Toyota Celica Turbocharger "Diablica" by Cisiel

Roczniki 2000-2005
Awatar użytkownika
Jerzu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 151
Rejestracja: 17-04-16, 10:30

Postautor: Jerzu » 27-07-17, 07:39

Cisiel pisze:Temat ogarnięty :D Taka pierdoła, że teraz śmiać mi się chce z tego. Winowajcą była przyblokowana szklanka. Zalany został świeżutki olej, rozgrzana porządnie i wystarczyło raz do odcinki podkręcić silnik. Szklanka puściła, silnik chodzi jak pszczółka :) Wszystko wróciło do normy.


No to mega sie ciesze, ze nic poważnego i już smiga!


Cisiel pisze:Dziś i jutro ogarnianie auta i co oby do JF :-D


Oby do JF i widzimy sie na miejscu^^

Awatar użytkownika
Cisiel
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1495
Rejestracja: 01-03-16, 16:59

Postautor: Cisiel » 27-07-17, 13:47

anticorr pisze:No i git że wszystko gra jak należy i obyło się bez tragedii... już na JF będziesz miał wystrojone na tym stoczonym kółku??


Byłby wystrojony gdyby nie ta "usterka". Strojenie ostateczne przeciągnie się do połowy sierpnia, no chyba że stroiciel mi to ogarnie na JF bo też ma być swoją zabaweczką :-D
Także pucowanko dzisiaj jeszcze i jutro pijemy na miejscu :-D Mam nadzieję, że jakoś się tam odnajdziemy w tłumie ludzi. Będę stał ze swoją ekipą WANTEDS, będziemy też mieć swoje koszulki więc mam nadzieję, że w miarę łatwo będzie można się odnaleźć na bajerę.

Jerzu mi ogromny kamlot z serducha spadł, że to tylko taka pierdoła była :D Do jutra :wink:

Awatar użytkownika
Cisiel
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1495
Rejestracja: 01-03-16, 16:59

Postautor: Cisiel » 31-07-17, 10:03

Japfest mega udany. Mnóstwo nowych ludzi poznanych (w końcu :D ). Toyota dała radę śpiewająco na całej trasie. Zero jakichkolwiek problemów, bardzo przyjemna trasa. Oby do następnego JF :D

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Kevin
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 25
Rejestracja: 07-10-16, 22:55

Postautor: Kevin » 03-08-17, 13:47

Super;)

Auto robi wrażenie:)

Awatar użytkownika
Skoczu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1310
Rejestracja: 03-05-09, 17:22

Postautor: Skoczu » 05-08-17, 20:40

ależ żałuje, że mnie nie było... siła wyższa...
samochód piękny, mam nadzieję, że kiedyś zobaczę

Konik86
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 159
Rejestracja: 16-07-13, 17:07

Postautor: Konik86 » 08-08-17, 13:05

Widziałem na JP tą czerwoną.
Przyjemnie to wygląda ale najlepsze pod maską :).

Awatar użytkownika
Cisiel
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1495
Rejestracja: 01-03-16, 16:59

Postautor: Cisiel » 08-08-17, 14:04

Konik86 pisze:Widziałem na JP tą czerwoną.
Przyjemnie to wygląda ale najlepsze pod maską :).


Dzięki dzięki :D Trza było zagadać, by się :beer: obaliło :-D

Konik86
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 159
Rejestracja: 16-07-13, 17:07

Postautor: Konik86 » 08-08-17, 14:15

No tak.... za krótka ta impreza :-D po prostu, nawet wszystkich znajomych nie zdążyłem obejść z flachą :eek:

Awatar użytkownika
Cisiel
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1495
Rejestracja: 01-03-16, 16:59

Postautor: Cisiel » 26-08-17, 09:28

Wczoraj Toyka była trochę pobiegać na bieżni i pokazała kreseczki:

193HP
226NM
Doładowanie 0.4 bara.


Obrazek

Obrazek

Filmik z hamowania:
https://www.youtube.com/watch?v=QvzmNpPrML4

Dopiero wczoraj usłyszałem jak ona gada z zewnątrz :D Na żywo jest rozpi**dol.

