Celica st182 Wide Body 1991

Roczniki 1990-1993
Awatar użytkownika
boraargon
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 39
Rejestracja: 13-10-15, 18:42

Celica st182 Wide Body 1991

Postautor: boraargon » 28-08-16, 18:47

samochód
Celica Wide Body

silnik
3s-ge rev2
przewody janmor (jakoś tak)

przeniesienie napędu
seria zgrzyta przy redukcji na 3 bieg

zawieszenie
amortyzatory kayaba przód plus tyl
spręzyny tył monroe przód kayaba
poliuretany by Pawcio
rozpórka przód seria
rozpórka tył staffa

hamulce
brak ABS-u :)
nowe tarcze przód i tył
nowe klocki przód i tył
pomalowane proszkowo zaciski
przewody hamulcowe w oplocie
nowy płyn hamulcowy

układ dolotowy
seria plus wkładka simota

układ wydechowy
brak sondy
na zdjeciach jeszcze tragedia
montuje się wydech super sprint docelowo kwasiak

koła
17 z toyoty avensis plus kormorany 215/45
czekają OZ r 16 na następny sezon

wnętrze
wszystko seria kierownica obszywana ładne nie zniszczone fotele
skórzane boczki drzwi

audio
radio alpine
bedą nowe przewody do głosników i puszki livesound przód i tył + speakery z tyłu

Body
Wide Body :)
kierunki seria
pozycje seria

Plany na przyszłośc
Autko mam już od lutego więc kilka rzeczy zostało zrobionych ale co najmniej tyle samo jeszcze zostało :)
napewno :
nowe opony na OZ
Wydech
Ogarnięcie Audio
Wygłuszenie
Malowanie na Biało
Oklejenia na Castrola
od zakupu zmieniło się juz kilka rzeczy :
podłoga została naprawiona i pozbawiona rdzy
zabezpieczono spód auta
zmieniłem tylne lampy

Obrazek
przed:
Obrazek
po
Obrazek
silnik wyglądał średnio , ale na szczęście udało się doczyścić
Obrazek
wpadła płyta pod silnik
Obrazek
a także maska od wersji turbo i zderzak od kolegi z forum ;)
najpierw maska :)
Obrazek
no i zderzak
Obrazek
obecnie czekam az Celina wróci od mechanika z nowym zawieszeniem łozyskami kół ,układem hamulcowym , uszczelką miski olejowej , rozrządem , olejem i filtrami a także termostatem , świecami uszczelką klawiatury a także nowymi przewodami zapłonowymi . napewno o czyms zapomniałem ale bedę uzupełniać temat na bieząco
Ostatnio zmieniony 28-08-16, 19:49 przez boraargon, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
Frugo
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2581
Rejestracja: 08-07-11, 00:17

Postautor: Frugo » 28-08-16, 19:29

Dbaj o nią :-D

Dostosuj temat do szablonu: viewtopic.php?t=25725
Po prostu Frugo

Awatar użytkownika
boraargon
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 39
Rejestracja: 13-10-15, 18:42

Postautor: boraargon » 28-08-16, 19:45

to mogę obiecać :)
chyba juz poprawione :)

Awatar użytkownika
Wiśnia2424
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 71
Rejestracja: 20-09-15, 22:00

Postautor: Wiśnia2424 » 28-08-16, 20:36

Ładna , zawsze mi się najbardziej czarne podobały :)

Awatar użytkownika
boraargon
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 39
Rejestracja: 13-10-15, 18:42

Postautor: boraargon » 28-08-16, 20:45

No narazie jest trochę kolorowa :) ale na następny sezon już będzie biała

Awatar użytkownika
Wiśnia2424
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 71
Rejestracja: 20-09-15, 22:00

Postautor: Wiśnia2424 » 19-09-16, 17:59

Piękna :) Widebody robi różnicę . Zostaw czarną , moim zdaniem biała to tylko st185 ;) Czarna jest epicka . Masz założone dystanse ?

Awatar użytkownika
boraargon
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 39
Rejestracja: 13-10-15, 18:42

Postautor: boraargon » 19-09-16, 19:20

Nie dystansow żadnych jeszcze nie ma . Czekaja felgi Oz et35 wiec dopiero wtedy będę myślał . Jak już będę zakładać to tylko przelotowe

Awatar użytkownika
KRYSO
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 4503
Rejestracja: 15-05-06, 17:35

Postautor: KRYSO » 19-09-16, 19:27

O proszę. Witaj w Klubie GTi WB bez ABS i sondy.
Jeżeli chodzi o kolor to ja zostawiłbym czarny.
O modach ze zderzakami czy maskami się nie wypowiadam. Pewnie zostawiłbym serię. Ale nie - już milczę :twisted: :P
Limitowana wersja jednak jest... Hmm
[center]JEDZIEMY[/center]

Awatar użytkownika
boraargon
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 39
Rejestracja: 13-10-15, 18:42

Postautor: boraargon » 19-09-16, 20:38

Na kolor to już sie zdecydowałem będzie biala ;) . Nadwozie jest poszerzone wiec myślę ze maska i zderzak w miarę sie komponują. To przedlift wiec zderzak jest po prostu okropny ;) to było jedno z kryteriów do wymiany na turbo

Awatar użytkownika
budolf
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 4851
Rejestracja: 08-12-06, 23:31

Postautor: budolf » 19-09-16, 22:24

Czarną ośkę przerobić na białą pseudo turbo castrola, pomysł z doopy.
st182 gtb

Awatar użytkownika
-Lee-
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 141
Rejestracja: 09-05-11, 17:38

