ST202 Renesco Edition
- Renesco
- Użytkownik
- Posty: 176
- Rejestracja: 30-07-15, 14:43
ST202 Renesco Edition
Samochód:
*Toyota Celica GT, rocznik 94
Silnik:
*3S-GE rev III @ 177,5 KM według ostatniego i jedynego pomiaru na hamowni
Przeniesienie napędu:
*S54 + sprzęgło Aisin
Zawieszenie:
*regulowane Kayaba AGX
*sprężyny H&R
Hamulce:
*zaciski dwutłoczkowe z wersji SSS + pompa hamulcowa SSS + nowe przewody hamulcowe
Układ wydechowy:
*przelot 2,5" na dwóch tłumikach wykonany przez El-Tec
Układ dolotowy:
*wkładka K&N
koła:
*felgi 17", Japan Racing JR11 8,25" matte bronze + opony Toyo T1R 215/45
Wnętrze:
*gałka TRD
*skórzana tapicerka
*kierownica na nowo obszyta skórą
Audio:
*radio Pioneer MVH AV270BT
*skrzynia Blaupunkt GTB 8200A
Body:
*rozpórki kielichów przód i tył
*poliftowy zderzak przedni
*oryginalne raiser blocki SS-III
*oryginalne dokładki SS-III przód i tył
*oryginalne progi z wersji poliftowej
*kierunkowskazy "clear" w zderzaku i boczne
*kratka w zderzaku przednim ze znaczkiem SS-III
*nowy lakier z palety Forda (Panther Black)
Krótki opis/historia samochodu:
Samochód kupiłem po długich poszukiwaniach Celici, po obejrzeniu wielu pseudo dobrze utrzymanych egzemplarzy zdecydowałem się na auto, które wymagało pewnych inwestycji, ale przynajmniej właściciel był tego świadomy i nie ukrywał wad auta. Istotne było to, że karoseria nie była prawie w ogóle skorodowana i nie zauważyłem żadnych śladów poważnego wypadku. Rysy i obtarcia parkingowe, nie robiły na mnie wielkiego wrażenie, bo samochód i tak miał iść do polakierowania. Jazda próbna wypadła ok.
Ostatnio zmieniony 10-03-17, 13:48 przez Renesco, łącznie zmieniany 13 razy.
- Renesco
- Użytkownik
- Posty: 176
- Rejestracja: 30-07-15, 14:43
@driver94
poprzedni właściciel zrobił moim zdaniem sporą antyreklamę swojemu autu, głównie ze względu na to, że samochód był nieumyty i dosyć zapuszczony, co było widać nawet w ogłoszeniu (zdjęcia które wstawiłem sprzed zakupu to właśnie fotki z allegro). Myślę, że gdyby zainwestował w ten samochód dodatkowe 1000 zł to spokojnie sprzedałby go za sporo więcej (wystarczyło, żeby go porządnie umył łącznie z felgami, obszył na nowo kierownicę ze skrzynią biegów, wymienił dywaniki i w miejsce seryjnego fotela wrzucił fotel Sparco, który dostałem oddzielnie). Niemniej z punktu widzenia mnie, kupującego było mi to na rękę.
Jeśli chodzi o samą przyjemność z jazdy to po tych wszystkich zabiegach, które wykonałem jeździ się bardzo przyjemnie z tym, że zawieszenie muszę podnieść przynajmniej o stopień. Zdecydowanie nie lubi ono naszych dróg...
poprzedni właściciel zrobił moim zdaniem sporą antyreklamę swojemu autu, głównie ze względu na to, że samochód był nieumyty i dosyć zapuszczony, co było widać nawet w ogłoszeniu (zdjęcia które wstawiłem sprzed zakupu to właśnie fotki z allegro). Myślę, że gdyby zainwestował w ten samochód dodatkowe 1000 zł to spokojnie sprzedałby go za sporo więcej (wystarczyło, żeby go porządnie umył łącznie z felgami, obszył na nowo kierownicę ze skrzynią biegów, wymienił dywaniki i w miejsce seryjnego fotela wrzucił fotel Sparco, który dostałem oddzielnie). Niemniej z punktu widzenia mnie, kupującego było mi to na rękę.
