Tarcze Hamulcowe "klocki"
-
- Użytkownik
- Posty: 36
- Rejestracja: 08-12-07, 19:56
Tarcze Hamulcowe "klocki"
Witam wszystkich....
I tak jak w nazwie tematu pragnę was zapytać o tarcze oraz klocki do mojej VI gen 97r 1.8
Otóż nadszedł właśnie moment który jest nie unikniony hehe, chodzi dokładnie o wymianę tych właśnie elementów w mojej pszczółce....
I z tego właśnie powodu postanowiłem że zapytam was i poradzę się na forum, tzn chciałbym żebyście wyrazili swoje opinie na temat "tarczy" oraz "klocków" które najlepiej wybrać?? chciałbym dokonać właściwego wyboru oraz być zadowolony z eksploatacji tych podzespołów, a ponieważ roi się od różnorakich ofert na intrernecie różnych producentów i cen to mam mątlik w głowie i nie wiem co wybrać... ;/
Proszę was drodzy klubowicze przedstawcie tu swoje uwagi, propozycje na temat tego jakiego producenta ów częsci wybrać... bo pewnie nie jeden z posiadaczy miał już okazje wymiany tych elementów i napewno mógłby się tu wypowiedzieć... i pomóc mi przy dokonaniu trafnego wyboru!!
Pozdrawiam i czekam na wasze odpowiedzi:)....
I tak jak w nazwie tematu pragnę was zapytać o tarcze oraz klocki do mojej VI gen 97r 1.8
Otóż nadszedł właśnie moment który jest nie unikniony hehe, chodzi dokładnie o wymianę tych właśnie elementów w mojej pszczółce....
I z tego właśnie powodu postanowiłem że zapytam was i poradzę się na forum, tzn chciałbym żebyście wyrazili swoje opinie na temat "tarczy" oraz "klocków" które najlepiej wybrać?? chciałbym dokonać właściwego wyboru oraz być zadowolony z eksploatacji tych podzespołów, a ponieważ roi się od różnorakich ofert na intrernecie różnych producentów i cen to mam mątlik w głowie i nie wiem co wybrać... ;/
Proszę was drodzy klubowicze przedstawcie tu swoje uwagi, propozycje na temat tego jakiego producenta ów częsci wybrać... bo pewnie nie jeden z posiadaczy miał już okazje wymiany tych elementów i napewno mógłby się tu wypowiedzieć... i pomóc mi przy dokonaniu trafnego wyboru!!
Pozdrawiam i czekam na wasze odpowiedzi:)....
-
- Użytkownik
- Posty: 81
- Rejestracja: 11-07-10, 23:26
wszystko zalezy od jazdy i tego czy wolisz zeby hamowalo czy bylo cicho.. firm jest od pyty.. najlepsze TRW, ATE, Zimmerman.. do 1.8 wystepuja nawet nacinane i nawiercane zimmermany ale z kolei powstaje pytanie czy jezdzisz na tyle szybko i na tyle bardzo nagrzewaja sie hamulce zeby zakladac takie graty? wiec tak: jesli jezdzisz szybko i hamujesz czesto ostro to polecam klocki TRW i tarcze Febi lub TRW, albo klocki TRW i tarcze zimmermann (niekoniecznie nawiercane/nacinane), jesli jezdzisz do pracy i po miescie raczej srednia predkoscia to polecam klocki miekkie i tu masz ta srednia cene i wiekszy wybor bo masz klocki EGT, Remsa,RH(te dwie firmy to to samo hiszpanski odpowiednik TRW) ATE, Kashiama, japan line do tego tarcze RH, ATE, TRW, Nipparts, Sakura(firma niemiecka tylko sie japonsko nazywa:p ) Bosch, a jesli jezdzisz aby jezdzic i po prostu masz prawo jazdy to polecam naj: klocki Boscha i tarcze Boscha znasz firme i nie powinienes sie zawiesc jesli chodzi o przebieg. a w skrocie jesli chcesz dobre hamulce czyli nie tanie (bo to w parze nie idzie) to polecam TRW klocki i tarcze Febi (zdarza sie ze zapiszcza gdzies tam ale sporadycznie) a jesli chcesz tani zestaw to polecam klocki japan line albo service parts i tarcze kraft, euro tech (tu zdarza sie ze tarcze nie robia gwarantowanych przebiegow lub ich powierzchnia ma male pekniecia co zmiejsza ich wytrzymalosc i powoduje giecie nawet jesli zostana swietnie zalozone.. w razie jakichs pytan zapraszam.
