ST162 by bartek_asik
- bartek_asik
- Klubowicz
- Posty: 6237
- Rejestracja: 10-11-06, 10:48
ST162 by bartek_asik
Samochód:
*Toyota Celica ST162
Silnik:
*był 3SGE rev 2
*jest 3SGE rev 3
*nowy kompletny rozrząd SKF
*pompa wody RUVILLE
*lekkie koło pasowe (GT4JS)
*pasek pompy wspomagania CONTITECH
*pasek alternatora CONTITECH
*podstawa filtra oleju z termostatem EPMAN
*kolektor wydechowy owinięty bandażem kevlarowym
*oil catch tank ProPerfekt
*podciśnienia silikonowe
Układ chłodzenia:
*16-rzędowa chłodnica oleju silnika
*customowa chłodnica układu wspomagania
*gruba, aluminiowa chłodnica wody z ST205
*2 wentylatory ssące 29mm SPAL Style
*węże chłodnicy SAMCO silikon
Układ paliwowy:
*"bezpieczny" układ paliwowy (zbiornik 30L COELMOTORSPORT)
*Swirl Pot 2L (chińczyk)
*dwie pompy BOSCH 044 Style (300l / h)
*uchwyt na dwie pompy EPMAN
*pływak paliwa daewoo tico
*zaworek zwrotny 8mm (polska produkcja)
*przewody paliwowe w oplocie stalowym
Układ wydechowy:
*60mm, dwa tłumiki przelotowe + końcowy ala MUGEN z końcówką 100mm
Układ dolotowy:
*rura dolotowa K&N
Układ kierowniczy:
*regeneracja przekładni kierowniczej:
-nowy wkład
-nowe uszczelniacze
-nowe osłony
-nowe końcówki (z kalamitką)
*kolumna kierownicza po pełnej konserwacji i wymianie krzyżaków
Przeniesienie napędu:
*przewód wysprzęglika w oplocie stalowym
*nowe simeringi
*nowe osłony przegubów
*LSD Kaaz 1.5 Way
*olej KAAZ 80W-90 GL-5 LSD
*docisk EXEDY
*tarcza sprzęgła HELIX ceramic
Zawieszenie:
*wahacze i stabilizatory piaskowane i pomalowane na czerwono
*tylny stabilizator (seria 14mm) 18mm z ST182 (piaskowanie i kolor czerwony)
*tylny stabilizator (seria 14mm) 20mm (na zamówienie, regulacja)
*przedni stabilizator (seria 26mm) 30mm (na zamówienie, regulacja)
*poliuretanowe tuleje zawieszenia przedniego
*poliuretanowe tuleje zawieszenia tylnego
*poliuretanowe gumy stabilizatora przód
*poliuretanowe gumy stabilizatora tył (większe 18mm)
*sportowe poliuretanowe łączniki stabilizatora przód
*sportowe poliuretanowe łączniki stabilizatora tył
*gwintowane zawieszenie Yellow Speed Racing (unibal, camber'y, regulacja twardości, wysokości i kątów)
*wywalone mimośrody - zastąpione wahaczem z ST202
Hamulce:
*komplet zacisków przednich z st185
*tarcze hamulcowe przód EBC STANDARD 277mm
*tarcze hamulcowe tył EBC STANDARD 270mm
*klocki tył EBC Yellow Stuff
*klocki przednie CL Brakes RC6 (dawniej Carbone Lorraine)
*pompa hamulca ręcznego OBP 0,625
*dźwignia hamulca ręcznego OBP OBPHB0A3L - pion
*korektor siły hamowania OBP - dźwignia 0-60%
*przewody hamulcowe w oplocie stalowym (na zamówienie)
*cały układ hamulcowy w miedzi (przeniesiony do wnętrza auta)
*płyn hamulcowy MOTUL RBF660
Elektryka/Elektronika:
*w miarę możliwości odchudzona wiązka kabiny
*wyłącznik prądu 6-pkt
*linka wyłącznika prądu IRP
*dodatkowy woltomierz cyfrowy
*dodatkowy wskaźnik cyfrowy temperatury zewnętrznej
*customowe panele "szybkiej obsługi"
*dodatkowy zegar temperatury oleju AutoGauge najwyższej serii: SMOKE, PEAK, WARNING, Japan Stepper Motor
