2064/5000
- jones
- Użytkownik
- Posty: 1128
- Rejestracja: 24-11-09, 21:45
2064/5000
Nie jest to już żadną tajemnicą, że od jakiegoś czasu jestem posiadaczem Carlosa.
Kilka osób prosiło mnie o przybliżenie auta szerszej publice.
Kilka słów o aucie.
Auto zostało dokładnie przejrzane i sprawdzone po zakupie. Stwierdzono kilka pierdół:
- do wymiany uszczelniacze rozrządu
- uszczelka pod głowicą i aparatem
- nie zamyka się lewa lampa
- nie otwiera się szyber
- padnięte amorki
- nie jedzie
Jak na 19-letnie auto jest dobrze. Auto dodatkowo ma wymienione wszystkie tarcze/klocki. Ma 2 komplety kół seryjnych 15, w tym 1 na nowiutkich T1R. W bagażniku znalazłem pudełka z ASO ze starym - zapłonem, cewką, sondą lambdą a nowiutkie poprzedni właściciel zamontował pod maską
Naprawy odszczurzające:
- komplet rozrząd, pompa wody
- wymienione wszystkie płyny
- naprawione spryski, lampa
- wyregulowane zawory
Ponad serię zrobione zostały:
- 100% gumy z poly [poprzedni właściciel]
- nowe klocki i tarcze [poprzedni właściciel]
- wydech 3" z DP i końcówką ElTeca
- zawias - sprężyny TEIN, amorki Bilstein B6
- hamulce - wywalony ABS, regulator Willwood, przewody w oplocie Earl's
- felgi TE37 Volk Racing 16x7 i opony Dunlop Sportmaxx
- dystanse 30mm tył i 22mm przód
- blowoff SFS
- zegary DEPO - Boost/EGT/OilTemp
- oil catch tank
- wywalony jest EGR i charcoil canister
- kierownica z ST185 RC
- lekkie koło pasowe alternatora
- pompa Walbro 255
W tym roku zamierzam jeszcze zrobić:
- strojenie na ECUMasterze i max boost
- hamownia
- montaż Live Sounda
- chłodzenie oleju [może]
- wymiana chłodnicy [może]
Na liście jest trochę bzdetów, trochę ważniejszych rzeczy. Chciałaby dusza do raju, ale na razie robimy spokojnie. Auto wizualnie się nie zmieni ponad to, co jest. Większe zmiany przyjdą z czasem. Zobaczymy co pojawi się po strojeniu i zwiększeniu doładowania bo całe auto jest już gotowe na przyjęcie większej szmocy.
WSZYSTKIE modyfikacje, naprawy, dłubania przeprowadziłem w GT4. Gdyby nie było takiego zaplecza nigdy nie kupiłbym 20letniego turbo 4wd. Mega wsparcie dostałem też od Pawcia - dobrze mieć takich przyjaciół.
Poniżej kilka zdjęć auta z przebiegu prac, kilka gotowych, trochę gratów. Zdjęcia moje i fotoma
Kilka osób prosiło mnie o przybliżenie auta szerszej publice.
Kilka słów o aucie.
Auto zostało dokładnie przejrzane i sprawdzone po zakupie. Stwierdzono kilka pierdół:
- do wymiany uszczelniacze rozrządu
- uszczelka pod głowicą i aparatem
- nie zamyka się lewa lampa
- nie otwiera się szyber
- padnięte amorki
- nie jedzie
Jak na 19-letnie auto jest dobrze. Auto dodatkowo ma wymienione wszystkie tarcze/klocki. Ma 2 komplety kół seryjnych 15, w tym 1 na nowiutkich T1R. W bagażniku znalazłem pudełka z ASO ze starym - zapłonem, cewką, sondą lambdą a nowiutkie poprzedni właściciel zamontował pod maską
Naprawy odszczurzające:
- komplet rozrząd, pompa wody
- wymienione wszystkie płyny
- naprawione spryski, lampa
- wyregulowane zawory
Ponad serię zrobione zostały:
- 100% gumy z poly [poprzedni właściciel]
- nowe klocki i tarcze [poprzedni właściciel]
- wydech 3" z DP i końcówką ElTeca
- zawias - sprężyny TEIN, amorki Bilstein B6
- hamulce - wywalony ABS, regulator Willwood, przewody w oplocie Earl's
- felgi TE37 Volk Racing 16x7 i opony Dunlop Sportmaxx
- dystanse 30mm tył i 22mm przód
- blowoff SFS
- zegary DEPO - Boost/EGT/OilTemp
- oil catch tank
- wywalony jest EGR i charcoil canister
- kierownica z ST185 RC
- lekkie koło pasowe alternatora
- pompa Walbro 255
W tym roku zamierzam jeszcze zrobić:
- strojenie na ECUMasterze i max boost
- hamownia
- montaż Live Sounda
- chłodzenie oleju [może]
- wymiana chłodnicy [może]
Na liście jest trochę bzdetów, trochę ważniejszych rzeczy. Chciałaby dusza do raju, ale na razie robimy spokojnie. Auto wizualnie się nie zmieni ponad to, co jest. Większe zmiany przyjdą z czasem. Zobaczymy co pojawi się po strojeniu i zwiększeniu doładowania bo całe auto jest już gotowe na przyjęcie większej szmocy.
