ST162 by bartek_asik
- breczus
- Użytkownik
- Posty: 1514
- Rejestracja: 03-10-09, 13:18
kobiete zagonił do malowania pędzelkiem Pati by się znudziła po minucie i poszukała wałka
Moc jest bogiem, Prędkość nałogiem, stunt zabawą, treningi podstawą.
ostrzeżenie!! mam bardzo specyficzne poczucie humoru
1. AT180(daily car) R.I.P
2. ST182 (white lans ) SOLD
3. ST185 GT4 JDM SOLD
4. BMW e39 touring- new dady car
ostrzeżenie!! mam bardzo specyficzne poczucie humoru
1. AT180(daily car) R.I.P
2. ST182 (white lans ) SOLD
3. ST185 GT4 JDM SOLD
4. BMW e39 touring- new dady car
- bartek_asik
- Klubowicz
- Posty: 6237
- Rejestracja: 10-11-06, 10:48
breczus pisze:Pati by się znudziła po minucie i poszukała wałka
ojjj... chce jeździć, a nie chce przy celinie robić?? nie ładnie
co do listew, nie doszedł PW??? Niestety nie mamy takich listw, ja mam body nałożone od ST162, grześ ma na swoich dwóch też jakieś body i niestety ori listw nie mamy na żadnej
P.S. dłubię.... idę dłubać dalej
セリカ ST182 - sold
Swift GTi Rally - sold
セリカ ST162 - rally
Corolla E12 - sold
Doblo 263 Power - sold
Chevy TrailBlazer - for sale
next daily? Tundra? RAM?
"Mąż tam w świecie za funtem odkładał funt
Na Toyotę przepiękną aż strach"
Swift GTi Rally - sold
セリカ ST162 - rally
Corolla E12 - sold
Doblo 263 Power - sold
Chevy TrailBlazer - for sale
next daily? Tundra? RAM?
"Mąż tam w świecie za funtem odkładał funt
Na Toyotę przepiękną aż strach"
- MisiekPolarny
- Użytkownik
- Posty: 544
- Rejestracja: 18-06-07, 08:48
- bartek_asik
- Klubowicz
- Posty: 6237
- Rejestracja: 10-11-06, 10:48
Widzisz... bo plan jest taki by zaciski i klatka były ciemno fioletowe... tu na zdjęciu wyszedł jakiś takiś cukierkowy w realu są ciemniejsze, acz kolwiek na wiosnę jak wskoczy klatka i zostanie dobrana farba - zostaną pomalowane jeszcze raz
セリカ ST182 - sold
Swift GTi Rally - sold
セリカ ST162 - rally
Corolla E12 - sold
Doblo 263 Power - sold
Chevy TrailBlazer - for sale
next daily? Tundra? RAM?
"Mąż tam w świecie za funtem odkładał funt
Na Toyotę przepiękną aż strach"
Swift GTi Rally - sold
セリカ ST162 - rally
Corolla E12 - sold
Doblo 263 Power - sold
Chevy TrailBlazer - for sale
next daily? Tundra? RAM?
"Mąż tam w świecie za funtem odkładał funt
Na Toyotę przepiękną aż strach"
- bartek_asik
- Klubowicz
- Posty: 6237
- Rejestracja: 10-11-06, 10:48
Ten weekend był za krótki by się narobić, zatem udało mi się zabrać za położenie masy uszczelniającej na rozwartą blachę (w miejsce oryginalnej, którą wyskrobałem) przeze mnie w celu poszukiwania rudej, pokryć miejsca spawów, by woda się tam za specjalnie nie ostawała i takie tam
Jako, że nie będę jeździł na 15" kołach a szkoda nowych opon, trzeba było pozbyć się opon i felg - felgi sprzedałem w kilka sekund Na aucie na czas zabawy z blachą i lakierem 14 calowa stal powleczona nibygumą Zdemontowane nadkola, jako takie wstępne oględziny.. trochę będzie trzeba powymieniać
P.S. wie może ktoś, czy osłony tarcz hamulcowych przód/tył pasuje od jakiegoś innego gen'a???
