Celica Carlos Sainz Nr 2393
-
- Nowy użytkownik
- Posty: 20
- Rejestracja: 09-04-14, 13:54
Celica Carlos Sainz Nr 2393
Czeka mnie jeszcze przy niej dużo pracy, ale już wiem, że warto
Samochód:
*Toyota Celica ST185 Turbo 4WD Carlos Sainz nr 2393
Silnik:
*3S-GTE rev II
Przeniesienie napędu:
*4WD Torsen
Zawieszenie:
*Seria
Hamulce:
*Przód: z ST202, klocek Ferodo (premier)
*Tył: seria, klocek Ferodo (premier)
Układ wydechowy:
*2,5" dedykowany firmy AWG
Układ dolotowy:
*seria, wkładka K&N
koła:
*seria 15 cali
Wnętrze:
*seria, poza paskudną gałką zmiany biegów momo :/
Audio:
*nijakie radio CD Kenwood
Body:
*oryginalna karoseria CS
Krótki opis/historia samochodu:
Wersja Carlos Sainz na Europę. Samochód miał jakieś przygody, ale buda jest prosta. Poprawek blacharskich wymagają progi, choć nie są całkiem przegnite. Podłoga w całkiem niezłym stanie (konserwowana na różne sposoby Silnik pracuje wzorowo, zaraz po zakupie zmierzona kompresja 11bar. Dodatkowo wymienione świece zapłonowe na jedyne słuszne DENSO PK20R8 oraz wymieniony płyn w układzie sprzęgła i hamulcowy (Ferodo Super Formula 330st DOT4). Przetoczone wszystkie tarcze i nowe klocki - grubość mieści się w normie (Ferodo Premier na początek z racji okrojonego budżetu
Zaraz po zakupie zmieniłem także kierownicę oraz fotele na oryginalne skórzane.
Przebieg obecny ok 217tyś km
Krótki opis planów zmian:
Jednym zdaniem: poza układem wydechowym, doprowadzić do godnej serii
W pierwszej kolejności wymienić trzeba dyfer tylny, czujnik ABS i poprawić progi
Parę fotek:
http://zapodaj.net/c9ce4b47f91a2.jpg.html
http://zapodaj.net/dac00dfb0fbae.jpg.html
http://zapodaj.net/f6c3490034be8.jpg.html
http://zapodaj.net/d3f815e623d85.jpg.html
Samochód:
*Toyota Celica ST185 Turbo 4WD Carlos Sainz nr 2393
Silnik:
*3S-GTE rev II
Przeniesienie napędu:
*4WD Torsen
Zawieszenie:
*Seria
Hamulce:
*Przód: z ST202, klocek Ferodo (premier)
*Tył: seria, klocek Ferodo (premier)
Układ wydechowy:
*2,5" dedykowany firmy AWG
Układ dolotowy:
*seria, wkładka K&N
koła:
*seria 15 cali
Wnętrze:
*seria, poza paskudną gałką zmiany biegów momo :/
Audio:
*nijakie radio CD Kenwood
Body:
*oryginalna karoseria CS
Krótki opis/historia samochodu:
Wersja Carlos Sainz na Europę. Samochód miał jakieś przygody, ale buda jest prosta. Poprawek blacharskich wymagają progi, choć nie są całkiem przegnite. Podłoga w całkiem niezłym stanie (konserwowana na różne sposoby Silnik pracuje wzorowo, zaraz po zakupie zmierzona kompresja 11bar. Dodatkowo wymienione świece zapłonowe na jedyne słuszne DENSO PK20R8 oraz wymieniony płyn w układzie sprzęgła i hamulcowy (Ferodo Super Formula 330st DOT4). Przetoczone wszystkie tarcze i nowe klocki - grubość mieści się w normie (Ferodo Premier na początek z racji okrojonego budżetu
Zaraz po zakupie zmieniłem także kierownicę oraz fotele na oryginalne skórzane.
Przebieg obecny ok 217tyś km
Krótki opis planów zmian:
Jednym zdaniem: poza układem wydechowym, doprowadzić do godnej serii
W pierwszej kolejności wymienić trzeba dyfer tylny, czujnik ABS i poprawić progi
Parę fotek:
http://zapodaj.net/c9ce4b47f91a2.jpg.html
http://zapodaj.net/dac00dfb0fbae.jpg.html
http://zapodaj.net/f6c3490034be8.jpg.html
http://zapodaj.net/d3f815e623d85.jpg.html
Ostatnio zmieniony 07-08-14, 09:35 przez nowyklient, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Nowy użytkownik
- Posty: 20
- Rejestracja: 09-04-14, 13:54
Pełną historię serwisową prowadzę sobie na: http://www.motostat.pl/member/vehicles/stats/id/67797
- KRYSO
- Klubowicz
- Posty: 4503
- Rejestracja: 15-05-06, 17:35
Re: Celica Carlos Sainz Nr 2393
nowyklient pisze: Przetoczone wszystkie tarcze
Też nie śmierdzę... ale to nie brzmi dobrze jak na początek...
