ST185 GT-FOUR A, by breczus, for Patka, made by Żułw :)
- breczus
- Użytkownik
- Posty: 1514
- Rejestracja: 03-10-09, 13:18
ST185 GT-FOUR A, by breczus, for Patka, made by Żułw :)
Samochód:
* Toyota Celica ST185 JDM
Silnik:
* 3S - GTE rev II JDM <3
Przeniesienie napędu:
* seria
Zawieszenie:
*?
Hamulce:
* Przód 2 tłoczki ST185
* Tył norma
Układ wydechowy:
* przelotowy na dwóch tłumikach 2.5 Cala robiony na zamówienie
Układ dolotowy:
* jakiś grzyb po deszczu wyrósł
Koła:
* na chwilę obecną brak
Wnętrze:
* też brak
Audio:
* j/w
Body:
* Szerokie
Krótka historia samochodu:
Ogólnie plany były inne, ale wyszło jak wyszło
Chciałem wsadzić 3s-gte do auta którym jeździła moja narzeczona (użytkownik Patka), viewtopic.php?t=20770
a silnik się tam znajdujący miał iść do Krecika za symboliczną opłatą, niestety po dojechaniu do Żułwika, pod domem się okazało że po drodze zgubiłem uszczelkę, pół oleju zdążyło się znaleźć w innych niż do tego przeznaczonych miejscach
Drugą złą wiadomością było ogólny stan budy, niestety polegając na naszych polskich blacharzach... tak można skończyć.
Tak więc miałem już zakupiony i zapłacony silnik 3s-gte i...
Było kilka opcji co robimy:
-Wsadzamy silnik i czekamy aż mi wypadnie z auta
-Wsadzamy silnik do St182 którą też posiadam, a która jest zdrowa (ale wtedy posiadałbym już tylko jedną celice, było by jej smutno )
-Szukamy budy w dobrym stanie st182 i wsadzamy (był pomysł by poprosić DCG o białą mewe, ale...)
-Szukamy budy st185
Okazało się że Tomciuś miał na stanie prostą i zdrową (oprócz progu) budę GT-four A.
krótka rozmowa z narzeczoną i kajanie się i błaganie, mówienie o marzeniach z dzieciństwa itp. i dostałem błogosławieństwo by uszczuplić trochę domowy budżet przed ślubem (ślub 4.07.2015 już w pełni zaklepany, po wpłacane środki itp.)
Plany:
* Złożenie auta do kupy
* ogólnie auto ma być frajdą i zabawką dla mnie, mojej przyszłej żony, dzieci itp.
prawdopodobnie będzie to zwykła nudna st185 z dobrym zawiasem i wystrojonym silnikiem
* po złożeniu planuję zrobić FMIC, bo ten na silniku jakoś do mnie nie przemawia
Zdjęcia:
Temat zakładam głównie po to by Żułwik mógł uporządkować sobie fotorelacje z prac które już ruszyły
A tu dodatkowe zdjęcia dla smaczku z pięknego podwórka gdzieś w polsce oraz ciekawostka, na zdjęciu któras z wielu st185 to kolejny projekt naszego klubowicza który będzie robiony zaraz po moim
Aha, jakby ktoś chciał wiedzieć to kolor auta będzie czerwony, taki jak dawca posiadał (Auto i tak wymaga lakierowania, a kobieta pokochała czerwoną Celice i tak zostanie. Jakbym nie posiadał już białej, to poszłaby w biel, a tak to będzie czerwień)
* Toyota Celica ST185 JDM
Silnik:
* 3S - GTE rev II JDM <3
Przeniesienie napędu:
* seria
Zawieszenie:
*?
