Celica VII Red Dragon by Davkern
- greos39
- Klubowicz
- Posty: 1110
- Rejestracja: 09-06-16, 12:57
A zielony kabel masz w kostce normalnie, czy odpięty ?
Jak go odłączysz, to zegarek nie będzie się przyciemniać przy zapalaniu świateł.
Jak go odłączysz, to zegarek nie będzie się przyciemniać przy zapalaniu świateł.
⇨ Toyota Celica T23 2ZZ-GE '04 - childhood dream project car
⇨ Toyota Corolla E3 3K-H '79 - classic project car
⇨ Lexus IS200 SC XE10 1G-FE '04 - dream daily
⇨ Toyota Celica T23 2ZZ-GE '02 - sold
⇨ Lexus GS300 S19 3GR-FSE '06 - sold
⇨ Toyota Corolla E3 3K-H '79 - classic project car
⇨ Lexus IS200 SC XE10 1G-FE '04 - dream daily
⇨ Toyota Celica T23 2ZZ-GE '02 - sold
⇨ Lexus GS300 S19 3GR-FSE '06 - sold
-
- Użytkownik
- Posty: 37
- Rejestracja: 24-06-17, 14:32
Odpięty mam już dawno. Nic chyba więcej z tym nie wykombinujemy bo im coś bardziej zmienia jego kolor tym słabiej jego podświetlenie przebija.
W ogóle myślę o oklejeniu maski i dachu jakąś folią carbonową. Jak myślicie czy lepiej dopłacić za oryginał 3M czy coś takiego kupić?
http://allegro.pl/folia-na-metry-carbon ... 63659.html
Na zdjęciach wygląda to nawet lepiej niż 3M.
W ogóle myślę o oklejeniu maski i dachu jakąś folią carbonową. Jak myślicie czy lepiej dopłacić za oryginał 3M czy coś takiego kupić?
http://allegro.pl/folia-na-metry-carbon ... 63659.html
Na zdjęciach wygląda to nawet lepiej niż 3M.
- Cisiel
- Użytkownik
- Posty: 1496
- Rejestracja: 01-03-16, 16:59
-
- Użytkownik
- Posty: 37
- Rejestracja: 24-06-17, 14:32
Co do zegarka to greos39 podpowiedział mi by użyć szkiełka z polifta bo jest pomarańczowe a nie zielone jak w przedlifcie. Już je ogarnąłem dzięki pewnym braciom którym bardzo dziękuje. Teraz pewnie łatwiej będzie czerwień osiągnąć ale muszę potestować jak za dnia to będzie widoczne.
Zamierzam też zamontować zbiornik odmy i teraz pytanie jak go zamontować? Czy 1 i 2 poprowadzić do 5 i 6 a 3 i 4 zaślepić czy jakoś inaczej powinno być? Zdjęcie przykładowe gdzie ktoś zamontował filterki tylko ale słyszałem że to nie jest najlepsze rozwiązanie bo smród do kabiny się dostaje i lepiej założyć zbiornik.
Zamierzam też zamontować zbiornik odmy i teraz pytanie jak go zamontować? Czy 1 i 2 poprowadzić do 5 i 6 a 3 i 4 zaślepić czy jakoś inaczej powinno być? Zdjęcie przykładowe gdzie ktoś zamontował filterki tylko ale słyszałem że to nie jest najlepsze rozwiązanie bo smród do kabiny się dostaje i lepiej założyć zbiornik.
- Cisiel
- Użytkownik
- Posty: 1496
- Rejestracja: 01-03-16, 16:59
No to tak:
Numer 2 idzie do 5.
Numer 6 pod dolot musisz wpiąć tak żeby zasysane powietrze przez silnik ssało od razu zbiornik czyli pod numer 4.
Numer 3 zaślep.
Na 1 załóż sobie mini stożek.
Nie pamiętam jak mam u siebie, muszę zobaczyć. Ale Chyba u mnie z 1 i z 2 idzie wąż na trójnik i z trójnika pod numer 5. Upewnię się i dam znać.
Numer 2 idzie do 5.
Numer 6 pod dolot musisz wpiąć tak żeby zasysane powietrze przez silnik ssało od razu zbiornik czyli pod numer 4.
Numer 3 zaślep.
Na 1 załóż sobie mini stożek.
Nie pamiętam jak mam u siebie, muszę zobaczyć. Ale Chyba u mnie z 1 i z 2 idzie wąż na trójnik i z trójnika pod numer 5. Upewnię się i dam znać.
-
- Użytkownik
- Posty: 37
- Rejestracja: 24-06-17, 14:32
Czyli przedmuchy idą z 1 i 2? A nie lepiej 3 i 4 zaślepić aby już żadne przedmuchy gorącego powietrza nie wpadały z powrotem do dolotu a zamiast tego użyć dwa zbiorniczki z filterkami aby syf w nich zostawał a przez filterki wylatywało gorące powietrze już na zewnątrz? Czyli tak jak na zdjęciu tyle że zamiast samych filterków dać jeszcze zbiorniczki.