Podsumowanie:
Jest minimalny niedosyt, bo chciałem zobaczyć 201HP. Jednak biorąc pod uwagę doładowanie "tylko" 0.4 nie jest źle. Na ten moment doszło równo 50HP do serii i naprawdę to już jedzie. Kręci i pompuje do samego końca. Wykres bardzo ładnie wygląda.
Zostały jakieś 2 miesiące sezonu i zimą wybieram się w podróż w poszukiwaniu większej ilości rumaków. Na pierwszy ogień idzie wyspawanie kolektora wydechowego 4-2-1, zdjęcia z prac na bieżąco będą dodawane. Wylatuje też elektro sprzęgło i wleci małe kółko kompressora, które pozwoli wygenerować doładowanie 0.6 bara. Sam skok 0.2 bara więcej da już +30HP, do tego kolektor więc myślę, że 230HP wiosną pęknie. Moment obrotowy też pójdzie dużo do góry. Najbardziej mnie cieszy to, że cały kład pracuje idealnie. Tak więc trzymać kciuki, będziem walczyć dalej :D

Konik86
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 159
Rejestracja: 16-07-13, 17:07

Postautor: Konik86 » 26-08-17, 09:52

Cisiel pisze:Wczoraj Toyka była trochę pobiegać na bieżni i pokazała kreseczki:

193HP
226NM
Doładowanie 0.4 bara.


Obrazek

Obrazek

Filmik z hamowania:
https://www.youtube.com/watch?v=QvzmNpPrML4

Dopiero wczoraj usłyszałem jak ona gada z zewnątrz :D Na żywo jest rozpi**dol.

Podsumowanie:
Jest minimalny niedosyt, bo chciałem zobaczyć 201HP. Jednak biorąc pod uwagę doładowanie "tylko" 0.4 nie jest źle. Na ten moment doszło równo 50HP do serii i naprawdę to już jedzie. Kręci i pompuje do samego końca. Wykres bardzo ładnie wygląda.
Zostały jakieś 2 miesiące sezonu i zimą wybieram się w podróż w poszukiwaniu większej ilości rumaków. Na pierwszy ogień idzie wyspawanie kolektora wydechowego 4-2-1, zdjęcia z prac na bieżąco będą dodawane. Wylatuje też elektro sprzęgło i wleci małe kółko kompressora, które pozwoli wygenerować doładowanie 0.6 bara. Sam skok 0.2 bara więcej da już +30HP, do tego kolektor więc myślę, że 230HP wiosną pęknie. Moment obrotowy też pójdzie dużo do góry. Najbardziej mnie cieszy to, że cały kład pracuje idealnie. Tak więc trzymać kciuki, będziem walczyć dalej :D


Przy kompresorze nie warto celować w kunie :) natomiast rozkład momentu obrotowego piękna sprawa.

Ciekaw jestem wyniku 0-100 i 0-160 bo to będzie realne porównanie.
Byłbym zadowolony jak by zeszło poniżej 6sec do setki.

Do zimy powinna Ci się pojawić konkurencja na horyzoncie. Więc czuj oddech na plecach. :mrgreen:
Powiedz tylko dlaczego elektrosprzęgło chcesz wyrzucić?

Dla mnie cały bajer w tym, że podjeżdżasz takim sleeperem pod światła, a tu chlast kwiczy jak zarzynana świnia i wyrywa jak wściekła.

W każdym razie super, że nie muszę przecierać nowych szlaków i można się uczyć na błędach. :-D

Awatar użytkownika
Cisiel
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1495
Rejestracja: 01-03-16, 16:59

Postautor: Cisiel » 26-08-17, 10:35

Konik86, rozkład momentu pięknie wyszedł. Postaram się nagrać przyspieszenie 0-100 i 0-160. Poniżej 6s do setki bardzo realne. Składaj maszynę i chwal się fotami jak to będzie powstawać. Ciekawy pojedynek można zrobić :-D Elektro sprzęgło musi wylecieć, bo nie mogę bardziej już tego koła stoczyć niż 8mm. Będę miał na stałe kompresor. Ty na ori kole będziesz miał doładowanie 0.2. Jak stoczysz 8mm to będzie 0.4 tak jak teraz mam. Finalnie chcę 0.6 więc sprzęgło out i niech nie blokuje mi mocy hehe :D Sprzęgło fajne no ale niestety co zrobić.

Konik86
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 159
Rejestracja: 16-07-13, 17:07

Postautor: Konik86 » 26-08-17, 10:51

U mnie na 99% będzie inny kompresor.

Jak masz złącze diagnostyczne i jakiś programik diagnostyczny to możesz na tym spróbować jakieś bardziej sensowne pomiary robić :)

Fajnie by było na 1/4 mili na następnym Japfeście Celicami stanąć, ciekawe czy na N/A mnie wpuszczą były by jaja :D.

