ST202 Renesco Edition

Roczniki 1994-1999
Awatar użytkownika
Renesco
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 176
Rejestracja: 30-07-15, 14:43

ST202 Renesco Edition

Postautor: Renesco » 13-10-15, 22:14

Obrazek
Samochód:
*Toyota Celica GT, rocznik 94

Silnik:
*3S-GE rev III @ 177,5 KM według ostatniego i jedynego pomiaru na hamowni

Przeniesienie napędu:
*S54 + sprzęgło Aisin

Zawieszenie:
*regulowane Kayaba AGX
*sprężyny H&R

Hamulce:
*zaciski dwutłoczkowe z wersji SSS + pompa hamulcowa SSS + nowe przewody hamulcowe

Układ wydechowy:
*przelot 2,5" na dwóch tłumikach wykonany przez El-Tec

Układ dolotowy:
*wkładka K&N

koła:
*felgi 17", Japan Racing JR11 8,25" matte bronze + opony Toyo T1R 215/45

Wnętrze:
*gałka TRD
*skórzana tapicerka
*kierownica na nowo obszyta skórą

Audio:
*radio Pioneer MVH AV270BT
*skrzynia Blaupunkt GTB 8200A

Body:
*rozpórki kielichów przód i tył
*poliftowy zderzak przedni
*oryginalne raiser blocki SS-III
*oryginalne dokładki SS-III przód i tył
*oryginalne progi z wersji poliftowej
*kierunkowskazy "clear" w zderzaku i boczne
*kratka w zderzaku przednim ze znaczkiem SS-III
*nowy lakier z palety Forda (Panther Black)

Krótki opis/historia samochodu:
Samochód kupiłem po długich poszukiwaniach Celici, po obejrzeniu wielu pseudo dobrze utrzymanych egzemplarzy zdecydowałem się na auto, które wymagało pewnych inwestycji, ale przynajmniej właściciel był tego świadomy i nie ukrywał wad auta. Istotne było to, że karoseria nie była prawie w ogóle skorodowana i nie zauważyłem żadnych śladów poważnego wypadku. Rysy i obtarcia parkingowe, nie robiły na mnie wielkiego wrażenie, bo samochód i tak miał iść do polakierowania. Jazda próbna wypadła ok.
Ostatnio zmieniony 10-03-17, 13:48 przez Renesco, łącznie zmieniany 13 razy.

Awatar użytkownika
driver94
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 228
Rejestracja: 18-08-15, 20:19

Postautor: driver94 » 13-10-15, 23:03

Sam się nad nią zastanawiałem, ale jak usłyszałem ile rzeczy jest do zrobienia to odpuściłem sobie. Tak czy inaczej gratulacje zapału i oby tak dalej szło :)

Awatar użytkownika
Renesco
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 176
Rejestracja: 30-07-15, 14:43

Postautor: Renesco » 13-10-15, 23:45

@driver94
poprzedni właściciel zrobił moim zdaniem sporą antyreklamę swojemu autu, głównie ze względu na to, że samochód był nieumyty i dosyć zapuszczony, co było widać nawet w ogłoszeniu (zdjęcia które wstawiłem sprzed zakupu to właśnie fotki z allegro). Myślę, że gdyby zainwestował w ten samochód dodatkowe 1000 zł to spokojnie sprzedałby go za sporo więcej (wystarczyło, żeby go porządnie umył łącznie z felgami, obszył na nowo kierownicę ze skrzynią biegów, wymienił dywaniki i w miejsce seryjnego fotela wrzucił fotel Sparco, który dostałem oddzielnie). Niemniej z punktu widzenia mnie, kupującego było mi to na rękę.

Jeśli chodzi o samą przyjemność z jazdy to po tych wszystkich zabiegach, które wykonałem jeździ się bardzo przyjemnie z tym, że zawieszenie muszę podnieść przynajmniej o stopień. Zdecydowanie nie lubi ono naszych dróg...

Awatar użytkownika
driver94
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 228
Rejestracja: 18-08-15, 20:19

Postautor: driver94 » 13-10-15, 23:48

Właściwie kolega oglądał ją dla mnie i wymienił więcej wad niż zalet, ale fajnie że jak do tej pory niedużym nakładem udało Ci się doprowadzić ją do niezłego stanu :wink:

Awatar użytkownika
Renesco
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 176
Rejestracja: 30-07-15, 14:43

Postautor: Renesco » 14-10-15, 00:17

Zaleta była taka, że nie miała poważnego wypadku poza tą stłuczką i była tania, a co do niewielkiego nakładu, to ilość włożonych pieniędzy już dawno przekroczyła wartość zakupu i to 2krotnie :)

Śmigi
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 173
Rejestracja: 23-07-13, 21:20

Postautor: Śmigi » 14-10-15, 19:10

Gratki zakupu i zapraszamy na spoty :)
Zostaw turkusowy !! będą dwa w 2 warszawie :P
Czy ona nie ma przypadkiem szpery :D

Awatar użytkownika
Makabra
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 3232
Rejestracja: 04-03-10, 08:02

Postautor: Makabra » 14-10-15, 20:24

A były regulowane AGX do SSS? Bo z SSS były szpery

Śmigi
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 173
Rejestracja: 23-07-13, 21:20

Postautor: Śmigi » 14-10-15, 20:52

Wiem że sss ma szpere :D
ale jak pamiętam ją z ogłoszenia to wydawało mi się że miała chłodnicę oleju skrzyni i stąd moje pytanie :)

