ST185 GT-FOUR A, by breczus, for Patka, made by Żułw :)

Roczniki 1990-1993
Awatar użytkownika
outatime
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 694
Rejestracja: 18-03-09, 08:40

Postautor: outatime » 26-02-15, 06:21

brzydką dziewczynę łatwiej wyrwać
what a ya gonna say now ? huh ? huh ?

Awatar użytkownika
Frugo
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2581
Rejestracja: 08-07-11, 00:17

Postautor: Frugo » 26-02-15, 10:14

Bokken pisze:
breczus pisze:przykryć Plastidipem albo obkleić, ewentualnie pomalować na inny

to jak z premedytacją wyrwać brzydka dziewczynę (subiektywnie) , żeby później założyć jej karton na głowę :-D :-D :-D bez sensu.
Poproś kogoś w temacie viewtopic.php?p=450507#450507 o przeróbkę.
a jeśli nikt się nie zgłosi daj cynka poproszę kogoś ode mnie :)


outatime pisze:brzydką dziewczynę łatwiej wyrwać


Internety wyjaśniły tę kwestię już dawno :-D :wink: :wink:

Obrazek



Ja też popieram opcję, żeby poprosić w temacie Virtual Tuning o zrobienie takiej V w tym kolorze dla przymiarki. 8) Tak jak proponuje Bokken :absolute:

Awatar użytkownika
Rizla
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 77
Rejestracja: 07-01-15, 17:05

Postautor: Rizla » 26-02-15, 12:37

Nawet tu sobie można zwizualizować wizję zamiast męczyć się w VT :)
http://www.3dtuning.com/en-US/tuning/to ... coupe-1989

Awatar użytkownika
breczus
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1514
Rejestracja: 03-10-09, 13:18

Postautor: breczus » 26-02-15, 17:32

niestety na stronce wszystko mi się ładuje oprócz aut :P pewno jakiejś wtyczki nie mam aktualnej :(
EDIT: OK udało mi się auto załadować, ale niestety nie mają maski od st185 (tej z grabem), ale i tak dopasowałem mniej więcej ten kolor i robi ciekawe wrażenie :) moim skromnym zdaniem :P

Bokken mistrzu, jak możesz to zrób taki VT przy chwilce wolnego czasu, chętnie spojrze zanim zaczne malować :P

co do auta, to na razie jestem w trakcie renowacji zacisków 2-tłoczkowych, niestety wnętrze też troche pokiereszowane, więc będzie ścierane i tłoczki nadwymiarowe dopasujemy :) dam fotki jak skończe :)

ps.
outatime pisze:brzydką dziewczynę łatwiej wyrwać

co do tego to nie stosuje się do tej zasady, jestem typem ktory lubi zdobywać to co warte zdobycia :P moja przyszła żona jest tego najlepszym przykładem :mrgreen: (ps2. tak ma konto na tym forum i niekiedy czyta co pisze :twisted: :twisted: :twisted: )
Moc jest bogiem, Prędkość nałogiem, stunt zabawą, treningi podstawą.

ostrzeżenie!! mam bardzo specyficzne poczucie humoru :P

1. AT180(daily car) R.I.P
2. ST182 (white lans :)) SOLD
3. ST185 GT4 JDM SOLD
4. BMW e39 touring- new dady car :P

Awatar użytkownika
Bokken
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 780
Rejestracja: 18-05-10, 16:04

Postautor: Bokken » 26-02-15, 17:49

ja nie umieć :-D mogę poprosić znajomego ale będę mu browara wisiał :-D


tu jest pogląd na tego, visual3d

Obrazek

w klubie chyba ciemno było.. :-D bo gorzej ten kolor wygląda na tym astonie niż V :P
Siła płynie z krwią, duma razem z nią.

Awatar użytkownika
breczus
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1514
Rejestracja: 03-10-09, 13:18

Postautor: breczus » 26-02-15, 17:55

felgi na czarno, listwy na czarno, plastik wlotu na masce (początek garba i wnętrze na czarno) i uważam że będzie robić robotę i większe wrażenie wizualne niż szary/czarny/biały/czerwony carlos czy gt4 ;)

ps. parę autek w podobnym kolorze też nieźle wyglada
Obrazek

Obrazek

Obrazek
Moc jest bogiem, Prędkość nałogiem, stunt zabawą, treningi podstawą.



ostrzeżenie!! mam bardzo specyficzne poczucie humoru :P



1. AT180(daily car) R.I.P

2. ST182 (white lans :)) SOLD

3. ST185 GT4 JDM SOLD

4. BMW e39 touring- new dady car :P

Awatar użytkownika
grzegoslav
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2776
Rejestracja: 29-05-09, 23:08

Postautor: grzegoslav » 26-02-15, 18:17

Nic nie robi większego wrażenia niż biały carlos.

