CELICA-CLUB POLAND

Wszystko o Twoim ulubionym samochodzie

www.celica-club.org.pl
 


Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Piękna Celica liftback
Autor Wiadomość
Tymek
Użytkownik



Posty: 410
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 26-12-16, 21:58   Piękna Celica liftback

Ale z ceną to kogoś poniosło.
Jakoś tył wysoko stoi.
https://www.otomoto.pl/of...html#8c56bc97f5
_________________
Tymek
 
 
Cisiel
Użytkownik



Posty: 1025
Skąd: CIN
Wysłany: 27-12-16, 07:37   

Piękna jest, ale cena..... :roll:
 
 
turman
Klubowicz



Posty: 573
Skąd: Łódź
Wysłany: 06-01-17, 17:30   

Cenę znacząco podniosły felgi JWL od GTS mk3 lub jak kto woli od Supry mk2.
Oraz komplet oryginalnych manuali.
_________________
I love Celica's !!! And I love my girls :)
Celica CP ST TA40 1,6 (2T-B) II gen. 1980 in progress 2T-B engine reconstruction
Celica LB XT RA40 2,0 (18R) II gen. 1979 2nd daily car "babcia" i ciągle "się robi się"
Celica CP ST TA40 1,6 (2T-B) II gen. 1980 RIP - dismantled for parts
Celica LB XT RA40 2,0 (18R) II gen. 1979 RIP - dismantled for parts
Celica CP GT RA63 2,0 (18R-G) III gen. 1982 in slow progress 18R-G engine reconstructed RIP - dismanted for parts
Celica CP ST TA60 1,6 (2T-B) III gen. 1983 daily car
Celica Supra L MA61L MkII 2,8i (5M-GE) II gen. 1982 in very, very slow progress
Previa TCR10 MkI 2,4i (2TZ-FE) I gen. 1990 family car
 
 
 
masstec
Użytkownik


Posty: 82
Skąd: Gdynia
Wysłany: 06-01-17, 18:54   

Jest napisane że auto po renowacji a to kosztuje w związku z tym cena zapewne adekwatna do stanu. Wystarczy użyć google żeby sprawdzić ile takie auto jest warte ale jak widzę niektórzy wolą bezmyślnie hejtować.
 
 
Matus
Klubowicz



Posty: 4231
Skąd: Lublin/Warszawa
Wysłany: 06-01-17, 19:42   

po renowacji i spoko, ale czy aż 100 kpln :)
chciałbym żeby moja TA22 była tyle warta jak ją skończę :)
a na pewno nie włożę w to aż tyle siana :)
_________________
MOJE AUTA:
TA22
ST202

http://www.matus-automotive.blogspot.com
http://instagram.com/matusautomotive
http://www.fb.com/matus.automotive

Celica ST202 - GT (2.0)
 
 
 
masstec
Użytkownik


Posty: 82
Skąd: Gdynia
Wysłany: 06-01-17, 19:55   

W DK roboczogodzina jest droższa i zapewne pan Zenak nie klepał tego w garażu a poza tym sprzedający też ma pewnie rodzinę na utrzymaniu więc musi zarabiać . Lepiej kupić gotowca niż się pier... latami żeby zaoszczędzić kilka PLN a cena auta z roku na rok i tak idzie w górę.
 
 
Matus
Klubowicz



Posty: 4231
Skąd: Lublin/Warszawa
Wysłany: 06-01-17, 19:56   

masstec, wolę chyba jednak jako pasjonat pier... się latami za mniej niż 100k :)
tym bardziej, że nikogo nie interesuje że auto było robione w Danii, Holandii, Meksyku czy Maroko skoro jest sprzedawane w Polsce :)
_________________
MOJE AUTA:
TA22
ST202

http://www.matus-automotive.blogspot.com
http://instagram.com/matusautomotive
http://www.fb.com/matus.automotive

Celica ST202 - GT (2.0)
 
 
 
masstec
Użytkownik


Posty: 82
Skąd: Gdynia
Wysłany: 06-01-17, 20:05   

Też tak myślałem i od trzech lat robię swoją i jeszcze nią nie jeździłem bo zawsze jest coś co trzeba zrobić żeby było jak nowe i PLN i RBG lecą a auto stoi. Poza tym nie każdy pasionat jest mechanikiem i nie każdy jest cierpliwy.Tak czy inaczej uważam że auto warte swej ceny zwłaszcza jako inwestycja.

edit. może być warte jeżeli jest dobrze odrestaurowane.
 
 
Piotrek
Klubowicz



Posty: 3536
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 06-01-17, 21:01   

Są paskonaci i są sezonowcy.
Znam ludzi, którzy robią auta na grubo ale nie jeżdżą jednym dłużej niż ~3 lata. Znam też takich, którzy nie przewidują sprzedawać swojego samochodu nigdy.

Jeśli ktoś jest z tej pierwszej grupy to bezsensowne jest samodzielne dłubanie latami.

