Przekładka Kierownicy w ST205 na lewą strone ??
- Biały
- Klubowicz
- Posty: 1003
- Rejestracja: 25-08-05, 14:17
Przekładka Kierownicy w ST205 na lewą strone ??
Ze względu na to ze GT4 mogę nabyć za niezłą kase i w dobrym stanie tylko z fajerą po chorej stronie pomyślałem sobie ze może warto by było przekładke zrobić o ile jest to możliwe naprawde profesjonalnie zrobić bo robił bym dla siebie tylko ile taka przekładka by wyszła biorąc pod uwage ze to będzie wersja japońska i bedzie trzeba zdjąć blokade max speed 180km/h i wymienić licznik ??. No i jeszcze jedno pytanie co potem z rejestracją w polsce czy nie było by problemu ??
http://www.carzone.ie/search/Toyota/Cel ... annel=CARS
http://www.carzone.ie/search/Toyota/Cel ... annel=CARS
http://www.carzone.ie/search/Toyota/Cel ... annel=CARS
http://www.carzone.ie/search/Toyota/Cel ... annel=CARS
To tylko niektóre jest ich tu więcej
PS. Oczywiście na obecną chwile moje pytanie jest czysto teoretyczne . Ale bym był wdzięczny za odp. No chyba ze ktoś jest chętny co by mu przyprowadzić takie autko mozna o tym pogadać
http://www.carzone.ie/search/Toyota/Cel ... annel=CARS
http://www.carzone.ie/search/Toyota/Cel ... annel=CARS
http://www.carzone.ie/search/Toyota/Cel ... annel=CARS
http://www.carzone.ie/search/Toyota/Cel ... annel=CARS
To tylko niektóre jest ich tu więcej
PS. Oczywiście na obecną chwile moje pytanie jest czysto teoretyczne . Ale bym był wdzięczny za odp. No chyba ze ktoś jest chętny co by mu przyprowadzić takie autko mozna o tym pogadać
Ostatnio zmieniony 21-01-10, 00:19 przez Biały, łącznie zmieniany 1 raz.
Celica GT-Four st205 3SGTE JDM
ST202 BEAMS
VVTLI TRD
ST202 BEAMS
VVTLI TRD
-
- Użytkownik
- Posty: 156
- Rejestracja: 20-10-08, 15:24
już o tym było... nie wiem czy nie miniesz się z celem... Japończyki posiadają inny nr nadwozia więc nie wiem czy po przełożeniu kierownicy będziesz mógł z czymś takim skoczyć do urzędu.. druga sprawa - sam fakt zarejestrowania auta po przekładce jest ciężki. Mało które stacje diagnostyczne się tego podejmują.. Kolejna rzecz części - jeśli żadnych nie posiadasz musisz mieć kogoś kto profesjonalnie przedłuży wiązkę bądź położy drugą z innego auta. Cena auta 3tys eur + drugie tyle na części.
...
- jones
- Użytkownik
- Posty: 1128
- Rejestracja: 24-11-09, 21:45
kupujesz rozbitą zarejestrowaną VI i na podstawie jej ściany grodziowej z numerem VIN odbudowujesz auto na gratach z JPY
po drodze wymieniasz licznik i całą dechę i zdejmujesz speed limitera
polecam kontakt z GT4 JS oni przybliżą Ci koszty takiej zabawy
myślę, że nikt kto tego nie robił w ST205 nie powinien zajmować się szacowaniem kosztów bo będzie to wróżeniem z fusów.
druga opjca to podanie do urzędu o możliwość zarejestrowania RHD z racji tego, że auto jest rarytasem, unikat, rajdowa legenda. czekasz długo i nie masz pewności co do decyzji pozytywnej
po drodze wymieniasz licznik i całą dechę i zdejmujesz speed limitera
polecam kontakt z GT4 JS oni przybliżą Ci koszty takiej zabawy
myślę, że nikt kto tego nie robił w ST205 nie powinien zajmować się szacowaniem kosztów bo będzie to wróżeniem z fusów.
druga opjca to podanie do urzędu o możliwość zarejestrowania RHD z racji tego, że auto jest rarytasem, unikat, rajdowa legenda. czekasz długo i nie masz pewności co do decyzji pozytywnej
- Biały
- Klubowicz
- Posty: 1003
- Rejestracja: 25-08-05, 14:17
Witch pisze:Biały pogadaj na PW z TomPozem jak przeskoczył wreszcie rejestrację auta.
