Celica st182 Wide Body 1991
- boraargon
- Użytkownik
- Posty: 39
- Rejestracja: 13-10-15, 18:42
Celica st182 Wide Body 1991
samochód
Celica Wide Body
silnik
3s-ge rev2
przewody janmor (jakoś tak)
przeniesienie napędu
seria zgrzyta przy redukcji na 3 bieg
zawieszenie
amortyzatory kayaba przód plus tyl
spręzyny tył monroe przód kayaba
poliuretany by Pawcio
rozpórka przód seria
rozpórka tył staffa
hamulce
brak ABS-u
nowe tarcze przód i tył
nowe klocki przód i tył
pomalowane proszkowo zaciski
przewody hamulcowe w oplocie
nowy płyn hamulcowy
układ dolotowy
seria plus wkładka simota
układ wydechowy
brak sondy
na zdjeciach jeszcze tragedia
montuje się wydech super sprint docelowo kwasiak
koła
17 z toyoty avensis plus kormorany 215/45
czekają OZ r 16 na następny sezon
wnętrze
wszystko seria kierownica obszywana ładne nie zniszczone fotele
skórzane boczki drzwi
audio
radio alpine
bedą nowe przewody do głosników i puszki livesound przód i tył + speakery z tyłu
Body
Wide Body
kierunki seria
pozycje seria
Plany na przyszłośc
Autko mam już od lutego więc kilka rzeczy zostało zrobionych ale co najmniej tyle samo jeszcze zostało
napewno :
nowe opony na OZ
Wydech
Ogarnięcie Audio
Wygłuszenie
Malowanie na Biało
Oklejenia na Castrola
od zakupu zmieniło się juz kilka rzeczy :
podłoga została naprawiona i pozbawiona rdzy
zabezpieczono spód auta
zmieniłem tylne lampy
przed:
po
silnik wyglądał średnio , ale na szczęście udało się doczyścić
wpadła płyta pod silnik
a także maska od wersji turbo i zderzak od kolegi z forum
najpierw maska
no i zderzak
obecnie czekam az Celina wróci od mechanika z nowym zawieszeniem łozyskami kół ,układem hamulcowym , uszczelką miski olejowej , rozrządem , olejem i filtrami a także termostatem , świecami uszczelką klawiatury a także nowymi przewodami zapłonowymi . napewno o czyms zapomniałem ale bedę uzupełniać temat na bieząco
Celica Wide Body
silnik
3s-ge rev2
przewody janmor (jakoś tak)
przeniesienie napędu
seria zgrzyta przy redukcji na 3 bieg
zawieszenie
amortyzatory kayaba przód plus tyl
spręzyny tył monroe przód kayaba
poliuretany by Pawcio
rozpórka przód seria
rozpórka tył staffa
hamulce
brak ABS-u
nowe tarcze przód i tył
nowe klocki przód i tył
pomalowane proszkowo zaciski
przewody hamulcowe w oplocie
nowy płyn hamulcowy
układ dolotowy
seria plus wkładka simota
układ wydechowy
brak sondy
na zdjeciach jeszcze tragedia
montuje się wydech super sprint docelowo kwasiak
koła
17 z toyoty avensis plus kormorany 215/45
czekają OZ r 16 na następny sezon
wnętrze
wszystko seria kierownica obszywana ładne nie zniszczone fotele
skórzane boczki drzwi
audio
radio alpine
bedą nowe przewody do głosników i puszki livesound przód i tył + speakery z tyłu
Body
Wide Body
kierunki seria
pozycje seria
Plany na przyszłośc
Autko mam już od lutego więc kilka rzeczy zostało zrobionych ale co najmniej tyle samo jeszcze zostało
napewno :
nowe opony na OZ
Wydech
Ogarnięcie Audio
Wygłuszenie
Malowanie na Biało
Oklejenia na Castrola
od zakupu zmieniło się juz kilka rzeczy :
podłoga została naprawiona i pozbawiona rdzy
zabezpieczono spód auta
zmieniłem tylne lampy
przed:
po
silnik wyglądał średnio , ale na szczęście udało się doczyścić
wpadła płyta pod silnik
a także maska od wersji turbo i zderzak od kolegi z forum
najpierw maska
no i zderzak
obecnie czekam az Celina wróci od mechanika z nowym zawieszeniem łozyskami kół ,układem hamulcowym , uszczelką miski olejowej , rozrządem , olejem i filtrami a także termostatem , świecami uszczelką klawiatury a także nowymi przewodami zapłonowymi . napewno o czyms zapomniałem ale bedę uzupełniać temat na bieząco
Ostatnio zmieniony 28-08-16, 19:49 przez boraargon, łącznie zmieniany 2 razy.
- Frugo
- Klubowicz
- Posty: 2581
- Rejestracja: 08-07-11, 00:17
- Wiśnia2424
- Użytkownik
- Posty: 71
- Rejestracja: 20-09-15, 22:00
- Wiśnia2424
- Użytkownik
- Posty: 71
- Rejestracja: 20-09-15, 22:00
- KRYSO
- Klubowicz
- Posty: 4503
- Rejestracja: 15-05-06, 17:35
O proszę. Witaj w Klubie GTi WB bez ABS i sondy.