- carsik
- Użytkownik
- Posty: 5915
- Rejestracja: 30-08-06, 13:30
wieczur pisze:tarcze nie robia gwarantowanych przebiegow
który producent gwarantuje jakies przebiegi na tarczach?
www.gt4serwis.pl
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki. biurogt4@gmail.com lub dzwonie 695 13 25 28
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki. biurogt4@gmail.com lub dzwonie 695 13 25 28
-
- Użytkownik
- Posty: 81
- Rejestracja: 11-07-10, 23:26
ate, bosch, trw, zimmermann, brembo (chociaz robione pod warszawa).. kazdy gwarantuje jakis standard i jakas jakosc ktora jest przyzwoita.. bosch np z tytulu tego ze ich tarcze sa robione w super warunkach we wspolpracy ze swietnym producentem piecow itd.. chodzi tu o nagrzewanie sie, zachowanie swoich wlasciwosci itd.. nie chodzi tu o stricte przejechane kilometry..
- Pawciu
- Użytkownik
- Posty: 6803
- Rejestracja: 16-08-05, 11:27
wieczur pisze:ate, bosch, trw, zimmermann, brembo (chociaz robione pod warszawa).. kazdy gwarantuje jakis standard i jakas jakosc ktora jest przyzwoita.. bosch np z tytulu tego ze ich tarcze sa robione w super warunkach we wspolpracy ze swietnym producentem piecow itd.. chodzi tu o nagrzewanie sie, zachowanie swoich wlasciwosci itd.. nie chodzi tu o stricte przejechane kilometry..
pisałeś o gwarantowanych przebiegach, a teraz piszesz że nie chodzi o stricte przejechane kilometry... zatem o co kaman?
-
- Użytkownik
- Posty: 81
- Rejestracja: 11-07-10, 23:26
chodzi o to ze kazdy producent gwarantuje jakis przebieg czyli wytrzymalosc tarcz i zachowanie ich wlasciwosci.. kurcze no nie wiem jak to tak opisac.. jedne tarcze przy przebiegu 50 000 beda mialy swoje katalogowe wlasciwosci a inne nie.. np bosch (ktorego nie faworyzuje jakby co) zapewnia ze ich tarcze wytrzymaja wiecej bo sa produkowane w opaciu o technologie buderusa producenta piecow i to wiecej ma miec znaczenie gdyz jest to czas w ktorym te tarcze nie traca wlasciwosci.. sa tarcze i tarcze... sa tanie i sa drogie.. tanie to nie znaczy dobre a dobre nie znaczy tanie... chociaz polacy stosuja nazewnictwo najlepsze=najtansze.. a roznica wynika wlasnie z tego jak i z czego sa wytwarzane.. wydaje sie proste.. ofkors nawet te tanie tarcze "wytrzymaja" tyle co te drogie ale dajmy na to beda sie nagrzewaly albo beda bily albo bedzie wiekszy rant.. no nie wiem jak to lepiej opisac...
- Piotrek
- Klubowicz
- Posty: 3567
- Rejestracja: 21-05-07, 23:04
wieczur pisze:chodzi o to ze kazdy producent gwarantuje jakis przebieg czyli wytrzymalosc tarcz i zachowanie ich wlasciwosci.. kurcze no nie wiem jak to tak opisac..
Nie ma czegoś takiego. Jeden będzie hamował 10 razy na odcinku 1 km a inny spokojnie się toczył i hamował silnikiem. Każde tarcze mogą stracić swoje właściwości zanim zrobisz na nich np. 100km
- carsik
- Użytkownik
- Posty: 5915
- Rejestracja: 30-08-06, 13:30
wieczur pisze:chodzi o to ze kazdy producent gwarantuje jakis przebieg czyli wytrzymalosc tarcz i zachowanie ich wlasciwosci.. kurcze no nie wiem jak to tak opisac.. jedne tarcze przy przebiegu 50 000 beda mialy swoje katalogowe wlasciwosci a inne nie.. np bosch (ktorego nie faworyzuje jakby co) zapewnia ze ich tarcze wytrzymaja wiecej bo sa produkowane w opaciu o technologie buderusa producenta piecow i to wiecej ma miec znaczenie gdyz jest to czas w ktorym te tarcze nie traca wlasciwosci.. sa tarcze i tarcze... sa tanie i sa drogie.. tanie to nie znaczy dobre a dobre nie znaczy tanie... chociaz polacy stosuja nazewnictwo najlepsze=najtansze.. a roznica wynika wlasnie z tego jak i z czego sa wytwarzane.. wydaje sie proste.. ofkors nawet te tanie tarcze "wytrzymaja" tyle co te drogie ale dajmy na to beda sie nagrzewaly albo beda bily albo bedzie wiekszy rant.. no nie wiem jak to lepiej opisac...