A o całej reszcie masz kilka wątków w tym TomPoza historię Białego Misia.
TomPoza auto było najpierw rejestrowane na ukrainie czy gdzieś jak dobrze pamiętam u mnie takie coś nie wchodzi w gre
Celica GT-Four st205 3SGTE JDM
ST202 BEAMS
VVTLI TRD
ST202 BEAMS
VVTLI TRD
- Witch
- Użytkownik
- Posty: 1952
- Rejestracja: 14-04-06, 17:46
- BASSI
- Użytkownik
- Posty: 3168
- Rejestracja: 20-04-08, 00:34
-
- Użytkownik
- Posty: 4958
- Rejestracja: 09-07-04, 00:41
Moje trzy grosze:
- do przekładki najlepiej mieć na części (w tym magiel) rozbite GT
- moja droga do rejestracji była specyficzna, samochód był już zarejestrowany w Unii (na Litwie) ale Polskie przepisy wymagają 17 znakowego VINu podczas gdy JDMy mają tylko 12 znakowy, sprawę załatwiło odstępstwo Ministerstwa Transportu od konieczności spełnienia tego przepisu - z tym mogą być problemy
- kosztu nie podejmuję się szacować, nie znam nawet tego u siebie bo płaciłem za całość (samochód + naprawa + przekładka)
- do przekładki najlepiej mieć na części (w tym magiel) rozbite GT
- moja droga do rejestracji była specyficzna, samochód był już zarejestrowany w Unii (na Litwie) ale Polskie przepisy wymagają 17 znakowego VINu podczas gdy JDMy mają tylko 12 znakowy, sprawę załatwiło odstępstwo Ministerstwa Transportu od konieczności spełnienia tego przepisu - z tym mogą być problemy
- kosztu nie podejmuję się szacować, nie znam nawet tego u siebie bo płaciłem za całość (samochód + naprawa + przekładka)
- bboy4
- Użytkownik
- Posty: 3706
- Rejestracja: 05-11-05, 16:53
BASSISFUN pisze:jeszcze tylko 5500zł za magiel z SSS trzeba wydać
Pasuje od Zwykłej GT 3S-GE... (Ps: Tom Poz mnie wyprzedził)
Ostatnio zmieniony 11-01-10, 15:15 przez bboy4, łącznie zmieniany 2 razy.
2005r: V-Gen GTi
2007r: VII-gen 1ZZ
2020r: VI-Gen 2.0GT
2007r: VII-gen 1ZZ
2020r: VI-Gen 2.0GT
- BASSI
- Użytkownik
- Posty: 3168
- Rejestracja: 20-04-08, 00:34
- jones
- Użytkownik
- Posty: 1128
- Rejestracja: 24-11-09, 21:45
- DCG
- Użytkownik
- Posty: 5383
- Rejestracja: 30-11-06, 21:02
jones pisze:kaczor, nie masz pojęcia o czym mówisz człowieku
przekładka w aucie z asymetryczna scianą grodziową to jej wymiana a nie wiercenie...
on chyba dobrze o tym wie dlatego napisał:
kaczor pisze:dospawali jeszcze, masakra...
Historia mojego rajdowania i budowy rajdówki:
https://www.facebook.com/DCG.Rally
https://www.facebook.com/DCG.Rally
- jones
- Użytkownik
- Posty: 1128
- Rejestracja: 24-11-09, 21:45
- roman
- Użytkownik
- Posty: 992
- Rejestracja: 05-03-07, 15:51
Niech ci ktoś pokaże zdjęcia z takiej przekładki i jak to wszystko wygląda, a na końcu zastanów się czy chciałbyś jeździć np. 400 konnym samochodem, który wcześniej był rozcinany w jednym z najbardziej "newralgicznych" miejsc całej konstrukcji karoserii... tym bardziej, że można za podobne pieniądze kupić lhd i mieć fabrycznie nienaruszoną karoserię
- Wojtas
- Użytkownik
- Posty: 2591
- Rejestracja: 29-09-05, 16:23
Zastanow sie o czym piszesz panie Romanie.