W końcu dzięki radom greosa39 udało się osiągnąć czerwoną barwę zegarka za pomocą szkiełka z polifta i foli z bieda okularów 3D. Za dnia jest troszkę słabo widoczny no ale coś za coś. Teraz będę się brał za podświetlenie tarcz.
Wpadł też pierwszy carbonowy element a mianowicie blenda od anticorr’a.
W końcu dzięki radom greosa39 udało się osiągnąć czerwoną barwę zegarka za pomocą szkiełka z polifta i foli z bieda okularów 3D. Za dnia jest troszkę słabo widoczny no ale coś za coś. Teraz będę się brał za podświetlenie tarcz.
Wpadł też pierwszy carbonowy element a mianowicie blenda od anticorr’a.
- greos39
- Klubowicz
- Posty: 1110
- Rejestracja: 09-06-16, 12:57
-
- Użytkownik
- Posty: 37
- Rejestracja: 24-06-17, 14:32
greos39 tylko że rzeźbić w laminacie tak mały napis i jeszcze żeby to jakoś wyglądało to zbyt ryzykowna akcja.
Wracając do zegarów to jakie diody dokładnie używałeś do podświetlenia tarcz i czy wskazówki malowałeś?
klexmix „w świetle prawa” wszystkie rzeczy bez homologacji są niedozwolone ale jak jakiś pies chce się o coś dowalić to i tak się dowali.
Wracając do zegarów to jakie diody dokładnie używałeś do podświetlenia tarcz i czy wskazówki malowałeś?
klexmix „w świetle prawa” wszystkie rzeczy bez homologacji są niedozwolone ale jak jakiś pies chce się o coś dowalić to i tak się dowali.
- greos39
- Klubowicz
- Posty: 1110
- Rejestracja: 09-06-16, 12:57
klexmix pisze:Tylko że ja żartowałem... nawet mi nie przyszło do głowy że ktoś to weźmie na poważnie...
Ludzie to już robili takie akcje, że czasami nie wiadomo co jest na serio, a co tylko śmieszkami
10 sztuk LED SMD pod tarczami, w następującym układzie. Tarcza i wskazówki OEM.
Jakie wymiary dokładnie to nie pamiętam, bo kupiłem je jak jeszcze w technikum byłem.
-
- Użytkownik
- Posty: 37
- Rejestracja: 24-06-17, 14:32
Podświetlenie zegarów już mi znajomy ogarnął czekam tylko aż mi je dostarczy.
Kupiłem też próbkę tej foli 6d i niestety klej to dno i przy krawędziach się odlepia przez co musiałem je poprzycinać i prześwity są jak widać na klapce wlewu jedynie wlot udało mi się jakoś zrobić dając duży nadmiar folii od spodu. Pozostaje mi więc zbierać na oryginał 3M.
Zrobiłem też sobie napisy na oponach jednym z droższych markerów jaki był dostępny więc mam nadzieję że trochę to wytrzyma.
Panel środkowy przeleciałem plastidipem.
Chcę wymienić też siłowniki tylnej klapy bo wysiadły tylko nie wiem jakie by dały radę biorąc pod uwagę że mam dość ciężki spoiler. Coś polecacie?
Kupiłem też próbkę tej foli 6d i niestety klej to dno i przy krawędziach się odlepia przez co musiałem je poprzycinać i prześwity są jak widać na klapce wlewu jedynie wlot udało mi się jakoś zrobić dając duży nadmiar folii od spodu. Pozostaje mi więc zbierać na oryginał 3M.
Zrobiłem też sobie napisy na oponach jednym z droższych markerów jaki był dostępny więc mam nadzieję że trochę to wytrzyma.
Panel środkowy przeleciałem plastidipem.
Chcę wymienić też siłowniki tylnej klapy bo wysiadły tylko nie wiem jakie by dały radę biorąc pod uwagę że mam dość ciężki spoiler. Coś polecacie?
- klexmix
- Użytkownik
- Posty: 884
- Rejestracja: 05-12-15, 20:18
- greos39
- Klubowicz
- Posty: 1110
- Rejestracja: 09-06-16, 12:57
klexmix pisze:typu Toyo, Yokohama czy GoodYear
to lecę malować swoje
Ile metrów tego paska ozdobnego poszło na całe wnętrze ?
⇨ Toyota Celica T23 2ZZ-GE '04 - childhood dream project car
⇨ Toyota Corolla E3 3K-H '79 - classic project car
⇨ Lexus IS200 SC XE10 1G-FE '04 - dream daily
⇨ Toyota Celica T23 2ZZ-GE '02 - sold
⇨ Lexus GS300 S19 3GR-FSE '06 - sold
⇨ Toyota Corolla E3 3K-H '79 - classic project car
⇨ Lexus IS200 SC XE10 1G-FE '04 - dream daily
⇨ Toyota Celica T23 2ZZ-GE '02 - sold
⇨ Lexus GS300 S19 3GR-FSE '06 - sold