*dodatkowy zegar ciśnienia oleju AutoGauge najwyższej serii: SMOKE, PEAK, WARNING, Japan Stepper Motor
*dodatkowy zegar temperatury płynu chłodzącego AutoGauge najwyższej serii: SMOKE, PEAK, WARNING, Japan Stepper Motor
Koła:
*OZ Racing 5x100 7Jx16''
*4 x TOYO R1R
*dłuższe szpilki M12, radełko 14mm, skok gwintu 1,5, powierzchnia robocza 52mm, całość 74mm, twardość 10,9
*VW Le Mans 5x100 6,5Jx15"
*4 x Nokian wr d4
*SPEEDLINE 5x100 6,5Jx15"
*2 x Race GC SOFT
*2 x Race GC MEDIUM
Wnętrze:
*deska seria - maksymalnie odchudzona i docięta - szary flock
*fotele kubełkowe Mirco S3 - żakard, czerwona nić, haft TOYOTA
*klatka bezpieczeństwa z certyfikatem według załącznika "J" FIA by SCHEFFLER
*mocowania foteli zgodne z normami FIA
*nakładki na pedały Sparco Race
*kierownica zamszowa RRS Veloce 350/0 mm (niczym nie odbiega jakością od OMP) + pokrowiec TRS
*naba SIK o rozstawie OMP
*otuliny klatki bezpieczeństwa SABELT
*otuliny klatki bezpieczeńśtwa IRP z homologacją FIA
*osłony klatki CARBON
*podstopnica pilota OMP
*podstopnica kierowcy (produkcja własna)
*gaśnica IRP 2kg - ABC z mocowaniem zgodnie z załącznikiem "J"
*płyty pod nogi kierowcy i pasażera - 3mm alu ryflowana
*reszty brak
Audio:
*brak
Body:
*nowy lakier na cały aucie - czarny akryl z dodatkiem żywicy poliuretanowej (malowane w garażu przez amatora- niedociągnięcia zakryją naklejki )
*ori pakiet st165
*przedni zderzak laminat st165
*błotniki przednie laminat + poszerzenia laminat st165
*tylna klapa laminat + szyba lity poliwęglan 3mm z filtrem UV
*maska laminat
*dachowy wlot powietrza (laminat)
*zapinki klapy QMS sprężynowe czarne
*pasek holowniczy SABELT
*chlapacze RRS 3mm (poliuretanowe)
*zapinki QUICK RELEASE RED Epman
*zapinki maski AeroCath style
*Hood Spacer z URSUSA
*spryskiwacze szyby przedniej mgiełkowe - Citroen C4
*kilka elementów pomalowanych PLASTILAK'iem (czarny i szary mat)
Krótki opis/historia samochodu:
Od dawna przyglądałem się IV-ce X-morf’a, czarna T16 była dla mnie bardzo ładnym i ciekawym autem. Od dłuższego czasu biłem się z myślą co będę robił w mojej ST182, jak już nic nie będzie do robienia… kupiłem Swifta, prawdziwe rajdowe auto, nauczył mnie wiele, dał sporo frajdy. By w pełni mnie satysfakcjonował potrzebowałbym w niego włożyć kolejne tyle co włożyłem (miałbym za to wypaśnego Carlosa ) Swift został sprzedany… co teraz?? Musiałem coś kupić by mieć zajęcie na wieczory i weekendy. Długo szukałem st162, nic zdrowego już się nie znajdzie. Postanowiłem zaryzykować i kupiłem Celice ST162 od se7en’a (dawniej cela padre) .. I tak zaczyna się nowa historia… przygoda pewnej czarnej japonki, która szuka miłości i opieki u chłopaka z polski
Krótki opis planów zmian:
Po tym jak ochłonąłem zabrałem się za odszczurzanie, niestety cela miała już kilka operacji kilka lat wstecz, jest co robić z blacharką, ale nie ma znów tragedii najważniejsze, że auto proste. Brak oryginalnego silnika... Nie jest na tyle wyjątkowa by robić z niej kolejne auto w stylu mojej ST182... nie będzie BLINK BLINK… nie będzie wygodnych siedzeń z lumbarem.. nie będzie car audio… co więc z nią zrobić????
