Witam!
Jestem tu nowy, szukałem podobnego tematu ale nie mogłem znaleźć więc proszę nie linczujcie mnie
Planuję zakupić Toyotę Celicę VII gen i założyć do niej gaz gdyż jeszcze się uczę i ciężko będzie utrzymać ją na samej benzynie
Auto będę sprowadzał z niemiec lecz z moim budżetem przebiegi Celici wahają się od 170k km do powyżej 200k.
Czy do tego silnika opłaca zakładać się gaz z takim przebiegiem? Myślę tu o sekwencji i o oczywiście wszystko będzie robione na czas tak jak potrzeba.
Czy są tu osoby które jeżdżą na gazie i mogą mi coś doradzić?
Szukałem już odpowiedzi na różnych stronach ale zdania są bardzo różne... Nie którzy mówią że Japończyki nie lubią gazu i słabo się to klei. Jeden użytkownik podajże jeśli się nie mylę tego forum zrobił już Celinką 7-gen z gazem prawie 300k km i nic się nie dzieje
Bardzo proszę o pomoc gdyż ma być to moje pierwsze wymarzone i ukochane autko
Jeśli źle lub w nie odpowiednim miejscu założyłem temat to proszę go nie usuwać Jestem nowy i proszę i wyrozumiałość
Celica VIIgen - spory przebieg + GAZ Doradźcie :)
-
- Nowy użytkownik
- Posty: 3
- Rejestracja: 10-07-13, 20:32
- Margo
- Użytkownik
- Posty: 4242
- Rejestracja: 15-07-09, 08:39
jesteś pewny, że nikt wcześniej nie zadał tych pytań ?
VI Biała SS-III Beams Red Top
viewtopic.php?t=22089
----------------------
grzeczne dziewczynki idą do nieba,
niegrzeczne tam gdzie chcą
viewtopic.php?t=22089
----------------------
grzeczne dziewczynki idą do nieba,
niegrzeczne tam gdzie chcą
- Martyś
- Użytkownik
- Posty: 194
- Rejestracja: 23-05-13, 17:45
Re: Celica VIIgen - spory przebieg + GAZ Doradźcie :)
Dave0103 pisze: Jeden użytkownik podajże jeśli się nie mylę tego forum zrobił już Celinką 7-gen z gazem prawie 300k km i nic się nie dzieje
To może się popytaj tego "użytkownika" Good Luck!
-
- Użytkownik
- Posty: 899
- Rejestracja: 08-06-13, 18:12
Ja koledze pomogę, bo jak zwykle nikt się nie kwapi. Nie mam auta na gaz, owszem porobiły się plotki o gazie, w różnych samochodach. Jak by gaz był taki zły to by nikt go nie montował. Jak bedziesz dbał o silnik to pojezdzisz, jak bedziesz katował to nie pojezdzisz, ale nie tylko na gazie a ogolnie każdym samochodem. Wiesz to jak z ludzmi, weź na plecy 80kg worek i przenieś go kilkanascie metrów dalej. Ok nic się nie stanie ale jak bedziesz mimo lat cały czas nosił takie wory to się nabawisz postrzału kręgosupa piersiowego. Tak samo z furami bedziesz katował raz na jakiś czas ok. Bedzisz katował dzien w dzien..... No cóz
Ok a teraz o gazie, jeśli chcesz Celice zostawic do końca życia jako fajny samochodzik, to raczej nie zakładaj gazu. Ale jeśli samochód i tak bedzisz w przyszłosci zmieniał na inny to moim zdaniem nie ma się co martwić. Po pierwsze na gazie samochody robią kilkaset tys km i nic się nie dzieje, owszem remonty raz na jakiś czas trzeba robic, regulacje itp. Ale oblicz sobie ile zaoszcędzisz na paliwie np w ciągu roku. Osobiście do każdego samochodu bym gaz załozył ale jeśli bym chciał zostawic taki samochod na całe zycie to nie.
Ok a teraz o gazie, jeśli chcesz Celice zostawic do końca życia jako fajny samochodzik, to raczej nie zakładaj gazu. Ale jeśli samochód i tak bedzisz w przyszłosci zmieniał na inny to moim zdaniem nie ma się co martwić. Po pierwsze na gazie samochody robią kilkaset tys km i nic się nie dzieje, owszem remonty raz na jakiś czas trzeba robic, regulacje itp. Ale oblicz sobie ile zaoszcędzisz na paliwie np w ciągu roku. Osobiście do każdego samochodu bym gaz załozył ale jeśli bym chciał zostawic taki samochod na całe zycie to nie.
- carsik
- Użytkownik
- Posty: 5915
- Rejestracja: 30-08-06, 13:30
problemem nie jest gaz tylko co i jak zostało zamontowane a później wystrojone.
www.gt4serwis.pl
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki. biurogt4@gmail.com lub dzwonie 695 13 25 28
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki. biurogt4@gmail.com lub dzwonie 695 13 25 28
-
- Użytkownik
- Posty: 117
- Rejestracja: 28-05-10, 10:07
Samochod jest do jezdzenia niewazne czy to jakis wieswagen czy celica, jesli wiesz ze bedziesz pokonywac tym autem przebieg rzedu 20 tys km i wiecej nie zastanawiaj sie nawet nad tym. Srodki jakie zostana Ci w kieszeni pozwola Ci lepiej zadbac o te auto.
