204 kuce i 274 Nm ?/ STAGE 2 od strony... 13??
- góral
- Użytkownik
- Posty: 2687
- Rejestracja: 06-07-04, 22:57
204 kuce i 274 Nm ?/ STAGE 2 od strony... 13??
Z ostatnich pomiarów w carlosie 204 kuce i 274 niutki. Auto w firmie tuningowej do wymiany dolot z nowym IC na wymiar, wydech 3 cale, wieksza przepustnica z TTE. komp - stand alone z TTE, wałki HKS . obróbka głowicy, i heble z porsche 4 tłoczkowe. a i wyważenie całego układu. powinno być ponad 300, na najmocniejszym programie. zobaczymy za jakie 2 miechy! nie omieszkam informować!Góral. a i regulator cisnienia paliwa , jak bóg da i wtryski wydolą:?:?
Ostatnio zmieniony 12-05-11, 10:28 przez góral, łącznie zmieniany 2 razy.
Q3, Outback, Legacy, i Carlos.
- góral
- Użytkownik
- Posty: 2687
- Rejestracja: 06-07-04, 22:57
niestety nie zdąza na luty , najgorzej z czasen sprowadzednia wałków, wiec niestety nie zdąze na zlot a szkoda miałem nadzieję!!!! ale ostatnio jezdzem czasem do warszawy wiec postaram sie w któryś czwartek w BCG???? czy jakoś tak ??? Mysle ze tym razem nie bedzie obsuwy jak ze swapem do gti!!!!:-D G.
Q3, Outback, Legacy, i Carlos.
- góral
- Użytkownik
- Posty: 2687
- Rejestracja: 06-07-04, 22:57
sorry ze wyciagam taki stary temat ale nie bede tworzył nowego!!! poprzychodziły częsci , na niektóre czekałem ponad 3 miesiące ( czytaj PWS.COM.PL he he he..) , w samochodzie w koncu cos sie dzieje, porobiłem zdjęcia wiec wrzuce na poczatek silnik w rozsypce , wałki:Wałki HKS-a 272 i jeszcze wałkiwieksze foto , teraz coolerek intercoler a teraz cos co chciał bym bardzo ale pewnie sie nie uda czyli komp z MBE systems:Komputerek i przełączalne mapy!3 czipki Potem się okazało dlaczego były tylko 204 konie a nie 208!!! Mechaniki ocieplały warsztat i w filtrze powietrza było pełno STYROPIANU!!!!!! ha, ha, ha...
Q3, Outback, Legacy, i Carlos.
- góral
- Użytkownik
- Posty: 2687
- Rejestracja: 06-07-04, 22:57
Jeszcze trochę zdjęc, gorsza jakośc bo z telefonu. Hamulce :1 2. 3. , trochę wyrażniejszy komp widać wyrażnie 3 programowalne chipy znowu komp i colerek z drugi strony niewyrazna druga strona!! reszta zdjęc w miare postępu prac!!!!
Q3, Outback, Legacy, i Carlos.
- góral
- Użytkownik
- Posty: 2687
- Rejestracja: 06-07-04, 22:57
własnie cały kit w tym zeby zrobic te 300, a może nawet ponad 300 na seryjnym turbo. wieksze przyjdzie na jesien/zime, razem z kutymi gratami!!!! i tu pytanie- jezeli 3 sge ma kute korby w standardzie ( ostatnio wyczytałem ,że ma), czy ma je tez 3 sgte, II gen.???????????
Q3, Outback, Legacy, i Carlos.
- przemo_z
- Użytkownik
- Posty: 430
- Rejestracja: 24-11-05, 16:51
No góral widzę, że ambitny plan i realizacja już zaawansowana. Rozwaliłeś mnie hamulcami z Porsche. Jeśli będą tak hamowały jak wyglądają, to będzie niesamowite.
Wspomnienie > Celica ST185 turbo 4wd >> 212 KM @ 345,8 NM >> więcej na http://www.toyotaclub.hg.pl/osobie-celica-gt4.htm
- WojtekMR
- Użytkownik
- Posty: 404
- Rejestracja: 26-01-04, 10:34
- WojtekMR
- Użytkownik
- Posty: 404
- Rejestracja: 26-01-04, 10:34
- góral
- Użytkownik
- Posty: 2687
- Rejestracja: 06-07-04, 22:57
za komplet. podobno te tłoki są dużo staranniej wykonane niz np: je pistons. dzisiaj gadałem z kolesiami którzy mieli w jednym czasie takie czyli CP i JE i te pierwsze wyglądały znacznie lepiej podobno!! nowych zdjęc na razie nie ma- głowica w połowie obrobiona, wrzuce jak bedzie cała zrobiona!
Q3, Outback, Legacy, i Carlos.
- góral
- Użytkownik
- Posty: 2687
- Rejestracja: 06-07-04, 22:57
cooler bedzie oczywiście w zderzaku, jest miejsce po wywaleniu drugiej chłodnicy od wodnego, lekki przesuniecie w głąb chłodnicy oleju od skrzyni, czy dużo da to się zobaczy, na pewno cokolwiek ale z kolei znana prawda, wiekszy intercoler= wieksza turbo dziura. Wymiar rdzenia to 28x55 cm, najwieksza szerokość to kolo 75 cm, robiony tam gdzie intercolery dla VTG, podobno maja lepszy przepływ niż np. taki jak popularny w tuningu od Iveco, koszt hmmm...... 1400 zł, czy bedzie dużo szybsza od Twojej turbo???? na pewno trochę , a to raczej dzieki wszystkiemu pospołu a nie tylko dzieki coolerowi!!! specjalnie se kupiłem G-techa, szkoda ze wcześniej nie zmierzylem na fabrycznym setupie!!! zobaczymy , na razie mechanikom idzie ...... jak po grudzie!!!!
Q3, Outback, Legacy, i Carlos.
- ELCOYOTE
- Użytkownik
- Posty: 2254
- Rejestracja: 03-11-05, 12:51
czyli po tym wszystkim co prawie zrobiles przyjdzie pora na Turbo zeby zmniejszyc
dziure ktora powstala po zmianie intelcoolera
w takim razie w moim przypadku czyli seria wywalenie seryjnego intercoolera nie ma sensu ze wzgledu na to iz wiecej strace niz zyskam na osiagach
czy dobrze pojelem to wszystko ?
dziure ktora powstala po zmianie intelcoolera
w takim razie w moim przypadku czyli seria wywalenie seryjnego intercoolera nie ma sensu ze wzgledu na to iz wiecej strace niz zyskam na osiagach
czy dobrze pojelem to wszystko ?
- góral
- Użytkownik
- Posty: 2687
- Rejestracja: 06-07-04, 22:57
Mhhhmmm... to nie jest takie proste!!!pamiętaj że bedziesz miał dużo chłodniejsze powietrze dzieki FMIC, czyli komp bedzie mógł podac wieksza dawke paliwa, czyli wiecej mocy ale podejrzewam ze turbo dziura bedzie większa m.in bo powiekszy sie tez długośc rur doprowadzających powietrze do przepustnicy, i dalej do kolektora, najlepiej by ci to wyjaśnił Hgw on to ma w małym palcu!!!! ja dopiero bede sprawdzał jak samochód zacznie jezdzić!!! czyli ..... kto to wie - mechaniki sesje mają, qurcze!!!! a Tu masz co nieco z dyskusji madrzejszych ode mnie na temat GT4!!
Q3, Outback, Legacy, i Carlos.