Witajcie, mam do was pytanie. Chciałbym nadmienić, że jest to auto na rynku Cypryjskim, mieszkam na Cyprze już od jakiegoś czasu i myślę nad zakupem auta. Trafiłem na ogłoszenie sprzedaży auta Toyota Celica VI w wersji Cabrio o pojemności 2.0 rocznik 1996 ze skrzynią automatyczną. Przebieg około 250tys. Cena 2000 euro do negocjacji. Sprzedającemu zależy na szybkiej sprzedaży i cena jest do mocnej negocjacji. Dodał też, że jakiś czas temu miał włamanie i tylna szyba została zbita. Jednak samemu coś próbował sylikonem naprawić. Wiem, że będzie to punkt do negocjacji ceny, ale na co zwracać uwagę przy oglądaniu auta no i co może być problematyczne w tym modelu? Powiedzcie czy warto
Dziś jestem umówiony ze sprzedającym na oglądanie i może ktoś da radę?
Zdjęcia auta poniżej:
Pytanie o Celica VI 2.0 1996 Cabrio - Zakup
-
- Nowy użytkownik
- Posty: 2
- Rejestracja: 13-12-16, 08:33
- Renesco
- Użytkownik
- Posty: 176
- Rejestracja: 30-07-15, 14:43
Cabrio fabrycznie nie wychodziły z silnikiem 2.0 tylko 2.2, więc najpierw zweryfikuj co siedzi pod maską. Jeśli jest automatyczna skrzynia to obstawiam, że 2.2. Na pewno zwróć uwagę na standardowe rzeczy przy japońskich samochodach czyli stan blachy. Poza tym w cabrio z materiałowym dachem zawsze trzeba sprawdzić jego kondycję, czy nic nie przecieka (chociaż może na Cyprze to nie problem, bo pogoda rozpieszcza ). Dalej, jak blacharsko i wizualnie będzie w porządku to po prostu potestuj samochód na jeździe próbnej. Jeśli nie wyczujesz niczego podejrzanego przy jeździe i dobrze ocenisz stan blacharsko-lakierniczy + dach to praktycznie nie ma ryzyka, że wtopisz. W tych autach niewiele się psuje. Nie wiem tylko jak sprawuje się automatyczna skrzynia, czy jest awaryjna, poszukaj jakiś informacji na ten temat na forach. W Polsce dużo automatów nie jeździ.
- DCG
- Użytkownik
- Posty: 5383
- Rejestracja: 30-11-06, 21:02
Renesco pisze:Cabrio fabrycznie nie wychodziły z silnikiem 2.0 tylko 2.2
bzdura
na rynek usdm może i masz rację, ale rhd oczywiście były 2.0 3S-GE, również w automacie
MewTwo pisze:Cena 2000 euro do negocjacji
jak buda i silnik zdrowe, dach szczelny, to jest to dobra cena
Historia mojego rajdowania i budowy rajdówki:
https://www.facebook.com/DCG.Rally
https://www.facebook.com/DCG.Rally
- Renesco
- Użytkownik
- Posty: 176
- Rejestracja: 30-07-15, 14:43
DCG pisze:Renesco pisze:Cabrio fabrycznie nie wychodziły z silnikiem 2.0 tylko 2.2
bzdura
na rynek usdm może i masz rację, ale rhd oczywiście były 2.0 3S-GE, również w automacie
racja, myślałem, że tylko ST204 wychodziły w cabrio, a jednak nie.
Na ToyoDIY da się także wybrać ST202 LHD cabrio w manualu.
-
- Nowy użytkownik
- Posty: 2
- Rejestracja: 13-12-16, 08:33
Dzięki za odpowiedzi, Tak więc okazuje się, że auto jest w wersji 2.0 GT z automatyczną skrzynią. Udało mi się utargować cenę 1500 euro. Auto nie jest w idealnym stanie, no niestety ma 20 lat na karku, ale powoli go się doprowadzi do dawnego blasku. Jutro z rana załatwiam sprawy papierkowe i będę chyba częściej bywał na tym forum.