Zauwazylem kiedys jedna prawidlowosc, ze wsrod ludzi negujacych uzywanie LPG znaczna wiekszosc to kierowcy robiacy przebiegi do 10-15 tys km rocznie. Ci ktorzy uzywaja aut intensywniej zazwyczaj zwolennikami.
Dodatkowo montaz LPG to nie tylko zalozenie instalacji , jesli juz to ja jestem zwolennikiem sekwencji lub intalacji z bezposrednim wtryskiem gazu w postaci cieklej ale to kosztuje. Po za tym auto po instalajci LPG powinno sie wystroic i wtedy powinno dzialac bez zarzutu.
Tak samo jak kupujesz auto z LPG , dokumentacja zalozenia instalacji, koszty, opis elem. skladowych znacznie pomoze Ci ustalic jakosc tego systemu. No i same odczucia na drodze . Zawsze jeszcze mozesz podjechac na hamownie koszt kk 100 zl i sprawdzic jak wygladaja parametry silnika na jednym i drugim paliwie. Ja po dobrze zalozonym LPG mialem na benzynie w V z seryjnych 156 kM - 153, a na gazie 148 + troche slabszy momemnt obrotowy.
Jak to mowia wszystko jest dla ludzi jednak nalezy to robic z glowa.
Zauwazylem kiedys jedna prawidlowosc, ze wsrod ludzi negujacych uzywanie LPG znaczna wiekszosc to kierowcy robiacy przebiegi do 10-15 tys km rocznie. Ci ktorzy uzywaja aut intensywniej zazwyczaj zwolennikami.
Dodatkowo montaz LPG to nie tylko zalozenie instalacji , jesli juz to ja jestem zwolennikiem sekwencji lub intalacji z bezposrednim wtryskiem gazu w postaci cieklej ale to kosztuje. Po za tym auto po instalajci LPG powinno sie wystroic i wtedy powinno dzialac bez zarzutu.
Tak samo jak kupujesz auto z LPG , dokumentacja zalozenia instalacji, koszty, opis elem. skladowych znacznie pomoze Ci ustalic jakosc tego systemu. No i same odczucia na drodze . Zawsze jeszcze mozesz podjechac na hamownie koszt kk 100 zl i sprawdzic jak wygladaja parametry silnika na jednym i drugim paliwie. Ja po dobrze zalozonym LPG mialem na benzynie w V z seryjnych 156 kM - 153, a na gazie 148 + troche slabszy momemnt obrotowy.
Jak to mowia wszystko jest dla ludzi jednak nalezy to robic z glowa.
-
- Nowy użytkownik
- Posty: 3
- Rejestracja: 10-07-13, 20:32
- Margo
- Użytkownik
- Posty: 4242
- Rejestracja: 15-07-09, 08:39
Dave0103, zacznij czytać forum, dział techniczny VII generacji pęka od takich pytań.
VI Biała SS-III Beams Red Top
viewtopic.php?t=22089
----------------------
grzeczne dziewczynki idą do nieba,
niegrzeczne tam gdzie chcą
viewtopic.php?t=22089
----------------------
grzeczne dziewczynki idą do nieba,
niegrzeczne tam gdzie chcą
- kamwu
- Użytkownik
- Posty: 1759
- Rejestracja: 05-07-11, 07:41
Po pierwsze, każde pytanie o przebieg w tym kraju nie ma najmniejszego sensu. Auto z przebiegiem 100 tyś może mieć większy przebieg niż auto z przebiegiem 250 tyś.
Po drugie, przebieg niczego nie determinuje. Auto z realnym przebiegiem 100 tyś może być bardziej zajeżdżone i zaniedbane niż auto z realnym przebiegiem 250 tyś.
Ogólnie temat bez sensu, pytania bez sensu.
Chcesz gaz zakładać, to nie pytaj. Sprawdź dokładnie auto, weź na przegląd. Będzie ok, kupuj, zakładaj gaz, jeździj i módl się, żeby silnik nie był motodoktorem wcześniej zalany.
Po drugie, przebieg niczego nie determinuje. Auto z realnym przebiegiem 100 tyś może być bardziej zajeżdżone i zaniedbane niż auto z realnym przebiegiem 250 tyś.
Ogólnie temat bez sensu, pytania bez sensu.
Chcesz gaz zakładać, to nie pytaj. Sprawdź dokładnie auto, weź na przegląd. Będzie ok, kupuj, zakładaj gaz, jeździj i módl się, żeby silnik nie był motodoktorem wcześniej zalany.
-
- Nowy użytkownik
- Posty: 3
- Rejestracja: 10-07-13, 20:32
- Zewus
- Użytkownik
- Posty: 3062
- Rejestracja: 13-03-09, 16:46
-
- Nowy użytkownik
- Posty: 23
- Rejestracja: 26-12-12, 14:44
Dave0103 pisze:Wielkie dzięki za odpowiedzi
A czy przebieg rzędu 200tys dla Celici to dużo? Wiadomo wszytko zależy jak kto dbał ale jak z żywotnością 1.8 VVt-i? Jakie naprawy mogą mnie czekać i czy jest to kosztowne. Zwłaszcza po założeniu gazu na silniku z takim dużym przebiegiem
Dla zadbanej Toyoty taki przebieg to praktycznie żaden przebieg