Pyatnie o Celinke gen VI
-
- Nowy użytkownik
- Posty: 21
- Rejestracja: 24-03-09, 21:46
Pyatnie o Celinke gen VI
Witam!!!
Panowie od niedawna jestem szczęśliwym posiadaczem celinki GT (175km) gen VI z 1997 roku. Ogólnie jestem z niej bardzo zadowolony, ale mam jedno pytanie czy to normalne że na wolnych obrotach poniżej 3 tys. jest ona strasznie mułowata wyprzedanie bez redukcji praktycznie nie wchodzi w grę. Nie wiem może to normalne w tym modelu i przy tym silniku dlatego pytam. Z góry dzięki i pozdrawiam.
Panowie od niedawna jestem szczęśliwym posiadaczem celinki GT (175km) gen VI z 1997 roku. Ogólnie jestem z niej bardzo zadowolony, ale mam jedno pytanie czy to normalne że na wolnych obrotach poniżej 3 tys. jest ona strasznie mułowata wyprzedanie bez redukcji praktycznie nie wchodzi w grę. Nie wiem może to normalne w tym modelu i przy tym silniku dlatego pytam. Z góry dzięki i pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony 17-05-09, 14:26 przez PuteR, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Nowy użytkownik
- Posty: 21
- Rejestracja: 24-03-09, 21:46
hehe no to troche lipa że normalne wcześniej jeździłem samochodem który mimo mniejszej liczy zrebaków nie miał problemu z wyprzedzaniem nawet na 5 pomimo niskich obrotów i małej prędkości i szczerze jest to dla mnie troszkę uciążliwe, może tylko do czasu. Więc mam rozumieć że nie da się z tym nic zrobić żeby to trochę polepszyć :]
- pasqual
- Użytkownik
- Posty: 3053
- Rejestracja: 03-07-06, 21:00
- prazyn
- Użytkownik
- Posty: 4040
- Rejestracja: 21-07-06, 01:21
Więc mam rozumieć że nie da się z tym nic zrobić żeby to trochę polepszyć :]
REDUKCJA
GAZ W PODŁOGĘ
ŁUDUDUDUD (odcinka)
BIEG WYŻEJ
ENJOY
CZYNNOŚCI POWYŻSZE POWTARZAĆ DO UZYSKANIA SATYSFAKCJI
To jest Japończyk, wolnossak, tylko dwulitrówka, spodziewałeś sie że będzie miała mocny dół?
Ostatnio zmieniony 03-05-09, 22:42 przez prazyn, łącznie zmieniany 1 raz.
PRAZIN Z BAZIN -
Zasada jest prosta, musi odpalić, śmierdzieć, hałasować i zużywać olej
"Każdy anioł ma w sobie ćwierć prostytutki"
Zasada jest prosta, musi odpalić, śmierdzieć, hałasować i zużywać olej
"Każdy anioł ma w sobie ćwierć prostytutki"
- mete
- Użytkownik
- Posty: 1179
- Rejestracja: 26-02-08, 13:30
- budolf
- Użytkownik
- Posty: 4851
- Rejestracja: 08-12-06, 23:31
PuteR pisze:hehe no to troche lipa że normalne wcześniej jeździłem samochodem który mimo mniejszej liczy zrebaków nie miał problemu z wyprzedzaniem nawet na 5 pomimo niskich obrotów i małej prędkości i szczerze jest to dla mnie troszkę uciążliwe, może tylko do czasu. Więc mam rozumieć że nie da się z tym nic zrobić żeby to trochę polepszyć :]
słuchaj dla mnie jest to normalne, silnik ma taką a nie inną specyfikację, nie jest to diesel i nie ciągnie od dołu, na wyprzedzanie nie narzekam, posiadam starszą france która ma jeszcze mniej elastyczną motorownie, zresztą taki urok tejże motorowni, że fajnie mruczy jak się go dokręci
Nic z tym nie zrobisz
st182 gtb
-
- Nowy użytkownik
- Posty: 21
- Rejestracja: 24-03-09, 21:46
Panowie jak pisałem do tej pory jezdziłem innym samochodem zreszta tez japonczykiem Mitsubishi galant 2.0 (115km) i wyprzedzała bez problemu ponizej 3tys. i przy predkosci okolo 80km. Ale ok rozumiem w tym modelu nie da sie nic zrobic ok przyzwyczaje sie pewnie a sprzedawać narazie nie mam zamiaru :]. Pozdro
- Witch
- Użytkownik
- Posty: 1952
- Rejestracja: 14-04-06, 17:46
- carsik
- Użytkownik
- Posty: 5915
- Rejestracja: 30-08-06, 13:30
no cóż, ja mogę stwierdzić, że posiadany kiedyś Galant 150KM nie był w zaden sposób elastyczniejszy od Celiki.
www.gt4serwis.pl
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki. biurogt4@gmail.com lub dzwonie 695 13 25 28
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki. biurogt4@gmail.com lub dzwonie 695 13 25 28
-
- Nowy użytkownik
- Posty: 21
- Rejestracja: 24-03-09, 21:46
- carsik
- Użytkownik
- Posty: 5915
- Rejestracja: 30-08-06, 13:30
mój miał 150KM. 4G63 ten sam co w eclipsach
Elastyczność ogólenie rozumiana to zdolność do rozpędzania się od nisich obrotów. Im sprawniej to idzie to mówi się, że pojazd jest bardziej elastyczny.
Kolejna sprawa to im wyższa moc z danej pojemności tym należy spodziewać się, że niskie obroty nie bedą domeną takiego samochodu. Kolejną sprawą jest, że być może Twoje auto nie jest idealne pod kątem sterowania pracą silnika.
Elastyczność ogólenie rozumiana to zdolność do rozpędzania się od nisich obrotów. Im sprawniej to idzie to mówi się, że pojazd jest bardziej elastyczny.
Kolejna sprawa to im wyższa moc z danej pojemności tym należy spodziewać się, że niskie obroty nie bedą domeną takiego samochodu. Kolejną sprawą jest, że być może Twoje auto nie jest idealne pod kątem sterowania pracą silnika.
www.gt4serwis.pl
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki. biurogt4@gmail.com lub dzwonie 695 13 25 28
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki. biurogt4@gmail.com lub dzwonie 695 13 25 28
- RedSun
- Użytkownik
- Posty: 3976
- Rejestracja: 24-04-09, 21:33
- carsik
- Użytkownik
- Posty: 5915
- Rejestracja: 30-08-06, 13:30
nie kolego, 2.0 4G63
www.gt4serwis.pl
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki. biurogt4@gmail.com lub dzwonie 695 13 25 28
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki. biurogt4@gmail.com lub dzwonie 695 13 25 28