No to już teraz na spokojnie - zaliczyła drugi przegląd i oględziny.
Dostała nową lambdę, 4 gumki do wahaczy podłużnych (na wstępie), nowy płyn hamulcowy, Pospawałem coolera, ponieważ ktoś przy wymianie gumowego węża odmy - założył w taki sposób (skręcane) opaski, że dotykając go przebiły w nim dziurkę od spodu.
Uporządkowano podciśnienia. (Pawełku, nie wolno psssyttt-pssyyyytkkkaa wpinać gdziekolwiek)
Regulacja TPSa pomogła na tyle, że przestał gasnąć przy gwałtownym hamowaniu, jednak 41 nadal wyskakiwał.
Samodzielnie dobrałem się do przepustnicy i ISC. Pomierzyłem, rozebrałem, poczyściłem i złożyłem. Niby był sprawny ale dopiero teraz po złożeniu - zginęły wszystkie błędy
Może podprostowane piny w jego kostce, były przyczyną ... Na tą chwilę nie ma już niepokojących objawów pracy silnika. No może jeszcze tylko brak podbicia obrotów po wpięciu komputera
ale to już mało istotne na tą chwilę. Wolne obroty w normalnej pracy są stabilne.
Jeszcze raz wielkie dzięki chłopaki; Kars za telefoniczne konsultacje i ciągłe zawracanie pupy. Rudy - za niezapowiedziany nocleg i pyszne paróweczki od żony. Jeszcze takich nie jadłem a zjeść lubię i jadłem już wiele
WB Pafciu - za zmrożone czerwonebulki w momentach osłabienia i zwątpienia przy tych diabelskich upałach
Pamiętajcie jeszcze polookać za tylnymi amorkami i chlapaczami do CS'KRYSI
Do zrobienia: pilnie - gumowa osłona kolumny kierowniczej, tylne amorki, zajrzenie w progi. Na później: kpl tarcz, jakieś dobre koła na lato, dokończenie tematu zawieszenia - kpl poli, zerwanie naklejek, zmiana chlapaczy na oryginał, jakiś lakierunek ... itp,itd