Black Beast
- -=Arti=-
- Użytkownik
- Posty: 436
- Rejestracja: 27-07-10, 19:02
Black Beast
Nadeszła ta chwila w której stałem się posiadaczem japońskiego GT-stwora...
Kilka miesięcy poszukiwań. Kilkadziesiąt odwiedzonych stron internetowych i przestudiowania od deski do deski niezliczonej ilości ogłoszeń.
Klika GT4-ów, które już miały być ”moje”, ale jednak coś nie zagrało. Chwilowe stany zwątpienia czy kiedykolwiek GO znajdę, ale udało się!
Tutaj tak naprawdę zaczyna się cała historia. Znaleźć auto to sztuka, ale skontaktować się z jego właścicielem, który nie pozostawił namiaru do siebie, to już nie lada wyzwanie, ale nie ma rzeczy niemożliwych!
Niezliczone ilości maili, telefonów z „wysłannikiem”, który był tam na miejscu i mógł cokolwiek więcej powiedzieć na temat „znaleziska” niż informacje zawarte w ogłoszeniu.
Testy auta przeprowadzone przez KrzysztofIk i jego pozytywna opinia pomogły w podjęciu decyzji. Dopełnienie formalności, setki kilometrów drogi, oczekiwanie i ta niepewność, „co przyjedzie”.
I przyjechało do Poznania, gdzie już czekałem - auto, które przerosło moje najśmielsze oczekiwania (po wessaniu 3,5 baku wachy na kołach 1600 km ze Spalding, robiąc przy tym wiele hałasu). Później czekała mnie trasa powrotna z Poznania do Katowic.
GT4 z historia udokumentowana na ponad 150 fakturach odkąd 5 lat temu trafił do Anglii z Kraju Kwitnącej Wiśnii.
Samochód:
* '94 Toyota Celica GT-FOUR ST205 ver. Japan
Silnik:
* 3S-GTE rev III
* Blitz Super-Sound Blow-Off Valve DD
* Apexi AVCR 420-A004
Przeniesienie napędu:
* Seria
Układ zasilania:
* Walbro 255l
* Greedy fuel cut
Zawieszenie:
* Amortyzatory KYB EXCEL-G
* Sprężyny Tein -37mm
Hamulce:
* Seria
Układ wydechowy:
BLITZ Nur Spec 3 cale od poczatku silnika. Katalizatora brak
Układ dolotowy:
* wiaderko Blitz
* Samco przewód dolotowy
Koła:
* Felgi 16" Advan RC - czarny połysk
* Opony Kumho 215x50x16
Wnętrze:
* Kierownica trójramienna Nardi + zaślepka klaksonu TRD
* gałka TRD
* aluminione nakładki na pedały
* zmienione podświetlenie tablicy na diody
Audio:
* jednostka sterująca Kenwood DPX701U - 2 din, radyjko dla
wymagających (wg producenta może podawać jeden z pięciu parametrów samochodu, np. przeciążenia panujące w
samochodzie) polecam
* głośniki wymienione na Alpine
Body:
* Visior Roof Spoiler
* dokładki TRD
* składane lusterka JDM
Krótki opis/historia samochodu:
termostat, przewody hamulcowe, nowe sprzęgło, filtr paliwa, etc.
* filtr oleju, olej, olej w skrzyni
* pasek rozrządu
* pełen komplet tarcz i klocków hamulcowych
* świece
* chłodnica
* montaż alarmu
* wymiana rozrządu
* pompa wody
* nowy akumulator
* konserwacja podwozia i układu wydechowego
* wymiana łączników stabilizatora i sworznia wachacza
* etc.
Krótki opis planów zmian:
* kubły z homologacją FIA
* szelki 6 punktowe
* wywalenie tylnej kanapy (zbędna masa)
Dalszy opis i konkretne foty asap
Zdjęcia:
Kilka miesięcy poszukiwań. Kilkadziesiąt odwiedzonych stron internetowych i przestudiowania od deski do deski niezliczonej ilości ogłoszeń.
Klika GT4-ów, które już miały być ”moje”, ale jednak coś nie zagrało. Chwilowe stany zwątpienia czy kiedykolwiek GO znajdę, ale udało się!