WSZYSTKIE modyfikacje, naprawy, dłubania przeprowadziłem w GT4. Gdyby nie było takiego zaplecza nigdy nie kupiłbym 20letniego turbo 4wd. Mega wsparcie dostałem też od Pawcia - dobrze mieć takich przyjaciół.
Poniżej kilka zdjęć auta z przebiegu prac, kilka gotowych, trochę gratów. Zdjęcia moje i fotoma
Ostatnio zmieniony 07-06-11, 05:40 przez jones, łącznie zmieniany 1 raz.
- jones
- Użytkownik
- Posty: 1128
- Rejestracja: 24-11-09, 21:45
- warp9
- Użytkownik
- Posty: 2272
- Rejestracja: 30-09-05, 15:55
- Pawciu
- Użytkownik
- Posty: 6803
- Rejestracja: 16-08-05, 11:27
- Bakuu0
- Użytkownik
- Posty: 2224
- Rejestracja: 08-04-07, 16:32
- grzegoslav
- Użytkownik
- Posty: 2776
- Rejestracja: 29-05-09, 23:08
no gratuluje ostatnio jakieś zdjęcia wstawiałeś na forum to sobie od razu przeglądnąłem resztę twoich fotek i napotkałem na carlosa i tak się zastanawiałem kogo on jest jest pikny
http://www.facebook.com/serwismobilnyme ... wej?ref=hl
http://images49.fotosik.pl/327/2ae78b088a26e16a.jpg
SPRZEDAM WSZYSTKIE CZĘŚCI DO CELICY V GEN 1.6 ORAZ 2.0 !!!!!
http://images49.fotosik.pl/327/2ae78b088a26e16a.jpg
SPRZEDAM WSZYSTKIE CZĘŚCI DO CELICY V GEN 1.6 ORAZ 2.0 !!!!!
- motocombo
- Użytkownik
- Posty: 549
- Rejestracja: 09-09-08, 16:12
- jones
- Użytkownik
- Posty: 1128
- Rejestracja: 24-11-09, 21:45
- BASSI
- Użytkownik
- Posty: 3168
- Rejestracja: 20-04-08, 00:34
- Wojtas
- Użytkownik
- Posty: 2591
- Rejestracja: 29-09-05, 16:23
BASSISFUN pisze:zaloz od 1.8 tanie proste i skuteczne, ja przy strojeniu miałem max 100-105 stopni, ale to już naprawdę bylo non toper pałowanie do odcięcia w upale.
bassi ty nie masz turbo, masz konpresor ktory jedzie na swojej oliwie, obciazenia i moc tez troche inna. Pawcio ma srednia chlodnice oleju ktora porownujac do 1,8 ma co najmniej 3x wieksza wydajnosc i przy naszym lecie na torze po paru ostrych kolkach przestaje dawac rade.
- Pawciu
- Użytkownik
- Posty: 6803
- Rejestracja: 16-08-05, 11:27
- BASSI
- Użytkownik
- Posty: 3168
- Rejestracja: 20-04-08, 00:34
Generalnie olej do tych 115-120 stopni powinien dawać radę...
Może Jones założ takie coś :
http://allegro.pl/natrysk-na-intercoole ... 28584.html
Można zrobić to w taki sposob żeby dawało dawki w odstepach czasu po przekroczeniu danej temp np 100 stopni... w połączeniu z chłodnicą oleju taką jak u Pawcia powinno być bardziej efektywne niż u niego...
Może Jones założ takie coś :
http://allegro.pl/natrysk-na-intercoole ... 28584.html
Można zrobić to w taki sposob żeby dawało dawki w odstepach czasu po przekroczeniu danej temp np 100 stopni... w połączeniu z chłodnicą oleju taką jak u Pawcia powinno być bardziej efektywne niż u niego...
- Wojtas
- Użytkownik
- Posty: 2591
- Rejestracja: 29-09-05, 16:23
BASSISFUN pisze:Generalnie olej do tych 115-120 stopni powinien dawać radę...
Może Jones założ takie coś :
http://allegro.pl/natrysk-na-intercoole ... 28584.html
Można zrobić to w taki sposob żeby dawało dawki w odstepach czasu po przekroczeniu danej temp np 100 stopni... w połączeniu z chłodnicą oleju taką jak u Pawcia powinno być bardziej efektywne niż u niego...
Nie trzeba kupowac od subaru, celica RC tez ma taki bajer, VI WRC tez. Mozna kupic w ASO
- BASSI
- Użytkownik
- Posty: 3168
- Rejestracja: 20-04-08, 00:34
- Rzeski
- Użytkownik
- Posty: 6524
- Rejestracja: 10-07-07, 10:37
Piekne auto Panie jones gratuluje na zywca wyglada znacznie lepiej no i dzwiek wydechu jest bardzo rasowy nie jakies pierdzenie prykanie czy tam inne naokoło dzwieki tylko piekny turbo sound gratki dla spawacza kwasiarza naprawde ladnie utrzymany tylko tak naprawde nie wiem w jakim celu go kupiłeś ?
przydał sie do podtrzymania temperatury pizzy na wyrazowie to fakt
powodzenia w modach zachowaj oryginał i ciesze sie ze takie auta wstępują do klubu.
Jest szacun jest rispecta jest dobrze.
przydał sie do podtrzymania temperatury pizzy na wyrazowie to fakt
powodzenia w modach zachowaj oryginał i ciesze sie ze takie auta wstępują do klubu.
Jest szacun jest rispecta jest dobrze.
WROCLOVE BRADA