Jeżeli chodzi o kolor to ja zostawiłbym czarny.
O modach ze zderzakami czy maskami się nie wypowiadam. Pewnie zostawiłbym serię. Ale nie - już milczę
Limitowana wersja jednak jest... Hmm
Jeżeli chodzi o kolor to ja zostawiłbym czarny.
O modach ze zderzakami czy maskami się nie wypowiadam. Pewnie zostawiłbym serię. Ale nie - już milczę
Limitowana wersja jednak jest... Hmm
[center]JEDZIEMY[/center]
- Wiśnia2424
- Użytkownik
- Posty: 71
- Rejestracja: 20-09-15, 22:00
Ja również powtórzę , jeśli nowy lakier to zostaw black , czarny agresywny kolor jest jednym z najlepszych dla Celici moim zdaniem o ile nie najlepszym Zostaw kolor !
Takie samo moje zdanie Ja również mam Wide Body w st182 i zrobię dokładnie tak jak kolega napisał wyżej-Lee- pisze:Jako, że coraz rzadziej spotykana wersja warto by było zachować w serii...
Lepiej wywalić kasę w dopieszczenie jej pod każdym względem, żeby auto miało swoją wartość niż wywalać pieniądze na niepotrzebne mody.
- boraargon
- Użytkownik
- Posty: 39
- Rejestracja: 13-10-15, 18:42
Przy lakierze nadal sie upieram
Nie zmienia faktu to ze maska od turbo i zderzak pasują dobrze do Wide Body napewno lepiej niż do zwyklej GT-i a tym bardziej niż do ST-i . Autko będzie lakierowane razem z komora silnika żeby dobrze to wyglądało . Chce zostawić swój silnik wiec jeśli już turbo to on zostanie uturbiony ale to odlegle plany . Zawieszenie i inne duperele pochłonęły za dużo kasy
Nie zmienia faktu to ze maska od turbo i zderzak pasują dobrze do Wide Body napewno lepiej niż do zwyklej GT-i a tym bardziej niż do ST-i . Autko będzie lakierowane razem z komora silnika żeby dobrze to wyglądało . Chce zostawić swój silnik wiec jeśli już turbo to on zostanie uturbiony ale to odlegle plany . Zawieszenie i inne duperele pochłonęły za dużo kasy
- boraargon
- Użytkownik
- Posty: 39
- Rejestracja: 13-10-15, 18:42
Myślę ze mój budżet to nie twoja sprawa i o to nie musisz sie martwic . Napewno lepiej mieć oryginalny silnik niż taki co nie był montowany w takiej generacji . Stać mnie wyłożyć 20 tysięcy ma uturbienie także nie musisz sie bać o to . I nie mam zamiaru unieruchamiać auta na pól roku bo samochód nie jest od stania . Czytam forum i widzę ze ciągle udajesz przemądrzałego wiec myślę ze lepiej zakończyć rozmowę . Na końcu piesni masz zwykla GT-i z 200 hp na pokładzie uwierz mi ze nie robi to na mnie wrażenia . Pozdrawiam
- KRYSO
- Klubowicz
- Posty: 4503
- Rejestracja: 15-05-06, 17:35
boraargon pisze:budolf kto powiedział ze to nie będzie turbo ośka napewno turbo przod napęd będzie szybszy niż seryjne 4x4
Hmm, jakby to powiedzieć - może i na autostradzie tak, bo na samym starcie duuużo w plecy.
Oczywiście, że seryjne 4x4 nie jedzie a zwłaszcza waży. Ok 1,5 tony do 1,2 tony - do H(ą)d nawet nie podjeżdżając. Ale liczy się jeszcze coś takiego jak trakcja, no i łącznik kierownicy. O ile dobrze pamiętam taki człek jak Carsik seryjną (pewnie dopieszczoną) ST182 GTi WB lał swemi czasy WSZYSTKO na naszych gokartowo, technicznych torach w czasie zlotów.
Zawias, hamulce, waga, opony a moc to na końcu - jak już przelatasz dziesiątki/setki.. km KJSowo/OSowych.
[center]JEDZIEMY[/center]
- boraargon
- Użytkownik
- Posty: 39
- Rejestracja: 13-10-15, 18:42
Jestem świadomy tego ze szczególnie na mokrym 4x4 nie dało by mi szans żadnych generalnie moja szybka jazda opiera się jedynie na wyprzedzaniu oraz szybszych łukach czy zakrętach ale w granicy rozsądku . Jeśli mi nie przejdzie uturbianie najpierw wlecą hamulce z avensisa co do zawiasu nie wiem jak teraz będzie autko jeździło gwintu na pewno nie założę bo dla mnie to marnowanie pieniędzy przy ich obecnych cenach do V gen . Jak autko już się w pełni ogarnie w przyszłym sezonie będę chciał pojeździć na torach blisko mam łódź podobno tor Słomczyn zyskał nawierzchnie asfaltowa wiec będzie gdzie się pojawić