ST202 Renesco Edition

Roczniki 1994-1999
Awatar użytkownika
Renesco
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 176
Rejestracja: 30-07-15, 14:43

Postautor: Renesco » 23-11-16, 00:54

a tu obiecane wyjaśnienie dotyczące dylematu z kolorem felg. Razem z kolorem zmienił się i fason :D JR11 matte bronze 8,25";17"
Obrazek

jeśli ktoś jest chętny na moje białe dotzy mugello - priv ;-)

Awatar użytkownika
driver94
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 228
Rejestracja: 18-08-15, 20:19

Postautor: driver94 » 23-11-16, 07:42

Wyszło coś dobrego :-) zarzuć ładne foty za dnia.

Awatar użytkownika
Renesco
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 176
Rejestracja: 30-07-15, 14:43

Postautor: Renesco » 21-12-16, 09:50

Celica co prawda zimuje w garażu, ale przezorny zawsze ubezpieczony i samochód doczekał się konserwacji podwozia wykonanej u Śmigiego :-) jak zawsze z pełnym przekonaniem mogę polecić Darka, z efektu jego pracy jestem bardzo zadowolony. Wszędzie tam, gdzie po oczyszczeniu wciąż była rdza nałożona została farba okrętowa, która wchodzi z nią w reakcję, a całość została pokryta powłoką antykorozyjną. Cieszy, że poza powierzchownymi ogniskami rdzy nie było żadnych niespodzianek w postaci jakkolwiek głębiej skorodowanych fragmentów. Poza tym Śmigi wymienił również żarówki w panelu klimatyzacji, który otrzymałem z przepalonym oświetleniem i w zegarach, które świeciły tylko częściowo. Efekt bardzo fajny, ale zdjęć niestety nie mam.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Poza tym przyleciało do mnie ostatnio coś czego długo czekałem do zamontowania, ale to... stay tuned :D

Matus
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 4310
Rejestracja: 20-08-09, 22:17

Postautor: Matus » 21-12-16, 14:48

błagam Was wszystkich... nie nakładajcie tego biteksu czy innych wynalazków na wszystko jak leci... wszystkie przewody, mocowania, no to trzeba najpierw zdemontować... jak to jest porządnie zrobione to ja jednak chyba nie wiem co to znaczy dobra robota...

Awatar użytkownika
Renesco
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 176
Rejestracja: 30-07-15, 14:43

Postautor: Renesco » 22-12-16, 08:21

@Matus
a o które elementy dokładnie Ci chodzi? Bitex nie został nałożony "na raz", bez demontażu, na żaden element ruchomy oraz układ wydechowy. Jakbyś mógł mi wytłumaczyć, bo może nie wiem, jakie to będzie miało negatywne skutki to z chęcią wysłucham :)

Matus
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 4310
Rejestracja: 20-08-09, 22:17

Postautor: Matus » 22-12-16, 11:10

Matus pisze:wszystkie przewody, mocowania, no to trzeba najpierw zdemontować...


o to mi chodzi :)
jak to wygląda takie zarzygane po korytkach plastikowych, po korkach, po przewodach hamulcowych i paliwowych, po całym zawiasie i po ramach pomocniczych?
no niezbyt porządnie :(

Awatar użytkownika
RomanGT
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 487
Rejestracja: 03-01-14, 19:46

Postautor: RomanGT » 22-12-16, 11:51

Renesco pisze:Bitex nie został nałożony "na raz", bez demontażu, na żaden element ruchomy oraz układ wydechowy.


Całej zawieszenie z tyłu uj***ne w tej mazi więc może i bez wydechu ale na praktycznie każdy element ruchomy ;) bez obrazy ale kiepsko to wygląda...

Śmigi
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 173
Rejestracja: 23-07-13, 21:20

Postautor: Śmigi » 22-12-16, 12:06

Każdy może mieć swoje zdanie na ten temat :)
okej co przeszkadza w takim razie wahaczowi że jest umazany, kiedy gumy jak i gwinty są nie ruszone ? zostało to zrobione specjalnie tylko po to żeby nie rzucały się aż tak bardzo w oczy i przejechały spokojnie zimę, później jak cały zawias pójdzie w piach to będzie tak jak trzeba więc spokojnie :)
okej plastikowe korytko od przewodów mogłem zdjąć, ale czy to aż tak rzutuje na dobrze zrobioną robotę ? - możemy o tym pogadać na spocie pod kfc :D
każdy ma prawo do opinii i nie neguję tego - w tym przypadku, jak i że VII to nie celica :D

Awatar użytkownika
adrianh92
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2192
Rejestracja: 26-03-11, 18:18

Postautor: adrianh92 » 22-12-16, 12:13

dobrą robotę to zrobił dcg w swojej V
ST202 Milka - SOLD
ST185 WB 3S-GTE rev.3 - SOLD
ST205 JDM 98' CASTROL
IMPREZA WRX 04' - SOLD

Matus
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 4310
Rejestracja: 20-08-09, 22:17

Postautor: Matus » 22-12-16, 12:20

adrianh92 pisze:dobrą robotę to zrobił dcg w swojej V


dobrą robotę to zrobił dcg w swojej V

Awatar użytkownika
budolf
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 4851
Rejestracja: 08-12-06, 23:31

Postautor: budolf » 22-12-16, 12:55

Ta, jasne, już widzę jak ściągacie linki hamulcowe do konserwacji :lol:
st182 gtb

Awatar użytkownika
Renesco
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 176
Rejestracja: 30-07-15, 14:43

Postautor: Renesco » 22-12-16, 13:06

Dla mnie piaskowanie nie jest wcale takim zajefajnym zabiegiem i nie jestem jego wielkim zwolennikiem. Może pogorszyć stan samochodu, więc póki nie ma takiej potrzeby wstrzymuje się z takim zabiegiem.