Awatar użytkownika
breczus
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1514
Rejestracja: 03-10-09, 13:18

Postautor: breczus » 26-02-15, 18:45

grzesiu jak się już przyzwyczaisz do swojej nowej białej VI, po 2 latach też stwierdzisz że biały traci swój urok jak masz go na co dzień, zaczyna wyglądać normalnie, a nie bosko :P
Moc jest bogiem, Prędkość nałogiem, stunt zabawą, treningi podstawą.



ostrzeżenie!! mam bardzo specyficzne poczucie humoru :P



1. AT180(daily car) R.I.P

2. ST182 (white lans :)) SOLD

3. ST185 GT4 JDM SOLD

4. BMW e39 touring- new dady car :P

Awatar użytkownika
grzegoslav
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2776
Rejestracja: 29-05-09, 23:08

Postautor: grzegoslav » 26-02-15, 20:09

breczus, Tu nie chodzi o VI gen :P ale powiem, że jestem ciekaw jak wyjdzie ta wasza V w tym kolorze ;) Może nie będzie tak źle :D :D :D

Awatar użytkownika
bartek_asik
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 6237
Rejestracja: 10-11-06, 10:48

Postautor: bartek_asik » 26-02-15, 23:02

grzegoslav pisze:Nic nie robi większego wrażenia niż biały carlos.


Święte słowa - ale brecz nie ma carlosa ;)

zawsze cytuję to samo zdjęcie :

Obrazek

breczus pisze:grzesiu jak się już przyzwyczaisz do swojej nowej białej VI, po 2 latach też stwierdzisz że biały traci swój urok jak masz go na co dzień


W tej VI-tce to akurat chyba się nie da znudzić tym kolorkiem - biała perła robi robotę ;)

breczus pisze:po 2 latach też stwierdzisz że biały traci swój urok jak masz go na co dzień, zaczyna wyglądać normalnie, a nie bosko


co do Twojej V-tki to biały kolor do t18 jest ekstra, ale w carlosie to boski kolor ;)

Przykład zdjęcia podany przez "Pucusia" pokazuje jednak, że może być ciekawie w tym niebieskim ;)
セリカ ST182 - sold
Swift GTi Rally - sold
セリカ ST162 - rally
Corolla E12 - sold
Doblo 263 Power - sold
Chevy TrailBlazer - for sale
next daily? Tundra? RAM?

"Mąż tam w świecie za funtem odkładał funt
Na Toyotę przepiękną aż strach"

Awatar użytkownika
GCG
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 320
Rejestracja: 07-04-09, 21:38

Postautor: GCG » 26-02-15, 23:17

bartek_asik pisze:co do Twojej V-tki to biały kolor do t18 jest ekstra, ale w carlosie to boski kolor

+1 :D
Gregor

Awatar użytkownika
xmorf
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 374
Rejestracja: 18-03-07, 16:20

Postautor: xmorf » 27-02-15, 17:01

Tu masz podobny kolorek http://www.armytrix.com

Awatar użytkownika
breczus
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1514
Rejestracja: 03-10-09, 13:18

Postautor: breczus » 28-02-15, 12:51

i też wygląda bosko na tym aucie :)

Mam Pytanko, pisałem w szybkich, ale bez odpowiedzi zginie zaraz w gąszczu :P
więc wkleje je tu, może ktoś pomoże :)

Pytanie o zaciski 2-tłoczkowe z st185/165:

jestem w trakcie renowacji zacisków kupionych kiedyś na forum, są to zaciski 2tłoczkowe, prawdopodobnie sciągnięte z st185.

Chciałbym się dowiedzieć jakie na 100% tarcze podejdą pod ten zacisk, bo spotkałem się z informacją że w st165 występowały te same zaciski (w sensie 2 tłoczki) i miały tarcze 255,

Co do st185 to japońskie pierwsze wersje gt4 również podobno miały tarcze 255, dopiero potem 274.

zaciski kupiłem bez tarcz, nie wiem więc jakie były z nimi wcześniej :)

klocek mi polecili dopiero poszukać jak już będzie tarcza, podobno będzie wtedy łatwiej dopasować i dobrać odpowiedni :)

Ktoś wie jak sprawdzić jaką tarczę kupić do zacisku jaki mam? :)

