ST185 "domino" by Delson
- DCG
- Użytkownik
- Posty: 5383
- Rejestracja: 30-11-06, 21:02
piękne, ale szukaj tłustych dystansów na przód i tył
Historia mojego rajdowania i budowy rajdówki:
https://www.facebook.com/DCG.Rally
https://www.facebook.com/DCG.Rally
- Krzychu
- Użytkownik
- Posty: 1413
- Rejestracja: 07-07-09, 19:46
- Krzychu
- Użytkownik
- Posty: 1413
- Rejestracja: 07-07-09, 19:46
-
- Użytkownik
- Posty: 915
- Rejestracja: 21-08-07, 16:13
Taki mały update:
W ostatnim czasie tj. w ciągu ostatniego miesiąca lub dwóch (czas szybko leci):
- wymieniłem uszczelkę pod klawiaturą
- wymieniłem uszczelkę pod pokrywą zaworów
- wymieniłem świece NGK "Lejser dajmont"
- wymieniłem przewody wysokiego napięcia (magnecor)
poprawa niezauważalna, ale spokój na przyszłość.
Czekam jeszcze na chłodnicę. Latka lecą a chłodnica idzie i na pewno przyjdzie. W międzyczasie chciałbym coś po strugać w domu. Dlatego też proszę Was o wymiary płyty pod silnik i dyfer do ST185. Jeśli wymiarów nie macie to chociaż zdjęcia takich płyt to sobie sam pomierzę.
Przyda mi się takie zajęcie na nadchodzące długie noce.
W ostatnim czasie tj. w ciągu ostatniego miesiąca lub dwóch (czas szybko leci):
- wymieniłem uszczelkę pod klawiaturą
- wymieniłem uszczelkę pod pokrywą zaworów
- wymieniłem świece NGK "Lejser dajmont"
- wymieniłem przewody wysokiego napięcia (magnecor)
poprawa niezauważalna, ale spokój na przyszłość.
Czekam jeszcze na chłodnicę. Latka lecą a chłodnica idzie i na pewno przyjdzie. W międzyczasie chciałbym coś po strugać w domu. Dlatego też proszę Was o wymiary płyty pod silnik i dyfer do ST185. Jeśli wymiarów nie macie to chociaż zdjęcia takich płyt to sobie sam pomierzę.
Przyda mi się takie zajęcie na nadchodzące długie noce.
- DCG
- Użytkownik
- Posty: 5383
- Rejestracja: 30-11-06, 21:02
-
- Użytkownik
- Posty: 915
- Rejestracja: 21-08-07, 16:13
Kamilos14 pisze:DCG pisze:delson pisze:- wymieniłem uszczelkę pod klawiaturą
- wymieniłem uszczelkę pod pokrywą zaworów
a czym sie różni jedna od drugiej?
Też się zastanawiam
niby to samo a jednak się od siebie różni. Musiałem jakoś nazwać te dwie różne uszczelki.
11214-88381 - Engine Cylinder Head Gasket
11213-88382 - Gasket, cylinder head cover
Pozdrawiam lożę szyderców
- DCG
- Użytkownik
- Posty: 5383
- Rejestracja: 30-11-06, 21:02
-
- Użytkownik
- Posty: 168
- Rejestracja: 17-03-14, 09:35
delson pisze:Kamilos14 pisze:DCG pisze:delson pisze:- wymieniłem uszczelkę pod klawiaturą
- wymieniłem uszczelkę pod pokrywą zaworów
a czym sie różni jedna od drugiej?
Też się zastanawiam
niby to samo a jednak się od siebie różni. Musiałem jakoś nazwać te dwie różne uszczelki.
11214-88381 - Engine Cylinder Head Gasket
11213-88382 - Gasket, cylinder head cover
Pozdrawiam lożę szyderców
Nie loża szyderców tylko to jest dowód, że my czytamy dokładnie i ze zrozumieniem powinieneś to docenić
- Pawciu
- Użytkownik
- Posty: 6803
- Rejestracja: 16-08-05, 11:27
-
- Użytkownik
- Posty: 915
- Rejestracja: 21-08-07, 16:13
Czekam jeszcze na chłodnicę. Latka lecą a chłodnica idzie i na pewno przyjdzie. W międzyczasie chciałbym coś po strugać w domu. Dlatego też proszę Was o wymiary płyty pod silnik i dyfer do ST185. Jeśli wymiarów nie macie to chociaż zdjęcia takich płyt to sobie sam pomierzę.
Przyda mi się takie zajęcie na nadchodzące długie noce.