Jako, że w wolnych chwilach z grzegoslav'em szukamy części to wpadło całe oświetlenie w idealnym stanie! Lamy na tył, przednie kompletne z elektryką podnoszenia i europejskie postoje z kierunkami (dzięki grzegorzu za te przednie ) między innymi częściami z odzysku udało się też dorwać komplet wkładek zamków drzwi, klapy tył i stacyjki Trzeba było trochę rzeźby, z dwóch zrobić jeden i takie tam, ale jest już prawie czym zamykać auto
Jako, że nie będę jeździł na 15" kołach a szkoda nowych opon, trzeba było pozbyć się opon i felg - felgi sprzedałem w kilka sekund Na aucie na czas zabawy z blachą i lakierem 14 calowa stal powleczona nibygumą Zdemontowane nadkola, jako takie wstępne oględziny.. trochę będzie trzeba powymieniać
P.S. wie może ktoś, czy osłony tarcz hamulcowych przód/tył pasuje od jakiegoś innego gen'a???
Jako, że w wolnych chwilach z grzegoslav'em szukamy części to wpadło całe oświetlenie w idealnym stanie! Lamy na tył, przednie kompletne z elektryką podnoszenia i europejskie postoje z kierunkami (dzięki grzegorzu za te przednie ) między innymi częściami z odzysku udało się też dorwać komplet wkładek zamków drzwi, klapy tył i stacyjki Trzeba było trochę rzeźby, z dwóch zrobić jeden i takie tam, ale jest już prawie czym zamykać auto
セリカ ST182 - sold
Swift GTi Rally - sold
セリカ ST162 - rally
Corolla E12 - sold
Doblo 263 Power - sold
Chevy TrailBlazer - for sale
next daily? Tundra? RAM?
"Mąż tam w świecie za funtem odkładał funt
Na Toyotę przepiękną aż strach"
Swift GTi Rally - sold
セリカ ST162 - rally
Corolla E12 - sold
Doblo 263 Power - sold
Chevy TrailBlazer - for sale
next daily? Tundra? RAM?
"Mąż tam w świecie za funtem odkładał funt
Na Toyotę przepiękną aż strach"
- grzegoslav
- Użytkownik
- Posty: 2776
- Rejestracja: 29-05-09, 23:08
bartek_asik pisze:Jako, że w wolnych chwilach z grzegoslav'em szukamy części to wpadło całe oświetlenie w idealnym stanie! Lamy na tył, przednie kompletne z elektryką podnoszenia i europejskie postoje z kierunkami (dzięki grzegorzu za te przednie )
proszę
bartek_asik pisze: felgi sprzedałem w kilka sekund
ciekawe kto je kupił
http://www.facebook.com/serwismobilnyme ... wej?ref=hl
http://images49.fotosik.pl/327/2ae78b088a26e16a.jpg
SPRZEDAM WSZYSTKIE CZĘŚCI DO CELICY V GEN 1.6 ORAZ 2.0 !!!!!
http://images49.fotosik.pl/327/2ae78b088a26e16a.jpg
SPRZEDAM WSZYSTKIE CZĘŚCI DO CELICY V GEN 1.6 ORAZ 2.0 !!!!!
- bartek_asik
- Klubowicz
- Posty: 6237
- Rejestracja: 10-11-06, 10:48
Znów mało porobiłem... grrr... ogarnąłem klamkę i wkładkę prawą, trzeba było rzeźbić mocowanie.... Co do blachy, auto stało "doparte do ściany" także dostęp był tylko do lewej strony, zatem zabrałem się za nadkole tylne. Sporo lepiku do zerwania, poszukiwanie dziur i jak zalecił kitol - sprawdziłem od środka łaty kielicha, na szczęście ruda blacha była wycięta przed nałożeniem łaty, także nie będzie trzeba otwierać u robić od nowa Dziura widoczna od środka znaleziona, wyczyszczona i wycięty chory element, przygotowane pod łatę, rant nadkola tak samo (będzie trzeba wyciąć nieco więcej) , gdzie o.k. tam epoksyd, anttykorozja, masa i znów antykorozja jak już całośc będzie gotowa to zostanie napryśnięta specjalna masa Kilka fotek poniżej
Niebawem pójdziemy nieco szerzej - auto wjedzie na warsztat na spawanie, zajmiemy się podłogą od dołu, zmodzimy miejsca na lewary, wywalimy silnik, skrzynię, ukłąd paliwowy i hamulcowy
Niebawem pójdziemy nieco szerzej - auto wjedzie na warsztat na spawanie, zajmiemy się podłogą od dołu, zmodzimy miejsca na lewary, wywalimy silnik, skrzynię, ukłąd paliwowy i hamulcowy
セリカ ST182 - sold
Swift GTi Rally - sold
セリカ ST162 - rally
Corolla E12 - sold
Doblo 263 Power - sold
Chevy TrailBlazer - for sale
next daily? Tundra? RAM?
