ST202 by Sawczi (Shed)
- Shed
- Użytkownik
- Posty: 96
- Rejestracja: 02-05-16, 02:07
Dzisiaj ustawiłem geometrię w Toyocie, wymieniłem siłowniki klapy tylnej, sprawdziłem kompresję i ogarnąłem kable przy wtyczkach przy nogach, bo ktoś niektóre połączył na szybkozłączki, które zaśniedziały. Kompresja wypadła bombowo:
1 - 14,4
2 - 14,6
3 - 14,6
4 - 14,5
Dodatkowo odwiedziłem ASO i zamówiłem uszczelkę pod pokrywę zaworów, już poza ASO kable zapłonowe NGK. W weekend prawdopodobnie wymiana.
1 - 14,4
2 - 14,6
3 - 14,6
4 - 14,5
Dodatkowo odwiedziłem ASO i zamówiłem uszczelkę pod pokrywę zaworów, już poza ASO kable zapłonowe NGK. W weekend prawdopodobnie wymiana.
-
- Użytkownik
- Posty: 105
- Rejestracja: 29-05-15, 08:17
Cześć, obserwuję ten temat i pozwolę sobie napisać kilka słów... To nie jest samochód w mocno średnim stanie, takie usterki jak tutaj zdarzają się w dużo młodszych/droższych autach i nikt z tego nie robi wielkiej amby.
Jak widać silnik jest zdrowiuśki, nic tylko się cieszyć z takiego egzemplarza, doprowadzić ewentualne problemy z blachą i mieć autko na długie, długie lata
Pozdrawiam.
Jak widać silnik jest zdrowiuśki, nic tylko się cieszyć z takiego egzemplarza, doprowadzić ewentualne problemy z blachą i mieć autko na długie, długie lata
Pozdrawiam.
- Markus_ST
- Użytkownik
- Posty: 826
- Rejestracja: 01-08-09, 17:01
Zgadzam się z przedmówcami, w każde, ale to w każde auto niezależnie od marki, przebiegu czy wieku trzeba ładować kasę. Chyba że komuś wystarcza że auto jedzie do przodu i tyłu, skręca i hamuje. Rzeczy które wyszły w Milce są zupełnie naturalne i do ogarnięcia. Pamiętam jak jeszcze koniowałem się przy Milce kiedy była w posiadaniu Adriana dlatego trzymam kciuki i życzę powodzenia w ogarnianiu fury
AT200 94' 05.2008 - 09.2012 Sold
W210 C180 96' 03.2013 - 12.2013 Sold
Leon 03' 12.2013 - 04.2015 Sold
ST202 98' 07.15 - 09.16 Sold
Focus MK1 01' 09.16 - 08.17 Sold
ST202 95' Now:)
W210 C180 96' 03.2013 - 12.2013 Sold
Leon 03' 12.2013 - 04.2015 Sold
ST202 98' 07.15 - 09.16 Sold
Focus MK1 01' 09.16 - 08.17 Sold
ST202 95' Now:)
-
- Użytkownik
- Posty: 899
- Rejestracja: 08-06-13, 18:12
Powiedzcie to Tymciowi, fura używana ma nie mieć żadnych wad! Zadnych!! Ma być zupełnie jak z salonu!!
No a komprecha aż nie wierze stan igła, chociaż na jednym cylindrze mogła by mieć o 0,1 więcej niż ma, kurcze czyli kupiłeś paścia no Tymuś ??? Kompresja mniejsza na cylinderku o 0,1 a miał silnik być IGŁA
No koniec żartów, dbaj o silnik nie pałuj na zimnym do odcinki, sprawdzaj regularnie olej i nie szczyp się przy wymianach na dobre podzespoły, autko będzie smigac długie lata widzę
I dbaj o lakier dobrymi kosmetykami bo fajnie się prezentuje, a w zimie nie wyjezdzaj, zostaw w garażu a do pracy busem !!
No a komprecha aż nie wierze stan igła, chociaż na jednym cylindrze mogła by mieć o 0,1 więcej niż ma, kurcze czyli kupiłeś paścia no Tymuś ??? Kompresja mniejsza na cylinderku o 0,1 a miał silnik być IGŁA
No koniec żartów, dbaj o silnik nie pałuj na zimnym do odcinki, sprawdzaj regularnie olej i nie szczyp się przy wymianach na dobre podzespoły, autko będzie smigac długie lata widzę
I dbaj o lakier dobrymi kosmetykami bo fajnie się prezentuje, a w zimie nie wyjezdzaj, zostaw w garażu a do pracy busem !!
