Celica VII - Skoczu
- Skoczu
- Użytkownik
- Posty: 1310
- Rejestracja: 03-05-09, 17:22
Celica VII - Skoczu
Samochód:
*Toyota Celica ZZT230
Silnik:
*1.8 VVTi 143km
Przeniesienie napędu:
*seria
Zawieszenie:
* Amortyzatory KAYABA EXCEL-G
* Eibach Pro Kit -30
* Poliuretanowe tuleje zawieszenia (komplet przód tył)
* Poliuretanowe łączniki stabilizatora tył
* Rozpórka STAFFA przód
Hamulce:
*przód - swap od TSa / polifta -> 275 mm tarcza. Tarcze EBC usr oraz klocki EBC RedStuff
*tył - tarcze EBC black i klocki EBC black.
Układ wydechowy:
*wydech z kwasówki made by GT4 JS (kat, dwa tłumiki, zbliżony do serii)
Układ dolotowy:
*sportowy filtr K&N
koła:
* felgi 17' Sparco Asetto Gara (7,0, et 38) + opony Federal 595 evo (205,45,17).
*felgi 16" seria na zimę, opony Hankook Winter I*cept RS2 (205, 50, 16)
Wnętrze:
*tylna kanapa alcantara z JDMa
*zmieniony kolor podswietlenia na pomaranczowy
Audio:
*radio Toyota B9001 (zależało mi na jednostce z 'epoki' )
*wygłuszenie wnętrza - bagażnik, boczki tył, nadkola tył, drzwi przód (maty STP i pianka GMS)
Body:
*poliftowe lampy tył
*dokładka TS przód
*progi TS
*blenda ze srebrną ramką (JDM/USDM)
*spoiler na dwóch nożkach (USDM)
*wlot powietrza kopia Msport
Krótki opis/historia samochodu:
Samochód zakupiony w 2009 roku od drugiej właścicielki pojazdu. Samochód pochodzi z Niemiec. Rocznik 2002, pierwsza rejestracja w 2003 roku. Aktualnie przebieg 176 tys, cały czas rośnie Egzemplarz zadbany, nie pałowany - odpukać, bezawaryjnie mi służy.
W 2013 roku doczekał się pełnej korekty lakieru - myślę że spokojnie odmłodziłem samochód o co najmniej kilka latek
2014 - klasyczne serwisowanie - pojawily się tylko klocki EBC i tarcze EBC
2015 - komplet dokładek TS (przód + progi), kapitalny remont zawieszenia (regeneracja elementów zawieszenia - piaskowania, lakierowanie, zamontowany komplet tulei poliuretanowych, nowe amortyzatory, sprężyny, łączniki, sworznie, piasty i łożyska). Zamontowany spoiler od wersji USDM. Kapitalny remont hamulców (szkiełkowanie zacisków, wymiana wszystkich gumek, uszczelek etc.). Nowy wydech z kwasowki, regulacja zaworów.
Krótki opis planów zmian:
* 2015 - porządek pod maską (lakierowanie tworzyw, mycie, regeneracja, odrdzewianie elementów.
* 2015 - detailing zewnętrzny i wewnętrzny
* 2016 - wnętrze / soft turbo
Tak jak wspomniałem, zależy mi na zachowaniu jak najbardziej zadbanej serii - tak mechanicznie, jak i pod względem wyglądu.
Zdjęcia:
*Toyota Celica ZZT230
Silnik:
*1.8 VVTi 143km
Przeniesienie napędu:
*seria
Zawieszenie:
* Amortyzatory KAYABA EXCEL-G
* Eibach Pro Kit -30
* Poliuretanowe tuleje zawieszenia (komplet przód tył)
* Poliuretanowe łączniki stabilizatora tył
* Rozpórka STAFFA przód
Hamulce:
*przód - swap od TSa / polifta -> 275 mm tarcza. Tarcze EBC usr oraz klocki EBC RedStuff
*tył - tarcze EBC black i klocki EBC black.
Układ wydechowy:
*wydech z kwasówki made by GT4 JS (kat, dwa tłumiki, zbliżony do serii)
Układ dolotowy:
*sportowy filtr K&N
koła:
* felgi 17' Sparco Asetto Gara (7,0, et 38) + opony Federal 595 evo (205,45,17).