Jeśli chodzi o samą przyjemność z jazdy to po tych wszystkich zabiegach, które wykonałem jeździ się bardzo przyjemnie z tym, że zawieszenie muszę podnieść przynajmniej o stopień. Zdecydowanie nie lubi ono naszych dróg...
- Renesco
- Użytkownik
- Posty: 176
- Rejestracja: 30-07-15, 14:43
Jestem przekonany, że SSS nie mam, chociaż specjalistą nie jestem Zamawiałem zwykłe wahacze u Tomciusia i pasowały, a poza tym chyba właśnie regulowana Kayaba by z SSSem nie współgrała. Wydaje mi się, że samochód fabrycznie posiadał SSS, tak przynajmniej wskazywałoby ToyoDIY po wklepaniu VINu i przejścia do zakładki z częściami do zawieszenia. No i nie wiem czy mówimy o tej samej Celinie z ogłoszenia, bo ogłoszenie mojej było "wyposażone" w 4 fotki, z czego 2 pokazywały auto z zewnątrz z profilu, a pozostałe 2 wstawiłem, więc ciężko byłoby tam znaleźć chłodnicę oleju skrzyni ale co do szpery mam zagwostkę - myślałem, że jej nie mam, jak mógłbym to sprawdzić bez podnoszenia auta? Niestety nie badałem śladów jakie zostawiam po ruszeniu z piskiem opon
Zdjęcia póki co były robione na szybko, więc jakość nie powala
Zdjęcia póki co były robione na szybko, więc jakość nie powala
- conrad_hopper
- Użytkownik
- Posty: 677
- Rejestracja: 17-04-12, 00:33
Renesco pisze:Zamawiałem zwykłe wahacze u Tomciusia i pasowały
w takim wypadku masz mcpersona
Resesco pisze:ale co do szpery mam zagwostkę - myślałem, że jej nie mam, jak mógłbym to sprawdzić bez podnoszenia auta? Niestety nie badałem śladów jakie zostawiam po ruszeniu z piskiem opon
w e56 ze skrzyni, po prawej od wysprzęglika (patrząc oczywiście od przodu auta) wychodza dwa przewody do chłodniczki oleju, która jest zamontowana po prawej stronie przed chłodnicą
electric vehicles technician, hobby: ST162, ST205
- carsik
- Użytkownik
- Posty: 5915
- Rejestracja: 30-08-06, 13:30
lub mają tylko pętlę, zależy czy wiskoza czy torsen
www.gt4serwis.pl
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki. biurogt4@gmail.com lub dzwonie 695 13 25 28
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki. biurogt4@gmail.com lub dzwonie 695 13 25 28
- carsik
- Użytkownik
- Posty: 5915
- Rejestracja: 30-08-06, 13:30
Jak napisałem, zależnie od tego czy E56 miała chłodnicę czy nie. Wiskoza wymaga chłodzenia.
www.gt4serwis.pl
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki. biurogt4@gmail.com lub dzwonie 695 13 25 28
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki. biurogt4@gmail.com lub dzwonie 695 13 25 28
- breczus
- Użytkownik
- Posty: 1514
- Rejestracja: 03-10-09, 13:18
tak z ciekawości mogę prosić o cenę zakupu na priv? rok temu namówiłem kuzyna na VIgen z tym samym gwintem kyb i kompletem 18' i 16' też podobny stan do dopieszczenia i ciekaw jestem jaka jest rozbiezność cen między tymi 2 egzemplarzami
Moc jest bogiem, Prędkość nałogiem, stunt zabawą, treningi podstawą.
ostrzeżenie!! mam bardzo specyficzne poczucie humoru
1. AT180(daily car) R.I.P
2. ST182 (white lans ) SOLD
3. ST185 GT4 JDM SOLD
4. BMW e39 touring- new dady car
ostrzeżenie!! mam bardzo specyficzne poczucie humoru
1. AT180(daily car) R.I.P
2. ST182 (white lans ) SOLD
3. ST185 GT4 JDM SOLD
4. BMW e39 touring- new dady car