Szukam do zrobienia Celici z 1970 roku cupe najchętniej GT lub lub liftback po '76. Może być totalna kaszana, byle kompletna. Czy liftbacki też wychodził jako GT? Tu siedział 2,2 litrowy motor czy 2,0? W Celice GT cupe do '76 siedział dwulitrowy motor?
I teraz kilka zasadniczych pytań: Gdzie szukać wersji europejskiej/USA z kierą po lewej stronie bo w PL w ogóle nie ma na rynku unijnym też na razie nic nie znalazłem. Może w USA?
Jak z częściami bo to jest chyba koljeny ciezki problem w PL. ASO coś daje rade czy już nic nie robia i nie oferujądo niej?
Czy ktos miał do czynienia z I gen w automacie? Da si to w ogóle ogarnąć czy od razu odpuścić i swapować manuala?
Czy są gdzies jakies strony/amerykańskie strony na których jest rozpiska części z rysunkami - takie cos jak toyodiy.com - bo właśnie tam nie ma I generacji (od '82 jes Celica)
Ma ktoś dobrego lakiernika? Tak pytam pod kątem nie tylko Celici ale ogólnie bo mam zawsze przeboje z lakiernikami a nie chciałbym wydawać po 5 stówek za element
Jama
Celica I gen. 1970 1976
-
- Nowy użytkownik
- Posty: 6
- Rejestracja: 03-09-11, 14:45
Celica I gen. 1970 1976
Ostatnio zmieniony 13-09-11, 09:28 przez Jama, łącznie zmieniany 1 raz.
Toyota Celica mk1 1970 - forYforLife
- Wojtas
- Użytkownik
- Posty: 2591
- Rejestracja: 29-09-05, 16:23
Podejrzyj sobie stronke www.ra29.pl
Mamy najlepszego lakiernika na forum "Hassan" sie zwie, robi prawdziwe cacka.
Mamy najlepszego lakiernika na forum "Hassan" sie zwie, robi prawdziwe cacka.
- Pawciu
- Użytkownik
- Posty: 6803
- Rejestracja: 16-08-05, 11:27
Jama pisze: Może być totalna kaszana, byle kompletna
chcesz odbudować samochód dookoła ściany grodziowej?
Jama pisze: Czy liftbacki też wychodził jako GT?
tak, były liftbacki GT, one były najpiękniejsze
Jama pisze: Gdzie szukać wersji europejskiej/USA z kieerą po lewej stronie bo w PL w ogóle nie ma na rynku unijnym też na razie nic nie znalazłem. Może w USA?
szukać w ogłoszeniach w Europie, transport z usa może być bardzo kosztowny
Jama pisze:Jak z częściami bo to jest chyba koljeny ciezki problem w PL. ASO coś daje rade czy już nic nie robia i nie oferujądo niej?
w aso nie ma nic ciekawego, ale wszystkie części są dostępne poza aso
Jama pisze:Czy ktos miał do czynienia z I gen w automacie?
tak
Jama pisze:Da si to w ogóle ogarnąć czy od razu odpuścić i swapować manuala?
wlecze się ale jedzie, można zmienić na manuala
Jama pisze:Czy są gdzies jakies strony/amerykańskie strony na których jest rozpiska części z rysunkami - takie cos jak toyodiy.com - bo właśnie tam nie ma I generacji (od '82 jes Celica)
poszukaj książki
Jama pisze: nie chciałbym wydawać po 5 stówek za element
to jak zamierzasz odrestaurować auto?
Pozdrawiam, Pawciu
-
- Nowy użytkownik
- Posty: 6
- Rejestracja: 03-09-11, 14:45
Wszystko zależy od stanu faktycznego auta. Sciane grodziową też mozna nową włożyć, tylko problemem może byc dostanie nowego elementu z numerem nadwozia (rozumiem że tylko tam siedzi VIN?
Hmm. To fakt że dobry lakiernik słono kosztuje, ale płacąc 5 stówek robota musi być wykonana na cacy a to nawet nie jest gwarancją dobrego wykonania roboty.
Hmm. To fakt że dobry lakiernik słono kosztuje, ale płacąc 5 stówek robota musi być wykonana na cacy a to nawet nie jest gwarancją dobrego wykonania roboty.
Toyota Celica mk1 1970 - forYforLife
- Pawciu
- Użytkownik
- Posty: 6803
- Rejestracja: 16-08-05, 11:27
Jama pisze:Wszystko zależy od stanu faktycznego auta
wszystko zależy od tego ile jest kasy na zakup, późniejszą budowę auta można już sponsorować z miesięcznych wpływów.
Z doświadczenia powiem że nie warto kupować szrota, proces odbudowy/budowy auta jest dość kosztowny.
Jama pisze:Hmm. To fakt że dobry lakiernik słono kosztuje, ale płacąc 5 stówek robota musi być wykonana na cacy a to nawet nie jest gwarancją dobrego wykonania roboty.
dobry lakiernik da jakąś gwarancję.
ps. lakierowanie to na prawdę nie problem, cyrki zaczynają się jak składasz resztę.
P.