Tutaj tak naprawdę zaczyna się cała historia. Znaleźć auto to sztuka, ale skontaktować się z jego właścicielem, który nie pozostawił namiaru do siebie, to już nie lada wyzwanie, ale nie ma rzeczy niemożliwych!
Niezliczone ilości maili, telefonów z „wysłannikiem”, który był tam na miejscu i mógł cokolwiek więcej powiedzieć na temat „znaleziska” niż informacje zawarte w ogłoszeniu.
Testy auta przeprowadzone przez KrzysztofIk i jego pozytywna opinia pomogły w podjęciu decyzji. Dopełnienie formalności, setki kilometrów drogi, oczekiwanie i ta niepewność, „co przyjedzie”.
I przyjechało do Poznania, gdzie już czekałem - auto, które przerosło moje najśmielsze oczekiwania (po wessaniu 3,5 baku wachy na kołach 1600 km ze Spalding, robiąc przy tym wiele hałasu). Później czekała mnie trasa powrotna z Poznania do Katowic.
GT4 z historia udokumentowana na ponad 150 fakturach odkąd 5 lat temu trafił do Anglii z Kraju Kwitnącej Wiśnii.
Samochód:
* '94 Toyota Celica GT-FOUR ST205 ver. Japan
Silnik:
* 3S-GTE rev III
* Blitz Super-Sound Blow-Off Valve DD
* Apexi AVCR 420-A004
Przeniesienie napędu:
* Seria
Układ zasilania:
* Walbro 255l
* Greedy fuel cut
Zawieszenie:
* Amortyzatory KYB EXCEL-G
* Sprężyny Tein -37mm
Hamulce:
* Seria
Układ wydechowy:
BLITZ Nur Spec 3 cale od poczatku silnika. Katalizatora brak
Układ dolotowy:
* wiaderko Blitz
* Samco przewód dolotowy
Koła:
* Felgi 16" Advan RC - czarny połysk
* Opony Kumho 215x50x16
Wnętrze:
* Kierownica trójramienna Nardi + zaślepka klaksonu TRD
* gałka TRD
* aluminione nakładki na pedały
* zmienione podświetlenie tablicy na diody
Audio:
* jednostka sterująca Kenwood DPX701U - 2 din, radyjko dla
wymagających (wg producenta może podawać jeden z pięciu parametrów samochodu, np. przeciążenia panujące w
samochodzie) polecam
* głośniki wymienione na Alpine
Body:
* Visior Roof Spoiler
* dokładki TRD
* składane lusterka JDM
Krótki opis/historia samochodu:
termostat, przewody hamulcowe, nowe sprzęgło, filtr paliwa, etc.
* filtr oleju, olej, olej w skrzyni
* pasek rozrządu
* pełen komplet tarcz i klocków hamulcowych
* świece
* chłodnica
* montaż alarmu
* wymiana rozrządu
* pompa wody
* nowy akumulator
* konserwacja podwozia i układu wydechowego
* wymiana łączników stabilizatora i sworznia wachacza
* etc.
Krótki opis planów zmian:
* kubły z homologacją FIA
* szelki 6 punktowe
* wywalenie tylnej kanapy (zbędna masa)
Dalszy opis i konkretne foty asap
Zdjęcia:
Ostatnio zmieniony 15-07-12, 20:21 przez -=Arti=-, łącznie zmieniany 6 razy.
- Grzybek
- Użytkownik
- Posty: 573
- Rejestracja: 27-12-11, 21:56
- -=Arti=-
- Użytkownik
- Posty: 436
- Rejestracja: 27-07-10, 19:02
JaQb_CK pisze:Gratulację auta
Fajnie drze się ten wydech chociaż wydaje mi się że jest troszkę za głośny ;P
Fajnie że jeszcze udaje się wyhaczyć takie auta
PS. Dokładki są TRD nie JDM
fakt, zmieniłem na Toyota Racing Department
co do wyhaczenia tego autka, to masakra była... Mam nadzieje że zapadnie mi w pamięć jako warta zachodu na długie lata
- DCG
- Użytkownik
- Posty: 5383
- Rejestracja: 30-11-06, 21:02
piękna nareszcie ją pokazałeś
btw, tylne lampy jdm z pomarańczowym kierunkiem - mega rarka
btw, tylne lampy jdm z pomarańczowym kierunkiem - mega rarka
Historia mojego rajdowania i budowy rajdówki:
https://www.facebook.com/DCG.Rally
https://www.facebook.com/DCG.Rally
- Margo
- Użytkownik
- Posty: 4242
- Rejestracja: 15-07-09, 08:39
jesooooooo
nareszcie
z mojej perspektywy głupiej baby : auto jest zajebiste, moc super, fajnie zadbane, dźwięk blow offa robi mi małą ekstazę
blitza nur spec juz pokochałam
muszę wpomnieć o tym czego ci nie odpuszczę !