Kiedyś moja mama na jednym z SuperOES’ów zapytała się mojego kolegi, który jeździ zabytkowym już i bardzo zadbanym maluszkiem w rajdach „Mały, nie szkoda Ci tego maluszka tak katować?” na co odpowiedział „Proszę Pani, on się teraz cieszy, że ma taką emeryturę, że może startować w rajdach a nie tak jak reszta jego rodziny służyć dziś za żyletki” tak więc czarna japonka ST162 swoje dorosłe życie jak i emeryturę będzie miała iście szaloną – budujemy rajdówkę
Zdjęcie przed rozebraniem auta:
Zdjęcia tuż po zakupie (częściowo rozebrana i zmatowiona):
W trakcie prac:
Aktualnie jest tak :
*Toyota Celica ST162
Silnik:
*był 3SGE rev 2
*jest 3SGE rev 3
*nowy kompletny rozrząd SKF
*pompa wody RUVILLE
*lekkie koło pasowe (GT4JS)
*pasek pompy wspomagania CONTITECH
*pasek alternatora CONTITECH
*podstawa filtra oleju z termostatem EPMAN
*kolektor wydechowy owinięty bandażem kevlarowym
*oil catch tank ProPerfekt
*podciśnienia silikonowe
Układ chłodzenia:
*16-rzędowa chłodnica oleju silnika
*customowa chłodnica układu wspomagania
*gruba, aluminiowa chłodnica wody z ST205
*2 wentylatory ssące 29mm SPAL Style
*węże chłodnicy SAMCO silikon
Układ paliwowy:
*"bezpieczny" układ paliwowy (zbiornik 30L COELMOTORSPORT)
*Swirl Pot 2L (chińczyk)
*dwie pompy BOSCH 044 Style (300l / h)
*uchwyt na dwie pompy EPMAN
*pływak paliwa daewoo tico
*zaworek zwrotny 8mm (polska produkcja)
*przewody paliwowe w oplocie stalowym
Układ wydechowy:
*60mm, dwa tłumiki przelotowe + końcowy ala MUGEN z końcówką 100mm
Układ dolotowy:
*rura dolotowa K&N
Układ kierowniczy:
*regeneracja przekładni kierowniczej:
-nowy wkład
-nowe uszczelniacze
-nowe osłony
-nowe końcówki (z kalamitką)
*kolumna kierownicza po pełnej konserwacji i wymianie krzyżaków
Przeniesienie napędu:
*przewód wysprzęglika w oplocie stalowym
*nowe simeringi
*nowe osłony przegubów
*LSD Kaaz 1.5 Way
*olej KAAZ 80W-90 GL-5 LSD
*docisk EXEDY
*tarcza sprzęgła HELIX ceramic
Zawieszenie:
*wahacze i stabilizatory piaskowane i pomalowane na czerwono
*tylny stabilizator (seria 14mm) 18mm z ST182 (piaskowanie i kolor czerwony)
*tylny stabilizator (seria 14mm) 20mm (na zamówienie, regulacja)
*przedni stabilizator (seria 26mm) 30mm (na zamówienie, regulacja)
*poliuretanowe tuleje zawieszenia przedniego
*poliuretanowe tuleje zawieszenia tylnego
*poliuretanowe gumy stabilizatora przód
*poliuretanowe gumy stabilizatora tył (większe 18mm)
*sportowe poliuretanowe łączniki stabilizatora przód
*sportowe poliuretanowe łączniki stabilizatora tył
*gwintowane zawieszenie Yellow Speed Racing (unibal, camber'y, regulacja twardości, wysokości i kątów)
*wywalone mimośrody - zastąpione wahaczem z ST202
Hamulce:
*komplet zacisków przednich z st185
*tarcze hamulcowe przód EBC STANDARD 277mm
*tarcze hamulcowe tył EBC STANDARD 270mm
*klocki tył EBC Yellow Stuff
*klocki przednie CL Brakes RC6 (dawniej Carbone Lorraine)
*pompa hamulca ręcznego OBP 0,625
*dźwignia hamulca ręcznego OBP OBPHB0A3L - pion
*korektor siły hamowania OBP - dźwignia 0-60%
*przewody hamulcowe w oplocie stalowym (na zamówienie)
*cały układ hamulcowy w miedzi (przeniesiony do wnętrza auta)
*płyn hamulcowy MOTUL RBF660
Elektryka/Elektronika:
*w miarę możliwości odchudzona wiązka kabiny
*wyłącznik prądu 6-pkt
*linka wyłącznika prądu IRP
*dodatkowy woltomierz cyfrowy