-
- Użytkownik
- Posty: 448
- Rejestracja: 09-01-12, 06:11
Nikt nie mówi, że 20 letni samochód nie może mieć żadnych wad. oczywiście, że może, ale nie mówmy wtedy, że to jest igła. Tym bardziej, że cieknąca uszczelka pod pokrywą to błahostka i samochód z czym takim ciężko nazwać igłą. I to że samochód nie jest igłą nie znaczy że jest zły. Igła oznacza, że wizualnie i mechanicznie nie ma się do czego przyczepić. I jest możliwe, aby 15 czy 20 letni samochód był igłą. A to że silnik ma kompresje, to wcale nie znaczy że jest igła u mnie jak wpierdzielał 0,5-0.7l oleju na 1k km kompresje też trzymał idealną. Oczywiście, żeby nie było, że mówię źle o silniku, ten może być w stanie idealnym:)
AT200 Srebrny Bobik
- MatiM
- Użytkownik
- Posty: 70
- Rejestracja: 10-06-13, 10:38
- RomanGT
- Użytkownik
- Posty: 487
- Rejestracja: 03-01-14, 19:46
thomas-cs pisze:Nikt nie mówi, że 20 letni samochód nie może mieć żadnych wad. oczywiście, że może, ale nie mówmy wtedy, że to jest igła.
A może mi ktoś jeszcze wytłumaczyć gdzie ta parka fanów motoryzacji i igieł znalazła to określenie w ogłoszeniu albo tutaj że to auto to "igła"? Bo z tego co kojarzę w ogłoszeniu było wymienione większość mankamentów o których wspomniał aktualny właściciel.
Panowie może trochę rzadziej igłami po kablach i mniej shitstormów stworzycie przez zbyt otwartą wyobraźnię.
-
- Użytkownik
- Posty: 3008
- Rejestracja: 09-04-07, 19:55
nie wiem czy mogę się wtrącić , bo jestem /razem z synem bo to w sumie jego pojazd/ właścicielem celiny od dzisiaj .
szukanie zdrowej celiny w stanie igielnym zajęło nam sporo czasu i niestety nie przyniosło efektu w 100% . nawet zleciłem poszukiwania kolegom w europie /holandia , belgia/ ale po miesiącu dalej nic nie było więc ... . nie da siędzisiaj kupic 6 gena w stanie idealnym za rozsądne pieniądze , takie coś nie występuje w przyrodzie . albo jest igła i jest gruba kasa od właściciela który dbał , wymieniał i nie czekał aż sie urwie , albo jest złom w cenie złomu . pomijam auta "klubowe" które są padłem a klubowicze szukają jelenia bo ten temat wałkowaliśmy kilka lat temu - jeden gość z wrocławia kupił kiedyś igłę serwis aso i dołożył do niej grubą kasę , czyli wymienił to co miało byc wymienione . jelenie się zdażają więc czasem ktoś kupi padlinę która w mniemaniu "klubowicza" jest super extra i pierwsza klasa .
przede wszystkim celica w ładnym stanie zadbana i nie zajeżdżona , na bieżąco serwisowana i z udokumentowaną historią kosztuje w europie tyle ile kosztuje - za 4 koła euro można coś znaleźć bardzo przyzwoitego , ale to na polskie warunki jest kuuupa siana więc pomijamy to milczeniem . niestety /dla poszukujących/ celiny w dobrym stanie mocno podrożały i łatwo nie jest .
co do dzisiejszego zakupu
plusy dodatnie :
zewnętrznie nieźle , brak wykwitów rdzy , konserwacja podwozia , drzwi ratowane /norma/ , zawias ok , hamulce nowe , motor chodzi bardzo ładnie /200 na czwórce robi bez problemu , nie dymi / , wnętrze bez zarzutu , klima działa .
plusy ujemne :
poduszek silnika brak , popękane uchwyty lamp /poklejone / , sprzęgła nie ma /wywodu właściciela nie przytoczę bo nie nadaje się ta farmazoneria do publikacji , sorry / , opon brak / są ale dot z 2003 roku .../ , pompa wspomaganie do regeneracji . trójka zgrzyta ale może z nowym sprzęgłem i olejem w skrzyni jeszcze coś polata . w silniku castrol TWS 10w60 - skąd ludziska mają takie pomysły , ja nie wiem .
szukanie zdrowej celiny w stanie igielnym zajęło nam sporo czasu i niestety nie przyniosło efektu w 100% . nawet zleciłem poszukiwania kolegom w europie /holandia , belgia/ ale po miesiącu dalej nic nie było więc ... . nie da siędzisiaj kupic 6 gena w stanie idealnym za rozsądne pieniądze , takie coś nie występuje w przyrodzie . albo jest igła i jest gruba kasa od właściciela który dbał , wymieniał i nie czekał aż sie urwie , albo jest złom w cenie złomu . pomijam auta "klubowe" które są padłem a klubowicze szukają jelenia bo ten temat wałkowaliśmy kilka lat temu - jeden gość z wrocławia kupił kiedyś igłę serwis aso i dołożył do niej grubą kasę , czyli wymienił to co miało byc wymienione . jelenie się zdażają więc czasem ktoś kupi padlinę która w mniemaniu "klubowicza" jest super extra i pierwsza klasa .
