Prośba o pomoc !!! SWAP 4A-FE na 3S-GE rev. 3

Forum Ogólne na temat Toyoty Celica
mlody2404
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 15
Rejestracja: 08-03-14, 23:24

Prośba o pomoc !!! SWAP 4A-FE na 3S-GE rev. 3

Postautor: mlody2404 » 19-03-14, 16:12

Czy do celicy st180 swapował ktoś silnik 3S-GE rev. 3 ?
Jak rozwiązać podpięcie instalacji elektrycznej ?
Wie ktoś może do czego są dwie kostki z prawej strony w okolicach podszybia i kielicha amortyzatora ???
Z góry dzięki.

Awatar użytkownika
Randal666
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 74
Rejestracja: 21-04-11, 22:13

Postautor: Randal666 » 19-03-14, 16:21

Trzeba zmienić na wiązkę od 3S-GE razem z ECU. Najprościej i najszybciej

Awatar użytkownika
KRYSO
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 4503
Rejestracja: 15-05-06, 17:35

Re: Prośba o pomoc !!! SWAP 4A-FE na 3S-GE rev. 3

Postautor: KRYSO » 19-03-14, 16:23

mlody2404 pisze:Czy do celicy st180

Ale jaki to model rozwiń. Sorry ale się nie znam
[center]JEDZIEMY[/center]

Awatar użytkownika
DCG
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 5383
Rejestracja: 30-11-06, 21:02

Postautor: DCG » 19-03-14, 16:26

najprościej i najszybciej jest zamontować wiązkę i ECU z 3S-GE rev2
Historia mojego rajdowania i budowy rajdówki:
https://www.facebook.com/DCG.Rally

mlody2404
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 15
Rejestracja: 08-03-14, 23:24

Postautor: mlody2404 » 19-03-14, 21:57

P. DCG a jak z mocą ile km ma 2 rev.

Awatar użytkownika
DCG
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 5383
Rejestracja: 30-11-06, 21:02

Postautor: DCG » 19-03-14, 22:13

mlody2404 pisze:P. DCG a jak z mocą ile km ma 2 rev.

u Krzycha robiliśmy swap 3sge rav 2 na rev 3 - 160KM (na ecu i wiązce z rev2)
u siebie robiłem swap z 4afe na 3sge rev2 - 151km
później swapa 3sgte, a obecnie wróciłem na 3s-ge rev2. pomiar z hamowni niebawem
Historia mojego rajdowania i budowy rajdówki:

https://www.facebook.com/DCG.Rally

mlody2404
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 15
Rejestracja: 08-03-14, 23:24

Postautor: mlody2404 » 19-03-14, 22:37

Z tego co mi wiadomo to rev.2 ma 155 KM , rev.3 175 KM.
Dlatego lepiej mieć ecu i wiązkę od rev.3 , KM są niestety w ecu.
Wrócę do pytania odnośnie tych kostek. Do czego one są. ???

Awatar użytkownika
koso
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 411
Rejestracja: 12-08-11, 17:13

Postautor: koso » 19-03-14, 22:44

mlody2404 pisze:Z tego co mi wiadomo to rev.2 ma 155 KM , rev.3 175 KM.
Dlatego lepiej mieć ecu i wiązkę od rev.3 , KM są niestety w ecu.
Wrócę do pytania odnośnie tych kostek. Do czego one są. ???


bzdura ... u mnie 3s-ge rev3 smiga na wiazce rev2 i jest ponad serie :P
ST 182+ :)
ST 184 RIP

Awatar użytkownika
carsik
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 5915
Rejestracja: 30-08-06, 13:30

Postautor: carsik » 19-03-14, 22:48

mlody2404 pisze:KM są niestety w ecu


to tylko malutka część, jakby dopełnienie mechaniki.
www.gt4serwis.pl
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki. biurogt4@gmail.com lub dzwonie 695 13 25 28

Awatar użytkownika
grzegoslav
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2776
Rejestracja: 29-05-09, 23:08

Postautor: grzegoslav » 19-03-14, 23:12

mlody2404 pisze:rev.3 175 KM.


przed liftem, po lifcie 170 koni

Awatar użytkownika
bartek_asik
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 6237
Rejestracja: 10-11-06, 10:48

Postautor: bartek_asik » 19-03-14, 23:37

Nie ważne co do czego swapujesz, jeżeli chodzi o elektronikę zawsze potrzebujesz wiązkę z nowego silnika wraz z ECU, potem potrzebujesz kumatego elektronika, który "pożeni" ją z wiązką samochodu, w przypadku swapów w tym samym modelu na inny silnik to male piwko - sporo zostaje bez zmian ;)
セリカ ST182 - sold
Swift GTi Rally - sold
セリカ ST162 - rally
Corolla E12 - sold
Doblo 263 Power - sold
Chevy TrailBlazer - for sale
next daily? Tundra? RAM?