Hamulce:
* Przód 2 tłoczki ST185
* Tył norma
Układ wydechowy:
* przelotowy na dwóch tłumikach 2.5 Cala robiony na zamówienie
Układ dolotowy:
* jakiś grzyb po deszczu wyrósł
Koła:
* na chwilę obecną brak
Wnętrze:
* też brak
Audio:
* j/w
Body:
* Szerokie
Krótka historia samochodu:
Ogólnie plany były inne, ale wyszło jak wyszło
Chciałem wsadzić 3s-gte do auta którym jeździła moja narzeczona (użytkownik Patka), viewtopic.php?t=20770
a silnik się tam znajdujący miał iść do Krecika za symboliczną opłatą, niestety po dojechaniu do Żułwika, pod domem się okazało że po drodze zgubiłem uszczelkę, pół oleju zdążyło się znaleźć w innych niż do tego przeznaczonych miejscach
Drugą złą wiadomością było ogólny stan budy, niestety polegając na naszych polskich blacharzach... tak można skończyć.
Tak więc miałem już zakupiony i zapłacony silnik 3s-gte i...
Było kilka opcji co robimy:
-Wsadzamy silnik i czekamy aż mi wypadnie z auta
-Wsadzamy silnik do St182 którą też posiadam, a która jest zdrowa (ale wtedy posiadałbym już tylko jedną celice, było by jej smutno )
-Szukamy budy w dobrym stanie st182 i wsadzamy (był pomysł by poprosić DCG o białą mewe, ale...)
-Szukamy budy st185
Okazało się że Tomciuś miał na stanie prostą i zdrową (oprócz progu) budę GT-four A.
krótka rozmowa z narzeczoną i kajanie się i błaganie, mówienie o marzeniach z dzieciństwa itp. i dostałem błogosławieństwo by uszczuplić trochę domowy budżet przed ślubem (ślub 4.07.2015 już w pełni zaklepany, po wpłacane środki itp.)
Plany:
* Złożenie auta do kupy
* ogólnie auto ma być frajdą i zabawką dla mnie, mojej przyszłej żony, dzieci itp.
prawdopodobnie będzie to zwykła nudna st185 z dobrym zawiasem i wystrojonym silnikiem
* po złożeniu planuję zrobić FMIC, bo ten na silniku jakoś do mnie nie przemawia
Zdjęcia:
Temat zakładam głównie po to by Żułwik mógł uporządkować sobie fotorelacje z prac które już ruszyły
A tu dodatkowe zdjęcia dla smaczku z pięknego podwórka gdzieś w polsce oraz ciekawostka, na zdjęciu któras z wielu st185 to kolejny projekt naszego klubowicza który będzie robiony zaraz po moim
Aha, jakby ktoś chciał wiedzieć to kolor auta będzie czerwony, taki jak dawca posiadał (Auto i tak wymaga lakierowania, a kobieta pokochała czerwoną Celice i tak zostanie. Jakbym nie posiadał już białej, to poszłaby w biel, a tak to będzie czerwień)
Ostatnio zmieniony 08-10-14, 14:12 przez breczus, łącznie zmieniany 1 raz.
Moc jest bogiem, Prędkość nałogiem, stunt zabawą, treningi podstawą.
ostrzeżenie!! mam bardzo specyficzne poczucie humoru
1. AT180(daily car) R.I.P
2. ST182 (white lans ) SOLD
3. ST185 GT4 JDM SOLD
4. BMW e39 touring- new dady car
ostrzeżenie!! mam bardzo specyficzne poczucie humoru
1. AT180(daily car) R.I.P
2. ST182 (white lans ) SOLD
3. ST185 GT4 JDM SOLD
4. BMW e39 touring- new dady car
- breczus
- Użytkownik
- Posty: 1514
- Rejestracja: 03-10-09, 13:18
Robione auto to jest to którego zdjęcia są na górze, koło dawcy czyli czerwonej STi,
na zdjęciach ogarniających całe podwórze, to stoją sobie za białą i bordową st182
Gt four A to poprostu jedna z wersji, tak jak obecnie producenci wypuszczają np. golfa czy coś z dodatkowym imieniem typu sport, family, czy coś dzięki któremu masz w cenie auta dodatkowe duperele
po szczegóły odsyłam tu http://www.turbocelica.nl/st185models.htm#gt-four-a
głównym usprawnieniem Wersji A w stosunku do zwykłego GT-four w japoni to jest to buda Wide, wcześniej produkowali tylko narrow
Taaaa.... mam przykazanie że jeśli będę chciał się przejechać "JEJ" autem, to będę musiał składać wniosek tydzień przed
na zdjęciach ogarniających całe podwórze, to stoją sobie za białą i bordową st182
Gt four A to poprostu jedna z wersji, tak jak obecnie producenci wypuszczają np. golfa czy coś z dodatkowym imieniem typu sport, family, czy coś dzięki któremu masz w cenie auta dodatkowe duperele
po szczegóły odsyłam tu http://www.turbocelica.nl/st185models.htm#gt-four-a
głównym usprawnieniem Wersji A w stosunku do zwykłego GT-four w japoni to jest to buda Wide, wcześniej produkowali tylko narrow
DZIK pisze: gratki przyszlej zonki za dobre serce
Taaaa.... mam przykazanie że jeśli będę chciał się przejechać "JEJ" autem, to będę musiał składać wniosek tydzień przed
Ostatnio zmieniony 08-10-14, 10:41 przez breczus, łącznie zmieniany 1 raz.
