Czerwona Celina AT200 Pinia

Roczniki 1994-1999
Awatar użytkownika
Pinio
Miłośnik
Miłośnik
Posty: 91
Rejestracja: 12-07-16, 17:52

Czerwona Celina AT200 Pinia

Postautor: Pinio » 14-09-16, 14:37

Witam wszystkich fanów szczególnego modelu Toyoty....Celiny :D
W tym roku po długich poszukiwaniach i rozmyślaniach stałem się posiadaczem wymarzonej VI generacji Celicy.
Historia związana z poszukiwaniami odpowiedniego egzemplarza jest bardzo długa....koniec końców z wersji GT zrobiło się AT200 ale w stanie idealnym z pewną historią za nie duże pieniądze :)



Samochód:
Toyota Celica AT200 1996r

Silnik:
7A-FE 1.8


Przeniesienie napędu:
seria

Zawieszenie:
seria
rozpórka przód czerwona od Beams'a


Hamulce:
Zaciski dwu tłoczkowe wraz z pompą hamulcową z SS

Układ wydechowy:
seria

Układ dolotowy:
seria

koła:
felgi 15" bliżej nie znanej firmy :P
oponki yokohama E70JC2

Wnętrze:
seria

Audio:
-Głośniki SERIA
-Radyjko Pioneer MVH-180UBG


Body:

*Lotka tył OEM Toyota


Krótki opis/historia samochodu:
Poprzedni właściciel sprowadził samochód z Francji dla córki jako pierwsze auto ( co niestety odcisnęło piętno na lakierze w postaci małych zarysowań parkingowych :( )
z nie wiarygodnym przebiegiem 96000 tys km ( dziś 109 975) Odkupiłem auto w Czerwcu br roku ( 101 275 km). Trafiłem wymarzony zadbany egzemplarz , w którym na dzień dobry nie musiałem robić nic oprócz dokładnego umycia karoserii :) ( nawet zatankowane było pod korek :D ) Póki co cieszę się z jazdy :D


Krótki opis planów zmian:
W tym roku chcę skupić się na zabezpieczeniu Celiny przed korozją ( obecnie nie posiada nawet grama :P ) poprawek lakierniczych i doprowadzenie każdego elementu do perfekcji.
Marzą mi się dokładki progowe :P W ciągu zimy zbieranie fantów... zawieszenie gwintowane, felgi 16" OZ Superturismo WRC plus fajne oponki :)
W dalszej przyszłości układ wydechowy kompletny z nierdzewki.


Zdjęcia:


Obrazek


Obrazek
Ostatnio zmieniony 25-04-17, 12:51 przez Pinio, łącznie zmieniany 4 razy.

Awatar użytkownika
Renesco
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 176
Rejestracja: 30-07-15, 14:43

Postautor: Renesco » 14-09-16, 15:59

T20 to kod całego modelu, Ty masz wersję AT200 :)

nie szkoda Ci inwestowania w gwint i wydech, kiedy pod maską zaledwie 1.8? Bez turbo/kompresora szybko zabraknie Ci mocy, zwłaszcza jeśli wcześniej zastanawiałeś się nad 2.0 :)

Awatar użytkownika
Pinio
Miłośnik
Miłośnik
Posty: 91
Rejestracja: 12-07-16, 17:52

Postautor: Pinio » 14-09-16, 16:12

Oczywiście mój błąd :P
Co do inwestowania.... nie nie szkoda i powiem szczerze że 1.8 do przemieszczania się po Warszawie wystarczy i tak większość się stoi w korkach :P Rozważam teraz która opcja bd bardziej "ludzka" gdyż jest to mój daily car i oczywiście skłaniam się bardziej ku 2.0 lecz zaznajamiam się z tematem , jak coś już robić to robić to dobrze albo wcale....nie mam warunków ani umiejętności do wykonania takiego swapa osobiście więc po kolei na pewno przyszły sezon będzie znaczący dla tego egzemplarza :D Wole odłożyć trochę $$ i porobić wszystko jak trza bez półśrodków :)

Awatar użytkownika
Pinio
Miłośnik
Miłośnik
Posty: 91
Rejestracja: 12-07-16, 17:52

Postautor: Pinio » 19-04-17, 09:09

Celinka sprzedana :roll: niech służy nowemu nabywcy :) może zawita na forum :)