Celica Purple Blast :) Pełna reaktywacja ! By Nedved

Roczniki 2000-2005
Awatar użytkownika
CelicaLove
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 398
Rejestracja: 07-02-15, 23:22

Postautor: CelicaLove » 23-05-17, 00:07

Check Engine psuje efekt ;) z filmiku wychodzi około 7 do setki. Ładnie idzie, wskazóweczka szybko się przemieszcza ;)

Awatar użytkownika
Cisiel
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1495
Rejestracja: 01-03-16, 16:59

Postautor: Cisiel » 23-05-17, 07:24

Mierzyłem łopatologicznie stoperem względem filmiku i tak jakby lekko poniżej 6s mi wychodzi za każdym razem. Dobrze to wygląda i ładnie ciągnie, gratulacje :D

Awatar użytkownika
anticorr
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1401
Rejestracja: 22-11-12, 07:26

Postautor: anticorr » 23-05-17, 07:32

Dobry wariat nie ma co, noo ja się bawiłem też i powtarzalne 6,5s wychodziło. co nie zmienia faktu że 300Nm robi robotę. Gratki ;)

Awatar użytkownika
hube
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1047
Rejestracja: 09-10-16, 08:33

Postautor: hube » 23-05-17, 14:05

Jak dla mnie wygląda to nieźle. Więcej niutów rozwali trakcję i nie będzie już takiej frajdy.
hube
セリカ TS - 2000
--------------------
"...Nie jestem wszyscy, nie mam na imię każdy, nie muszę robić tego co inni..."

Awatar użytkownika
CelicaLove
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 398
Rejestracja: 07-02-15, 23:22

Postautor: CelicaLove » 23-05-17, 17:17

Ile kosztowało uturbienie ? Mierzyłeś może jak faktycznie do sety przyspiesza ? Jakby było 6s to prawie jak 350z , ale wątpie że tyle ;)

Awatar użytkownika
Jerzu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 151
Rejestracja: 17-04-16, 10:30

Postautor: Jerzu » 24-05-17, 09:48

CelicaLove pisze:Ile kosztowało uturbienie ? Mierzyłeś może jak faktycznie do sety przyspiesza ? Jakby było 6s to prawie jak 350z , ale wątpie że tyle ;)


Czemu wątpisz? Przecież to jest różnica 500kg wagi celica a 350z...
200 kunia i ten moment spokojnie mogą już z zetką rywalizować. Zetka to ciężka krowa niestety...

Awatar użytkownika
hube
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1047
Rejestracja: 09-10-16, 08:33

Postautor: hube » 24-05-17, 10:54

Jerzu pisze:
CelicaLove pisze:Ile kosztowało uturbienie ? Mierzyłeś może jak faktycznie do sety przyspiesza ? Jakby było 6s to prawie jak 350z , ale wątpie że tyle ;)


Czemu wątpisz? Przecież to jest różnica 500kg wagi celica a 350z...
200 kunia i ten moment spokojnie mogą już z zetką rywalizować. Zetka to ciężka krowa niestety...


W pełni się zgadzam różnica masy jest spora na + Celiny. Poza tym na filmiku bardzo ładnie się zbiera, widać że turbo zrobiło dobrą robotę
hube

Awatar użytkownika
pinnex
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 82
Rejestracja: 25-06-10, 08:30

Postautor: pinnex » 24-05-17, 17:44

Dzięki Bardzo :) . Myśle ze za zdrowym silniku wyszło by to dużo lepiej dlatego czekam jak to zapoda u Cisiela na kompr gdyż jak przypuszczam jego silnik jest w lepszej kondycji hehe

A tymczasem mody z dzisaj :


Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Wziąłem się na poważnie za wytłumienie wnętrza zacząłem od bagażnika . W dalszej kolejności będzie cała podłoga później grodz silnika od wewnątrz , drzwi i tylne ćwiartki . Robiłem już to kiedyś na innym samochodzie i naprawdę serdecznie polecam bo za 700-800zl dostaje się niesamowity komfort poruszania :P . Dodatkowo zrobiłem nową półkę gdyż seryjna to jest jakieś nieporozumienie gnie się jak patyczek . No i wyszyta nowa wyściółka

Awatar użytkownika
anticorr
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1401
Rejestracja: 22-11-12, 07:26

Postautor: anticorr » 24-05-17, 18:00

Dobrze widzę, napchałeś jakiejś pianki zielonej w nadkola..?? Tak średnio te wygłuszenie zrobione i kable Ci sterczą paskudnie :)

Awatar użytkownika
pinnex
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 82
Rejestracja: 25-06-10, 08:30