*felgi 16" seria na zimę, opony Hankook Winter I*cept RS2 (205, 50, 16)
Wnętrze:
*tylna kanapa alcantara z JDMa
*zmieniony kolor podswietlenia na pomaranczowy
Audio:
*radio Toyota B9001 (zależało mi na jednostce z 'epoki' )
*wygłuszenie wnętrza - bagażnik, boczki tył, nadkola tył, drzwi przód (maty STP i pianka GMS)
Body:
*poliftowe lampy tył
*dokładka TS przód
*progi TS
*blenda ze srebrną ramką (JDM/USDM)
*spoiler na dwóch nożkach (USDM)
*wlot powietrza kopia Msport
Krótki opis/historia samochodu:
Samochód zakupiony w 2009 roku od drugiej właścicielki pojazdu. Samochód pochodzi z Niemiec. Rocznik 2002, pierwsza rejestracja w 2003 roku. Aktualnie przebieg 176 tys, cały czas rośnie Egzemplarz zadbany, nie pałowany - odpukać, bezawaryjnie mi służy.
W 2013 roku doczekał się pełnej korekty lakieru - myślę że spokojnie odmłodziłem samochód o co najmniej kilka latek
2014 - klasyczne serwisowanie - pojawily się tylko klocki EBC i tarcze EBC
2015 - komplet dokładek TS (przód + progi), kapitalny remont zawieszenia (regeneracja elementów zawieszenia - piaskowania, lakierowanie, zamontowany komplet tulei poliuretanowych, nowe amortyzatory, sprężyny, łączniki, sworznie, piasty i łożyska). Zamontowany spoiler od wersji USDM. Kapitalny remont hamulców (szkiełkowanie zacisków, wymiana wszystkich gumek, uszczelek etc.). Nowy wydech z kwasowki, regulacja zaworów.
Krótki opis planów zmian:
* 2015 - porządek pod maską (lakierowanie tworzyw, mycie, regeneracja, odrdzewianie elementów.
* 2015 - detailing zewnętrzny i wewnętrzny
* 2016 - wnętrze / soft turbo
Tak jak wspomniałem, zależy mi na zachowaniu jak najbardziej zadbanej serii - tak mechanicznie, jak i pod względem wyglądu.
Zdjęcia:
Ostatnio zmieniony 05-11-16, 17:23 przez Skoczu, łącznie zmieniany 22 razy.
CarDetailing - nowa pasja
viewtopic.php?t=27855&postdays=0&postorder=asc&start=40
http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic.php?t=16238
viewtopic.php?t=27855&postdays=0&postorder=asc&start=40
http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic.php?t=16238
- Krzychu
- Użytkownik
- Posty: 1413
- Rejestracja: 07-07-09, 19:46
- Stich
- Użytkownik
- Posty: 2511
- Rejestracja: 28-05-07, 22:48
- Skoczu
- Użytkownik
- Posty: 1310
- Rejestracja: 03-05-09, 17:22
dlaczego wiedziałem że będzie - wysoko siedzi i małe felgi
Niżej miała usiąść, ale jak parkując po Krakowie w różnych dziwnych miejscach przechodzę na 1-1,5 cm nad krawężnikiem to stwierdziłem że nie ma sensu - a to mój 'podstawowy' samochód. Zresztą i tak usiądzie niżej jak wrócę do seryjnych opon - mam nadzieje że to nastąpi w ciągu kilku miesięcy. Szkoda tylko że Parady nie produkują w rozmiarze 205, 50, 16. Będą prawdopodobnie Toyo dzięki all.
Niżej miała usiąść, ale jak parkując po Krakowie w różnych dziwnych miejscach przechodzę na 1-1,5 cm nad krawężnikiem to stwierdziłem że nie ma sensu - a to mój 'podstawowy' samochód. Zresztą i tak usiądzie niżej jak wrócę do seryjnych opon - mam nadzieje że to nastąpi w ciągu kilku miesięcy. Szkoda tylko że Parady nie produkują w rozmiarze 205, 50, 16. Będą prawdopodobnie Toyo dzięki all.
