AT200 SWAP JDM
-
- Użytkownik
- Posty: 111
- Rejestracja: 20-11-11, 22:17
AT200 SWAP JDM
Samochód:
*Toyota Celica VI 1995r.
Silnik:
* 3S-GE REV III JDM
* HKS CUT DEFENDER
Przeniesienie napędu:
*Seria
Zawieszenie:
*BC RACING
*Poliuretany po całości
*Ultra Racing Rear Anti Roll Bar Sway 19mm
*Rozpórki przód i tył Staffa
Hamulce:
*Zaciski przód dwutłoczkowe od SSS
*Tarcze przód i tył Bozarto
*Klocki EBC green stuff
*Przewody w oploci HEL
Układ wydechowy pełen przelot:
*Japspeed Kolektor 4-1
*Bandaż
*HKS SUPER DRAGGER
Układ dolotowy:
*seria
*cooling plate
Koła:
*Lato 16" O.Z Superleggera
Wnętrze:
*Skóry
*Nakładki pedałów TRD aluminiowe
*Gałka i mieszek TRD skóra
*Licznik oryginalny TRD wyskalowany do 300km/h
*Kierownica MOMO 35cm + naba racing bell oryginalna + przycisk klaksonu TRD
*Nakładki na zegary robione na zamówienie z Bułgarii
*Ramka 2-din pod radio
*Flok
*Logo TRD na kokpicie
Audio:
*Pioneer AVH-2400BT
*Głośniki JBL
-GTO528
-GTO6080
*Wzmacniacz Rockford Fosgate Prime (monoblock) z certyfikatem mocy
*Kondesator 1F Dietz
*Subwofer MB Quart 25cm
*Trójkonty tweterów oryginalne z mocowaniem
*Oryginalna sprawna antena
*Nowe okablowanie
Body:
*JDM Projector
*JDM Tył
*CLEAR kierunkowskazy w zderzaku
*CLEAR kierunkowskazy boczne
*Front GT4
*Przyciemnione szyby z atestem
*JDM lusterka składane
*Podkładka pod grill maski na zamówienie z Bułgarii
Inne:
*Siłowniki maski
*Alarm z odcięciem zapłonu i paliwa, domykaniem szyb
*Zabezpieczenie elektroniczne przeciw rdzy
*Kamera cofania w ramce rejestracji
Krótki opis/historia samochodu:
Toyota Celica VI generacji, pierwotnie silnik 1800 cm i 115 km . Dziś jest silnik z wersji Japońskiej 2000cm i 180 koni, przy okazji dołożona klimatyzacja.Front od GT4, lampy przednie soczewkowe które sprowadzone z Hiroshimy i w Polsce zostały przerobione na Europę. Tylne lampy również importowane.Renowacja przednich zacisków z malowaniem proszkowym.Malowanie proszkowe z ocynkiem mocowania przodu
Plany:
*Pomalować maskę,dach,tylną klapę,spoiler,lusterka i klamki pod kolor auta.
*Usunąć flok i pomalować elementy plastikowe strukturą ewentualnie zmienić kolor floku z niebieskiego na czarny
*Może kiedyś skrzynia ze szperą.
*Konserwacja na wiosnę.
*Wstawienie kwadratowej blendy i przerzucenie tablic.
Zdjęcia przedstawiają samochód przed montażem niektórych wymienionych gratów. W ładą pogodę porobię nowe zdjęcia i pokaże jak się prezentuje gleba.
*Toyota Celica VI 1995r.