Wymiary lub zdjęcia osłony silnika, skrzyni, dyfra przyjmę.
- bartek_asik
- Klubowicz
- Posty: 6237
- Rejestracja: 10-11-06, 10:48
z czego ta płyta, jak jest mocowana, ma jakieś podparcie na belce wzdłużnej?? taki płaszcz musi się nieźle uginać...
セリカ ST182 - sold
Swift GTi Rally - sold
セリカ ST162 - rally
Corolla E12 - sold
Doblo 263 Power - sold
Chevy TrailBlazer - for sale
next daily? Tundra? RAM?
"Mąż tam w świecie za funtem odkładał funt
Na Toyotę przepiękną aż strach"
Swift GTi Rally - sold
セリカ ST162 - rally
Corolla E12 - sold
Doblo 263 Power - sold
Chevy TrailBlazer - for sale
next daily? Tundra? RAM?
"Mąż tam w świecie za funtem odkładał funt
Na Toyotę przepiękną aż strach"
-
- Użytkownik
- Posty: 915
- Rejestracja: 21-08-07, 16:13
Chłodnica Home Made in Bangladesh założona, choć trzeba było poza uchwytem na wentylator ją trochę zmodyfikować, zanim wszystko weszło na swoje miejsce. Gdybyście chcieli taką chłodnicę dla ambitnych i cierpliwych to mogę Wam załatwić. Poza tym problem z wywalającym płynem pozostał. Wychodzi na to, że układ nie chce się odpowietrzyć. Zrobiłem wszystko co mogłem a zagadka nie rozwiązana. Najciekawsze jest to, że w układzie nie ma CO2 przynajmniej tak wynika z testów, na jego zawartość.
Wychodzi na to, że w układzie jest jakiś syf, z którym nie wiem jak wygrać. Układ płukałem setki razy używając też "płukanek" które rzekomo rozpuszczają kamień i inne brudy. Udało się wygonić pianę, która wcześniej w tym układzie zalegała.
Objawy:
Wyrzuca płyn przez zbiornik po tym jak złapie temperaturę. Czas kiedy to następuję zależny od stałych obrotów silnika na jakich pracuje.
Twardość przewodów układu chłodzenia w normie.
Nawiewy odkręcone na full gorąc, dają letnie powietrze, przy rozgrzanym silniku, płynie w układzie do 86 stopni. Gorące powietrze leci dopiero gdy obroty silnika przekraczają 3000obr/min.
Z nawiewów poza strumieniem powietrza słychać jakby się przelewała woda. Pod nogami pasażera sucho.
Termostat działa prawidłowo.
Mam wątpliwości czy wentylator włącza się na czas, ale nie wiem czy to ma większe znaczenie, ponieważ nawet podczas długiej jazdy na najwyższym biegu i optymalnych obrotach 2000-2500 płyn ucieka.
Na chwilę obecną skończyły mi się pomysły. Kiedyś w poprzedniej turbawce miałem podobne objawy. Wojtas zalecł mi wymianę korka w chłodnicy i to faktycznie pomogło. Teraz też wymieniłem korek na nowy z ASO i nic to nie dało.
Wychodzi na to, że w układzie jest jakiś syf, z którym nie wiem jak wygrać. Układ płukałem setki razy używając też "płukanek" które rzekomo rozpuszczają kamień i inne brudy. Udało się wygonić pianę, która wcześniej w tym układzie zalegała.
Objawy:
Wyrzuca płyn przez zbiornik po tym jak złapie temperaturę. Czas kiedy to następuję zależny od stałych obrotów silnika na jakich pracuje.
Twardość przewodów układu chłodzenia w normie.
Nawiewy odkręcone na full gorąc, dają letnie powietrze, przy rozgrzanym silniku, płynie w układzie do 86 stopni. Gorące powietrze leci dopiero gdy obroty silnika przekraczają 3000obr/min.
Z nawiewów poza strumieniem powietrza słychać jakby się przelewała woda. Pod nogami pasażera sucho.
Termostat działa prawidłowo.
Mam wątpliwości czy wentylator włącza się na czas, ale nie wiem czy to ma większe znaczenie, ponieważ nawet podczas długiej jazdy na najwyższym biegu i optymalnych obrotach 2000-2500 płyn ucieka.
Na chwilę obecną skończyły mi się pomysły. Kiedyś w poprzedniej turbawce miałem podobne objawy. Wojtas zalecł mi wymianę korka w chłodnicy i to faktycznie pomogło. Teraz też wymieniłem korek na nowy z ASO i nic to nie dało.