Awatar użytkownika
driver94
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 228
Rejestracja: 18-08-15, 20:19

Postautor: driver94 » 14-10-15, 21:14

Z tego co pamiętam ze zdjęć od sprzedającego to ma zwykłe zawieszenie ;)

Awatar użytkownika
Dejw1132
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 204
Rejestracja: 03-05-14, 09:49

Postautor: Dejw1132 » 14-10-15, 22:11

Nie wygląda źle ten turkusik, fajne radyjko 2 din :D

Awatar użytkownika
Makabra
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 3232
Rejestracja: 04-03-10, 08:02

Postautor: Makabra » 15-10-15, 07:51

Tylko zdjęcia by się jakieś lepsze przydały :roll:

Awatar użytkownika
Renesco
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 176
Rejestracja: 30-07-15, 14:43

Postautor: Renesco » 15-10-15, 16:27

Jestem przekonany, że SSS nie mam, chociaż specjalistą nie jestem :D Zamawiałem zwykłe wahacze u Tomciusia i pasowały, a poza tym chyba właśnie regulowana Kayaba by z SSSem nie współgrała. Wydaje mi się, że samochód fabrycznie posiadał SSS, tak przynajmniej wskazywałoby ToyoDIY po wklepaniu VINu i przejścia do zakładki z częściami do zawieszenia. No i nie wiem czy mówimy o tej samej Celinie z ogłoszenia, bo ogłoszenie mojej było "wyposażone" w 4 fotki, z czego 2 pokazywały auto z zewnątrz z profilu, a pozostałe 2 wstawiłem, więc ciężko byłoby tam znaleźć chłodnicę oleju skrzyni :) ale co do szpery mam zagwostkę - myślałem, że jej nie mam, jak mógłbym to sprawdzić bez podnoszenia auta? Niestety nie badałem śladów jakie zostawiam po ruszeniu z piskiem opon :D

Zdjęcia póki co były robione na szybko, więc jakość nie powala :)

Awatar użytkownika
conrad_hopper
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 677
Rejestracja: 17-04-12, 00:33

Postautor: conrad_hopper » 15-10-15, 16:41

Renesco pisze:Zamawiałem zwykłe wahacze u Tomciusia i pasowały

w takim wypadku masz mcpersona :)

Resesco pisze:ale co do szpery mam zagwostkę - myślałem, że jej nie mam, jak mógłbym to sprawdzić bez podnoszenia auta? Niestety nie badałem śladów jakie zostawiam po ruszeniu z piskiem opon :D

w e56 ze skrzyni, po prawej od wysprzęglika (patrząc oczywiście od przodu auta) wychodza dwa przewody do chłodniczki oleju, która jest zamontowana po prawej stronie przed chłodnicą
electric vehicles technician, hobby: ST162, ST205 :wink:

Awatar użytkownika
carsik
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 5915
Rejestracja: 30-08-06, 13:30

Postautor: carsik » 15-10-15, 18:35

lub mają tylko pętlę, zależy czy wiskoza czy torsen
www.gt4serwis.pl
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki. biurogt4@gmail.com lub dzwonie 695 13 25 28

ghost1077
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 494
Rejestracja: 09-10-10, 00:52

Postautor: ghost1077 » 15-10-15, 21:05

carsik pisze:lub mają tylko pętlę, zależy czy wiskoza czy torsen

były e56 z torsenem? wydawało mi sie, że torsen był tylko w s54d z beamsa i ona nie ma chłodniczki

Awatar użytkownika
Makabra
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 3232
Rejestracja: 04-03-10, 08:02

Postautor: Makabra » 17-10-15, 19:20

A nie wystarczy podnieść auto i kręcić przednim kołem ? Zawieche ktoś mógł wymienić jak zobaczył koszty regeneracji SSS. Ja wymieniałem u siebie przednie kolumny na przedliftowe te rozkręcane, chociaż mam polifta.

Awatar użytkownika
carsik
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 5915
Rejestracja: 30-08-06, 13:30

Postautor: carsik » 17-10-15, 19:41

Jak napisałem, zależnie od tego czy E56 miała chłodnicę czy nie. Wiskoza wymaga chłodzenia.
www.gt4serwis.pl

Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki. biurogt4@gmail.com lub dzwonie 695 13 25 28

Awatar użytkownika
breczus
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1514
Rejestracja: 03-10-09, 13:18

Postautor: breczus » 17-10-15, 20:55

tak z ciekawości mogę prosić o cenę zakupu na priv? rok temu namówiłem kuzyna na VIgen z tym samym gwintem kyb i kompletem 18' i 16' też podobny stan do dopieszczenia i ciekaw jestem jaka jest rozbiezność cen między tymi 2 egzemplarzami
Moc jest bogiem, Prędkość nałogiem, stunt zabawą, treningi podstawą.

ostrzeżenie!! mam bardzo specyficzne poczucie humoru :P

1. AT180(daily car) R.I.P
2. ST182 (white lans :)) SOLD
3. ST185 GT4 JDM SOLD
4. BMW e39 touring- new dady car :P

Awatar użytkownika
Renesco
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 176
Rejestracja: 30-07-15, 14:43

Postautor: Renesco » 22-10-15, 09:02

do usunięcia
Ostatnio zmieniony 10-03-17, 13:50 przez Renesco, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Renesco
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 176
Rejestracja: 30-07-15, 14:43

Postautor: Renesco » 17-11-15, 18:19

do usunięcia
Ostatnio zmieniony 10-03-17, 13:50 przez Renesco, łącznie zmieniany 1 raz.