Moc jest bogiem, Prędkość nałogiem, stunt zabawą, treningi podstawą.
ostrzeżenie!! mam bardzo specyficzne poczucie humoru
1. AT180(daily car) R.I.P
2. ST182 (white lans ) SOLD
3. ST185 GT4 JDM SOLD
4. BMW e39 touring- new dady car
ostrzeżenie!! mam bardzo specyficzne poczucie humoru
1. AT180(daily car) R.I.P
2. ST182 (white lans ) SOLD
3. ST185 GT4 JDM SOLD
4. BMW e39 touring- new dady car
- breczus
- Użytkownik
- Posty: 1514
- Rejestracja: 03-10-09, 13:18
jeśli wszystko się uda to za parę dni auto jedzie na lakiernie, już po przekładce ale bez osprzętu, w tym czasie będzie robiony u Sławka kolejny GT-Four dla pewnego klubowicza, potem moja wraca z nowym lakierem i jest składana do kupy, Zułw czas operacyjny przewiduje krótki, na pierwsze śniegi powinienem zdążyć
Moc jest bogiem, Prędkość nałogiem, stunt zabawą, treningi podstawą.
ostrzeżenie!! mam bardzo specyficzne poczucie humoru
1. AT180(daily car) R.I.P
2. ST182 (white lans ) SOLD
3. ST185 GT4 JDM SOLD
4. BMW e39 touring- new dady car
ostrzeżenie!! mam bardzo specyficzne poczucie humoru
1. AT180(daily car) R.I.P
2. ST182 (white lans ) SOLD
3. ST185 GT4 JDM SOLD
4. BMW e39 touring- new dady car
- JaQb_CK
- Użytkownik
- Posty: 1943
- Rejestracja: 07-09-09, 19:21
breczus mylisz się co do swojego auta
Wypuszczono 5tys sztuk limitowanych wersji Celic ST185.
- Europa - 3000sz i nazywały się Carlos Saintz
- Japonia - 1500sz i nazywały się GT-Four RC
- Aurtalia i reszta- ok 500szt i nazywały się GT-Four A
Główna różnica jest taka, że RC i A są wystrojone na 100 oktan i mają większą moc 225 hp.
Ale tylko GT-4 A nie mają intercoolera wodnego. Oprócz tego to najlepiej wyposażone wersje Celic jakie wychodziły w standardzie. Może za wyjątkiem ST185 Canada.
W każdym razie fajnie, że ją ratujesz bo pamiętam jak już ją Tomek chciał ciąć
Wypuszczono 5tys sztuk limitowanych wersji Celic ST185.
- Europa - 3000sz i nazywały się Carlos Saintz
- Japonia - 1500sz i nazywały się GT-Four RC
- Aurtalia i reszta- ok 500szt i nazywały się GT-Four A
Główna różnica jest taka, że RC i A są wystrojone na 100 oktan i mają większą moc 225 hp.
Ale tylko GT-4 A nie mają intercoolera wodnego. Oprócz tego to najlepiej wyposażone wersje Celic jakie wychodziły w standardzie. Może za wyjątkiem ST185 Canada.