Silnik:
* 3S-GE REV III JDM
* HKS CUT DEFENDER
Przeniesienie napędu:
*Seria
Zawieszenie:
*BC RACING
*Poliuretany po całości
*Ultra Racing Rear Anti Roll Bar Sway 19mm
*Rozpórki przód i tył Staffa
Hamulce:
*Zaciski przód dwutłoczkowe od SSS
*Tarcze przód i tył Bozarto
*Klocki EBC green stuff
*Przewody w oploci HEL
Układ wydechowy pełen przelot:
*Japspeed Kolektor 4-1
*Bandaż
*HKS SUPER DRAGGER
Układ dolotowy:
*seria
*cooling plate
Koła:
*Lato 16" O.Z Superleggera
Wnętrze:
*Skóry
*Nakładki pedałów TRD aluminiowe
*Gałka i mieszek TRD skóra
*Licznik oryginalny TRD wyskalowany do 300km/h
*Kierownica MOMO 35cm + naba racing bell oryginalna + przycisk klaksonu TRD
*Nakładki na zegary robione na zamówienie z Bułgarii
*Ramka 2-din pod radio
*Flok
*Logo TRD na kokpicie
Audio:
*Pioneer AVH-2400BT
*Głośniki JBL
-GTO528
-GTO6080
*Wzmacniacz Rockford Fosgate Prime (monoblock) z certyfikatem mocy
*Kondesator 1F Dietz
*Subwofer MB Quart 25cm
*Trójkonty tweterów oryginalne z mocowaniem
*Oryginalna sprawna antena
*Nowe okablowanie
Body:
*JDM Projector
*JDM Tył
*CLEAR kierunkowskazy w zderzaku
*CLEAR kierunkowskazy boczne
*Front GT4
*Przyciemnione szyby z atestem
*JDM lusterka składane
*Podkładka pod grill maski na zamówienie z Bułgarii
Inne:
*Siłowniki maski
*Alarm z odcięciem zapłonu i paliwa, domykaniem szyb
*Zabezpieczenie elektroniczne przeciw rdzy
*Kamera cofania w ramce rejestracji
Krótki opis/historia samochodu:
Toyota Celica VI generacji, pierwotnie silnik 1800 cm i 115 km . Dziś jest silnik z wersji Japońskiej 2000cm i 180 koni, przy okazji dołożona klimatyzacja.Front od GT4, lampy przednie soczewkowe które sprowadzone z Hiroshimy i w Polsce zostały przerobione na Europę. Tylne lampy również importowane.Renowacja przednich zacisków z malowaniem proszkowym.Malowanie proszkowe z ocynkiem mocowania przodu
Plany:
*Pomalować maskę,dach,tylną klapę,spoiler,lusterka i klamki pod kolor auta.
*Usunąć flok i pomalować elementy plastikowe strukturą ewentualnie zmienić kolor floku z niebieskiego na czarny
*Może kiedyś skrzynia ze szperą.
*Konserwacja na wiosnę.
*Wstawienie kwadratowej blendy i przerzucenie tablic.
Zdjęcia przedstawiają samochód przed montażem niektórych wymienionych gratów. W ładą pogodę porobię nowe zdjęcia i pokaże jak się prezentuje gleba.
Ostatnio zmieniony 05-08-16, 10:31 przez Zawak, łącznie zmieniany 2 razy.
- Marcin
- Użytkownik
- Posty: 1098
- Rejestracja: 19-01-08, 20:07
Ładna.
Zastanowiłbym się nad pozostawieniem czarnej maski i klapy tył, bo ciekawie to wygląda.
Zastanowiłbym się nad pozostawieniem czarnej maski i klapy tył, bo ciekawie to wygląda.
Potrzebujesz części do V generacji? Pisz do mnie na PW. Tutaj moja Niunia 260 KM
- Wykas
- Użytkownik
- Posty: 1196
- Rejestracja: 03-06-09, 16:50
- Wykas
- Użytkownik
- Posty: 1196
- Rejestracja: 03-06-09, 16:50
budolf pisze:bryku880311 pisze:budolf pisze:Czym się różnią lampy z Hiroszimy od tych zwykłych z aso ?
oddziaływaniem Gamma
Świecą bez żarówek
Obrazek
A wiecie czy drogie takie coś ?