Postautor: pinnex » 24-05-17, 18:48

hehe dobrze widzisz opracowywałem patent na wygłuszenie własnie tych boczków pianka akustyczna miala być idealna ale po głebszym przemysleniu zrezygnoałem ze wzgledu na mozliwosc nagromadzenia wilgosci a na tube cały czas opracowywuje Patent by zajmowała jak najmniej miejsca i dobrze grała. kiedys widziałęm projekt takiej scianki wbudowanej za fotele rozwiązanie fajnie ale niestety nie dało by sie rozłożyc foteli a ta funkcja czasem przy przewozie długich rzeczy sie przydaje . :P

Awatar użytkownika
Suseł
Miłośnik
Miłośnik
Posty: 2591
Rejestracja: 01-01-08, 19:36

Postautor: Suseł » 27-05-17, 21:02

Napiszę jedno - zapierdala :)
"If in doubt, flat out."
Colin McRae 1968-2007

Celica TA40A 1979 - sold
Celica TA40B 1980 - sold

Merc CL500 - for sale
Merc A150 - daily

Awatar użytkownika
Armando
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 336
Rejestracja: 20-08-14, 10:14

Postautor: Armando » 28-05-17, 00:46

Potwierdzam - zapierdala, bez dwóch zdań...


Btw, po tej przejażdżce nie mogę zasnąć...

Awatar użytkownika
pinnex
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 82
Rejestracja: 25-06-10, 08:30

Postautor: pinnex » 29-07-17, 04:15

natłok pracy trochę odpuścił i mogę zabrać się za nowe mody . Dzisaj odebrałem kolektor ssący z polerowania wibracyjnego . Wyszedł super, jestem ciekawy efektu pod silnikiem :)) . Kolejna rzecz to wreszcie zebrałem się i odebrałem słupek z roboty pod zegary, przy okazji odrazu wszystko złożyłem :)). Teraz jedynie zostało skupowanie czesci do nowego serducha :))
Obrazek

Obrazek

Obrazek
Ostatnio zmieniony 29-07-17, 12:33 przez pinnex, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
bartek_asik
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 6237
Rejestracja: 10-11-06, 10:48

Postautor: bartek_asik » 29-07-17, 08:35

Piękny kolektor 8)
セリカ ST182 - sold
Swift GTi Rally - sold
セリカ ST162 - rally
Corolla E12 - sold
Doblo 263 Power - sold
Chevy TrailBlazer - for sale
next daily? Tundra? RAM?

"Mąż tam w świecie za funtem odkładał funt
Na Toyotę przepiękną aż strach"

Awatar użytkownika
pinnex
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 82
Rejestracja: 25-06-10, 08:30

Postautor: pinnex » 29-07-17, 12:53


Konik86
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 159
Rejestracja: 16-07-13, 17:07

Postautor: Konik86 » 03-08-17, 15:10

Tak na sucho patrząc:

Ilość kunia do kg:
Celica Pinnexa 0,172 KM/kg
Nissan 350Z 0,203 KM/kg

Rev limit na niekorzyść turbo Celicy czyli 6,800 vs 7500
Wykres momentu na niekorzyść Celicy R4 vs V6

Turbo Celica VVTi musiała by mieć 220-250 kunia, żeby objechać 350Z na 1/4. :-D

Czyli w pełni zdrowe soft turbo a może i kompresor (niedługo zobaczymy) spokojnie może startować z wolnossakiem VQ35.

Awatar użytkownika
pinnex
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 82
Rejestracja: 25-06-10, 08:30

Postautor: pinnex » 05-08-17, 16:54

Spokojnie :D 2gi silnik już się buduje docelowo ma być 350/400 km planowane zakończenie na wiosnę 2018 :D

Awatar użytkownika
Armando
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 336
Rejestracja: 20-08-14, 10:14

Postautor: Armando » 05-08-17, 20:03

pinnex pisze:Spokojnie :D 2gi silnik już się buduje docelowo ma być 350/400 km planowane zakończenie na wiosnę 2018 :D


Heh...znowu trzeba bedzie zrobić grilla ;)

Konik86
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 159
Rejestracja: 16-07-13, 17:07

Postautor: Konik86 » 06-08-17, 16:56

GT4? Będzie uturbiać TS?

Btw. ciekawe czy to będzie miało w ogóle jakąś trakcje :twisted:

Awatar użytkownika
hube
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1047
Rejestracja: 09-10-16, 08:33

Postautor: hube » 06-08-17, 17:15

Da radę. Rozmawiałem z Bartkiem z ZTR oni uturbili bodajże pierwszego TS'a w Polsce. Najwięcej pracy jest podobno z zestrojeniem.
hube
セリカ TS - 2000
--------------------
"...Nie jestem wszyscy, nie mam na imię każdy, nie muszę robić tego co inni..."