przede wszystkim celica w ładnym stanie zadbana i nie zajeżdżona , na bieżąco serwisowana i z udokumentowaną historią kosztuje w europie tyle ile kosztuje - za 4 koła euro można coś znaleźć bardzo przyzwoitego , ale to na polskie warunki jest kuuupa siana więc pomijamy to milczeniem . niestety /dla poszukujących/ celiny w dobrym stanie mocno podrożały i łatwo nie jest .
co do dzisiejszego zakupu
plusy dodatnie :
zewnętrznie nieźle , brak wykwitów rdzy , konserwacja podwozia , drzwi ratowane /norma/ , zawias ok , hamulce nowe , motor chodzi bardzo ładnie /200 na czwórce robi bez problemu , nie dymi / , wnętrze bez zarzutu , klima działa .
plusy ujemne :
poduszek silnika brak , popękane uchwyty lamp /poklejone / , sprzęgła nie ma /wywodu właściciela nie przytoczę bo nie nadaje się ta farmazoneria do publikacji , sorry / , opon brak / są ale dot z 2003 roku .../ , pompa wspomaganie do regeneracji . trójka zgrzyta ale może z nowym sprzęgłem i olejem w skrzyni jeszcze coś polata . w silniku castrol TWS 10w60 - skąd ludziska mają takie pomysły , ja nie wiem .
st 182 90 - sold
st 162 91 - sold
st 202 95 - sold
st 202 97 na spółkę z synem
st 162 91 - sold
st 202 95 - sold
st 202 97 na spółkę z synem
- Shed
- Użytkownik
- Posty: 96
- Rejestracja: 02-05-16, 02:07
Dzisiaj wymieniłem kable zapłonowe na NGK RC-TX117, przy wymianie okazało się że kopułka rozdzielacza była z innego samochodu i ktoś na jana stare kable porozginał żeby tylko był styk. Kopułka i palec rozdzielacza wymienione na nowe. Postanowiłem sprawdzić luz zaworowy i przy okazji wymienić uszczelkę pod pokrywą zaworów. Wszystkie luzy w normie zgodnie z serwisówką. Niestety poddała się pompa sprzęgła. Wymienione razem z wysprzęglikiem na nowe. Dodatkowo zaślepiłem zawór EGR.
Tak więc powoli zaczyna to wyglądać jak powinno.
@EDIT
Zapomniałem napisać o wyważeniu kół i wymianie filtra paliwa
Tak więc powoli zaczyna to wyglądać jak powinno.
@EDIT
Zapomniałem napisać o wyważeniu kół i wymianie filtra paliwa
- grzegoslav
- Użytkownik
- Posty: 2776
- Rejestracja: 29-05-09, 23:08
super fotka
http://www.facebook.com/serwismobilnyme ... wej?ref=hl
http://images49.fotosik.pl/327/2ae78b088a26e16a.jpg
SPRZEDAM WSZYSTKIE CZĘŚCI DO CELICY V GEN 1.6 ORAZ 2.0 !!!!!
http://images49.fotosik.pl/327/2ae78b088a26e16a.jpg
SPRZEDAM WSZYSTKIE CZĘŚCI DO CELICY V GEN 1.6 ORAZ 2.0 !!!!!
- Shed
- Użytkownik
- Posty: 96
- Rejestracja: 02-05-16, 02:07
Nowy patent na antenę. Ta co miałem w samochodzie kiedy go kupiłem była nieoryginalna i złamana. Dopasowałem gniazdo anteny z nissana 350z, który ma wkręcaną antenę i dzięki temu mogłem nakręcić na to antenkę z aliexpress TRD Uszczelnione reinzem. Tutaj efekt:
Dodatkowo 12-14 sierpnia odwiedziliśmy z ekipą zlot Reisbrennen 2016 w Niemczech na torze Eurospeedway Lausitz. Atmosfera nieziemska, sam obiekt, samochody, zawody driftu nie do opisania słowami Podrzucam parę fotek mojej Toyoty
Dodatkowo 12-14 sierpnia odwiedziliśmy z ekipą zlot Reisbrennen 2016 w Niemczech na torze Eurospeedway Lausitz. Atmosfera nieziemska, sam obiekt, samochody, zawody driftu nie do opisania słowami Podrzucam parę fotek mojej Toyoty
Ostatnio zmieniony 17-03-17, 19:18 przez Shed, łącznie zmieniany 1 raz.