[you] Sprzedam:
- Boczki drzwi premium
- tweetery
- ramka 2din
- sanki GT4, wał GT4 -porządki w garażu
- Boczki drzwi premium
- tweetery
- ramka 2din
- sanki GT4, wał GT4 -porządki w garażu
- Frugo
- Klubowicz
- Posty: 2581
- Rejestracja: 08-07-11, 00:17
Wykas pisze:budolf pisze:bryku880311 pisze:budolf pisze:Czym się różnią lampy z Hiroszimy od tych zwykłych z aso ?
oddziaływaniem Gamma
Świecą bez żarówek
Obrazek
A wiecie czy drogie takie coś ?
Coś mi się zdaje że Brykowi chodziło o inne kwestie z gammą i Hiroszimą
- Wykas
- Użytkownik
- Posty: 1196
- Rejestracja: 03-06-09, 16:50
-
- Użytkownik
- Posty: 111
- Rejestracja: 20-11-11, 22:17
Hehehhe opis akurat kopiowałem i wklejałem od poprzedniego właściciela lecz jednak szkoda ze niczym się one nie różnią od tych z ASO
Co do zabezpieczenia od rdzy to nie wiem czy to zdaje egzamin czy jest to po prostu bajer założony przez poprzedniego właściciela.
A to krótki opis od wujka google
Zabezpieczenie przed korozją elektrochemiczną stanowi tak zwana ochrona katodowa. Ochrona katodowa polega na połączeniu chronionej konstrukcji z metalem mniej szlachetnym, tworzącym anodę (protektor) ogniwa, natomiast katodą jest obiekt chroniony. Połączenie takiej anody z konstrukcją chronioną wykonuje się przez bezpośredni styk ( tzw. powłoki anodowe) lub za pomocą przewodnika. Za pomocą protektorów chroni się przed korozją duże obiekty stalowe, takie jak kadłuby statków, rurociągi i podziemne zbiorniki.
Co do zabezpieczenia od rdzy to nie wiem czy to zdaje egzamin czy jest to po prostu bajer założony przez poprzedniego właściciela.
A to krótki opis od wujka google
Zabezpieczenie przed korozją elektrochemiczną stanowi tak zwana ochrona katodowa. Ochrona katodowa polega na połączeniu chronionej konstrukcji z metalem mniej szlachetnym, tworzącym anodę (protektor) ogniwa, natomiast katodą jest obiekt chroniony. Połączenie takiej anody z konstrukcją chronioną wykonuje się przez bezpośredni styk ( tzw. powłoki anodowe) lub za pomocą przewodnika. Za pomocą protektorów chroni się przed korozją duże obiekty stalowe, takie jak kadłuby statków, rurociągi i podziemne zbiorniki.
- RomanGT
- Użytkownik
- Posty: 487
- Rejestracja: 03-01-14, 19:46
-
- Użytkownik
- Posty: 111
- Rejestracja: 20-11-11, 22:17
RomanGT pisze:Zawak pisze:Co do zabezpieczenia od rdzy to nie wiem czy to zdaje egzamin czy jest to po prostu bajer założony przez poprzedniego właściciela.
Tzw. Rust Check, odpowiednio zamontowane podobno działa, empirycznych doświadczeń z mojej strony brak.
Z ciekawości ile masz elektrod i czy utleniają się?
Przykro mi ale nie jestem wstanie Ci na to odpowiedzieć bo sam nie wiem
baski pisze:Ładna sztuka, pełno bajerów w niej masz Podzielam zdanie Marcina, zastanów się czy nie zostawić maski i klapy na czarno, dobrze to wygląda!
Samo malowanie będzie nie prędko o ile do niego dojdzie Sam nie wiem czy malować czy nie i bije się z myślami bo mam wizje w głowie jak by auto mogło wyglądać po malowaniu ale w pierwszej kolejności będę robił rzeczy istotne jak np konserwacja podwozia więc zobaczymy na co fundusze pozwolą
- kutan86
- Użytkownik
- Posty: 435
- Rejestracja: 02-04-11, 10:28
Fajne autko... Gratuluje zakupu. A tak poza tym to malować!!
Moja Czarnula
viewtopic.php?t=31499&postdays=0&postorder=asc&start=0
viewtopic.php?t=31499&postdays=0&postorder=asc&start=0