Tym bardziej, że w utrzymaniu Carlosa to ŻADNE PIENIĄDZE, uwierz z dobrego serca
[center]JEDZIEMY[/center]
-
- Nowy użytkownik
- Posty: 20
- Rejestracja: 09-04-14, 13:54
Budolf: tak jak napisałem, 134zł (robocizny nie doliczam,bo można to zrobić samemu
KRYSO: bez obaw. Praktycznie wszystkie pieniądze jakie zarobię, idą w moje samochody (mam jeszcze Imprezę GT Turbo 99 i Nissana Primerę 98 jako daily car), więc na Celicę nie będę żałował. Po 3-ech dniach od zakupu już była u mechanika na ogólną inspekcję i pomiar kompresji. A to kropla w morzu dopiero...
KRYSO: bez obaw. Praktycznie wszystkie pieniądze jakie zarobię, idą w moje samochody (mam jeszcze Imprezę GT Turbo 99 i Nissana Primerę 98 jako daily car), więc na Celicę nie będę żałował. Po 3-ech dniach od zakupu już była u mechanika na ogólną inspekcję i pomiar kompresji. A to kropla w morzu dopiero...
- Krzychu
- Użytkownik
- Posty: 1413
- Rejestracja: 07-07-09, 19:46
- KRYSO
- Klubowicz
- Posty: 4503
- Rejestracja: 15-05-06, 17:35
nowyklient pisze:Budolf: tak jak napisałem, 134zł (robocizny nie doliczam,bo można to zrobić samemu
KRYSO: bez obaw. Praktycznie wszystkie pieniądze jakie zarobię, idą w moje samochody (mam jeszcze Imprezę GT Turbo 99 i Nissana Primerę 98 jako daily car), więc na Celicę nie będę żałował. Po 3-ech dniach od zakupu już była u mechanika na ogólną inspekcję i pomiar kompresji. A to kropla w morzu dopiero...
Po 3 dniach???
Stary ja na powrocie po kupnie, do domu nie docieram a prosto do mechaników a za 134 kupuję strecza, którego zrywam na wstecznym w czasie snu
A Hądy są tak tanie, lekkie i szybkie, hmmmmmm
A uwierz: nie śmierdzę
budolf pisze:Budolf: tak jak napisałem, 134zł (robocizny nie doliczam,bo można to zrobić samemu
co to za olej?
Budi a kogo to? Do Polonezów też się oleje lało
[center]JEDZIEMY[/center]
- DCG
- Użytkownik
- Posty: 5383
- Rejestracja: 30-11-06, 21:02
nowyklient pisze:Hamulce:
*Przód: z ST205
jesteś pewny? bo z tymi felgami to wątpię
Historia mojego rajdowania i budowy rajdówki:
https://www.facebook.com/DCG.Rally
https://www.facebook.com/DCG.Rally
-
- Nowy użytkownik
- Posty: 20
- Rejestracja: 09-04-14, 13:54
DCG pisze:nowyklient pisze:Hamulce:
*Przód: z ST205
jesteś pewny? bo z tymi felgami to wątpię
Przepraszam, mój błąd Przednie hamulce są oczywiście z ST202 2.0 (klocek FDB868)
Jeśli chodzi o serwis: Jechałem nią z Olsztyna ponad 630km do siebie na południe z duszą na ramieniu, nie przekraczając 110km/h Zaraz po powrocie stała 3 dni, gdyż miałem pracę 8-20 (do której dojeżdżałem oczywiście innym autem .
Jeśli chodzi o olej: jeździła wcześniej na Castrolu 5W50, stwierdziłem, że zostanę przy tych samych parametrach, ale zmieniłem na Valvoline VR1 Racing 5W50. Weszły 4litry, więc koszt samego oleju zamknął się w 114,50zł. Dolałem jeszcze dodatek K2 Militec - wiem,że znajdzie się pewnie tutaj wielu wrogów takich specyfików, ale ja wielokrotnie sprawdziłem ten preparat i może nie zawsze coś poprawił, ale nigdy nic nie "zepsuł"
-
- Nowy użytkownik
- Posty: 20
- Rejestracja: 09-04-14, 13:54
-
- Nowy użytkownik
- Posty: 20
- Rejestracja: 09-04-14, 13:54
-
- Nowy użytkownik
- Posty: 20
- Rejestracja: 09-04-14, 13:54
vegeta_84 pisze:Nie wiem o którym Sławku mówisz? Ale tak czy siak, polowałem tylko na tą konkretną
A to nie Ty przypadkiem na rozpoczęciu sezonu JCP byłeś i gadałeś z nami o kupnie carlosa ?
Faktycznie, teraz skojarzyłem Jeszcze wtedy on chyba nie planował jej sprzedawać? Jestem zadowolony z zakupu jaki zrobiłem, mimo, że trochę będzie trzeba jeszcze włożyć
- Margo
- Użytkownik
- Posty: 4242
- Rejestracja: 15-07-09, 08:39
twój Carlos miał kiedyś halogeny w zderzaku
VI Biała SS-III Beams Red Top
viewtopic.php?t=22089
----------------------
grzeczne dziewczynki idą do nieba,
niegrzeczne tam gdzie chcą
viewtopic.php?t=22089
----------------------
grzeczne dziewczynki idą do nieba,
niegrzeczne tam gdzie chcą