przDOMEL pisze:Powiedz mi Anticor jak to zrobiłeś bo też mam rozpórkę Staffa , że ci nie wadzi o klamry od akumulatora i nie ma zwary , zaizolowałeś taśmą .
Bo ja moją obróciłem jedną klamrę w bok ale wadzi mi i ociera o osłonę silnika . A od razu do tego kolejne pytanie jeśli taśmy użyłeś to jakiej ? Znalazłem w necie izolującą taśmę Tessa odporną na wysokie temperatury do silników i nie wiem czy jej nie użyć , czy masz jakieś lepsze rozwiązanie ?
Nic nie kombinowalem takiego... po prostu kupiłem nowy nizszy akumulator Yuasa i skróciłem szpilki mocujące akumulator. Teraz jest z 3cm luzu od klem.
#Kolejny update.. troche przynudzania jeszcze bedzie bo jednak chce zrobić porządnie wszystko dlatego kazdy element jest wyciagany, czyszczony sprawdzany, srubki wymieniam na nowe nierdzewne, ew. cos wymienić trzeba na nowe, ale musi być cacy i bez kompromisów. A wiec tak:
Nowy pase Goodyear Gatorback NASCAR o długości 2260 siadł idealnie ,dobrany za pierwszym razem, napinacz fajnie się poddał i jest naprężony jak powinien.
Kolejna rzecz musialem przerobić mocowanie alternatora, i od dołu obudowe dość mocno podfrezowac bo się opierał o przewody od klimatyzacji(w lotusie nie było AC)
Kompresor klimatyzacji też ogarnięty wyczyszczony
Sam kompresor zostal zweryfikowany pod kątem uszczelnień, wymiana oleju na ADelco(90zl za 120ml lol), demontaż koła pasowego w celu pobrania wymiarów i wyczyszczenia itp. Zamontowałem też moj patent na ładne oznaczenie tego ustrojstwa, a wersji napisu mam 3 w zależności od humoru
Pasowanie z uszczelką termiczna i zabielanie żeby powierzchnie styku byly idealne
Tak wyglada
Musialem tez wymienić szpilki trzymająca kolektor na inne długości i w innych miejscach usadowic
Wymiana termostatu, przerobienie krócca odpowietrzenia skrzyni korbowej, czyszczenie bloku pod montaż juz na gotowo wszystkiego
No i wszystkie fanty gotowe do wstawienia