GT Four A "Szwagrowy dupowóz"
-
- Użytkownik
- Posty: 496
- Rejestracja: 25-06-04, 21:03
- mlodzik
- Użytkownik
- Posty: 1109
- Rejestracja: 24-02-08, 16:00
ale czy jest sens wkładać kute korby skoro seryjne ogarną spokojnie 300 HP ?? Powiedzcie, bo ja remontuje silnik tak samo jak dzejkob i niewiem czy nie uzbierać jeszcze na kute korby.
2.0 ST182 3SGE (w ) Catalyze- Medium blue pearl R.I.P.
2.0 ST182 3SGE (w/o ) Catalyze- Black R.I.P.
2.0 ST185 3SGTE All-Trac R.I.P.
2.0 ST185 3SGTE RC :D
2.0 ST185 3SGTE CS 3212 :D
2.0 ST182 3SGE (w/o ) Catalyze- Black R.I.P.
2.0 ST185 3SGTE All-Trac R.I.P.
2.0 ST185 3SGTE RC :D
2.0 ST185 3SGTE CS 3212 :D
- Pawciu
- Użytkownik
- Posty: 6803
- Rejestracja: 16-08-05, 11:27
-
- Nowy użytkownik
- Posty: 2
- Rejestracja: 06-09-10, 22:14
- BASSI
- Użytkownik
- Posty: 3168
- Rejestracja: 20-04-08, 00:34
- JaQb_CK
- Użytkownik
- Posty: 1943
- Rejestracja: 07-09-09, 19:21
-
- Użytkownik
- Posty: 809
- Rejestracja: 30-05-09, 12:59
- breczus
- Użytkownik
- Posty: 1514
- Rejestracja: 03-10-09, 13:18
- JaQb_CK
- Użytkownik
- Posty: 1943
- Rejestracja: 07-09-09, 19:21
Więc coś w projekcie się ruszyło
Jakiś czas temu udało mi się kupić silnik z MR2 jak niektórzy wiedzą.
Generalnie wyglądał bardzo dobrze (suchy, wszystkie wiązki wypięte z kostek, nic nie ucięte)
Ugadałem się z Młodzikiem żeby na razie póki moje auto jest w Kielcach a chcę sprawdzić silnik wrzucić go do jego Celicy
Po 2 tyg czekania zabraliśmy się do roboty.
Po 4 godzinach silnik już siedział na miejscu ale odpalenie nam zajęło kolejny dzień bo początkowo nie chciał z nami gadać.
Oczywiście przyczyną była pierdoła ( jak Młodzik będzie chciał niech się pochwali )
I silnik odpalił (jak zwykle robione kalkulatorem)
[video]http://www.youtube.com/watch?v=NuskuqFmlQY&feature=youtu.be[/video]
Początkowo na seryjnym wydechu i Setupie (sterownik i turbo z 4WD)
Zrobiliśmy kilkaset kilometrów i silnik wygląda na bardzo zdrowy
Po 12 bar na każdym cylindrze, nie kopci na wysokich, nie czuć olejem.
Następnie założyliśmy wydech blitz Nur Spec i jeździliśmy dalej .
Tak mniej więcej brzmi i jeździ(znowu kalkulator):
[video]http://www.youtube.com/watch?v=BjBnHodeIdQ&feature=youtu.be[/video]
Od razu mówię że teren jest opuszczony i nikomu taka jazda nie zagrażała
Po około 1000-1500 kilometrów nie stwierdziliśmy żadnego ubytku oleju, Turbina wygląda badzo ładnie, silnik nigdzie się nie poci
Chwilowo zajmujemy się z Młodzikiem Żukiem którym jedziemy na Złombola ale koło października-listopada planujemy włożyć silnik do mnie.
Próbowaliśmy też odpalić na moim sterowniku. Niestety nie odpala :/
Wieczorem napiszę jaki błąd wywala.
Jakiś czas temu udało mi się kupić silnik z MR2 jak niektórzy wiedzą.
Generalnie wyglądał bardzo dobrze (suchy, wszystkie wiązki wypięte z kostek, nic nie ucięte)
Ugadałem się z Młodzikiem żeby na razie póki moje auto jest w Kielcach a chcę sprawdzić silnik wrzucić go do jego Celicy
Po 2 tyg czekania zabraliśmy się do roboty.
Po 4 godzinach silnik już siedział na miejscu ale odpalenie nam zajęło kolejny dzień bo początkowo nie chciał z nami gadać.
