BlueCarbon 2ZZ-GE TS by anticorr

Roczniki 2000-2005
Awatar użytkownika
anticorr
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1401
Rejestracja: 22-11-12, 07:26

Postautor: anticorr » 22-04-18, 12:03

UP..... Odświeżyłem pierwszą stronę, co mniej więcej obecnie siedzi w Celicy>>

A na bierząco..

Celica zapakowana na lawetę i lecimy do Maćka ze strojenia.pl>>
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Już na miejscu, szybkie fotki, wymiana wtrysków na 540ccm i 5 godzin upalania i strojenia silnika na drodze, przejechane prawie 200km po S2,S8,S79 wkoło Warszawy
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Celica zryła mi beret doszczętnie, jak to autko może pieknie zapierdalac, jest niesforna, wściekła i ciężka do oswojeni. Troszkę narowista ale Pięknie sie zbiera na każdym biegu, 1,2,3, pali opony, vmax udało mi się 242km/h...
Takie parametry:
rev limit 8200rp, lift 5200rpm, idle 950rpm with AC 1100, launch control 3200rpm, boost~ 0,25 bar/3,5 PSI na 2,6" kółku

I powrót zmęczony ale z bananem na ryju że 5msc pracy wyszła zgodnie z oczekiwaniami... :D:D
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Jedyny fuckUp to zgubienie silencera( którego defakto i tak miało nie być na strojeniu) i zgubienie śruby jednej od łączenia wydechu i wydmuchanie uszczelki :D:D
Czyli wydech jeszcze do poprawki>>zrobić przegląd bo brak:D>> Maciek poradził mi żebym zrobił dodatkowy port na czujnik temp. powietrza dolotowego już na samym kolektorze i albo dod. zegar albo przepiać czujnik-termistor z MAF i oddzielnie go wpiac w kolektor>> zrobić dodatkowy port na czujnik doładowania ponieważ obecnie jest wpięty w linię gdzie nie powinien być, a seryjnie kompresor nie ma wyjścia na boost gauge../

W poniedziałek kurier ma dostarczyć paczkę z ostatnimi fantami z USA wiec finalnie na Majówki postaram sie już wszystko poskładać na CITO i cieszyć sie cały sezon mam nadzieje bezawaryjnie.:D:D
Wisienką na torcie będzie hamownia ;)

STAY TUNED :smt041

Jean
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 536
Rejestracja: 11-09-09, 00:20

Postautor: Jean » 22-04-18, 12:38

Jest w Polsce bardziej doinwestowana Celica? :D Przydałyby się klipy video!

Awatar użytkownika
budolf
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 4851
Rejestracja: 08-12-06, 23:31

Postautor: budolf » 22-04-18, 13:21

Jean pisze:Jest w Polsce bardziej doinwestowana Celica? :D Przydałyby się klipy video!

doinwestowane nie, jest jeden gruz tylko
Obrazek :P

Anticorr, szacun, wrzucaj dyno, robisz dobrą robotę, dobrze się to czyta i ogląda :absolute:
st182 gtb

Awatar użytkownika
anticorr
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1401
Rejestracja: 22-11-12, 07:26

Postautor: anticorr » 22-04-18, 13:52

budolf pisze:doinwestowane nie, jest jeden gruz tylko

huehue właśnie miałem pisać o Kornerze, coś czuję że będzie niezły rozpierd... tej VII

Awatar użytkownika
budolf
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 4851
Rejestracja: 08-12-06, 23:31

Postautor: budolf » 22-04-18, 17:09

korner to koń :absolute:

anticorr, czas zmienić telefon, przerzuć budżet z fury na coś, co nie robi fotek jak potejto :mrgreen:
st182 gtb

Awatar użytkownika
Cisiel
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1495
Rejestracja: 01-03-16, 16:59

Postautor: Cisiel » 22-04-18, 20:59

No i klasa ! Na takie dobre wieści czekałem :D A takie fuckupy to dej Panie spokój - kosmetyka :) Fajnie, że wszystko się udało i właściciel z bananem na twarzy wracał do domu :) Jazda na doładowaniu to zupełnie inny temat :twisted: Czekam na pomiar mocy jak to wyszło u Ciebie :wink:

Awatar użytkownika
greos39
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1110
Rejestracja: 09-06-16, 12:57

Postautor: greos39 » 22-04-18, 21:03

Jean pisze:Jest w Polsce bardziej doinwestowana Celica? :D Przydałyby się klipy video!


