VII TS by Zabson
-
- Użytkownik
- Posty: 106
- Rejestracja: 30-08-12, 17:20
VII TS by Zabson
Samochód:
*Toyota Celica TS 2002
Silnik:
*2zz-ge (polift)
Przeniesienie napędu:
*seria
Zawieszenie:
*gwintowane D2 racing - regulacja twardości, wysokości i kąta pochylenia
Hamulce:
*seria
Układ wydechowy:
*katalizator wysoko przepływowy z wkładem metalowym
Układ dolotowy:
*filtr powietrza K&N
koła:
*felgi 18" wzór AUDI RS6 - lato
*Vredestein Ultrac Sessanta 225/40 R18
*felgi 16" seria - zima
Wnętrze:
*seria
Audio:
*seria
Body:
*lotka TRD
*dokładka zderzaka przód TS
*czarne lampy przód
Krótki opis/historia samochodu:
Celine kupiłem w 2012, przez 3 lata dużo przeszła i przejechała. Pozbyłem się czarnej matowej folii z całej karoserii, body Veiliside, felgi zmienione. Następnie padł katalizator wydmuchało go zupełnie. Jest nowy od Bartka ZT. 15tys km temu wymieniałem silnik, obróciła się panewka. Nie robiłem remontu, wskoczył nowy silnik od corolli TS z 2006r z przebiegiem 55tys od Remka (podziekowania za dobry zakup ). Defakto była to corolla TS compresor! Szkoda, że nie mam go:P Obecnie zrobiłem 15tys, oleju nie bierze jak poprzedni silnik i nic mu nie dolega. Parę miesięcy temu wskoczył gwint D2. Ale mam z nim mały problem ;/ Póki co jeszcze będzie mi długo służyć:)
Krótki opis planów zmian:
Większość już chyba zrobiłem. Lotka TRD może oryginalna się trafi. Sprzęgło wymienić na jakieś lepsze, bo to już się kończy, a wymieniałem. Kiepskie musiało być. I może wałki rozrządu wymienić albo kompresor z corolli TS.
Zdjęcia:
Rok 2012, zdjęcia ogłoszenia:
obecnie, po przejściach:
*Toyota Celica TS 2002
Silnik:
*2zz-ge (polift)
Przeniesienie napędu:
*seria
Zawieszenie:
*gwintowane D2 racing - regulacja twardości, wysokości i kąta pochylenia
Hamulce:
*seria
Układ wydechowy:
*katalizator wysoko przepływowy z wkładem metalowym
Układ dolotowy:
*filtr powietrza K&N
koła:
*felgi 18" wzór AUDI RS6 - lato
*Vredestein Ultrac Sessanta 225/40 R18
*felgi 16" seria - zima
Wnętrze:
*seria
Audio:
*seria
Body:
*lotka TRD
*dokładka zderzaka przód TS
*czarne lampy przód
Krótki opis/historia samochodu:
Celine kupiłem w 2012, przez 3 lata dużo przeszła i przejechała. Pozbyłem się czarnej matowej folii z całej karoserii, body Veiliside, felgi zmienione. Następnie padł katalizator wydmuchało go zupełnie. Jest nowy od Bartka ZT. 15tys km temu wymieniałem silnik, obróciła się panewka. Nie robiłem remontu, wskoczył nowy silnik od corolli TS z 2006r z przebiegiem 55tys od Remka (podziekowania za dobry zakup ). Defakto była to corolla TS compresor! Szkoda, że nie mam go:P Obecnie zrobiłem 15tys, oleju nie bierze jak poprzedni silnik i nic mu nie dolega. Parę miesięcy temu wskoczył gwint D2. Ale mam z nim mały problem ;/ Póki co jeszcze będzie mi długo służyć:)
Krótki opis planów zmian:
Większość już chyba zrobiłem. Lotka TRD może oryginalna się trafi. Sprzęgło wymienić na jakieś lepsze, bo to już się kończy, a wymieniałem. Kiepskie musiało być. I może wałki rozrządu wymienić albo kompresor z corolli TS.
Zdjęcia:
Rok 2012, zdjęcia ogłoszenia:
obecnie, po przejściach:
ZZT231
- Zewus
- Użytkownik
- Posty: 3062
- Rejestracja: 13-03-09, 16:46
- Skoczu
- Użytkownik
- Posty: 1310
- Rejestracja: 03-05-09, 17:22
Znakomita metamorfoza. Progi faktycznie by sie przydaly. No i jednak brakuje czegos z tylu (dokladki) przy tym spoilerze.
CarDetailing - nowa pasja
viewtopic.php?t=27855&postdays=0&postorder=asc&start=40
http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic.php?t=16238
viewtopic.php?t=27855&postdays=0&postorder=asc&start=40
http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic.php?t=16238
-
- Użytkownik
- Posty: 106
- Rejestracja: 30-08-12, 17:20
Dokładnie jak mówisz, prosto ze wsi ja kupiłem:D ale włożyłem już w nią tyle że drugą bym kupił.
Z gwintem mianowicie jest taki problem, że dolne mocowanie amortyzatora jest luźne.
Górna śruba normalnie się trzyma ponieważ jest otwór okrągły. Dolna śruba ma otwór owalny do regulacji kąta pochylenia zwrotnicy, ale nie ma tam blokady żadnej i samochód pływa na zakrętach. Nie wiem co z tym zrobić, czy jakiejś części brakuje, czy coś dorobić. Trudna sprawa.
U góry również mam możliwość regulacji kąta pochylenia amortyzatora, ale to działa dobrze. Na zdjęciu widać jak już się wyciera od tego przesuwania amortyzatora i zwrotnicy.
Z gwintem mianowicie jest taki problem, że dolne mocowanie amortyzatora jest luźne.
Górna śruba normalnie się trzyma ponieważ jest otwór okrągły. Dolna śruba ma otwór owalny do regulacji kąta pochylenia zwrotnicy, ale nie ma tam blokady żadnej i samochód pływa na zakrętach. Nie wiem co z tym zrobić, czy jakiejś części brakuje, czy coś dorobić. Trudna sprawa.
U góry również mam możliwość regulacji kąta pochylenia amortyzatora, ale to działa dobrze. Na zdjęciu widać jak już się wyciera od tego przesuwania amortyzatora i zwrotnicy.
ZZT231
- michalm320
- Użytkownik
- Posty: 316
- Rejestracja: 01-06-11, 22:16
- Stich
- Użytkownik
- Posty: 2511
- Rejestracja: 28-05-07, 22:48
-
- Nowy użytkownik
- Posty: 6
- Rejestracja: 08-08-15, 00:16
-
- Użytkownik
- Posty: 106
- Rejestracja: 30-08-12, 17:20
- volumemusic7
- Użytkownik
- Posty: 238
- Rejestracja: 30-06-14, 23:39
- Skoczu
- Użytkownik
- Posty: 1310
- Rejestracja: 03-05-09, 17:22
- Frugo
- Klubowicz
- Posty: 2581
- Rejestracja: 08-07-11, 00:17
zabsonn pisze:lotka
Widział ktoś takie coś na celinie? wygląda zacnie, ale tylko w chinach i USA to mają. mimo że jest to włókno szklane. U ziomków z łotwy na ich stronie też tego nie widziałem.
To jak już chcesz pakować coś nieoryginalnego to chociaż z tej stronki: http://www.celica-tuning.com/en/shop/bo ... iy-spoyler
Kilka osób już zamawiało różne elementy i wszystko było dobrze spasowane i dobrze wykonane, w zestawach były nawet spinki i elementy montażowe takie jak w oryginałach.