żeby było idealne MUSI mieć wysoki spojler i przynajmniej tylne lampy JDM ( soczewy odpuszczam bo wiadomo drogie )
ZA MAŁO FOTEK !!!!!!
wcale nie jest za głośny, jest zajebisty
nareszcie
z mojej perspektywy głupiej baby : auto jest zajebiste, moc super, fajnie zadbane, dźwięk blow offa robi mi małą ekstazę
blitza nur spec juz pokochałam
muszę wpomnieć o tym czego ci nie odpuszczę !
żeby było idealne MUSI mieć wysoki spojler i przynajmniej tylne lampy JDM ( soczewy odpuszczam bo wiadomo drogie )
ZA MAŁO FOTEK !!!!!!
JaQb_CK pisze:Fajnie drze się ten wydech chociaż wydaje mi się że jest troszkę za głośny ;P
wcale nie jest za głośny, jest zajebisty
Ostatnio zmieniony 11-07-12, 23:54 przez Margo, łącznie zmieniany 1 raz.
VI Biała SS-III Beams Red Top
viewtopic.php?t=22089
----------------------
grzeczne dziewczynki idą do nieba,
niegrzeczne tam gdzie chcą
viewtopic.php?t=22089
----------------------
grzeczne dziewczynki idą do nieba,
niegrzeczne tam gdzie chcą
- DCG
- Użytkownik
- Posty: 5383
- Rejestracja: 30-11-06, 21:02
- Margo
- Użytkownik
- Posty: 4242
- Rejestracja: 15-07-09, 08:39
Turlo pisze: Jaka moc??
ja powiem bo wiem
321 KM ssasasasa
VI Biała SS-III Beams Red Top
viewtopic.php?t=22089
----------------------
grzeczne dziewczynki idą do nieba,
niegrzeczne tam gdzie chcą
viewtopic.php?t=22089
----------------------
grzeczne dziewczynki idą do nieba,
niegrzeczne tam gdzie chcą
- DCG
- Użytkownik
- Posty: 5383
- Rejestracja: 30-11-06, 21:02
- Margo
- Użytkownik
- Posty: 4242
- Rejestracja: 15-07-09, 08:39
aaaaa i nazwa tematu mi nie pasi
od poczatku gadamy na niego - Czarny Bandyta
od poczatku gadamy na niego - Czarny Bandyta
VI Biała SS-III Beams Red Top
viewtopic.php?t=22089
----------------------
grzeczne dziewczynki idą do nieba,
niegrzeczne tam gdzie chcą
viewtopic.php?t=22089
----------------------
grzeczne dziewczynki idą do nieba,
niegrzeczne tam gdzie chcą
- JaQb_CK
- Użytkownik
- Posty: 1943
- Rejestracja: 07-09-09, 19:21
Margo pisze:JaQb_CK pisze:Fajnie drze się ten wydech chociaż wydaje mi się że jest troszkę za głośny ;P
wcale nie jest za głośny, jest zajebisty
No nie wiem.. A ile km nim zrobiłaś ?
Ja przy pierwszych 50km byłem zachwycony... Później mnie zaczęło męczyć przy spokojnej jeździe
Przy czym teraz mam założonego blitza aż do downpipe a sam downpipe już nie pamiętam jakiej firmy ale też dedykowany
Pokażcie jakiś filmik jak to mruczy
97` Toyota Celica VI 1.8
90` Toyota Celica V GT-Four A
90` Toyota Celica V GT-Four A
- Pawciu
- Użytkownik
- Posty: 6803
- Rejestracja: 16-08-05, 11:27
- Zewus
- Użytkownik
- Posty: 3062
- Rejestracja: 13-03-09, 16:46
- Arkii
- Użytkownik
- Posty: 642
- Rejestracja: 10-04-09, 23:54