"Mąż tam w świecie za funtem odkładał funt
Na Toyotę przepiękną aż strach"

mlody2404
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 15
Rejestracja: 08-03-14, 23:24

Postautor: mlody2404 » 20-03-14, 21:25

Posiada ktoś schemat wiązki z AT18 ???
Postanowiłem "pożenić" wiązki.

Awatar użytkownika
carsik
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 5915
Rejestracja: 30-08-06, 13:30

Postautor: carsik » 20-03-14, 21:34

znajduje się na forum
www.gt4serwis.pl

Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki. biurogt4@gmail.com lub dzwonie 695 13 25 28

Awatar użytkownika
Margo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 4242
Rejestracja: 15-07-09, 08:39

Re: Prośba o pomoc !!! SWAP 4A-FE na 3S-GE rev. 3

Postautor: Margo » 21-03-14, 23:29

mlody2404 pisze:Czy do celicy st180 swapował ktoś silnik 3S-GE rev. 3 ?
Jak rozwiązać podpięcie instalacji elektrycznej ?
Wie ktoś może do czego są dwie kostki z prawej strony w okolicach podszybia i kielicha amortyzatora ???
Z góry dzięki.



ja się jednak zastanawiam nad jednym, może jednak coś jest w tym, że DCG wyczuł coś, w tym temacie pytasz o dość proste sprawy, laicko zapytane, a jednocześnie wrzucasz ogłoszenia sprzedaży dość specjalistycznych rzeczy.....

viewtopic.php?t=36103

viewtopic.php?p=439835#439835

jeszcze wcześniej było ogłoszenie o komputerze ecu, det czy coś tam ( usunięte )

w sytuacji ostatnich podejrzeń trzeba się temu przyjrzeć
VI Biała SS-III Beams Red Top
viewtopic.php?t=22089
----------------------

grzeczne dziewczynki idą do nieba,
niegrzeczne tam gdzie chcą

Awatar użytkownika
JaQb_CK
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1943
Rejestracja: 07-09-09, 19:21

Postautor: JaQb_CK » 22-03-14, 08:19

Tak jak pisze Koso. Da sie odpalic na wiazce z rev 2 i kompie z rev 3. Jak ktos kumaty to sobie z tym poradzi ;-) juz pare aut na takim setupie jezdzi.
97` Toyota Celica VI 1.8
90` Toyota Celica V GT-Four A

mlody2404
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 15
Rejestracja: 08-03-14, 23:24

Postautor: mlody2404 » 22-03-14, 12:49

P.Margo skoro takie proste to szkoda że Pani nie odpowiedziała konkretnie na pytanie dotyczące kostek, tylko bije pani pianę bezsensu nie pierwszy raz na forum.
Co do rzeczy wystawionych i przytoczonych w linkach przez Panią, to wydaje mi się że są to w pełni standardowe fanty, a nie specjalistyczne. Ale widocznie mamy inne spojrzenie
na rzeczy specjalistyczne. Współczuję.

Awatar użytkownika
Margo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 4242
Rejestracja: 15-07-09, 08:39

Postautor: Margo » 22-03-14, 14:04

mlody2404 pisze:bije pani pianę bezsensu nie pierwszy raz na forum.


jesteś na forum od 8 marca i już tak dobrze mnie znasz ? :D

aha pewnie chodzi o edycje Twoich pierwszych ogłoszeń.....ale dzięki temu widzę pisownia się poprawiła, są polskie znaki więc jestem zadowolona :)
VI Biała SS-III Beams Red Top

viewtopic.php?t=22089

----------------------



grzeczne dziewczynki idą do nieba,

niegrzeczne tam gdzie chcą

Awatar użytkownika
Bakuu0
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2224
Rejestracja: 08-04-07, 16:32

Postautor: Bakuu0 » 22-03-14, 14:52

Ogarnijcie przypał :lol:

Awatar użytkownika
DCG
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 5383
Rejestracja: 30-11-06, 21:02

Postautor: DCG » 22-03-14, 15:15

mlody2404 pisze:są to w pełni standardowe fanty

SSS po regeneracji, przekładka anglika za 900 i inne są bardzo standardowe, szczególnie we Wrocławiu:
http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=21930410
Historia mojego rajdowania i budowy rajdówki:

https://www.facebook.com/DCG.Rally

Matus
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 4310
Rejestracja: 20-08-09, 22:17

Postautor: Matus » 22-03-14, 16:18

Margo, DCG, nie wiem coście się tak uwzięli...
sprzedaje bo kupuje auta i rozbiera, albo ktoś mu rozbiera. albo nawet ma spółę z kimś kto już tu sprzedawał wcześniej, co z tego?!

to że ktoś handluje częściami nie znaczy że musi się znać na mechanice i elektryce... rzeźnik to nie mechanik. nie widzę nic złego w zadanym pytaniu.

trochę ostatnio Zarząd na siłę ciśnie niektórych forumowiczów... nie wiem czy to jakieś prywatne sprawy?