Purple Blast pewnie też tania nie była jakby podsumować wszystko :-D
Z video też prawda, jakiś filmik z prób przyśpieszenia albo z hamowni byłby w tym temacie niczym klejnot w koronie :D

Awatar użytkownika
anticorr
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1401
Rejestracja: 22-11-12, 07:26

Postautor: anticorr » 26-04-18, 19:58

Kolejny spamik a co😀 z racji czekania na indywidualny czujnik IAT ktory musze przenieść do kolektora ze zintegrowanego MAFa i port podciśnienia dodatkowy, wpadly fruktymz juesej.
Może trochę obsceniczne, niepasujace kazdemu, bez ładu i skladu co dla niektórych, ale nie zważając na to wszystko, wpadly carbon wind deflector i kevlar fuel lid. Autko zaczyna wygladac coraz bardziej pojeb...😀😀😀
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Na majowki myślę ostatnie dopieszczanie bedzie, i cos postaram sie nagrac i na poczatku czerwca na hamownie👍

przDOMEL
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 99
Rejestracja: 26-09-16, 12:57

Postautor: przDOMEL » 26-04-18, 20:18

Czym w końcu dokleiłeś wind deflektor , bo jak sobie takie kupie tez będę kombinował , samą taśmą ?? czy coś jeszcze dorzuciłeś aby nie odpadły podczas szybkiej jazdy :-D
W końcu pod maską drzemie nie byle co :P A Mała bestyjka :)

Awatar użytkownika
Se-BASS-tian
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 276
Rejestracja: 02-05-13, 22:18

Postautor: Se-BASS-tian » 26-04-18, 20:27

Zostawiasz przedliftowy kokpit czy będziesz coś z nim działał w przyszłości ?

Awatar użytkownika
Frugo
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2581
Rejestracja: 08-07-11, 00:17

Postautor: Frugo » 01-05-18, 08:51

Jestem na bieżąco na FB z twoim projektem ale i tu pochwalę 8)


Wrzucisz kreski po strojeniu z hamowni?
Po prostu Frugo

Awatar użytkownika
anticorr
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1401
Rejestracja: 22-11-12, 07:26

Postautor: anticorr » 01-05-18, 10:33

Frugo pisze:Jestem na bieżąco na FB z twoim projektem ale i tu pochwalę 8)


Wrzucisz kreski po strojeniu z hamowni?

Dzieki, ciągle coś sie dlubie.
I spokojnie bedzie wszystko, onboard jakis, pomiary z RaceLogic jak pożyczę i oczywiście jakis wykres z hamowni o ktory tak każdy ciśnie hehe👍

Awatar użytkownika
anticorr
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1401
Rejestracja: 22-11-12, 07:26

Postautor: anticorr » 05-05-18, 09:01

Nie zwalniam tempa dalej... Ostatnie poprawki i detale praktycznie porobione, czujnik IAT przeniosny z MAF bezposrednio w kolektor dolotowy, port podcisnienia do zegara boost zamontowany prawidłowo, wszystkie oslony itp. pozakladane. Ogólnie ladnie sie zdziwiłem jak zobaczyłem 0,4 bara doładowania o ile mozna tym zegarom wierzyc w dokładności... A wyszlo tyle ponieważ w 2zz-ge w Lotusie koło pasowe jest mniejsze jak sie okazalo a w Celicy większe więc realnie na seryjnym kółku kompresora zamiast 0,25bara zrobiło sie 0,4b. Czujnik IAT w dolocie idealnie pokazuje temperature i spokojnie można kontrolowac żeby nie usmażyć kompresora. Na razie po testach i trasie 400km, maks na palowaniu do 78st w dolocie doszlo więc nie ma tragedia jak na SC bez Intercoolerem. A tak to został detailing i lakierowanie maski i klapy w czerwcu.
I upalanie bezawaryjne w tym sezonie.
W czerwcu jeszcze hamownia na potwierdzenie tych moich wypocin..