*dodatkowy wskaźnik cyfrowy temperatury zewnętrznej
*customowe panele "szybkiej obsługi"
*dodatkowy zegar temperatury oleju AutoGauge najwyższej serii: SMOKE, PEAK, WARNING, Japan Stepper Motor
*dodatkowy zegar ciśnienia oleju AutoGauge najwyższej serii: SMOKE, PEAK, WARNING, Japan Stepper Motor
*dodatkowy zegar temperatury płynu chłodzącego AutoGauge najwyższej serii: SMOKE, PEAK, WARNING, Japan Stepper Motor
Koła:
*OZ Racing 5x100 7Jx16''
*4 x TOYO R1R
*dłuższe szpilki M12, radełko 14mm, skok gwintu 1,5, powierzchnia robocza 52mm, całość 74mm, twardość 10,9
*VW Le Mans 5x100 6,5Jx15"
*4 x Nokian wr d4
*SPEEDLINE 5x100 6,5Jx15"
*2 x Race GC SOFT
*2 x Race GC MEDIUM
Wnętrze:
*deska seria - maksymalnie odchudzona i docięta - szary flock
*fotele kubełkowe Mirco S3 - żakard, czerwona nić, haft TOYOTA
*klatka bezpieczeństwa z certyfikatem według załącznika "J" FIA by SCHEFFLER
*mocowania foteli zgodne z normami FIA
*nakładki na pedały Sparco Race
*kierownica zamszowa RRS Veloce 350/0 mm (niczym nie odbiega jakością od OMP) + pokrowiec TRS
*naba SIK o rozstawie OMP
*otuliny klatki bezpieczeństwa SABELT
*otuliny klatki bezpieczeńśtwa IRP z homologacją FIA
*osłony klatki CARBON
*podstopnica pilota OMP
*podstopnica kierowcy (produkcja własna)
*gaśnica IRP 2kg - ABC z mocowaniem zgodnie z załącznikiem "J"
*płyty pod nogi kierowcy i pasażera - 3mm alu ryflowana
*reszty brak
Audio:
*brak
Body:
*nowy lakier na cały aucie - czarny akryl z dodatkiem żywicy poliuretanowej (malowane w garażu przez amatora- niedociągnięcia zakryją naklejki )
*ori pakiet st165
*przedni zderzak laminat st165
*błotniki przednie laminat + poszerzenia laminat st165
*tylna klapa laminat + szyba lity poliwęglan 3mm z filtrem UV
*maska laminat
*dachowy wlot powietrza (laminat)
*zapinki klapy QMS sprężynowe czarne
*pasek holowniczy SABELT
*chlapacze RRS 3mm (poliuretanowe)
*zapinki QUICK RELEASE RED Epman
*zapinki maski AeroCath style
*Hood Spacer z URSUSA
*spryskiwacze szyby przedniej mgiełkowe - Citroen C4
*kilka elementów pomalowanych PLASTILAK'iem (czarny i szary mat)
Krótki opis/historia samochodu:
Od dawna przyglądałem się IV-ce X-morf’a, czarna T16 była dla mnie bardzo ładnym i ciekawym autem. Od dłuższego czasu biłem się z myślą co będę robił w mojej ST182, jak już nic nie będzie do robienia… kupiłem Swifta, prawdziwe rajdowe auto, nauczył mnie wiele, dał sporo frajdy. By w pełni mnie satysfakcjonował potrzebowałbym w niego włożyć kolejne tyle co włożyłem (miałbym za to wypaśnego Carlosa ) Swift został sprzedany… co teraz?? Musiałem coś kupić by mieć zajęcie na wieczory i weekendy. Długo szukałem st162, nic zdrowego już się nie znajdzie. Postanowiłem zaryzykować i kupiłem Celice ST162 od se7en’a (dawniej cela padre) .. I tak zaczyna się nowa historia… przygoda pewnej czarnej japonki, która szuka miłości i opieki u chłopaka z polski
Krótki opis planów zmian:
Po tym jak ochłonąłem zabrałem się za odszczurzanie, niestety cela miała już kilka operacji kilka lat wstecz, jest co robić z blacharką, ale nie ma znów tragedii najważniejsze, że auto proste. Brak oryginalnego silnika... Nie jest na tyle wyjątkowa by robić z niej kolejne auto w stylu mojej ST182... nie będzie BLINK BLINK… nie będzie wygodnych siedzeń z lumbarem.. nie będzie car audio… co więc z nią zrobić????