- Stich
- Użytkownik
- Posty: 2511
- Rejestracja: 28-05-07, 22:48
- Skoczu
- Użytkownik
- Posty: 1310
- Rejestracja: 03-05-09, 17:22
Stich, jeśli chodzi o rozmiar felg to nie oszukujmy, 143 km którymi dysponuję rakietowe nie sa, a wrzucenie większych felg zamordłowałoby jakiekolwiek osiągi. Dlatego wybrałem akurat te 16", są lżejsze, sporo, niż seria i samochód po nich żwawszy - a o to chodzi wygląd na drugim miejscu. Stich, ty możesz szaleć z felgami, mocy nie brakuje
- adi24car
- Użytkownik
- Posty: 272
- Rejestracja: 08-05-10, 15:57
- Stich
- Użytkownik
- Posty: 2511
- Rejestracja: 28-05-07, 22:48
Skoczu pisze:Stich, jeśli chodzi o rozmiar felg to nie oszukujmy, 143 km którymi dysponuję rakietowe nie sa, a wrzucenie większych felg zamordłowałoby jakiekolwiek osiągi. Dlatego wybrałem akurat te 16", są lżejsze, sporo, niż seria i samochód po nich żwawszy - a o to chodzi wygląd na drugim miejscu. Stich, ty możesz szaleć z felgami, mocy nie brakuje
wiesz ja miałem 143 konie przez dwa lata ale i tak jeździłem na 17stkach ale ja rozumiem, że kazdy ma swoje priorytety
- Archy
- Użytkownik
- Posty: 725
- Rejestracja: 12-02-11, 05:15
Skoczu pisze:143 km którymi dysponuję rakietowe nie sa, a wrzucenie większych felg zamordłowałoby jakiekolwiek osiągi
Skoczu przesadzasz z tym mordowaniem osiągów OZ-ty w 17" można by spokojnie wrzucić,bo mało ważą. Masz naprawdę ładną felgę ale trochę traci na wyglądzie przez za mały rozmiar. Ale ja się lepiej nie wypowiadam w tym temacie,bo priorytety u mnie są podobne do priorytetów Sticha
A co do auta, to masz naprawdę bardzo ładny i zadbany egzemplarz. Lampy tylne na plus. Dobry pomysł z tym pomalowaniem progów. Powodzenia w realizacji planów.
- Skoczu
- Użytkownik
- Posty: 1310
- Rejestracja: 03-05-09, 17:22
- eXcential
- Użytkownik
- Posty: 666
- Rejestracja: 11-11-10, 16:22
Kupuj 17' koniecznie! A te 16 mi odsprzedaj Felga kozak, moje marzenie OEM spoilerek by się przydał na tyłeczek
MOJA TOYOTA CELICA viewtopic.php?t=26692
- Skoczu
- Użytkownik
- Posty: 1310
- Rejestracja: 03-05-09, 17:22
eXcential, hah jak będę zmieniał koncepcję to dam znać, ale jak narazie zostają. Zwłaszcza że są piękne, ładne, lekkie spoiler również narazie nie - aczkolwiek jeśli jakimś cudem uda się kupić dokładkę trd na tył to spoiler będzie obowiązkowy. Priorytet to aktualnie odnowienie lakieru, malowanie zacisków i malowanie progów.
- Prezes-Kamil
- Użytkownik
- Posty: 341
- Rejestracja: 21-04-11, 21:17
- Skoczu
- Użytkownik
- Posty: 1310
- Rejestracja: 03-05-09, 17:22
- Prezes-Kamil
- Użytkownik
- Posty: 341
- Rejestracja: 21-04-11, 21:17
- Skoczu
- Użytkownik
- Posty: 1310
- Rejestracja: 03-05-09, 17:22
dzięki
specjalnie czy przypadkowo - raczej specjalnie. akurat amatorsko fotografią się interesuję więc i celina sesje musi mieć. Kamil zapraszam do Krakowa na zdjęcia
a jako zapowiedź, dzisiejsze 50:50 z mycia tworzyw w celice ... wycierając co tydzień kurz z nich nie myślałem że jest taki syf... Swoją drogą nie myślałem że kokpit jest tak jasny
detailing czas zacząć
Uploaded with ImageShack.us
specjalnie czy przypadkowo - raczej specjalnie. akurat amatorsko fotografią się interesuję więc i celina sesje musi mieć. Kamil zapraszam do Krakowa na zdjęcia
a jako zapowiedź, dzisiejsze 50:50 z mycia tworzyw w celice ... wycierając co tydzień kurz z nich nie myślałem że jest taki syf... Swoją drogą nie myślałem że kokpit jest tak jasny
detailing czas zacząć
Uploaded with ImageShack.us
- Prezes-Kamil
- Użytkownik
- Posty: 341
- Rejestracja: 21-04-11, 21:17