Konserwacja ma pełnić funkcję ochronną i w mojej opinii ten warunek został spełniony.

Drugi warunek jest taki, żeby nieumiejętne nałożenie bitexu etc. nie wpłynęło na funkcjonalność samochodu (nawalenie go na silnik/hamulce itp). Znowu, w tym przypadku nie dostrzegam w robocie Śmigiego fuszerki.

Nie mam lustra w garażu, nie brandzluję się nad tym jak wygląda każdy milimetr podłogi i czy gdzieś jest kilka kropek bitexu w formie zanieczyszczenia. Oczywiście w granicach normy.

@Matus
zapytałem Cię, co konkretnie jest zrobione źle, ale z wyjaśnieniem w jaki sposób negatywnie wpłynie to na kondycje samochodu/jakość prowadzenia. Być może faktycznie jest coś o czym nie wiem, więc zwrócę na to uwagę.

Matus
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 4310
Rejestracja: 20-08-09, 22:17

Postautor: Matus » 22-12-16, 19:30

Renesco, negatywne skutki :)
proszę bardzo - jeśli któraś z linii paliwowych lub hamulcowych była skorodowana choć trochę od strony podłogi to nie byłeś w stanie tego zobaczyć i zapaćkane konserwacją będzie żarło jak wściekłe :)
ponadto nie bardzo wiem po co psuć oryginalne plastikowe korytka i spinki czy korki w podłodze. te rzeczy są niedostępne do zakupu i jak ktoś tak psuje pozostałe przy życiu egzemplarze to aż boli serce :)

Awatar użytkownika
Renesco
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 176
Rejestracja: 30-07-15, 14:43

Postautor: Renesco » 23-12-16, 08:04

Matus pisze:proszę bardzo - jeśli któraś z linii paliwowych lub hamulcowych była skorodowana choć trochę od strony podłogi to nie byłeś w stanie tego zobaczyć i zapaćkane konserwacją będzie żarło jak wściekłe :)

Zdaje sobie z tego sprawę, ale przewody zarówno hamulcowe jak i paliwowe są nowe :) w takich przypadkach konserwacja ich jest dopuszczalna :)

Matus pisze:ponadto nie bardzo wiem po co psuć oryginalne plastikowe korytka i spinki czy korki w podłodze. te rzeczy są niedostępne do zakupu i jak ktoś tak psuje pozostałe przy życiu egzemplarze to aż boli serce :)

no dobra, to można było zdemontować, niemniej aż tak surowo tego nie oceniam w kontekście całości pracy :)

Matus
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 4310
Rejestracja: 20-08-09, 22:17

Postautor: Matus » 23-12-16, 10:12

Renesco pisze:
Matus pisze:proszę bardzo - jeśli któraś z linii paliwowych lub hamulcowych była skorodowana choć trochę od strony podłogi to nie byłeś w stanie tego zobaczyć i zapaćkane konserwacją będzie żarło jak wściekłe :)

Zdaje sobie z tego sprawę, ale przewody zarówno hamulcowe jak i paliwowe są nowe :) w takich przypadkach konserwacja ich jest dopuszczalna :)

Matus pisze:ponadto nie bardzo wiem po co psuć oryginalne plastikowe korytka i spinki czy korki w podłodze. te rzeczy są niedostępne do zakupu i jak ktoś tak psuje pozostałe przy życiu egzemplarze to aż boli serce :)

no dobra, to można było zdemontować, niemniej aż tak surowo tego nie oceniam w kontekście całości pracy :)


NO I OK :)
każdy ma jakiś tam sposób na to :)
ja generalnie uważam, że da się lepiej w kategorii dobrze/źle ;)
ale spoczko :) peace!

Awatar użytkownika
Pawciu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 6803
Rejestracja: 16-08-05, 11:27

Postautor: Pawciu » 23-12-16, 20:09

budolf pisze:Ta, jasne, już widzę jak ściągacie linki hamulcowe do konserwacji :lol:

ja ściągam

#workhardplayhard #business #nonstop #workspace

Obrazek

P.

Śmigi
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 173
Rejestracja: 23-07-13, 21:20

Postautor: Śmigi » 23-12-16, 20:26

Pawciu a czy osłaniasz otwory z gwintem w środku podczas malowania w trakcie takiej roboty ? :D

Awatar użytkownika
Wojtas
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2591
Rejestracja: 29-09-05, 16:23

Postautor: Wojtas » 23-12-16, 20:35

Gwintownik na wkrętarkę i jedziesz :D
Tylko ze zrobienie tak podłogi to w ch... czasu
TUNING, HAMOWNIA 4x4, STROJENIE, MECHANIKA WWW.GT4.COM.PL
https://www.facebook.com/gt4service

Śmigi
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 173
Rejestracja: 23-07-13, 21:20

Postautor: Śmigi » 23-12-16, 20:42

Wojtas ja to wiem :D
od chu.. czasu i $$$ :)
ale wtedy jest Dobrze :)

Matus
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 4310
Rejestracja: 20-08-09, 22:17

Postautor: Matus » 23-12-16, 21:48

Śmigi pisze:Wojtas ja to wiem :D
od chu.. czasu i $$$ :)
ale wtedy jest Dobrze :)


czyli to co w aucie autora tematu nie może być dobrze :)
:-D