Krotka skrzynia biegow GT 4 turbo
- Pawciu
- Użytkownik
- Posty: 6803
- Rejestracja: 16-08-05, 11:27
- MisiekPolarny
- Użytkownik
- Posty: 544
- Rejestracja: 18-06-07, 08:48
- roman
- Użytkownik
- Posty: 992
- Rejestracja: 05-03-07, 15:51
Bez sensu ta przeróbka z RAV4, bo przy mocy seryjnego GT-Four, lub podniesionej te trybiki pokruszą się w minutę...
Lepiej zrobić to od razu z głową
Kłówka do GT-FOUR ST185 i ST2015:
http://www.sqsracing.com/produkt/422:52 ... ng-gearbox
Do tego mechanizm do sekwencyjnej zmiany biegów:
http://www.sqsracing.com/produkt/297:38 ... ord-toyota
Spec przełożeń:
http://www.sqsracing.com/files/fs_files ... 14_160.xls
Chyba 2015 zacznie się od wsadzenia tego kitu do mojej ST205
Kto chętny na zakup grupowy?
Lepiej zrobić to od razu z głową
Kłówka do GT-FOUR ST185 i ST2015:
http://www.sqsracing.com/produkt/422:52 ... ng-gearbox
Do tego mechanizm do sekwencyjnej zmiany biegów:
http://www.sqsracing.com/produkt/297:38 ... ord-toyota
Spec przełożeń:
http://www.sqsracing.com/files/fs_files ... 14_160.xls
Chyba 2015 zacznie się od wsadzenia tego kitu do mojej ST205
Kto chętny na zakup grupowy?
- Pawciu
- Użytkownik
- Posty: 6803
- Rejestracja: 16-08-05, 11:27
- Slowik
- Użytkownik
- Posty: 146
- Rejestracja: 25-10-13, 11:26
Ja akurat przerabiam temat skrzyni.
Co prawda nie oddałem jeszcze ale już niedługo to nastąpi.
Znalazłem taką firmę, specjalizacja TOYOTA i mogą coś poradzić, ceny mają dobre.
http://gearbox-toyota.pl/index.php
Przy okazji jak ktoś zna firmę to może się wypowiedzieć .
U mnie akurat synchronizatory i uszczelniacze.
Co prawda nie oddałem jeszcze ale już niedługo to nastąpi.
Znalazłem taką firmę, specjalizacja TOYOTA i mogą coś poradzić, ceny mają dobre.
http://gearbox-toyota.pl/index.php
Przy okazji jak ktoś zna firmę to może się wypowiedzieć .
U mnie akurat synchronizatory i uszczelniacze.
ST 185 WB
- roman
- Użytkownik
- Posty: 992
- Rejestracja: 05-03-07, 15:51
- Slowik
- Użytkownik
- Posty: 146
- Rejestracja: 25-10-13, 11:26
Jak z nimi rozmawiałem dowiedziałem się, że nie tylko naprawiają skrzynie ale również mogą je modyfikować min. zmieniając przełożenia czy wstawiając mocniejsze tryby, wałki itp. Myślę, że mogą przerobić skrzynię na krótszą. Za naprawę skrzyni mi powiedzieli około 350zł + części . Części mogą mieć swoje lub z serwisu. Wspomniał też, że mają na placu dużo skrzyń przeznaczonych na części.
Jak zajmują się skrzyniami może coś mądrego powiedzą lub poradzą.
Jak zajmują się skrzyniami może coś mądrego powiedzą lub poradzą.
ST 185 WB
- Pawciu
- Użytkownik
- Posty: 6803
- Rejestracja: 16-08-05, 11:27
Slowik pisze:Jak z nimi rozmawiałem dowiedziałem się, że nie tylko naprawiają skrzynie ale również mogą je modyfikować min. zmieniając przełożenia czy wstawiając mocniejsze tryby, wałki itp. Myślę, że mogą przerobić skrzynię na krótszą. Za naprawę skrzyni mi powiedzieli około 350zł + części . Części mogą mieć swoje lub z serwisu. Wspomniał też, że mają na placu dużo skrzyń przeznaczonych na części.
Jak zajmują się skrzyniami może coś mądrego powiedzą lub poradzą.
Czy będą modyfikować Twoją skrzynię?
P.
- Pawciu
- Użytkownik
- Posty: 6803
- Rejestracja: 16-08-05, 11:27
- Slowik
- Użytkownik
- Posty: 146
- Rejestracja: 25-10-13, 11:26
- tomeck
- Nowy użytkownik
- Posty: 17
- Rejestracja: 28-11-10, 00:29
Witam !
Moje GT Four 205, uruchomione w 2013, po zaliczeniu w 2014 rajdów Magurski Classicauto i Żubrów, w najbliższych dniach będzie miało ściągniętą skrzynię i próbę zaadoptowania przełożenia głównego ze skrzyni RAV4 1gen.
Proszę Szanowne Grono o wskazówki z doświadczenia czego się spodziewać.
Jeżeli będzie potrzeba to będą dorabiane koła, lub ostatecznie zakupiony set.
Chętnie podzielę się uwagami w trakcie zmian lub przy dorabianiu kół i wałków, lub może ktoś już dorabiał ?
Moje GT Four 205, uruchomione w 2013, po zaliczeniu w 2014 rajdów Magurski Classicauto i Żubrów, w najbliższych dniach będzie miało ściągniętą skrzynię i próbę zaadoptowania przełożenia głównego ze skrzyni RAV4 1gen.
Proszę Szanowne Grono o wskazówki z doświadczenia czego się spodziewać.
Jeżeli będzie potrzeba to będą dorabiane koła, lub ostatecznie zakupiony set.
Chętnie podzielę się uwagami w trakcie zmian lub przy dorabianiu kół i wałków, lub może ktoś już dorabiał ?
Tomeck
- carsik
- Użytkownik
- Posty: 5915
- Rejestracja: 30-08-06, 13:30
a ten temat na 4 strony to po co szacowne grono napisało?
www.gt4serwis.pl
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki. biurogt4@gmail.com lub dzwonie 695 13 25 28
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki. biurogt4@gmail.com lub dzwonie 695 13 25 28
- tomeck
- Nowy użytkownik
- Posty: 17
- Rejestracja: 28-11-10, 00:29
Konkretnie chciałbym przełożyć tylko przełożenie główne, spodziewam się dorabiania wałków, mam skrzynię RAV4, może spasują synchronizatory ??? Mam dokumentację obu skrzyń. Najchętniej zakupię potrzebne części lub skorzystam z dokumentacji - odpłatnie lub zrewanżuję się płynnymi załącznikami...
Tomeck
- carsik
- Użytkownik
- Posty: 5915
- Rejestracja: 30-08-06, 13:30
nie, nic w ten sposób nie spasujesz. Przeczytaj ze zrozumieniem te 4 strony bo było o tym co i jak.
www.gt4serwis.pl
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki. biurogt4@gmail.com lub dzwonie 695 13 25 28
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki. biurogt4@gmail.com lub dzwonie 695 13 25 28
- tomeck
- Nowy użytkownik
- Posty: 17
- Rejestracja: 28-11-10, 00:29
Najwięcej jest w tym poście: " trzeba z dwóch skrzyń zrobić jedną. Generalnie rzecz polega na przełożeniu części skrzyni z biegami z RAV4 i przełożenia głównego i połączenia tego z transferem i wyjściem na prawą stronę z ST185"
O to chodzi? Jaka "część skrzyni" ? "połączenia" ??? - coś trzeba dotoczyć, spawać?
Miałem może błędne informacje o zmianie kół przełożenia głównego i dorabianiu wałka wyjściowego ?
Zapewne po rozebraniu okaże się to proste, ale przed kombinowaniem wolę zapytać Ekspertów...
O to chodzi? Jaka "część skrzyni" ? "połączenia" ??? - coś trzeba dotoczyć, spawać?
Miałem może błędne informacje o zmianie kół przełożenia głównego i dorabianiu wałka wyjściowego ?
Zapewne po rozebraniu okaże się to proste, ale przed kombinowaniem wolę zapytać Ekspertów...
Tomeck
- carsik
- Użytkownik
- Posty: 5915
- Rejestracja: 30-08-06, 13:30
co trudnego do zrozumienia? obudowa skrzynie biegów z RAV wraz z zawartością odkręcasz pozostałość i pozostawiasz sobie koło talerzowe przełożenia głównego.tomeck pisze:części skrzyni z biegami z RAV4 i przełożenia głównego
tomeck pisze: i połączenia tego z transferem i wyjściem na prawą stronę z ST185"
to jest praktycznie dosłowna instrukcja złożenia tej skrzyni, proste i w sumie bezproblemowe jeśli chodzi o mechanikę.
www.gt4serwis.pl
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki. biurogt4@gmail.com lub dzwonie 695 13 25 28
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki. biurogt4@gmail.com lub dzwonie 695 13 25 28