"Mąż tam w świecie za funtem odkładał funt
Na Toyotę przepiękną aż strach"
Swift GTi Rally - sold
セリカ ST162 - rally
Corolla E12 - sold
Doblo 263 Power - sold
Chevy TrailBlazer - for sale
next daily? Tundra? RAM?
"Mąż tam w świecie za funtem odkładał funt
Na Toyotę przepiękną aż strach"
- bartek_asik
- Klubowicz
- Posty: 6237
- Rejestracja: 10-11-06, 10:48
Tymbryk pisze:moja ex trafiła w dobre ręce i kwitnie
aaa to aż takiego długiego drzewa genealogicznego jej nie znałem
Tymbryk pisze: Mam nadzieję, że nie narzekasz na wykonanie przekładki.
Skoro tego nie zauważyłem (jeszcze nie wywalałem silnika) to nie jest źle Co prawda jak postawię swoją st182 i ST162 z tego samego roku (kurcze, chciałem starszą ale jest rzutem na taśmę Young'iem ) to sporo przy blasze było porobione, ale od posiadaczy IV-ek wiedziałem czego się spodziewać Nie jest najgorzej, mój były RallyCar "Świstak" wyglądał gorzej
Dzięki i również pozdrawiam
セリカ ST182 - sold
Swift GTi Rally - sold
セリカ ST162 - rally
Corolla E12 - sold
Doblo 263 Power - sold
Chevy TrailBlazer - for sale
next daily? Tundra? RAM?
"Mąż tam w świecie za funtem odkładał funt
Na Toyotę przepiękną aż strach"
Swift GTi Rally - sold
セリカ ST162 - rally
Corolla E12 - sold
Doblo 263 Power - sold
Chevy TrailBlazer - for sale
next daily? Tundra? RAM?
"Mąż tam w świecie za funtem odkładał funt
Na Toyotę przepiękną aż strach"
- bartek_asik
- Klubowicz
- Posty: 6237
- Rejestracja: 10-11-06, 10:48
Otherside pisze:Elegancko to wszystko wygląda, powodzenia życzę w dalszym postępie prac
AAaa dziękować, zaraz po świętach mały UP
セリカ ST182 - sold
Swift GTi Rally - sold
セリカ ST162 - rally
Corolla E12 - sold
Doblo 263 Power - sold
Chevy TrailBlazer - for sale
next daily? Tundra? RAM?
"Mąż tam w świecie za funtem odkładał funt
Na Toyotę przepiękną aż strach"
Swift GTi Rally - sold
セリカ ST162 - rally
Corolla E12 - sold
Doblo 263 Power - sold
Chevy TrailBlazer - for sale
next daily? Tundra? RAM?
"Mąż tam w świecie za funtem odkładał funt
Na Toyotę przepiękną aż strach"
- bartek_asik
- Klubowicz
- Posty: 6237
- Rejestracja: 10-11-06, 10:48
Jako, że w święta nie pozwolili mi iść do warsztatu (grrrr.....) to pracę trzeba było rozłożyć na kilka wolnych dni
Celica doczekała się wjazdu do cieplutkiego warsztatu na podnośnik Trzeba było zdemontować zderzak, pod którym kryje się ori belka od st165 z mocowaniami do halogenów Zderzak posiada wszystkie oryginalne mocowania.
Po wjechaniu na warsztat szybki demontaż błotników (prawy był naprawiany.. był cięższy z dwa razy od lewego ) zderzaka tylnego, lamp, tylnych kół. Cel postawiony na tydzień/dwa jest taki by pozbyć się zawiasu, wyskrobać co się da, usunąć ewentualnego rudego intruza, wzmocnić zgrzewy spawarką, zabezpieczyć i zakonserwować - przygotować pod montaż nowych wahaczy.