Mamy dokumentacje zdjeciowe z kazdej konwersji ktora robilismy i w zadnej nie ma mowy o tym zeby sztywnosc auta na tym ucierpiała wrecz przeciwnie zawsze zyskuje.
Z reszta co jest mocniejsze zgrzew czy wielokrotny spaw?
Jezeli wymieniasz jako część a nie jako fragment części (przy zachowaniu sztuki) nie zmienia sie sztywnosc auta.
Mamy dokumentacje zdjeciowe z kazdej konwersji ktora robilismy i w zadnej nie ma mowy o tym zeby sztywnosc auta na tym ucierpiała wrecz przeciwnie zawsze zyskuje.
Z reszta co jest mocniejsze zgrzew czy wielokrotny spaw?
Jezeli wymieniasz jako część a nie jako fragment części (przy zachowaniu sztuki) nie zmienia sie sztywnosc auta.
- kaczor
- Użytkownik
- Posty: 89
- Rejestracja: 11-01-10, 14:47
DCG pisze:jones pisze:kaczor, nie masz pojęcia o czym mówisz człowieku
przekładka w aucie z asymetryczna scianą grodziową to jej wymiana a nie wiercenie...
on chyba dobrze o tym wie dlatego napisał:kaczor pisze:dospawali jeszcze, masakra...
pisałem dokładnie o tym że niektórzy tak robią , wiercą i tną i dospawują.
normalna przekładka to wyjęcie jednej ściany i wsadzenie drugiej na fabrycznych łączeniach, koniec.
love the smell of burning clutch in the morning
- roman
- Użytkownik
- Posty: 992
- Rejestracja: 05-03-07, 15:51
Wojtas pisze:Zastanow sie o czym piszesz panie Romanie.
Mamy dokumentacje zdjeciowe z kazdej konwersji ktora robilismy i w zadnej nie ma mowy o tym zeby sztywnosc auta na tym ucierpiała wrecz przeciwnie zawsze zyskuje.
Z reszta co jest mocniejsze zgrzew czy wielokrotny spaw?
Jezeli wymieniasz jako część a nie jako fragment części (przy zachowaniu sztuki) nie zmienia sie sztywnosc auta.
Moim zdaniem choćbyś nie wiem jakie zgrzewy robił i ile spawał, to i tak nie jesteś w stanie zrobić tego w taki sam sposób jak fabryka...
p.s. zastanawiałem się wiele razy...
Dziękuję za możliwość wyrażenia swojej opinii, z którą wcale nie musisz się zgadzać
-
- Użytkownik
- Posty: 4958
- Rejestracja: 09-07-04, 00:41
roman pisze:Moim zdaniem choćbyś nie wiem jakie zgrzewy robił i ile spawał, to i tak nie jesteś w stanie zrobić tego w taki sam sposób jak fabryka...
p.s. zastanawiałem się wiele razy...
Nie zastanawiaj się tylko sprawdź w praktyce. Wojtas ma rację. Co nie znaczy, że nie możesz wyrazić swojej opinii na ten temat.
- Eowin
- Użytkownik
- Posty: 1095
- Rejestracja: 07-06-06, 02:05
TomPoz pisze:podczas gdy JDMy mają tylko 12 znakowy, sprawę załatwiło odstępstwo Ministerstwa Transportu od konieczności spełnienia tego przepisu - z tym mogą być problemy
mozesz opisac jak wyglada rozwiazanie takiej sytuacji ? (ile trwa oczekiwanie na taka decyzje i czy jest to automatyczna decyzja czy zalezy od dobrej woli urzednikow) ?
CS