Klapka Kevlarowa także przyciemniona zeby juz było na tiptop
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Relokacja IAT
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

W miarę porządki
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

https://youtu.be/1xw2IhJmTCs

Awatar użytkownika
anticorr
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1401
Rejestracja: 22-11-12, 07:26

Postautor: anticorr » 05-05-18, 09:01

Nie zwalniam tempa dalej... Ostatnie poprawki i detale praktycznie porobione, czujnik IAT przeniosny z MAF bezposrednio w kolektor dolotowy, port podcisnienia do zegara boost zamontowany prawidłowo, wszystkie oslony itp. pozakladane. Ogólnie ladnie sie zdziwiłem jak zobaczyłem 0,4 bara doładowania o ile mozna tym zegarom wierzyc w dokładności... A wyszlo tyle ponieważ w 2zz-ge w Lotusie koło pasowe jest mniejsze jak sie okazalo a w Celicy większe więc realnie na seryjnym kółku kompresora zamiast 0,25bara zrobiło sie 0,4b. Czujnik IAT w dolocie idealnie pokazuje temperature i spokojnie można kontrolowac żeby nie usmażyć kompresora. Na razie po testach i trasie 400km, maks na palowaniu do 78st w dolocie doszlo więc nie ma tragedia jak na SC bez Intercoolerem. A tak to został detailing i lakierowanie maski i klapy w czerwcu.
I upalanie bezawaryjne w tym sezonie.
W czerwcu jeszcze hamownia na potwierdzenie tych moich wypocin..

Klapka Kevlarowa także przyciemniona zeby juz było na tiptop
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Relokacja IAT
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

W miarę porządki
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

[VIDEO]http://www.youtube.com/watch?v=1xw2IhJmTCs[/VIDEO]

Pantera24
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 276
Rejestracja: 04-04-14, 20:56

Postautor: Pantera24 » 05-05-18, 18:40

ile kuni? :D

Awatar użytkownika
greos39
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1110
Rejestracja: 09-06-16, 12:57

Postautor: greos39 » 05-05-18, 18:48

Wszyscy jacy zniecierpliwieni :-D
⇨ Toyota Celica T23 2ZZ-GE '04 - childhood dream project car
⇨ Toyota Corolla E3 3K-H '79 - classic project car
⇨ Lexus IS200 SC XE10 1G-FE '04 - dream daily
⇨ Toyota Celica T23 2ZZ-GE '02 - sold
⇨ Lexus GS300 S19 3GR-FSE '06 - sold

Awatar użytkownika
vampir_369
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 77
Rejestracja: 13-03-16, 22:31

Postautor: vampir_369 » 05-05-18, 21:08

Wkręca się na obroty kosmicznie <3

Kevin
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 25
Rejestracja: 07-10-16, 22:55

Postautor: Kevin » 06-05-18, 22:22

ajajaj:) Pięknie to wygląda :)

Awatar użytkownika
Frugo
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2581
Rejestracja: 08-07-11, 00:17

Postautor: Frugo » 07-05-18, 08:34

Post Ci się zdublował :-D zgłoś sobie do moda.
Po prostu Frugo

Awatar użytkownika
QubaKpl
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 307
Rejestracja: 13-07-12, 11:42

Postautor: QubaKpl » 07-05-18, 14:00

Dawaj filmik jak to idzie :-D
Zapraszam na moją strone -> www.kubakoziol.pl