Na zaciskach są wybite nr:
2304 AD43T
25-14
2
795

mniej więcej w takim ułożeniu jak powyżej są wybite.
Moc jest bogiem, Prędkość nałogiem, stunt zabawą, treningi podstawą.



ostrzeżenie!! mam bardzo specyficzne poczucie humoru :P



1. AT180(daily car) R.I.P

2. ST182 (white lans :)) SOLD

3. ST185 GT4 JDM SOLD

4. BMW e39 touring- new dady car :P

Awatar użytkownika
r2f
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 66
Rejestracja: 02-01-08, 00:19

Postautor: r2f » 28-02-15, 17:51

Zaciski dwutłoczkowe występowały w V gen. z tarczami 255. Z tarczą 274 był zacisk jednotłoczkowy.
3S-GTE

Awatar użytkownika
breczus
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1514
Rejestracja: 03-10-09, 13:18

Postautor: breczus » 28-02-15, 19:41

tak też podejrzewałem czytając informacje jakie znalazłem.
Pozostaje też pytanie merytoryczne, lepiej hamuje zacisk 2-tloczkowy z tarcza 255, czy jedno tłoczkowy z 274? :P Pytam, bo posiadam również st182 i zastanawiam się czy nie dać do niej tego zacisku, a do st185 dać jednotłoczek z 274 (lub 4-tłoczek z st205 jak dostane jakiś przypływ gotówki :P)
Moc jest bogiem, Prędkość nałogiem, stunt zabawą, treningi podstawą.



ostrzeżenie!! mam bardzo specyficzne poczucie humoru :P



1. AT180(daily car) R.I.P

2. ST182 (white lans :)) SOLD

3. ST185 GT4 JDM SOLD

4. BMW e39 touring- new dady car :P

Awatar użytkownika
Wojtas
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2591
Rejestracja: 29-09-05, 16:23

Postautor: Wojtas » 28-02-15, 21:32

wieksze generalnie lepsze :]
TUNING, HAMOWNIA 4x4, STROJENIE, MECHANIKA WWW.GT4.COM.PL
https://www.facebook.com/gt4service

Awatar użytkownika
KRYSO
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 4503
Rejestracja: 15-05-06, 17:35

Postautor: KRYSO » 28-02-15, 21:40

breczus pisze:tak też podejrzewałem czytając informacje jakie znalazłem.
Pozostaje też pytanie merytoryczne, lepiej hamuje zacisk 2-tloczkowy z tarcza 255, czy jedno tłoczkowy z 274? :P Pytam, bo posiadam również st182 i zastanawiam się czy nie dać do niej tego zacisku, a do st185 dać jednotłoczek z 274 (lub 4-tłoczek z st205 jak dostane jakiś przypływ gotówki :P)

Nie znam się ale kiedyś ktoś napisał (chyba Carsik), że skoro przeszli z 2 na 1 tłoczek i większą tarczę to (w tamtych czasach) raczej z powodu poprawienia sprawności układu hamulcowego ;)
[center]JEDZIEMY[/center]

Awatar użytkownika
adrianh92
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2192
Rejestracja: 26-03-11, 18:18

Postautor: adrianh92 » 28-02-15, 22:22

wkładaj 4ro tłok z st205
ST202 Milka - SOLD
ST185 WB 3S-GTE rev.3 - SOLD
ST205 JDM 98' CASTROL
IMPREZA WRX 04' - SOLD

Awatar użytkownika
breczus
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1514
Rejestracja: 03-10-09, 13:18

Postautor: breczus » 01-03-15, 15:22

KRYSO pisze:Nie znam się ale kiedyś ktoś napisał (chyba Carsik), że skoro przeszli z 2 na 1 tłoczek i większą tarczę to (w tamtych czasach) raczej z powodu poprawienia sprawności układu hamulcowego


a czy przypadkiem nie wrócili potem do 2tłoka w st202? ;)
Moc jest bogiem, Prędkość nałogiem, stunt zabawą, treningi podstawą.



ostrzeżenie!! mam bardzo specyficzne poczucie humoru :P



1. AT180(daily car) R.I.P

2. ST182 (white lans :)) SOLD

3. ST185 GT4 JDM SOLD

4. BMW e39 touring- new dady car :P

Awatar użytkownika
DCG
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 5383
Rejestracja: 30-11-06, 21:02

Postautor: DCG » 01-03-15, 15:30

breczus pisze:a czy przypadkiem nie wrócili potem do 2tłoka w st202? ;)

2-tłoczki były tylko w SSS, zwykła st202 miała 1-tłoczkowe
Historia mojego rajdowania i budowy rajdówki:
https://www.facebook.com/DCG.Rally