Kiedyś moja mama na jednym z SuperOES’ów zapytała się mojego kolegi, który jeździ zabytkowym już i bardzo zadbanym maluszkiem w rajdach „Mały, nie szkoda Ci tego maluszka tak katować?” na co odpowiedział „Proszę Pani, on się teraz cieszy, że ma taką emeryturę, że może startować w rajdach a nie tak jak reszta jego rodziny służyć dziś za żyletki” tak więc czarna japonka ST162 swoje dorosłe życie jak i emeryturę będzie miała iście szaloną – budujemy rajdówkę
Zdjęcie przed rozebraniem auta:
Zdjęcia tuż po zakupie (częściowo rozebrana i zmatowiona):
W trakcie prac:
Aktualnie jest tak :
Ostatnio zmieniony 08-10-18, 14:46 przez bartek_asik, łącznie zmieniany 34 razy.
セリカ ST182 - sold
Swift GTi Rally - sold
セリカ ST162 - rally
Corolla E12 - sold
Doblo 263 Power - sold
Chevy TrailBlazer - for sale
next daily? Tundra? RAM?
"Mąż tam w świecie za funtem odkładał funt
Na Toyotę przepiękną aż strach"
Swift GTi Rally - sold
セリカ ST162 - rally
Corolla E12 - sold
Doblo 263 Power - sold
Chevy TrailBlazer - for sale
next daily? Tundra? RAM?
"Mąż tam w świecie za funtem odkładał funt
Na Toyotę przepiękną aż strach"
- grzegoslav
- Użytkownik
- Posty: 2776
- Rejestracja: 29-05-09, 23:08
no i założył temat muszę przyznać, że bardzo ekonomiczna wersja tej celicy
http://www.facebook.com/serwismobilnyme ... wej?ref=hl
http://images49.fotosik.pl/327/2ae78b088a26e16a.jpg
SPRZEDAM WSZYSTKIE CZĘŚCI DO CELICY V GEN 1.6 ORAZ 2.0 !!!!!
http://images49.fotosik.pl/327/2ae78b088a26e16a.jpg
SPRZEDAM WSZYSTKIE CZĘŚCI DO CELICY V GEN 1.6 ORAZ 2.0 !!!!!
- mleczek333
- Miłośnik
- Posty: 504
- Rejestracja: 23-08-10, 00:02
- bartek_asik
- Klubowicz
- Posty: 6237
- Rejestracja: 10-11-06, 10:48
Dzięki, dziś wrzucę trochę info z prac nad karoserią, mam ją od 8 września a udało mi się dopiero tyko pełne 3 dni przy niej popracować Długo się zastanawiałem co z nią robić, na początku miałem zamysł na auto na co dzień w serii... ale myślę, że pomysł na auto do ganiania po torze będzie O.K Będę ją budował z myślą o SuperOES i Yongtimer Party organizowane na Torze Poznań oraz do zabawy podczas zlotów
セリカ ST182 - sold
Swift GTi Rally - sold
セリカ ST162 - rally
Corolla E12 - sold
Doblo 263 Power - sold
Chevy TrailBlazer - for sale
next daily? Tundra? RAM?
"Mąż tam w świecie za funtem odkładał funt
Na Toyotę przepiękną aż strach"
Swift GTi Rally - sold
セリカ ST162 - rally
Corolla E12 - sold
Doblo 263 Power - sold
Chevy TrailBlazer - for sale
next daily? Tundra? RAM?
"Mąż tam w świecie za funtem odkładał funt
Na Toyotę przepiękną aż strach"
- Zewus
- Użytkownik
- Posty: 3062
- Rejestracja: 13-03-09, 16:46
- Pawciu
- Użytkownik
- Posty: 6803
- Rejestracja: 16-08-05, 11:27
- bartek_asik
- Klubowicz
- Posty: 6237
- Rejestracja: 10-11-06, 10:48
JaQb_CK pisze:A zastanawiałem się czy ktoś ją uratuje ... Dobrze, że trafiła do Ciebie
Uratujemy ją... to mogę zagwarantować Lubię takie wyzwania
Lestat pisze:chyba znam to auto poznaję swoje plastiki w bagażniku
powodzenia!
Tak, mam sporo gratów z Twojego bolidu, niestety nie wylądują w aucie Podglądam Twój projekt, przygotuj pustą skrzynkę PW bo będę się nie raz odzywał
Zewus pisze:bartek_asik, Też miałem taki zamysł i szukałem b długo ST162 na radjówkę, aż trafiła się corollka.
No jak wiesz miałem już gotowca do popraqwek (swift) tyle, że tak mnie pochłonęła zabawa i przeróbki pod siebie, że stwierdziłem, że następne auto albo kupię świeżo po przeróbce albo zrobię pod siebie, IVka po oględzinac na kanale itp dała mi bodziec by wrócić do sportu (a byłem w trakcie poszukiwania swifta, picanto lub ostatnio nawet jarisa )
Zewus pisze:Będę śledził wątek na pewno i czekam na spotkanie gdzieś na "OSie" chociaż w innych grupach.
mam nadzieję, że się spotkamy
jest moda na czwóreczki
Bo to iście JDM-owe kształty Paffciu ma w sobie więcej pazura niż V-tka (jednak carlos w planach pozostaje na dalszym planie )
セリカ ST182 - sold
Swift GTi Rally - sold
セリカ ST162 - rally
Corolla E12 - sold
Doblo 263 Power - sold
Chevy TrailBlazer - for sale
next daily? Tundra? RAM?
"Mąż tam w świecie za funtem odkładał funt
Na Toyotę przepiękną aż strach"
Swift GTi Rally - sold
セリカ ST162 - rally
Corolla E12 - sold
Doblo 263 Power - sold
Chevy TrailBlazer - for sale
next daily? Tundra? RAM?
"Mąż tam w świecie za funtem odkładał funt
Na Toyotę przepiękną aż strach"
- Dani66
- Użytkownik
- Posty: 353
- Rejestracja: 26-01-11, 22:36
- mlis92
- Nowy użytkownik
- Posty: 20
- Rejestracja: 02-06-13, 21:46
- aadam_m
- Użytkownik
- Posty: 336
- Rejestracja: 30-03-07, 15:29
nie marnuj czasu, wsadzaj rev3:) najlepsze połączenie z IV (tzn wg. mnie )
do tego duża płyta pod silnik, duża chłodnica (org. jest za mała), nie obniżać, b6 i można puchary zgarniać
a jak masz panel od lewych drzwi (tzn rączka plastikowa) to chętnie przygarnę bo wczoraj w ferworze walki urwałem
do tego duża płyta pod silnik, duża chłodnica (org. jest za mała), nie obniżać, b6 i można puchary zgarniać
a jak masz panel od lewych drzwi (tzn rączka plastikowa) to chętnie przygarnę bo wczoraj w ferworze walki urwałem
Celica V at180 - sold
Celica IV st162 3ste rev3 - sold
Celica VI st205 - sold
Impreza
Celica IV st162 3ste rev3 - sold
Celica VI st205 - sold
Impreza
- Marcin
- Użytkownik
- Posty: 1098
- Rejestracja: 19-01-08, 20:07
Rzeski pisze:Pieknie Bartek ale z tego co pamietam to mialo byc TURBO
Z tego co pamiętam miał byc napęd na cztery łapy?
Bądź co bądź, wizualizacja planów prezentuje się wybornie.
Trzymam kciuki!
Potrzebujesz części do V generacji? Pisz do mnie na PW. Tutaj moja Niunia 260 KM
- breczus
- Użytkownik
- Posty: 1514
- Rejestracja: 03-10-09, 13:18
łooo jezu jak długo marudził bartuś o IV... nawet się nie zdziwiłem jak pojawiały się pierwsze fotki na ryjbooku wsadzaj tam byle co, byle już jeździło do poznania!
Moc jest bogiem, Prędkość nałogiem, stunt zabawą, treningi podstawą.
ostrzeżenie!! mam bardzo specyficzne poczucie humoru
1. AT180(daily car) R.I.P
2. ST182 (white lans ) SOLD
3. ST185 GT4 JDM SOLD
4. BMW e39 touring- new dady car
ostrzeżenie!! mam bardzo specyficzne poczucie humoru
1. AT180(daily car) R.I.P
2. ST182 (white lans ) SOLD
3. ST185 GT4 JDM SOLD
4. BMW e39 touring- new dady car
- luq88
- Użytkownik
- Posty: 186
- Rejestracja: 30-11-09, 23:10