Udało się zdemontować wahacze poprzeczne, wzdłużne, stabilizator, rurki układu paliwowego wraz z filtrem i węglem aktywnym, rurki układu hamulcowego, mocowania wydechu (częściowo) linki i mocowania linek ręcznego, linkę otwarcia maski wraz z zamkiem.
Z zawiasem było trochę zabawy, 2 dni odkręcania, pukania, smarowania itp, by ocalić jak najwięcej - straty małe, ukręcone 3 śruby, odcięte dwa łączniki staba, wycięta jedna śruba mimośrodowa (ironia losu, ta sama strola - lewa, co w mojej st182 ) i kilka fachowo poukręcanych śrub niepotrzebnych mocowań (tego odwiercał nie będę )
Zabrałem się za progi po stronie zewnętrznej - jest ok, były kiedyś naprawiane, nic nie gryzie, trochę podskrobane, zabezpieczone epoksydem, farba, masa, farba... itp itd - o progi nie muszę się martwić, konserwacja już w nich siedzi - ufff...
Udało się znaleźć troszkę rudej, prace poszukiwawcze dokończę w weekend jak mi dojdzie kilka narzędzi
Stosuję różne chemie, najbardziej magiczna jest ta z rysunkiem "łączenia wydechu", jest to spray w aluminiowej puszce - środek, który niby na prawdę wchodzi w reakcję z rdzą, eliminuje ją i powstrzymuje zarazę Nie wiem czy działa - lata pokażą Koszt takiej puszeczki to jeden "jagiełło" Cudowny wosk to puszeczka pierwsza z lewej (niby sam rozprowadza się po metalu w przeciwieństwie do innych tańszych, które zapychają profile zamknięte) , po ściągnięciu przednich błotników ukazały mi się metalowe i gumowe zaślepki profili z odprowadzeniem wody z podszybia - wyczyszczone i nałożone wosku, nie było tam rdzy
Teraz wskoczy kilka łatek w miejsca gdzie wcześniej przygotowałem, będziemy kończyć tył i przeniesiemy się na przód auta
Dobrej nocy
Celica doczekała się wjazdu do cieplutkiego warsztatu na podnośnik Trzeba było zdemontować zderzak, pod którym kryje się ori belka od st165 z mocowaniami do halogenów Zderzak posiada wszystkie oryginalne mocowania.
Po wjechaniu na warsztat szybki demontaż błotników (prawy był naprawiany.. był cięższy z dwa razy od lewego ) zderzaka tylnego, lamp, tylnych kół. Cel postawiony na tydzień/dwa jest taki by pozbyć się zawiasu, wyskrobać co się da, usunąć ewentualnego rudego intruza, wzmocnić zgrzewy spawarką, zabezpieczyć i zakonserwować - przygotować pod montaż nowych wahaczy.
Udało się zdemontować wahacze poprzeczne, wzdłużne, stabilizator, rurki układu paliwowego wraz z filtrem i węglem aktywnym, rurki układu hamulcowego, mocowania wydechu (częściowo) linki i mocowania linek ręcznego, linkę otwarcia maski wraz z zamkiem.
Z zawiasem było trochę zabawy, 2 dni odkręcania, pukania, smarowania itp, by ocalić jak najwięcej - straty małe, ukręcone 3 śruby, odcięte dwa łączniki staba, wycięta jedna śruba mimośrodowa (ironia losu, ta sama strola - lewa, co w mojej st182 ) i kilka fachowo poukręcanych śrub niepotrzebnych mocowań (tego odwiercał nie będę )
Zabrałem się za progi po stronie zewnętrznej - jest ok, były kiedyś naprawiane, nic nie gryzie, trochę podskrobane, zabezpieczone epoksydem, farba, masa, farba... itp itd - o progi nie muszę się martwić, konserwacja już w nich siedzi - ufff...