Oczywiście przyczyną była pierdoła ( jak Młodzik będzie chciał niech się pochwali )
I silnik odpalił (jak zwykle robione kalkulatorem)
[video]http://www.youtube.com/watch?v=NuskuqFmlQY&feature=youtu.be[/video]
Początkowo na seryjnym wydechu i Setupie (sterownik i turbo z 4WD)
Zrobiliśmy kilkaset kilometrów i silnik wygląda na bardzo zdrowy
Po 12 bar na każdym cylindrze, nie kopci na wysokich, nie czuć olejem.
Następnie założyliśmy wydech blitz Nur Spec i jeździliśmy dalej .
Tak mniej więcej brzmi i jeździ(znowu kalkulator):
[video]http://www.youtube.com/watch?v=BjBnHodeIdQ&feature=youtu.be[/video]
Od razu mówię że teren jest opuszczony i nikomu taka jazda nie zagrażała
Po około 1000-1500 kilometrów nie stwierdziliśmy żadnego ubytku oleju, Turbina wygląda badzo ładnie, silnik nigdzie się nie poci
Chwilowo zajmujemy się z Młodzikiem Żukiem którym jedziemy na Złombola ale koło października-listopada planujemy włożyć silnik do mnie.
Próbowaliśmy też odpalić na moim sterowniku. Niestety nie odpala :/
Wieczorem napiszę jaki błąd wywala.
97` Toyota Celica VI 1.8
90` Toyota Celica V GT-Four A
90` Toyota Celica V GT-Four A
- grzegoslav
- Użytkownik
- Posty: 2776
- Rejestracja: 29-05-09, 23:08
widzę, że fajną frajdę macie z jazdy fajnie mruczy blitz'u ale prosi się o lepsze nagranie, chociaż kotletem by jakość zwiększyć i radość oglądających
http://www.facebook.com/serwismobilnyme ... wej?ref=hl
http://images49.fotosik.pl/327/2ae78b088a26e16a.jpg
SPRZEDAM WSZYSTKIE CZĘŚCI DO CELICY V GEN 1.6 ORAZ 2.0 !!!!!
http://images49.fotosik.pl/327/2ae78b088a26e16a.jpg
SPRZEDAM WSZYSTKIE CZĘŚCI DO CELICY V GEN 1.6 ORAZ 2.0 !!!!!
- budolf
- Użytkownik
- Posty: 4851
- Rejestracja: 08-12-06, 23:31
- JaQb_CK
- Użytkownik
- Posty: 1943
- Rejestracja: 07-09-09, 19:21
Więc jeszcze raz napisze o co chodzi z moim problemem.
Silnik wrzuciłem do Celicy 4WD na Canadę (204 km). Mój sterownik jest od GT4 A na Australię (225 km).
Obadałem jakie są różnice w osprzęcie silnika i wygląda na to że różni się tylko turbina
W 4WD jest CT 26 a GT4 A jest CT 26B.
Swoją drogą przy silniku który kupiłem było turbo z ceramicznymi łopatkami od strony gorącej więc już mam dwie CT 26B
Wracając do tematu po podłączeniu mojego sterownika do reszty z 4WD wyskakuje mi błąd 1-2 (Sygnał obr/min ) po powrocie do sterownik z 4WD nie ma błędów i silnik odpala.
Teraz moje pytanie:
- Czy ktoś wie czy te sterowniki mogą różnić się pinami? (chodzi mi czy kolejność pinów w obu sterownikach jest taka sama)
- Gdzie można szukać jeszcze przyczyny?
PS: Filmiki i zdjęcia będą lepsze na pewno tylko teraz potrzebne trochę czasu
Silnik wrzuciłem do Celicy 4WD na Canadę (204 km). Mój sterownik jest od GT4 A na Australię (225 km).
Obadałem jakie są różnice w osprzęcie silnika i wygląda na to że różni się tylko turbina
W 4WD jest CT 26 a GT4 A jest CT 26B.
Swoją drogą przy silniku który kupiłem było turbo z ceramicznymi łopatkami od strony gorącej więc już mam dwie CT 26B
Wracając do tematu po podłączeniu mojego sterownika do reszty z 4WD wyskakuje mi błąd 1-2 (Sygnał obr/min ) po powrocie do sterownik z 4WD nie ma błędów i silnik odpala.
Teraz moje pytanie:
- Czy ktoś wie czy te sterowniki mogą różnić się pinami? (chodzi mi czy kolejność pinów w obu sterownikach jest taka sama)
- Gdzie można szukać jeszcze przyczyny?
PS: Filmiki i zdjęcia będą lepsze na pewno tylko teraz potrzebne trochę czasu
97` Toyota Celica VI 1.8
90` Toyota Celica V GT-Four A
90` Toyota Celica V GT-Four A
- luq88
- Użytkownik
- Posty: 186
- Rejestracja: 30-11-09, 23:10