Mx5 miata czy MR2 mk3
- Szweda
- Użytkownik
- Posty: 2975
- Rejestracja: 16-11-05, 16:39
Mx5 miata czy MR2 mk3
Kombinuje na co by tutaj PUGa wymienic, pomijajac SUVy, kombi, diesle, zastanawiam sie nad autem rozrywkowym.
Z racji, ze naprawde podoba mnie sie opcja zdjecia dachu, zawezilem poszukiwania do dwoch, czyli:
toyotka MR2 mk3
Silnik
pojemność skokowa: 1794 ccm
moc: 140
moment obr.: 170 Nm
Osiągi
przyspieszenie 0-100 km/h: 8 s
spalanie sr: 7,6l
prędkość maksymalna: 211 km/h
stosunek mocy do masy: 0.134 KM/kg
Miata:
Pojemność skokowa: 1840 ccm
Moc maksymalna: 140 KM
Maksymalny moment obrotowy: 162 Nm przy 4000 obr./min.
Wymiary: 398x168x123 cm
Poj. bagażnika: 144 l
Przyspieszenie 0-100 km/h: 8,7 sek.
V maksymalna: 205 km/h
Średnie zużycie paliwa: 8,5 l
Bardziej mi sie podoba MR2, ale....
MR rzadko maja klime i praktyczny brak bagaznika.
Miata, ma i to i to, a dodatkowo szpere w serii.
Moze, ktos jezdzil oboma, ma kolegow, doswiadczenia cokolwiek.
Dzieki za popoc i porade, czekam na opinie
PS: bedzie to moje jedyne auto, ale narzeczona ma 307 1.6HDi wiec, mamy cos bezawaryjno-ekonomiczno-praktyczne.
PSS: dostalem informacje jakoby zdjecie miaty nie dzialalo, dajcie znac bo mi sie wyswietla.
Z racji, ze naprawde podoba mnie sie opcja zdjecia dachu, zawezilem poszukiwania do dwoch, czyli:
toyotka MR2 mk3
Silnik
pojemność skokowa: 1794 ccm
moc: 140
moment obr.: 170 Nm
Osiągi
przyspieszenie 0-100 km/h: 8 s
spalanie sr: 7,6l
prędkość maksymalna: 211 km/h
stosunek mocy do masy: 0.134 KM/kg
Miata:
Pojemność skokowa: 1840 ccm
Moc maksymalna: 140 KM
Maksymalny moment obrotowy: 162 Nm przy 4000 obr./min.
Wymiary: 398x168x123 cm
Poj. bagażnika: 144 l
Przyspieszenie 0-100 km/h: 8,7 sek.
V maksymalna: 205 km/h
Średnie zużycie paliwa: 8,5 l
Bardziej mi sie podoba MR2, ale....
MR rzadko maja klime i praktyczny brak bagaznika.
Miata, ma i to i to, a dodatkowo szpere w serii.
Moze, ktos jezdzil oboma, ma kolegow, doswiadczenia cokolwiek.
Dzieki za popoc i porade, czekam na opinie
PS: bedzie to moje jedyne auto, ale narzeczona ma 307 1.6HDi wiec, mamy cos bezawaryjno-ekonomiczno-praktyczne.
PSS: dostalem informacje jakoby zdjecie miaty nie dzialalo, dajcie znac bo mi sie wyswietla.
Jezeli pomoglem, zawsze mozesz mi o tym powiedziec klikajac przycisk "pomogl" pod moim postem.
- Ariel
- Użytkownik
- Posty: 1822
- Rejestracja: 24-04-07, 18:35
..nie widać miaty...
o, juz widać :]
Jeśli miałbym wybierać z tych dwóch pod względem wyglądu - zdecydowanie mr2, wygląda bardziej agresywnie niż miata, i fajnie się prezentuje na mieście.
o, juz widać :]
Jeśli miałbym wybierać z tych dwóch pod względem wyglądu - zdecydowanie mr2, wygląda bardziej agresywnie niż miata, i fajnie się prezentuje na mieście.
Ostatnio zmieniony 03-06-09, 18:15 przez Ariel, łącznie zmieniany 1 raz.
- Szweda
- Użytkownik
- Posty: 2975
- Rejestracja: 16-11-05, 16:39
ten pomysl jest dopiero pare dni.FANKI pisze:Przyznaj się, ile czasu na forach MR2 i Miaty Spędziłęś
Mr2 mk3 w polsce, to chyba wynalazek bo w necie prawie nic, a to daje do myslenia, ze pewnie i ciezko to bedzie poogarniac.
MazdaSpeed daje rade i sklaniaja mnie na miate.
zalezy jak na to spojrzec, Mr2 zdecydowanie lepiej wyglada na zywo. Jednak mi sie podobaja oba.FANKI pisze:jak szaleć, to szaleć MR2 wygląda przy Mazdzie jak milion dolarów...
