Swap
-
- Nowy użytkownik
- Posty: 7
- Rejestracja: 20-01-19, 13:52
Swap
Witam, jestem tu nowy więc nie wiem czy pisze w dobrym temacie. Ale do rzeczy. Mam celicę V 2.0 3 s ge rev 2 156 km. Niestety tydzień temu silnik zakończył swój żywot. Myślę więc o swapie na 3 s ge rev 3 z celicy VI. Teraz prośba dla Was, robił ktoś już taki swap ? Czy łapy pasują, skrzynia podejdzie i jak sytuacja z elektryką. Jakieś drobne przeróbki rev 2 czy lepiej elektryka z rev 3 ? Tylko pytanie co z wtyczkami ? Z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam.
- Fryc85
- Użytkownik
- Posty: 2719
- Rejestracja: 05-03-06, 14:38
Re: Swap
Po namyslach doszedłem do wniosku że najlepiej dostosować wiazke z rev.2 czyli przelutowac wtyczki co są inne oraz nanieść poprawki przy podłączeniu ecu.przy aucie szczególnie uposarzonym w bajery wiązka łączy się z innymi-nie będę się tu rozpisywal.dojscie do czego jest każdy przewód,podlaczenie do puszek z Vgen i przeróbka tego z rev3 okazuje się mało sensowna.skrzynia może być a nie pasuje łapa od strony rozrządu-do przerobienia ta z VI lub do przerobienia ta z V gen.
- carsik
- Użytkownik
- Posty: 5915
- Rejestracja: 30-08-06, 13:30
Re: Swap
do silnika rev3 zakładasz od rozrządu łapę wspornik od rev2 i po temacie, rzeczywiście wielka przeróbka. Zakładając wiązkę od rev2 jesteś skazany na komputer od rev2 albo szatkowanie wiązki w tym zakresie żeby założyć komp od rev3.
www.gt4serwis.pl
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki. biurogt4@gmail.com lub dzwonie 695 13 25 28
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki. biurogt4@gmail.com lub dzwonie 695 13 25 28
- Fryc85
- Użytkownik
- Posty: 2719
- Rejestracja: 05-03-06, 14:38
Re: Swap
carsik pisze:do silnika rev3 zakładasz od rozrządu łapę wspornik od rev2 i po temacie, rzeczywiście wielka przeróbka. Zakładając wiązkę od rev2 jesteś skazany na komputer od rev2 albo szatkowanie wiązki w tym zakresie żeby założyć komp od rev3.
Czyli przekladam całość z rev.2 bez żadnych przerobek?bo tyle osób robiło swap a nikt nie potrafił powiedzieć jak to jest na 100procent.
jedna osoba która ma to złożone z poduszka z rev.2 informowała mnie że tez nie obeszło się bez przerobek.mnie to czeka jak się zrobi jakąś przystępna temperatura do pracy.
- carsik
- Użytkownik
- Posty: 5915
- Rejestracja: 30-08-06, 13:30
Re: Swap
ale konkretnie co wkładasz i do czego? Bo jest istotne czy jest to ST182 czy AT180 i czy silnik rev 3 wkładasz na skrzyni S53, czy S54 czy może kombinacja z E56.
www.gt4serwis.pl
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki. biurogt4@gmail.com lub dzwonie 695 13 25 28
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki. biurogt4@gmail.com lub dzwonie 695 13 25 28
- carsik
- Użytkownik
- Posty: 5915
- Rejestracja: 30-08-06, 13:30
Re: Swap
Nie ma żadnego problemu w poduszce. Poducha zostaje, na rev3 przekładasz mocowanie z rev2 i po zawodach.
www.gt4serwis.pl
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki. biurogt4@gmail.com lub dzwonie 695 13 25 28
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki. biurogt4@gmail.com lub dzwonie 695 13 25 28
-
- Nowy użytkownik
- Posty: 7
- Rejestracja: 20-01-19, 13:52
Re: Swap
Witam ponownie. Mam pytanie odnośnie jednej kostki do komputera. Wie ktoś może czy trzeba przepinać piny w kostce która jest w srodku auta ? Dodam ze silnik rev 3 , wiązka rev 2 i komp rev 3. Kostka pasuje do kompa tylko nie wiem czy trzeba przepinać czy podłączyć i palić . Mam nadzieje ze ktos pomoże, pozdrawiam.