Udało się znaleźć troszkę rudej, prace poszukiwawcze dokończę w weekend jak mi dojdzie kilka narzędzi
Stosuję różne chemie, najbardziej magiczna jest ta z rysunkiem "łączenia wydechu", jest to spray w aluminiowej puszce - środek, który niby na prawdę wchodzi w reakcję z rdzą, eliminuje ją i powstrzymuje zarazę Nie wiem czy działa - lata pokażą Koszt takiej puszeczki to jeden "jagiełło" Cudowny wosk to puszeczka pierwsza z lewej (niby sam rozprowadza się po metalu w przeciwieństwie do innych tańszych, które zapychają profile zamknięte) , po ściągnięciu przednich błotników ukazały mi się metalowe i gumowe zaślepki profili z odprowadzeniem wody z podszybia - wyczyszczone i nałożone wosku, nie było tam rdzy
Teraz wskoczy kilka łatek w miejsca gdzie wcześniej przygotowałem, będziemy kończyć tył i przeniesiemy się na przód auta
Dobrej nocy
セリカ ST182 - sold
Swift GTi Rally - sold
セリカ ST162 - rally
Corolla E12 - sold
Doblo 263 Power - sold
Chevy TrailBlazer - for sale
next daily? Tundra? RAM?
"Mąż tam w świecie za funtem odkładał funt
Na Toyotę przepiękną aż strach"
Swift GTi Rally - sold
セリカ ST162 - rally
Corolla E12 - sold
Doblo 263 Power - sold
Chevy TrailBlazer - for sale
next daily? Tundra? RAM?
"Mąż tam w świecie za funtem odkładał funt
Na Toyotę przepiękną aż strach"
- grzegoslav
- Użytkownik
- Posty: 2776
- Rejestracja: 29-05-09, 23:08
bartek_asik pisze:Teraz wskoczy kilka łatek w miejsca gdzie wcześniej przygotowałem, będziemy kończyć tył i przeniesiemy się na przód auta
już dziś coś się działo cały warsztat zakurzony
http://www.facebook.com/serwismobilnyme ... wej?ref=hl
http://images49.fotosik.pl/327/2ae78b088a26e16a.jpg
SPRZEDAM WSZYSTKIE CZĘŚCI DO CELICY V GEN 1.6 ORAZ 2.0 !!!!!
http://images49.fotosik.pl/327/2ae78b088a26e16a.jpg
SPRZEDAM WSZYSTKIE CZĘŚCI DO CELICY V GEN 1.6 ORAZ 2.0 !!!!!
- Zewus
- Użytkownik
- Posty: 3062
- Rejestracja: 13-03-09, 16:46
- bartek_asik
- Klubowicz
- Posty: 6237
- Rejestracja: 10-11-06, 10:48
Zewus pisze:chociaż wtedy bym pewnie w garażu zamieszkał
też bym tak chciał, dlatego był plan załatwienia miejsca na st162 w Poznaniu, bym mógł po pracy tam siedzieć.... ale i tak jest dobrze, fundusze rozkładam tak, by (jak się uda) zadebiutować po dotarciu silnika i kilku treningach na Super OESie Wigilijnym na Torze Poznań 2014
セリカ ST182 - sold
Swift GTi Rally - sold
セリカ ST162 - rally
Corolla E12 - sold
Doblo 263 Power - sold
Chevy TrailBlazer - for sale
next daily? Tundra? RAM?
"Mąż tam w świecie za funtem odkładał funt
Na Toyotę przepiękną aż strach"
Swift GTi Rally - sold
セリカ ST162 - rally
Corolla E12 - sold
Doblo 263 Power - sold
Chevy TrailBlazer - for sale
next daily? Tundra? RAM?
"Mąż tam w świecie za funtem odkładał funt
Na Toyotę przepiękną aż strach"
- Zewus
- Użytkownik
- Posty: 3062
- Rejestracja: 13-03-09, 16:46
- bartek_asik
- Klubowicz
- Posty: 6237
- Rejestracja: 10-11-06, 10:48
Każdy kto był i widział pytał się czy to kolejna na części... nikt nie chce wierzyć, że ta cela kiedyś wyjedzie na drogę
セリカ ST182 - sold
Swift GTi Rally - sold
セリカ ST162 - rally
Corolla E12 - sold
Doblo 263 Power - sold
Chevy TrailBlazer - for sale
next daily? Tundra? RAM?
"Mąż tam w świecie za funtem odkładał funt
Na Toyotę przepiękną aż strach"
Swift GTi Rally - sold
セリカ ST162 - rally
Corolla E12 - sold
Doblo 263 Power - sold
Chevy TrailBlazer - for sale
next daily? Tundra? RAM?
"Mąż tam w świecie za funtem odkładał funt
Na Toyotę przepiękną aż strach"