Pyatnie o Celinke gen VI

Forum Ogólne na temat Toyoty Celica
PuteR
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 21
Rejestracja: 24-03-09, 21:46

Pyatnie o Celinke gen VI

Postautor: PuteR » 03-05-09, 21:35

Witam!!!
Panowie od niedawna jestem szczęśliwym posiadaczem celinki GT (175km) gen VI z 1997 roku. Ogólnie jestem z niej bardzo zadowolony, ale mam jedno pytanie czy to normalne że na wolnych obrotach poniżej 3 tys. jest ona strasznie mułowata wyprzedanie bez redukcji praktycznie nie wchodzi w grę. Nie wiem może to normalne w tym modelu i przy tym silniku dlatego pytam. Z góry dzięki i pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony 17-05-09, 14:26 przez PuteR, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
budolf
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 4851
Rejestracja: 08-12-06, 23:31

Postautor: budolf » 03-05-09, 21:39

No jaha że normalne, nie idzie wyprzedzać tym autem, najgorzej jak Cie autobus objeźdża, ale to diesel, więc norma, że lepszy
st182 gtb

PuteR
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 21
Rejestracja: 24-03-09, 21:46

Postautor: PuteR » 03-05-09, 22:37

hehe no to troche lipa że normalne wcześniej jeździłem samochodem który mimo mniejszej liczy zrebaków nie miał problemu z wyprzedzaniem nawet na 5 pomimo niskich obrotów i małej prędkości i szczerze jest to dla mnie troszkę uciążliwe, może tylko do czasu. Więc mam rozumieć że nie da się z tym nic zrobić żeby to trochę polepszyć :]

Awatar użytkownika
pasqual
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 3053
Rejestracja: 03-07-06, 21:00

Postautor: pasqual » 03-05-09, 22:38

kolego PuteR jak za slabe dla ciebie i za wolne , i nie zbiera sie ponizej 3 tys , to kup cos innego , moze traktor (czyt. diesel) ,

a na twoja VI GT z 97 roku napewno znajdzie sie duzo chetnych tu na forum :)

Awatar użytkownika
prazyn
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 4040
Rejestracja: 21-07-06, 01:21

Postautor: prazyn » 03-05-09, 22:40

Więc mam rozumieć że nie da się z tym nic zrobić żeby to trochę polepszyć :]


REDUKCJA

GAZ W PODŁOGĘ

ŁUDUDUDUD (odcinka)

BIEG WYŻEJ

ENJOY


CZYNNOŚCI POWYŻSZE POWTARZAĆ DO UZYSKANIA SATYSFAKCJI :P



To jest Japończyk, wolnossak, tylko dwulitrówka, spodziewałeś sie że będzie miała mocny dół?
Ostatnio zmieniony 03-05-09, 22:42 przez prazyn, łącznie zmieniany 1 raz.
PRAZIN Z BAZIN -
Zasada jest prosta, musi odpalić, śmierdzieć, hałasować i zużywać olej
"Każdy anioł ma w sobie ćwierć prostytutki"

Awatar użytkownika
mete
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1179
Rejestracja: 26-02-08, 13:30

Postautor: mete » 03-05-09, 22:42

PuteR pisze:wyprzedanie bez redukcji praktycznie nie wchodzi w grę

Czyżby nie chciało się za lewarek pociągnąć ?
Ale jak zredukujesz..jaką masz moc..
pasqual pisze:a na twoja VI GT z 97 roku napewno znajdzie sie duzo chetnych tu na forum

to bez wątpienia.

Awatar użytkownika
budolf
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 4851
Rejestracja: 08-12-06, 23:31

Postautor: budolf » 03-05-09, 22:42

PuteR pisze:hehe no to troche lipa że normalne wcześniej jeździłem samochodem który mimo mniejszej liczy zrebaków nie miał problemu z wyprzedzaniem nawet na 5 pomimo niskich obrotów i małej prędkości i szczerze jest to dla mnie troszkę uciążliwe, może tylko do czasu. Więc mam rozumieć że nie da się z tym nic zrobić żeby to trochę polepszyć :]

słuchaj dla mnie jest to normalne, silnik ma taką a nie inną specyfikację, nie jest to diesel i nie ciągnie od dołu, na wyprzedzanie nie narzekam, posiadam starszą france która ma jeszcze mniej elastyczną motorownie, zresztą taki urok tejże motorowni, że fajnie mruczy jak się go dokręci
Nic z tym nie zrobisz
st182 gtb

Awatar użytkownika
prazyn
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 4040
Rejestracja: 21-07-06, 01:21

Postautor: prazyn » 03-05-09, 22:48

Aha pamiętaj nie pałuj na zimno.... kiepskie smarowanie
PRAZIN Z BAZIN -

Zasada jest prosta, musi odpalić, śmierdzieć, hałasować i zużywać olej

"Każdy anioł ma w sobie ćwierć prostytutki"

PuteR
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 21
Rejestracja: 24-03-09, 21:46