W każdym razie fajnie, że ją ratujesz bo pamiętam jak już ją Tomek chciał ciąć
97` Toyota Celica VI 1.8
90` Toyota Celica V GT-Four A
90` Toyota Celica V GT-Four A
- carsik
- Użytkownik
- Posty: 5915
- Rejestracja: 30-08-06, 13:30
RC miał 235KM
www.gt4serwis.pl
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki. biurogt4@gmail.com lub dzwonie 695 13 25 28
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki. biurogt4@gmail.com lub dzwonie 695 13 25 28
- breczus
- Użytkownik
- Posty: 1514
- Rejestracja: 03-10-09, 13:18
JaQb_CK, podałem wyżej stronkę na której masz pięknie opisane wszystkie ST185 JDM, jakie były, ile, kiedy i co miały co zmieniały ciekawostką dla mnie było to że pierwsze st185 były na 14' z hamulcami 255mm
i Gt-4 A nie były liczone do puli 5000, RC tak, Advanced były produkowane jako zwykłe st185 tyle że na bogato, po roku produkcji zrezygnowali z nazwy "A" i budowali dalej jako zwykłe st185 z WB z możliwością wyboru wyposażenia i ceny
A RC to RC, robione do homologacji i to zupełnie inna linia produkcyjna
i Gt-4 A nie były liczone do puli 5000, RC tak, Advanced były produkowane jako zwykłe st185 tyle że na bogato, po roku produkcji zrezygnowali z nazwy "A" i budowali dalej jako zwykłe st185 z WB z możliwością wyboru wyposażenia i ceny
A RC to RC, robione do homologacji i to zupełnie inna linia produkcyjna
Moc jest bogiem, Prędkość nałogiem, stunt zabawą, treningi podstawą.
ostrzeżenie!! mam bardzo specyficzne poczucie humoru
1. AT180(daily car) R.I.P
2. ST182 (white lans ) SOLD
3. ST185 GT4 JDM SOLD
4. BMW e39 touring- new dady car
ostrzeżenie!! mam bardzo specyficzne poczucie humoru
1. AT180(daily car) R.I.P
2. ST182 (white lans ) SOLD
3. ST185 GT4 JDM SOLD
4. BMW e39 touring- new dady car
- Pawciu
- Użytkownik
- Posty: 6803
- Rejestracja: 16-08-05, 11:27
- breczus
- Użytkownik
- Posty: 1514
- Rejestracja: 03-10-09, 13:18
Pawciu pisze:hamownia prawdę powie
P.
W tym wypadku hamownia nic nie powie
po pierwsze wątpię by oryginalny silnik turbo na serii trzymał ciągle 235KM i to na naszym paliwie
,
po drugie od Tomka zabralismy tylko budę, most, zawias i skrzynie.
Jak pisałem wcześniej silnik miałem już zakupiony bo miał być wsadzany do STi,
Silnik jest z Zułwiowego gt-4 (ten którym Sławek kręcił bączki na zlocie zimowym w toruniu jakiś czas temu )
Moc jest bogiem, Prędkość nałogiem, stunt zabawą, treningi podstawą.
ostrzeżenie!! mam bardzo specyficzne poczucie humoru
1. AT180(daily car) R.I.P
2. ST182 (white lans ) SOLD
3. ST185 GT4 JDM SOLD
4. BMW e39 touring- new dady car
ostrzeżenie!! mam bardzo specyficzne poczucie humoru
1. AT180(daily car) R.I.P
2. ST182 (white lans ) SOLD
3. ST185 GT4 JDM SOLD
4. BMW e39 touring- new dady car
- Krzychu
- Użytkownik
- Posty: 1413
- Rejestracja: 07-07-09, 19:46
- breczus
- Użytkownik
- Posty: 1514
- Rejestracja: 03-10-09, 13:18
Piotrek pisze:Podoba mi się ale z tematem to poleciałeś
tytuł roboczy ogólnie to nie planowałem zakładać tematu, póki auto nie będzie gotowe, ale Żułwik mnie namówił bym zrobił to będzie wstawiał zdjęcia z prac na bieżąco, a narazie najważniejsze info sa zawarte, ST185, płaci breczus, użytkować będzie Patka, a harować będzie Żułw
Moc jest bogiem, Prędkość nałogiem, stunt zabawą, treningi podstawą.