Nawet w tak niepowaznych autach resztka praktycznosci musi byc, wiec MX ma bagaznik, no i torsen kusi.
Jezeli pomoglem, zawsze mozesz mi o tym powiedziec klikajac przycisk "pomogl" pod moim postem.
- RedSun
- Użytkownik
- Posty: 3976
- Rejestracja: 24-04-09, 21:33
Szweda pisze:Mr2 mk3 w polsce, to chyba wynalazek bo w necie prawie nic, a to daje do myslenia, ze pewnie i ciezko to bedzie poogarniac.
?? EEE? Ja osobiście widuję z 5 różnych w Kielcach, a ostatnio bardzo popularny jest projekt pewnej MR2 z silnikiem K20 z Hondy... :>
ciężki wybór - ja bym brał MR2, choć ponoć łatwiej się zabić
- Zewus
- Użytkownik
- Posty: 3062
- Rejestracja: 13-03-09, 16:46
- g.mario
- Użytkownik
- Posty: 3013
- Rejestracja: 28-11-08, 23:02
Nigdy nie miałem okazji siedzieć w MR2, więc nie mogę się zbytnio wypowiedzieć o wygodzie podróżowania, natomiast zdecydowanie bardziej mi się podoba. Jeśli chodzi o MX5 to kiedyś u kolegi "próbowałem" się do niej wpasować - nie dałem rady
Niewiem jakiego jesteś wzrostu ale myślę, że przestrzeń życiowa jest w obu przypadkach mocno ograniczona, co może mieć znaczenie przy "większych" gabarytach kierownika, tak jak w moim przypadku ( 194cm, 105kg) Jeśli nie masz "takich" problemów jestem za Toyką.
Pozdrawiam
M.
Niewiem jakiego jesteś wzrostu ale myślę, że przestrzeń życiowa jest w obu przypadkach mocno ograniczona, co może mieć znaczenie przy "większych" gabarytach kierownika, tak jak w moim przypadku ( 194cm, 105kg) Jeśli nie masz "takich" problemów jestem za Toyką.
Pozdrawiam
M.
- pasqual
- Użytkownik
- Posty: 3053
- Rejestracja: 03-07-06, 21:00
- budolf
- Użytkownik
- Posty: 4851
- Rejestracja: 08-12-06, 23:31
- knx
- Użytkownik
- Posty: 183
- Rejestracja: 01-04-08, 21:05
nie wiem czy to nie za stare i w ogóle ale może warto zobaczyć
http://www.youtube.com/watch?v=DN-ckpCs ... re=related
dodam że jestem zdecydowanie za mr2.
http://www.youtube.com/watch?v=DN-ckpCs ... re=related
dodam że jestem zdecydowanie za mr2.
jestem dyspozytorem własnych torów
-
- Użytkownik
- Posty: 2251
- Rejestracja: 03-10-08, 17:16
- maly-viper
- Użytkownik
- Posty: 259
- Rejestracja: 23-03-09, 20:36
- aadam_m
- Użytkownik
- Posty: 336
- Rejestracja: 30-03-07, 15:29
jak MR2 to tylko mk2,
mk3 zbyt jak dla mnie kobieca.
"MR rzadko maja klime i praktyczny brak bagaznika.
Miata, ma i to i to, a dodatkowo szpere w serii. " - to chyba załatwia sprawe, zdecydowanie Mazda.
Pozatym jak tylny napęd to musi być szpera
bez to jest zupełnie bezsensu
mk3 zbyt jak dla mnie kobieca.
"MR rzadko maja klime i praktyczny brak bagaznika.
Miata, ma i to i to, a dodatkowo szpere w serii. " - to chyba załatwia sprawe, zdecydowanie Mazda.
Pozatym jak tylny napęd to musi być szpera
bez to jest zupełnie bezsensu
Celica V at180 - sold
Celica IV st162 3ste rev3 - sold
Celica VI st205 - sold
Impreza
Celica IV st162 3ste rev3 - sold
Celica VI st205 - sold
Impreza
- Kawasaki
- Użytkownik
- Posty: 529
- Rejestracja: 09-07-07, 18:31
Musisz sobie odpowiedzieć na pytanie czego oczekujesz, podstawowa różnica to położenie silnika. W mr nie masz wału więc jest pewnie lżejsza i nie ma takich strat w przeniesieniu napędu.
Mr przez to też może być bardziej nerwowa i trudniejsza w opanowaniu przy jakichś tam poślizgach.
Sam nie jeździłem żadnym więc to tylko zasłyszane i przeczytane opinie.
Osobiście bym poczekał i dozbierał do S2000 bezapelacyjnie
Mr przez to też może być bardziej nerwowa i trudniejsza w opanowaniu przy jakichś tam poślizgach.
Sam nie jeździłem żadnym więc to tylko zasłyszane i przeczytane opinie.
Osobiście bym poczekał i dozbierał do S2000 bezapelacyjnie