Postautor: PuteR » 03-05-09, 22:51

Panowie jak pisałem do tej pory jezdziłem innym samochodem zreszta tez japonczykiem Mitsubishi galant 2.0 (115km) i wyprzedzała bez problemu ponizej 3tys. i przy predkosci okolo 80km. Ale ok rozumiem w tym modelu nie da sie nic zrobic ok przyzwyczaje sie pewnie a sprzedawać narazie nie mam zamiaru :]. Pozdro

Awatar użytkownika
Witch
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1952
Rejestracja: 14-04-06, 17:46

Postautor: Witch » 03-05-09, 23:01

PuteR pisze:przyzwyczaje sie pewnie a sprzedawać narazie nie mam zamiaru


no i prawidłowe myslenie :-D zobaczysz że z tego autka duuuuuży fun :twisted: a do kręcenia ponad 3 tysie idzie sie szybko przyzwyczaić :-D :-D :-D
Devil's Ferrier In The Middle Of Pagan Forest

Awatar użytkownika
Rebel
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 177
Rejestracja: 14-04-09, 13:59

Postautor: Rebel » 04-05-09, 07:08

PuteR pisze:... a sprzedawać narazie nie mam zamiaru :]. Pozdro


a szkoda bo szukam ;)

Awatar użytkownika
carsik
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 5915
Rejestracja: 30-08-06, 13:30

Postautor: carsik » 04-05-09, 07:21

no cóż, ja mogę stwierdzić, że posiadany kiedyś Galant 150KM nie był w zaden sposób elastyczniejszy od Celiki.
www.gt4serwis.pl
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki. biurogt4@gmail.com lub dzwonie 695 13 25 28

Awatar użytkownika
qfel
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 295
Rejestracja: 19-06-08, 19:55

Postautor: qfel » 04-05-09, 07:49

PuteR, zwróć uwagę, że w ST202 max moment obrotowy masz dopiero przy 4800 obr/min.
Może masz coś nie halo z tym silnikiem :roll:
Przejedź się na jakiś spot lokalny i niech cię ktoś przewiezie inną GT to porównasz.
In Search Of Sunrise

PuteR
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 21
Rejestracja: 24-03-09, 21:46

Postautor: PuteR » 04-05-09, 07:59

carsik pisze:no cóż, ja mogę stwierdzić, że posiadany kiedyś Galant 150KM nie był w zaden sposób elastyczniejszy od Celiki.


galant miał 115km, a co masz na mysli mówiąc elastyczniejszy??


HEHE Rebel jak dasz ciekawą ofertę to może się zastanowię :wink:

Awatar użytkownika
carsik
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 5915
Rejestracja: 30-08-06, 13:30

Postautor: carsik » 04-05-09, 08:05

mój miał 150KM. 4G63 ten sam co w eclipsach

Elastyczność ogólenie rozumiana to zdolność do rozpędzania się od nisich obrotów. Im sprawniej to idzie to mówi się, że pojazd jest bardziej elastyczny.

Kolejna sprawa to im wyższa moc z danej pojemności tym należy spodziewać się, że niskie obroty nie bedą domeną takiego samochodu. Kolejną sprawą jest, że być może Twoje auto nie jest idealne pod kątem sterowania pracą silnika.
www.gt4serwis.pl

Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki. biurogt4@gmail.com lub dzwonie 695 13 25 28

Awatar użytkownika
RedSun
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 3976
Rejestracja: 24-04-09, 21:33

Postautor: RedSun » 04-05-09, 08:28

W Eclpisach to chyba 4G64 :) chodzi o ten 2.4?

Awatar użytkownika
carsik
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 5915
Rejestracja: 30-08-06, 13:30

Postautor: carsik » 04-05-09, 08:29

nie kolego, 2.0 4G63
www.gt4serwis.pl

Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki. biurogt4@gmail.com lub dzwonie 695 13 25 28

Awatar użytkownika
Rebel
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 177
Rejestracja: 14-04-09, 13:59

Postautor: Rebel » 04-05-09, 08:31

PuteR pisze:HEHE Rebel jak dasz ciekawą ofertę to może się zastanowię :wink:


to ja poczekam może sie nie przyzwyczaisz ;)
bo jak piszesz ciekawą ofertę to widzę ze mnie nie stać ;)

Awatar użytkownika
Qub@
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1638
Rejestracja: 21-10-06, 16:34

Postautor: Qub@ » 04-05-09, 10:47

ee tammm ja bez problemu wyprzedzam ponizej 3tys. obrotow ... ale rowerzystów :lol:
ST202: 02.2007-03.2014
Next: ? (chwilowo panzerwagen w dieslu)

Awatar użytkownika
RedSun
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 3976
Rejestracja: 24-04-09, 21:33

Postautor: RedSun » 04-05-09, 13:08

carsik pisze:nie kolego, 2.0 4G63


w Galancie to nie jest ten sam 2.0 co w Eclipse i nie ma 150KM tylko 136 - to taka drobna różnica... 150 ma 2.4 GDI z VIII generacji przed liftem zdaje się :P