Mam bardzo ogarniętego chłopaka od takich rzeczy, zobaczymy co mi zaproponuje.

Awatar użytkownika
Cisiel
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1495
Rejestracja: 01-03-16, 16:59

Postautor: Cisiel » 26-08-17, 11:27

Konik86 pisze:U mnie na 99% będzie inny kompresor.

Jak masz złącze diagnostyczne i jakiś programik diagnostyczny to możesz na tym spróbować jakieś bardziej sensowne pomiary robić :)

Fajnie by było na 1/4 mili na następnym Japfeście Celicami stanąć, ciekawe czy na N/A mnie wpuszczą były by jaja :D.

Mam bardzo ogarniętego chłopaka od takich rzeczy, zobaczymy co mi zaproponuje.


Gadaj co tam chcesz zapodać :D 1/4 nawet szybciej może być. Mamy do siebie godzinę drogi więc klasa :-D A szczerze Ci powiem, nie wiem czy większy kompresor upchasz....

Awatar użytkownika
Marcin
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1098
Rejestracja: 19-01-08, 20:07

Postautor: Marcin » 26-08-17, 12:14

Cisiel pisze:Postaram się nagrać przyspieszenie 0-100 i 0-160.

Polecam zmierzyć dokładnie i bezpiecznie:
http://allegro.pl/pomiar-0-100-1-4-mili ... 18287.html
Potrzebujesz części do V generacji? Pisz do mnie na PW. Tutaj moja Niunia 260 KM

Awatar użytkownika
anticorr
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1401
Rejestracja: 22-11-12, 07:26

Postautor: anticorr » 26-08-17, 12:27

Huhu co tu sie odjeb.... noo nieźle, ale jednak te 220 KM to dalejo jeszcze... Heh a jednak mówiłem ze elektrosprzeglo zrobi w końcu wylot... bo nie ogarnie większego doładowania. Czyli apetyt rośnie w miare jedzenia. Najważniejsze ze setup jest bezpieczny i bezawaryjny😉
Gratki za gruby projekt.
BTW..
Jak tak dalej pójdzie to na tym forum same doładowane siódemki będą lataly huhue

Awatar użytkownika
Cisiel
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1495
Rejestracja: 01-03-16, 16:59

Postautor: Cisiel » 26-08-17, 13:57

anticorr, możliwość rozwoju istniejącej instalacji jest i to mnie cieszy :) Teraz już bardzo łatwo uzyskam 220+ :) Mnie bardzo cieszy, że setup jest bezawaryjny i bezpieczny. Dzięki bardzo :) No widać, że na forum coraz więcej osób wyciąga ręce po doładowania w VII :-D

Awatar użytkownika
hube
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1047
Rejestracja: 09-10-16, 08:33

Postautor: hube » 26-08-17, 14:13

Kurde faktycznie, niedługo wstyd będzie jeździć "tylko" serią...he he :D
Moc, mocą ale moment mi się podoba Cisiel. Fajnie to wyszło
hube
セリカ TS - 2000
--------------------
"...Nie jestem wszyscy, nie mam na imię każdy, nie muszę robić tego co inni..."

Awatar użytkownika
astray
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 191
Rejestracja: 02-12-11, 09:29

Postautor: astray » 26-08-17, 16:51

Cisiel pisze:Konik86, rozkład momentu pięknie wyszedł. Postaram się nagrać przyspieszenie 0-100 i 0-160. Poniżej 6s do setki bardzo realne.
Dla porównania powiem że mi przy ponad 400nm wchodzi 5.2 dosc często.
Celica VII 340km - viewtopic.php?t=32362

Awatar użytkownika
Armando
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 336
Rejestracja: 20-08-14, 10:14

Postautor: Armando » 31-08-17, 23:04

Czy ja już mówiłem że ten właśnie projekt podoba mi się najbardziej ? ;)

Graty, i tak jak gadaliśmy, działaj dalej ;)

Awatar użytkownika
Cisiel
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1495
Rejestracja: 01-03-16, 16:59

Postautor: Cisiel » 03-09-17, 10:32

Armando, dziękiiiii :D

Udało się zdobyć taki oto rarytasik :-D Polerka, wymizianie porządne i będzie montaż :D Myślę, że na czerwieni godnie to siądzie.

Obrazek

Przyszły też canardsy. Na tle Intercoolera będą dobrze wyglądać :wink:

Obrazek

I na koniec kolektor wydechowy. Na jego wzór będzie spawany zimą kwasowy 4-2-1.

Obrazek

Stay tuned :twisted: