ZAKUP celica v Warszawa
- sodowy
- Użytkownik
- Posty: 55
- Rejestracja: 25-04-17, 19:28
ZAKUP celica v Warszawa
Koledzy, czy ktoś wie coś na temat celicy , którą podaje w linku?
Może jest znana na forum, lub ktoś ją oglądał?
Zamierzam się wybrać ją obejrzeć, może kupić
https://www.otomoto.pl/oferta/toyota-ce ... xtor=SEC-8
Za wszelkie informację będę bardzo wdzięczny.
Może jest znana na forum, lub ktoś ją oglądał?
Zamierzam się wybrać ją obejrzeć, może kupić
https://www.otomoto.pl/oferta/toyota-ce ... xtor=SEC-8
Za wszelkie informację będę bardzo wdzięczny.
- Marcin
- Użytkownik
- Posty: 1098
- Rejestracja: 19-01-08, 20:07
Nic nie wiem, nie znam, nigdy nie widziałem na spocie ani na zlocie, ale jak byś szukał kompana do obejrzenia to chętnie podjadę
Potrzebujesz części do V generacji? Pisz do mnie na PW. Tutaj moja Niunia 260 KM
- sodowy
- Użytkownik
- Posty: 55
- Rejestracja: 25-04-17, 19:28
- Marcin
- Użytkownik
- Posty: 1098
- Rejestracja: 19-01-08, 20:07
Spoko, nie ma sprawy, pisz na PW, tylko ja nie jestem mechanikiem, więc podjadę raczej towarzysko
Potrzebujesz części do V generacji? Pisz do mnie na PW. Tutaj moja Niunia 260 KM
- Pawciu
- Użytkownik
- Posty: 6803
- Rejestracja: 16-08-05, 11:27
-
- Nowy użytkownik
- Posty: 11
- Rejestracja: 25-09-17, 20:36
witam, ja się podepnę pod temat by nowego nie zakładać. Chce zrealizować swoje marzenie z dzieciństwa i kupić Celinę V gen, ew. VI gen i mam kilka pytań.
Samochód praktycznie zmieniam co roku bo mi się szybko nudzą, chcę przestać jeździć w rajdach w których obecnie biorę udział i wystawiłem swoja rajdówkę na sprzedaż, będę więc potrzebował kolejnego auta by się "nie zanudzić", mieć trochę przyjemności z jazdy na weekend oraz okazjonalne wyskoki na tor. Niestety jak to zawsze bywa przed kupnem kolejnego auta muszę uzupełnić swoją wiedze, gdyż do tej pory poza 5 służbowymi aurisami nie miałem styczności z toyotą.
- czy rzeczywiście (pomijając starszy wiek) v gen dużo bardziej rdzewieje niż 6 gen (wyczytałem ze tu był już ocynk)? jesli tak to kóre elementy poza drzwiami/ranty , podłogą i progami?
- jak 3 s-ge rev 2 oraz 3-s ge rev 3 znoszą gaz ? (nie chcę montować LPG, pytam się gdyby sie trafił obiecujący egzemplarz z LPG< tekstu typu korek wstydu i ze to auto dla przyjemności proszę sobie darować)
- czy ktoś może polecić dobrego mechanika z Warszawy specjalizującego się w usportowionych modelach toyoty (celki, mr2, paseo, supry itp)?
- jak rozróżnić wersje przed lift v gen i po lift 5 gen oraz adekwatnie 6 gen przed i po lift? gdyby ktoś mógl wkleić zdjęcie (np środek, tył, przód wersji przed lift i po lift będę wdzieczny)
- jak rozróżnić na oko 2,0 - JDM 3S - GE rev 3 od 2,0 - 3S - GE rev 3 z EGR i bez?
- od kiedy (rok miesiąc) był wypszczany v gen po lift?
- od kiedy (rok i miesiąc) był wypuszczany vi gen po lift?
- czy zawsze 6 gen przed lift miał tylko 1 air baga czy była też opcja na poduszke pasażera?
- czy zawsze 5 gen nie posiadał airbagu?
- czy w 6 gen po lift (mniemam ze jest air bag pasażera) da się go wyłaczyć przysiskiem/pokrętłem czy trzeba wyjąć cały nabój?
- jakie są typowe usterki v gen i 6 gen (oczywiscie odrobiłem juz prace domową i co nieco o łożyskach, synchro, oraz zawieszeno preczytałem), gdyby ktoś mógł jednak przytoczyć więcej wiedzy
- czy ktoś ma komplet polibuszy w zawieszeniu? jesli tak to jakie i mniej wiecej ile kosztują?
- czy 5 gen seryjnie wychodził na flgach r14 a 6 gen na r15? gdyby ktoś mógł wkleić zdjęcia orginalnych felg bedę wdzieczny, bo w internetach różne źródła różnie podają...
- czy 6 gen miał dokładki boczne w opcji czy był to standard?
- jakie są możliwości modyfikacji 3s ge na 200 km? czy ktoś z was robił dolot, kolektor ssący, kol wydechowy + np piggy back (np emu) do tego silnika? jakie były przyrosty (nie chcę otwierać silnika i bawić się p w ostre wałki czy regulowane kołka rozrządu)
- czy celica miała szperę płytkową lub lsd w 5 gen lub 6 gen w wersjach wolnossących (chociaży w opcji)?
gdyby ktoś miał do sprzedania ładny egzemplarz, najchętniej 5 gen, Mazowsze, tylko i wyłącznie 3s ge to prośba o info. warunkiem jest minimalny poziom przeróbek optycznych?
- co myslicie o tym ogłoszeniu poza tym ze chyba juz 6 lat jezdzi na gazie i kolor nie seryjny?
https://www.otomoto.pl/oferta/toyota-ce ... 87fa475bfb
- czy w 5 gen przed lifcie tapicerka była zawsze skórzana a kiera 4ro ramienna?
z góry dziękuję Wam za oodpowiedż, będę bardzo wdzićzny za wszelaką pomoc, nie ukrywam że chyba zachorowałem na ten samochód a nie chcę kupić ulepa. ostatnie auto do rajdów buudowałem praktycznie od zera, znam każdą cześć itp a w prypadku celci musze sie czyc od zera.
pozdarwiam serdecznie
Samochód praktycznie zmieniam co roku bo mi się szybko nudzą, chcę przestać jeździć w rajdach w których obecnie biorę udział i wystawiłem swoja rajdówkę na sprzedaż, będę więc potrzebował kolejnego auta by się "nie zanudzić", mieć trochę przyjemności z jazdy na weekend oraz okazjonalne wyskoki na tor. Niestety jak to zawsze bywa przed kupnem kolejnego auta muszę uzupełnić swoją wiedze, gdyż do tej pory poza 5 służbowymi aurisami nie miałem styczności z toyotą.
- czy rzeczywiście (pomijając starszy wiek) v gen dużo bardziej rdzewieje niż 6 gen (wyczytałem ze tu był już ocynk)? jesli tak to kóre elementy poza drzwiami/ranty , podłogą i progami?
- jak 3 s-ge rev 2 oraz 3-s ge rev 3 znoszą gaz ? (nie chcę montować LPG, pytam się gdyby sie trafił obiecujący egzemplarz z LPG< tekstu typu korek wstydu i ze to auto dla przyjemności proszę sobie darować)
- czy ktoś może polecić dobrego mechanika z Warszawy specjalizującego się w usportowionych modelach toyoty (celki, mr2, paseo, supry itp)?
- jak rozróżnić wersje przed lift v gen i po lift 5 gen oraz adekwatnie 6 gen przed i po lift? gdyby ktoś mógl wkleić zdjęcie (np środek, tył, przód wersji przed lift i po lift będę wdzieczny)
- jak rozróżnić na oko 2,0 - JDM 3S - GE rev 3 od 2,0 - 3S - GE rev 3 z EGR i bez?
- od kiedy (rok miesiąc) był wypszczany v gen po lift?
- od kiedy (rok i miesiąc) był wypuszczany vi gen po lift?
- czy zawsze 6 gen przed lift miał tylko 1 air baga czy była też opcja na poduszke pasażera?
- czy zawsze 5 gen nie posiadał airbagu?
- czy w 6 gen po lift (mniemam ze jest air bag pasażera) da się go wyłaczyć przysiskiem/pokrętłem czy trzeba wyjąć cały nabój?
- jakie są typowe usterki v gen i 6 gen (oczywiscie odrobiłem juz prace domową i co nieco o łożyskach, synchro, oraz zawieszeno preczytałem), gdyby ktoś mógł jednak przytoczyć więcej wiedzy
- czy ktoś ma komplet polibuszy w zawieszeniu? jesli tak to jakie i mniej wiecej ile kosztują?
- czy 5 gen seryjnie wychodził na flgach r14 a 6 gen na r15? gdyby ktoś mógł wkleić zdjęcia orginalnych felg bedę wdzieczny, bo w internetach różne źródła różnie podają...
- czy 6 gen miał dokładki boczne w opcji czy był to standard?
- jakie są możliwości modyfikacji 3s ge na 200 km? czy ktoś z was robił dolot, kolektor ssący, kol wydechowy + np piggy back (np emu) do tego silnika? jakie były przyrosty (nie chcę otwierać silnika i bawić się p w ostre wałki czy regulowane kołka rozrządu)
- czy celica miała szperę płytkową lub lsd w 5 gen lub 6 gen w wersjach wolnossących (chociaży w opcji)?
gdyby ktoś miał do sprzedania ładny egzemplarz, najchętniej 5 gen, Mazowsze, tylko i wyłącznie 3s ge to prośba o info. warunkiem jest minimalny poziom przeróbek optycznych?
- co myslicie o tym ogłoszeniu poza tym ze chyba juz 6 lat jezdzi na gazie i kolor nie seryjny?
https://www.otomoto.pl/oferta/toyota-ce ... 87fa475bfb
- czy w 5 gen przed lifcie tapicerka była zawsze skórzana a kiera 4ro ramienna?
z góry dziękuję Wam za oodpowiedż, będę bardzo wdzićzny za wszelaką pomoc, nie ukrywam że chyba zachorowałem na ten samochód a nie chcę kupić ulepa. ostatnie auto do rajdów buudowałem praktycznie od zera, znam każdą cześć itp a w prypadku celci musze sie czyc od zera.
pozdarwiam serdecznie
- Jarke
- Klubowicz
- Posty: 215
- Rejestracja: 10-05-15, 22:51
Human R pisze:czy rzeczywiście (pomijając starszy wiek) v gen dużo bardziej rdzewieje niż 6 gen (wyczytałem ze tu był już ocynk)? jesli tak to kóre elementy poza drzwiami/ranty , podłogą i progami?
Tylne nadkola. Typowy japoniec.
Human R pisze:jak 3 s-ge rev 2 oraz 3-s ge rev 3 znoszą gaz ? (nie chcę montować LPG, pytam się gdyby sie trafił obiecujący egzemplarz z LPG< tekstu typu korek wstydu i ze to auto dla przyjemności proszę sobie darować)
Rev 3 bezproblemowo.
Human R pisze: jak rozróżnić wersje przed lift v gen i po lift 5 gen oraz adekwatnie 6 gen przed i po lift? gdyby ktoś mógl wkleić zdjęcie (np środek, tył, przód wersji przed lift i po lift będę wdzieczny)
VI: Z przodu na dole zderzaka przedlift jeden wlot, polift 3 wloty/halogen-wlot-halogen. Na tylnej klapie trzecie środkowe światło stop w polifcie. W środku polift miał poduszkę pasażera, przedlift nie. Do tego taka kierownica była tylko w przedlifcie. (W polifcie 4 ramiona albo okrągła 3 ramiona, nie jajowata. Widzisz też brak poduszki pasażera.)
Human R pisze:jak rozróżnić na oko 2,0 - JDM 3S - GE rev 3 od 2,0 - 3S - GE rev 3 z EGR i bez?
EGR widać gołym okiem jak podniesiesz maskę. Wrzuć sobie w google grafika jak to wygląda. Polifty najczęściej nie miały EGR, jednak ja mam polifta, a fabrycznie nie miałem EGR bo auto jedno z pierwszych poliftów, więc różnie to bywa.
Human R pisze:od kiedy (rok i miesiąc) był wypuszczany vi gen po lift?
1996 to już polifty.
Human R pisze:czy zawsze 6 gen przed lift miał tylko 1 air baga czy była też opcja na poduszke pasażera?
Zawsze.
Human R pisze:czy 5 gen seryjnie wychodził na flgach r14 a 6 gen na r15? gdyby ktoś mógł wkleić zdjęcia orginalnych felg bedę wdzieczny, bo w internetach różne źródła różnie podają...
VI wychodziło na r15. Są brzydkie, ciężkie i nie mają praktycznie żadnej wartości.
Human R pisze:czy 6 gen miał dokładki boczne w opcji czy był to standard?
Na Europę polift miał progi.
Human R pisze:jakie są możliwości modyfikacji 3s ge na 200 km? czy ktoś z was robił dolot, kolektor ssący, kol wydechowy + np piggy back (np emu) do tego silnika? jakie były przyrosty (nie chcę otwierać silnika i bawić się p w ostre wałki czy regulowane kołka rozrządu)
To nie Honda, możliwości są minimalne. Bez otwierania silnika nie zrobisz 200 KM. Możesz swapowac na 3S-GE rev4 BEAMS.
Human R pisze:czy celica miała szperę płytkową lub lsd w 5 gen lub 6 gen w wersjach wolnossących (chociaży w opcji)?
VI miała szperę w skrzyniach z oznaczeniem e56. Koszt używki to jakieś 2500 PLN. Były też różne aftermarkety i inne alpejskie kombinacje w BEAMSie i na Japonię, ale tutaj się nie orientuję
- Renesco
- Użytkownik
- Posty: 176
- Rejestracja: 30-07-15, 14:43
-
- Nowy użytkownik
- Posty: 11
- Rejestracja: 25-09-17, 20:36
dzieki za szczegółówą pomoc,
czy ktos mże pomóc w pozostałych pytaniach, dot. 5 gen'a?
czy rzeczywiście (pomijając starszy wiek) v gen dużo bardziej rdzewieje niż 6 gen (wyczytałem ze tu był już ocynk)?
- jak 3 s-ge rev 2 oraz 3-s ge rev 3 znoszą gaz ?
czym one się różnią w kontekscie wytrzymałosci/zdatnosci do stosowania LPG?
- czy ktoś może polecić dobrego mechanika z Warszawy specjalizującego się w usportowionych modelach toyoty (celki, mr2, paseo, supry itp)?
- jak rozróżnić wersje przed lift v gen i po lift v gen? gdyby ktoś mógl wkleić zdjęcie (np środek, tył, przód wersji przed lift i po lift będę wdzieczny)
- od kiedy (rok miesiąc) był wypszczany v gen po lift?
- od kiedy (rok i miesiąc) był wypuszczany vi gen po lift?
- czy zawsze 5 gen nie posiadał airbagu?
- czy w 6 gen po lift (mniemam ze jest air bag pasażera) da się go wyłaczyć przysiskiem/pokrętłem czy trzeba wyjąć cały nabój?
- jakie są typowe usterki v gen i 6 gen (oczywiscie odrobiłem juz prace domową i co nieco o łożyskach, synchro, oraz zawieszeno preczytałem), gdyby ktoś mógł jednak przytoczyć więcej wiedzy
- czy ktoś ma komplet polibuszy w zawieszeniu? jesli tak to jakie i mniej wiecej ile kosztują?
- czy 5 gen seryjnie wychodził na flgach r14 a 6 gen na r15?
- czy celica miała szperę płytkową lub lsd w 5 gen lub 6 gen w wersjach wolnossących (chociaży w opcji)?
gdyby ktoś miał do sprzedania ładny egzemplarz, najchętniej 5 gen, Mazowsze, tylko i wyłącznie 3s ge to prośba o info. warunkiem jest minimalny poziom przeróbek optycznych?
- co myslicie o tym ogłoszeniu poza tym ze chyba juz 6 lat jezdzi na gazie i kolor nie seryjny?
https://www.otomoto.pl/of...html#87fa475bfb
- czy tapicerrka skórzana w 6 gen była zawórno w przed jak I po liftach?
- skoro w 6 gen kiera miała w rodzaje - 3 I 3 ramiona to z czego to wynikmało? jedynie z daty wypuszczenia danego modelu czy było to podytkowane czymś innym (np wersja wyposazenia)?
raz jesczez z gory dzięki za pomoc
czy ktos mże pomóc w pozostałych pytaniach, dot. 5 gen'a?
czy rzeczywiście (pomijając starszy wiek) v gen dużo bardziej rdzewieje niż 6 gen (wyczytałem ze tu był już ocynk)?
- jak 3 s-ge rev 2 oraz 3-s ge rev 3 znoszą gaz ?
czym one się różnią w kontekscie wytrzymałosci/zdatnosci do stosowania LPG?
- czy ktoś może polecić dobrego mechanika z Warszawy specjalizującego się w usportowionych modelach toyoty (celki, mr2, paseo, supry itp)?
- jak rozróżnić wersje przed lift v gen i po lift v gen? gdyby ktoś mógl wkleić zdjęcie (np środek, tył, przód wersji przed lift i po lift będę wdzieczny)
- od kiedy (rok miesiąc) był wypszczany v gen po lift?
- od kiedy (rok i miesiąc) był wypuszczany vi gen po lift?
- czy zawsze 5 gen nie posiadał airbagu?
- czy w 6 gen po lift (mniemam ze jest air bag pasażera) da się go wyłaczyć przysiskiem/pokrętłem czy trzeba wyjąć cały nabój?
- jakie są typowe usterki v gen i 6 gen (oczywiscie odrobiłem juz prace domową i co nieco o łożyskach, synchro, oraz zawieszeno preczytałem), gdyby ktoś mógł jednak przytoczyć więcej wiedzy
- czy ktoś ma komplet polibuszy w zawieszeniu? jesli tak to jakie i mniej wiecej ile kosztują?
- czy 5 gen seryjnie wychodził na flgach r14 a 6 gen na r15?
- czy celica miała szperę płytkową lub lsd w 5 gen lub 6 gen w wersjach wolnossących (chociaży w opcji)?
gdyby ktoś miał do sprzedania ładny egzemplarz, najchętniej 5 gen, Mazowsze, tylko i wyłącznie 3s ge to prośba o info. warunkiem jest minimalny poziom przeróbek optycznych?
- co myslicie o tym ogłoszeniu poza tym ze chyba juz 6 lat jezdzi na gazie i kolor nie seryjny?
https://www.otomoto.pl/of...html#87fa475bfb
- czy tapicerrka skórzana w 6 gen była zawórno w przed jak I po liftach?
- skoro w 6 gen kiera miała w rodzaje - 3 I 3 ramiona to z czego to wynikmało? jedynie z daty wypuszczenia danego modelu czy było to podytkowane czymś innym (np wersja wyposazenia)?
raz jesczez z gory dzięki za pomoc
- CelT50
- Użytkownik
- Posty: 237
- Rejestracja: 22-03-12, 17:49
[quote="Human R"]dzieki za szczegółówą pomoc,
czy ktos mże pomóc w pozostałych pytaniach, dot. 5 gen'a?
czy rzeczywiście (pomijając starszy wiek) v gen dużo bardziej rdzewieje niż 6 gen (wyczytałem ze tu był już ocynk)
Moja Celica V GTI z 1990r. jest w ocynku ( wersja z Niemiec ) więc Vgen był też w ocynku ale oczywiście nie wszystkie wersje.
czy ktos mże pomóc w pozostałych pytaniach, dot. 5 gen'a?
czy rzeczywiście (pomijając starszy wiek) v gen dużo bardziej rdzewieje niż 6 gen (wyczytałem ze tu był już ocynk)
Moja Celica V GTI z 1990r. jest w ocynku ( wersja z Niemiec ) więc Vgen był też w ocynku ale oczywiście nie wszystkie wersje.
CelT50 >> Celica V 2,0 GTI
Moja Celica kiedyś http://www.digart.pl/zoom/7181828/Czas_jechac_.html
Moja Celica potem http://www.digart.pl/zoom/7389515/Cel.html
Celica dziś http://www.digart.pl/zoom/7666627/Cel_V.html
Moja Celica kiedyś http://www.digart.pl/zoom/7181828/Czas_jechac_.html
Moja Celica potem http://www.digart.pl/zoom/7389515/Cel.html
Celica dziś http://www.digart.pl/zoom/7666627/Cel_V.html
- Renesco
- Użytkownik
- Posty: 176
- Rejestracja: 30-07-15, 14:43
Human R pisze:czy celica miała szperę płytkową lub lsd w 5 gen lub 6 gen w wersjach wolnossących (chociaży w opcji)?
Na V się nie znam, ale nie kojarzę informacji o takowej, natomiast w 6 genie szpera LSD występowała, ale w wersjach JDM z kierownicą po prawej stronie. Występowała w standardzie w wersji RedTop Beams, oraz zdarza się ją spotkać w zwykłych ST202 z tamtego rynku. Generalnie bardzo rzadko spotykana skrzynia, jeśli już to wtedy, kiedy właściciel sam sobie ją podmienił. Stosunkowo częściej spotykana jest skrzynia ze szperą wiskotyczną, która występowała w Celicach europejskich w wersji SS. Teoretycznie taka wersja obejmowała także dwutłoczkowe zaciski z przodu oraz zawieszenie przednie super strut. Piszę teoretycznie, ponieważ wiele Celic, które w standardzie były SS jest wykastrowanych z zawieszenia super strut na rzecz zwykłych MacPhersonów ze względu na wysokie koszty napraw, a przeszczepianie skrzyni E56 z tejże wersji i zacisków dwutłoczkowych Celic jest powszechnie znanym modem, więc można mieć teoretycznie fabryczną wersję SS bez tych wszystkich "diwajsów" jak i zwykłą wersję z nimi. Wszystko zależy od tego co z samochodem robił właściciel przez ostatnie 20 lat W Europie wersja SS występowała tylko w poliftach.
- DCG
- Użytkownik
- Posty: 5383
- Rejestracja: 30-11-06, 21:02
Renesco pisze:W Europie wersja SS występowała tylko w poliftach.
w przedliftach
Historia mojego rajdowania i budowy rajdówki:
https://www.facebook.com/DCG.Rally
https://www.facebook.com/DCG.Rally