Postautor: -Lee- » 19-09-16, 22:28

Jako, że coraz rzadziej spotykana wersja warto by było zachować w serii...
Lepiej wywalić kasę w dopieszczenie jej pod każdym względem, żeby auto miało swoją wartość niż wywalać pieniądze na niepotrzebne mody.
V gen 1.6 ST-i
UCF10 4.0 :D

Awatar użytkownika
boraargon
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 39
Rejestracja: 13-10-15, 18:42

Postautor: boraargon » 20-09-16, 09:16

budolf kto powiedział ze to nie będzie turbo ośka ;) napewno turbo przod napęd będzie szybszy niż seryjne 4x4

Awatar użytkownika
Wiśnia2424
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 71
Rejestracja: 20-09-15, 22:00

Postautor: Wiśnia2424 » 20-09-16, 19:50

Ja również powtórzę , jeśli nowy lakier to zostaw black , czarny agresywny kolor jest jednym z najlepszych dla Celici moim zdaniem o ile nie najlepszym ;-) Zostaw kolor !

-Lee- pisze:Jako, że coraz rzadziej spotykana wersja warto by było zachować w serii...
Lepiej wywalić kasę w dopieszczenie jej pod każdym względem, żeby auto miało swoją wartość niż wywalać pieniądze na niepotrzebne mody.
Takie samo moje zdanie :) Ja również mam Wide Body w st182 i zrobię dokładnie tak jak kolega napisał wyżej ;-)

Awatar użytkownika
boraargon
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 39
Rejestracja: 13-10-15, 18:42

Postautor: boraargon » 20-09-16, 20:53

Przy lakierze nadal sie upieram :D
Nie zmienia faktu to ze maska od turbo i zderzak pasują dobrze do Wide Body napewno lepiej niż do zwyklej GT-i a tym bardziej niż do ST-i . Autko będzie lakierowane razem z komora silnika żeby dobrze to wyglądało . Chce zostawić swój silnik wiec jeśli już turbo to on zostanie uturbiony ale to odlegle plany . Zawieszenie i inne duperele pochłonęły za dużo kasy ;)

Awatar użytkownika
budolf
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 4851
Rejestracja: 08-12-06, 23:31

Postautor: budolf » 20-09-16, 21:09

Wszystko ok, tylko auta szkoda, kolejny co się zna i uturbiał będzie a budżet mu zjadły amory monroe i polibusze :lol:
st182 gtb

Awatar użytkownika
boraargon
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 39
Rejestracja: 13-10-15, 18:42

Postautor: boraargon » 20-09-16, 21:39

Myślę ze mój budżet to nie twoja sprawa i o to nie musisz sie martwic . Napewno lepiej mieć oryginalny silnik niż taki co nie był montowany w takiej generacji ;) . Stać mnie wyłożyć 20 tysięcy ma uturbienie także nie musisz sie bać o to . I nie mam zamiaru unieruchamiać auta na pól roku bo samochód nie jest od stania ;). Czytam forum i widzę ze ciągle udajesz przemądrzałego wiec myślę ze lepiej zakończyć rozmowę . Na końcu piesni masz zwykla GT-i z 200 hp na pokładzie uwierz mi ze nie robi to na mnie wrażenia . Pozdrawiam

Awatar użytkownika
boraargon
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 39
Rejestracja: 13-10-15, 18:42

Postautor: boraargon » 20-09-16, 21:46

Myślę ze auta bardziej by było szkoda gdybym je rozbił na prostej,drodze ;)

Awatar użytkownika
budolf
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 4851
Rejestracja: 08-12-06, 23:31

Postautor: budolf » 20-09-16, 23:26

Obrazek
st182 gtb

Awatar użytkownika
KRYSO
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 4503
Rejestracja: 15-05-06, 17:35

Postautor: KRYSO » 20-09-16, 23:54

boraargon pisze:budolf kto powiedział ze to nie będzie turbo ośka ;) napewno turbo przod napęd będzie szybszy niż seryjne 4x4

Hmm, jakby to powiedzieć - może i na autostradzie tak, bo na samym starcie duuużo w plecy.
Oczywiście, że seryjne 4x4 nie jedzie a zwłaszcza waży. Ok 1,5 tony do 1,2 tony - do H(ą)d nawet nie podjeżdżając. Ale liczy się jeszcze coś takiego jak trakcja, no i łącznik kierownicy. O ile dobrze pamiętam taki człek jak Carsik seryjną (pewnie dopieszczoną) ST182 GTi WB lał swemi czasy WSZYSTKO na naszych gokartowo, technicznych torach w czasie zlotów.
Zawias, hamulce, waga, opony a moc to na końcu - jak już przelatasz dziesiątki/setki.. km KJSowo/OSowych. ;)
[center]JEDZIEMY[/center]

Awatar użytkownika
boraargon
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 39
Rejestracja: 13-10-15, 18:42

Postautor: boraargon » 21-09-16, 09:24

Jestem świadomy tego ze szczególnie na mokrym 4x4 nie dało by mi szans żadnych generalnie moja szybka jazda opiera się jedynie na wyprzedzaniu oraz szybszych łukach czy zakrętach ale w granicy rozsądku . Jeśli mi nie przejdzie uturbianie najpierw wlecą hamulce z avensisa co do zawiasu nie wiem jak teraz będzie autko jeździło gwintu na pewno nie założę bo dla mnie to marnowanie pieniędzy przy ich obecnych cenach do V gen ;) . Jak autko już się w pełni ogarnie w przyszłym sezonie będę chciał pojeździć na torach blisko mam łódź podobno tor Słomczyn zyskał nawierzchnie asfaltowa wiec będzie gdzie się pojawić ;)