ostrzeżenie!! mam bardzo specyficzne poczucie humoru
1. AT180(daily car) R.I.P
2. ST182 (white lans ) SOLD
3. ST185 GT4 JDM SOLD
4. BMW e39 touring- new dady car
ostrzeżenie!! mam bardzo specyficzne poczucie humoru
1. AT180(daily car) R.I.P
2. ST182 (white lans ) SOLD
3. ST185 GT4 JDM SOLD
4. BMW e39 touring- new dady car
- breczus
- Użytkownik
- Posty: 1514
- Rejestracja: 03-10-09, 13:18
Krzychu pisze:breczus napisał/a:
kolor auta będzie czerwony
szkoda, szare są fajne Powodzenia i wytrwałości życzę a później frajdy z gt4
Jak to powiedziała kobieta ma, "szara nie wyglada jak Celica, Celica musi mi pasowac do paznokci, a na szaro nie jebne" tak więc będzie czerwień, mało jest czerwonych Wide Body u nas w PL
a szare to wiem że fajne, szczególnie ładnie wygląda ta co stoi na razie kompletna u sławka
EDIT: pisałem posta w szybkiej odpowiedzi by skopiować w edycji poprzedniego by nie był post pod postem, ale się zamyśliłem i wysłałem jakby jakiś mod mógł scalić i usunąć zbędnego to byłbym wdzięczny
Moc jest bogiem, Prędkość nałogiem, stunt zabawą, treningi podstawą.
ostrzeżenie!! mam bardzo specyficzne poczucie humoru
1. AT180(daily car) R.I.P
2. ST182 (white lans ) SOLD
3. ST185 GT4 JDM SOLD
4. BMW e39 touring- new dady car
ostrzeżenie!! mam bardzo specyficzne poczucie humoru
1. AT180(daily car) R.I.P
2. ST182 (white lans ) SOLD
3. ST185 GT4 JDM SOLD
4. BMW e39 touring- new dady car
- _zulw007_
- Użytkownik
- Posty: 1492
- Rejestracja: 09-09-06, 22:17
Prace trwają , na dzień dzisiejszy wygląda to tak :
Prawy próg do wymiany na szczęscie tylko końcówka
Lewy jest doszczętnie zjedzony przez rdzę
Pas przedni dolny też jest zmęczony i trzeba go zrobić lecz na szczęście nie w całości
Wygłuszenie stare też idzie do wywalenia jest za ciężkie i słabo wygłusza , w miejsce starego wejdzie lżejsze i lepiej wygłuszające maty bitumiczne lub coś innego co sobie właściciel zażyczy
CDN......
Prawy próg do wymiany na szczęscie tylko końcówka
Lewy jest doszczętnie zjedzony przez rdzę
Pas przedni dolny też jest zmęczony i trzeba go zrobić lecz na szczęście nie w całości
Wygłuszenie stare też idzie do wywalenia jest za ciężkie i słabo wygłusza , w miejsce starego wejdzie lżejsze i lepiej wygłuszające maty bitumiczne lub coś innego co sobie właściciel zażyczy
CDN......
- grzegoslav
- Użytkownik
- Posty: 2776
- Rejestracja: 29-05-09, 23:08
Ruda tańczy jak szalona będziesz miał troche zabawy z tą budą
http://www.facebook.com/serwismobilnyme ... wej?ref=hl
http://images49.fotosik.pl/327/2ae78b088a26e16a.jpg
SPRZEDAM WSZYSTKIE CZĘŚCI DO CELICY V GEN 1.6 ORAZ 2.0 !!!!!
http://images49.fotosik.pl/327/2ae78b088a26e16a.jpg
SPRZEDAM WSZYSTKIE CZĘŚCI DO CELICY V GEN 1.6 ORAZ 2.0 !!!!!