Jeśli ktoś jest prawdziwym fanatykiem-pasjonatem to nic nie zastąpi samodzielnej odbudowy od "a" do "z" bo będzie taniej, lepiej, da to więcej satysfakcji :-)

Dla jednego to "pier%$^enie się, dla innego to coś co lubi, co go interesuje, coś czym mógłby się zajmować całymi dniami gdyby nie musiał w tym czasie pracować.
 
 
 
masstec
Użytkownik


Posty: 82
Skąd: Gdynia
Wysłany: 06-01-17, 22:30   

Piotrek . Przeczytaj jeszcze raz to co napisałeś i popraw błędy bo brak logiki w twojej wypowiedzi.
Poza tym czytaj ze zrozumieniem bo nie to o czym piszesz jest głównym tematem rozmowy .
 
 
Piotrek
Klubowicz



Posty: 3536
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 06-01-17, 23:17   

Czego nie zrozumiałeś. Postaram się pooprawić/wyjaśnić/sprostować. Konkretnie proszę.
 
 
 
Mimek
Klubowicz


Posty: 732
Skąd: Łódź
Wysłany: 07-01-17, 10:16   

Jest w łodzi ;) całkiem blisko żeby się skusić ;)
_________________
Odważni nie żyją wiecznie, lecz ostrożni nie żyją wcale.

Celica AT180 Wittman Editionn
Celica ST202 (zielona)
Celica ST205 JDM (czarna) - sold
Celica ST205 JDM (granatowa) - in progress
Celica TA40 (czerwona babcia) - sold
Celica TA40B (brązowa)
Celica ST185 WB (czerwona) - in progress
AUDI A6 C6 3.0TDI QUATTRO ( dupowóz)

WWW.SERWISMIMEK.PL
 
 
 
bryku880311
Użytkownik



Posty: 416
Skąd: Kruszwica
Wysłany: 09-01-17, 08:31   

łola bogaa...... te głosniki w boczkach drzwi... ajj... :eyepopping: :eyepopping: :eyepopping:
 
 
greos39
Użytkownik


Posty: 189
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 09-01-17, 17:24   

Tak tylko tu zostawię dla porównania jako takiego ;p
http://www.ebay.com/itm/1...em=162344668493
 
 
Grabelny
Użytkownik



Posty: 121
Skąd: Tuchów / Tarnów
Wysłany: 09-01-17, 18:16   

Oferta nieaktualna. Czyżby znalazł się jakiś burżuj? :-D
 
 
 
greos39
Użytkownik


Posty: 189
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 09-01-17, 20:14   

Albo termin ważności ogłoszenia się skończył. Chociaż kto wie, bo sztuka piękna ;)
 
 
turman
Klubowicz



Posty: 573
Skąd: Łódź
Wysłany: 31-05-17, 10:03   

Replay ogłoszenia.

Cena w dół o 1,9 tys. :?
_________________
I love Celica's !!! And I love my girls :)
Celica CP ST TA40 1,6 (2T-B) II gen. 1980 in progress 2T-B engine reconstruction
Celica LB XT RA40 2,0 (18R) II gen. 1979 2nd daily car "babcia" i ciągle "się robi się"
Celica CP ST TA40 1,6 (2T-B) II gen. 1980 RIP - dismantled for parts
Celica LB XT RA40 2,0 (18R) II gen. 1979 RIP - dismantled for parts
Celica CP GT RA63 2,0 (18R-G) III gen. 1982 in slow progress 18R-G engine reconstructed RIP - dismanted for parts
Celica CP ST TA60 1,6 (2T-B) III gen. 1983 daily car
Celica Supra L MA61L MkII 2,8i (5M-GE) II gen. 1982 in very, very slow progress
Previa TCR10 MkI 2,4i (2TZ-FE) I gen. 1990 family car
 
 
 
CelicaLove
Użytkownik



Posty: 397
Skąd: Podbeskidzie
Wysłany: 31-05-17, 11:19   

Ciekawe kto to kupi, 15 sekund do 100 za 100 tysi , lepiej już Mustanga lub Corvette C3 z tego roku kupić jako klasyk (250 koników pod maską, cabrio, za 87 tysi). Jedynie zagorzały fan marki może sobie na to pozwolić, jak bym miał do wydania na klasyka tyle wolałbym raczej C3 i jeszcze by zostało.
 
 
klexmix
Użytkownik



Posty: 350
Skąd: CIN/CZN
Wysłany: 31-05-17, 17:44   

CelicaLove napisał/a:
Ciekawe kto to kupi, 15 sekund do 100 za 100 tysi , lepiej już Mustanga lub Corvette C3

Chłopie, przecież nie o to chodzi...
 
 
Balbek
Użytkownik



Posty: 1018
Skąd: Płock
Wysłany: 31-05-17, 21:06   

CelicaLove, taki z Ciebie "Celicalove"? ;)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM

CELICA-CLUB POLAND © 2003-2017
Wszystkie materiały zawarte na stronie oraz forum dyskusyjnym są własnością CELICA-CLUB POLAND oraz ich autorów. Kopiowanie ZABRONIONE.