brniesz. Sprzedaj mi jakieś tarcze, które wymieniłeś wcześniej i zagwarantuj ich właściwości w określonym przebiegu
www.gt4serwis.pl
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki. biurogt4@gmail.com lub dzwonie 695 13 25 28
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki. biurogt4@gmail.com lub dzwonie 695 13 25 28
-
- Użytkownik
- Posty: 81
- Rejestracja: 11-07-10, 23:26
brniesz. Sprzedaj mi jakieś tarcze, które wymieniłeś wcześniej i zagwarantuj ich właściwości w określonym przebiegu
ciezko mi okreslic teraz ile ktory producent daje gwarancji.. nie kazdy ma tyle samo.. ale np euro tech daje gwarancje na 100 000km.. niestety ich tarcze nie daja rady tyle.. nie wiem jak wytlumaczyc wam o co chodzi. trzeba byloby was posadzic zamiast mnie w sklepie zebyscie pojeli z czym przychodza klienci i jakie sie zdarzaja reklamacje..
normalne tarcze i klocki to laczny koszt ok 60-100 zl za 1 tarcze + 40-150 za klocki, nawiercane/nacinane 120-170 za sztuke chyba ze kupisz MIKODE nawiercana po produkcji a nie w jej trakcie... zreszta INTER-TEAM nawierca i nacina tarcze w kilkanascie wzorow mozna podpytac
ciezko mi okreslic teraz ile ktory producent daje gwarancji.. nie kazdy ma tyle samo.. ale np euro tech daje gwarancje na 100 000km.. niestety ich tarcze nie daja rady tyle.. nie wiem jak wytlumaczyc wam o co chodzi. trzeba byloby was posadzic zamiast mnie w sklepie zebyscie pojeli z czym przychodza klienci i jakie sie zdarzaja reklamacje..
normalne tarcze i klocki to laczny koszt ok 60-100 zl za 1 tarcze + 40-150 za klocki, nawiercane/nacinane 120-170 za sztuke chyba ze kupisz MIKODE nawiercana po produkcji a nie w jej trakcie... zreszta INTER-TEAM nawierca i nacina tarcze w kilkanascie wzorow mozna podpytac
- RedSun
- Użytkownik
- Posty: 3976
- Rejestracja: 24-04-09, 21:33
- carsik
- Użytkownik
- Posty: 5915
- Rejestracja: 30-08-06, 13:30
wieczur pisze:ciezko mi okreslic teraz ile ktory producent daje gwarancji.. nie kazdy ma tyle samo.. ale np euro tech daje gwarancje na 100 000km.. niestety ich tarcze nie daja rady tyle.. nie wiem jak wytlumaczyc wam o co chodzi. trzeba byloby was posadzic zamiast mnie w sklepie zebyscie pojeli z czym przychodza klienci i jakie sie zdarzaja reklamacje..
normalnie Baśnie z 1000 i jednej nocy.
www.gt4serwis.pl
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki. biurogt4@gmail.com lub dzwonie 695 13 25 28
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki. biurogt4@gmail.com lub dzwonie 695 13 25 28
- Rzeski
- Użytkownik
- Posty: 6524
- Rejestracja: 10-07-07, 10:37
do 1.8 jazda miejska i od czasu do czasu po torze na zlocie lub autostradowe hamowanie z 200km do 100km/h wystarcza nowe tarcze JC klocki Akebono i bedziesz zadowolony tylko nie zapomnij wymienic plynu hamulcowego na DOT4 przerabialem to w swojej bylej 1.8 i nigdy nie mialem problemu z brakiem hamulcow nawet po 20 okrazeniach na torze.
WROCLOVE BRADA
-
- Użytkownik
- Posty: 126
- Rejestracja: 29-10-08, 07:32
http://www.ferodoracing.com/catalogue/d ... ode=FDS867
133x44x17,5 mm
133x44x17,5 mm