sa inne tuleje wchodzace do mocowania na skrzyni biegów, przetoczyłem je i gra gitara
Takie jest w 2.0
Ciegna zdemontowałem od strony lewarka( 2 spinki przy drążku i 2 przy tulei) od strony skrzyni 2 spinki,żeby ciegna wyjac trzeba zdjac osłone wydechu i odkrecic gniazdo w którym przechodza do tunelu wewnetrznego + jedno mocowanie
A to mój kumpel w akcji,pomaga mi
A tak wyglada gniazdo z załozonymi ciegnami od 1.8, trzeba przetoczyc tuleje zeby spinki załozyc
Przetoczone tuleje ciegna, z lewej od 2.0 dla porównania
Gotowe ze sipnkami
Nastepnie został odpowietrzony układ hydraulicznego sprzegła.
Oprucz w/w zawsze jakieś inne pierdoły sie znajdą , jutro układ wspomaganiai inne
Narka
ps. mam nadzieje że nie zanudzam
- lolo8
- Użytkownik
- Posty: 949
- Rejestracja: 01-10-06, 14:03
Mam pare info., moze komus sie przyda
1. Kolektor do 3S GE, 4-2-1
Waga: 8kg
2. Rura do tegoż kolektora,tu na dole
Waga: 2,5kg
Srednica: 60mm
3. Skrzynia S54 M/T do 3S GE
Waga: 42kg
4. Półosie do 1,8 7A FE ,krótka 6 kg, dł. 8 kg, średnice na końcu półosi,strona która do skrzyni wchodzi
5. Wydech 1.8
rura od kolektora do kata 3,5kg + od kata do tłumika koń. 9,5kg Srednica 48mm + tłumik 8kg, Srednica na wejsciu 42mm (nie wiem czemu)
To tyle acha wiekszość śrub w bloku silnika , do mocowania łap itp ma gwint M12x1.25
1. Kolektor do 3S GE, 4-2-1
Waga: 8kg
2. Rura do tegoż kolektora,tu na dole
Waga: 2,5kg
Srednica: 60mm
3. Skrzynia S54 M/T do 3S GE
Waga: 42kg
4. Półosie do 1,8 7A FE ,krótka 6 kg, dł. 8 kg, średnice na końcu półosi,strona która do skrzyni wchodzi
5. Wydech 1.8
rura od kolektora do kata 3,5kg + od kata do tłumika koń. 9,5kg Srednica 48mm + tłumik 8kg, Srednica na wejsciu 42mm (nie wiem czemu)
To tyle acha wiekszość śrub w bloku silnika , do mocowania łap itp ma gwint M12x1.25
- lolo8
- Użytkownik
- Posty: 949
- Rejestracja: 01-10-06, 14:03
Cześć.
Jako że świeta "za pasem" miałem "trudności" żeby bawic sie dalej w dopieszczanie celi,trzeba było zostawic zabawe w mechanika i przełożyć pare spraw zwiazanych ze swapem .
Tyle udało mi sie zrobić:)
Musiałem zakuć na nowo węża wysokiego cisnienia do wspomagania, stary w trakcie przeróbki nie wytrzymał Do zakucia nowego wykorzystałem końcówke (od strony pompy) z silnika 2.0 od pasqala (wąż był ucięty).
Nowy wąż
Przerobiony wąż powrotu wspom.
A tak wygląda uzbrojony zbiorniczek wsp. + przerobiona chłodniczka wspomagania
Chłodnica została z sil. 1.8, zobaczymy jak da sobie rade z 2.0
Przerobiony wąż coby ciepło w niuni było
Narazie to tyle
Teraz zabawa z wiązka
łatwo nie bedzie ale od czego ma sie kumpli Pasqal już działa
Jako że świeta "za pasem" miałem "trudności" żeby bawic sie dalej w dopieszczanie celi,trzeba było zostawic zabawe w mechanika i przełożyć pare spraw zwiazanych ze swapem .
Tyle udało mi sie zrobić:)
Musiałem zakuć na nowo węża wysokiego cisnienia do wspomagania, stary w trakcie przeróbki nie wytrzymał Do zakucia nowego wykorzystałem końcówke (od strony pompy) z silnika 2.0 od pasqala (wąż był ucięty).
Nowy wąż
Przerobiony wąż powrotu wspom.
A tak wygląda uzbrojony zbiorniczek wsp. + przerobiona chłodniczka wspomagania
Chłodnica została z sil. 1.8, zobaczymy jak da sobie rade z 2.0
Przerobiony wąż coby ciepło w niuni było
Narazie to tyle
Teraz zabawa z wiązka
łatwo nie bedzie ale od czego ma sie kumpli Pasqal już działa
- Wojtas
- Użytkownik
- Posty: 2591
- Rejestracja: 29-09-05, 16:23
- lolo8
- Użytkownik
- Posty: 949
- Rejestracja: 01-10-06, 14:03
No ciekawy projekcik, 3mam kciuki chłopaki.
Trzymaj
P.S Wkrótce będe miał do sprzedania identyczny komplecik do swapa 3SGE
Ty sprzedajesz bo masz mało a ktoś bedzie sie cieszył bo to mu wystarczy ,tak jak mi,przynajmniej na razie
i wszystko sie zacznie od poczatku
tylko że ktoś bedzie miał jeszcze łatwiej i oto chodzi
Pozdro
- lolo8
- Użytkownik
- Posty: 949
- Rejestracja: 01-10-06, 14:03
Witam po dłuższej przerwie
Już wiem jak sie czuł pasqual pisząc "mam banana na twarzy" po odpaleniu beamsa
Mam teraz takiego samego No wiec panie i panowie: ODPALIŁ
Wtajemniczeni wiedza o co chodziło, dla niewtajemniczonych, pasqual jak to było? a wiem, kabelki pomyliłeś
Wielkie dzieki z tego miejsca dla Pasquala, naprawde chłopak stracił troche wolnego czasu dla mnie i pomógł mi od A do Z, dzieki za materiały,schematy i inne. Wiem też że inni wnieśli swój wkład w mój projekt: carsik, wojtas dzieki za rady i innym o których nie wiem z tego i innego forum... DZIĘKI
Jutro musze zalać wszystkie płyny i jazdy testowe Wreszcie
Już wiem jak sie czuł pasqual pisząc "mam banana na twarzy" po odpaleniu beamsa
Mam teraz takiego samego No wiec panie i panowie: ODPALIŁ
Wtajemniczeni wiedza o co chodziło, dla niewtajemniczonych, pasqual jak to było? a wiem, kabelki pomyliłeś
Wielkie dzieki z tego miejsca dla Pasquala, naprawde chłopak stracił troche wolnego czasu dla mnie i pomógł mi od A do Z, dzieki za materiały,schematy i inne. Wiem też że inni wnieśli swój wkład w mój projekt: carsik, wojtas dzieki za rady i innym o których nie wiem z tego i innego forum... DZIĘKI
Jutro musze zalać wszystkie płyny i jazdy testowe Wreszcie