Cisiel pisze:Wczoraj Toyka była trochę pobiegać na bieżni i pokazała kreseczki:
193HP
226NM
Doładowanie 0.4 bara.ObrazekObrazekFilmik z hamowania:https://www.youtube.com/watch?v=QvzmNpPrML4Dopiero wczoraj usłyszałem jak ona gada z zewnątrz
Na żywo jest rozpi**dol.
Podsumowanie:Jest minimalny niedosyt, bo chciałem zobaczyć 201HP. Jednak biorąc pod uwagę doładowanie "tylko" 0.4 nie jest źle. Na ten moment doszło równo 50HP do serii i naprawdę to już jedzie. Kręci i pompuje do samego końca. Wykres bardzo ładnie wygląda.
Zostały jakieś 2 miesiące sezonu i zimą wybieram się w podróż w poszukiwaniu większej ilości rumaków. Na pierwszy ogień idzie wyspawanie kolektora wydechowego 4-2-1, zdjęcia z prac na bieżąco będą dodawane. Wylatuje też elektro sprzęgło i wleci małe kółko kompressora, które pozwoli wygenerować doładowanie 0.6 bara. Sam skok 0.2 bara więcej da już +30HP, do tego kolektor więc myślę, że 230HP wiosną pęknie. Moment obrotowy też pójdzie dużo do góry. Najbardziej mnie cieszy to, że cały kład pracuje idealnie. Tak więc trzymać kciuki, będziem walczyć dalej
Przy kompresorze nie warto celować w kunie
natomiast rozkład momentu obrotowego piękna sprawa.
Ciekaw jestem wyniku 0-100 i 0-160 bo to będzie realne porównanie.
Byłbym zadowolony jak by zeszło poniżej 6sec do setki.
Do zimy powinna Ci się pojawić konkurencja na horyzoncie. Więc czuj oddech na plecach.
Powiedz tylko dlaczego elektrosprzęgło chcesz wyrzucić?
Dla mnie cały bajer w tym, że podjeżdżasz takim sleeperem pod światła, a tu chlast kwiczy jak zarzynana świnia i wyrywa jak wściekła.
W każdym razie super, że nie muszę przecierać nowych szlaków i można się uczyć na błędach.