Niunia by Marcin
- grzegoslav
- Użytkownik
- Posty: 2776
- Rejestracja: 29-05-09, 23:08
czym posmarowałeś piastę przed założeniem tarczy???
http://www.facebook.com/serwismobilnyme ... wej?ref=hl
http://images49.fotosik.pl/327/2ae78b088a26e16a.jpg
SPRZEDAM WSZYSTKIE CZĘŚCI DO CELICY V GEN 1.6 ORAZ 2.0 !!!!!
http://images49.fotosik.pl/327/2ae78b088a26e16a.jpg
SPRZEDAM WSZYSTKIE CZĘŚCI DO CELICY V GEN 1.6 ORAZ 2.0 !!!!!
- grzegoslav
- Użytkownik
- Posty: 2776
- Rejestracja: 29-05-09, 23:08
JaQb_CK pisze: wygląda mi to na smar miedziany
to w takim razie zły pomysł ja tak miałem i dziś podczas treningu smar "wypłynął" mi przez felgę
http://www.facebook.com/serwismobilnyme ... wej?ref=hl
http://images49.fotosik.pl/327/2ae78b088a26e16a.jpg
SPRZEDAM WSZYSTKIE CZĘŚCI DO CELICY V GEN 1.6 ORAZ 2.0 !!!!!
http://images49.fotosik.pl/327/2ae78b088a26e16a.jpg
SPRZEDAM WSZYSTKIE CZĘŚCI DO CELICY V GEN 1.6 ORAZ 2.0 !!!!!
- Marcin
- Użytkownik
- Posty: 1098
- Rejestracja: 19-01-08, 20:07
Comando pisze:Marcin super mody. Ale bez gleby szału nie będzie
Z opon zadowolony ?
Dzięki Comando.
Opony załozyłem niedawno, więc trudno jeszcze coś powiedzieć, ale już słyszę, że są całkiem ciche jak na kierunkowe, a przynajmniej cichsze niż Yokohamy, które miałem poprzednio.
Całe 16-calowe koło waży niecałe 14 kg (w tym 8,6 kg to opona), tymczasem moje stare 15-calowe ważyło 17 kg. To oznacza zejście w totalu o 12 kg po założeniu większych felg.
Gleba - glebą, ale tak naprawdę jedyne, co pozostało sensownego do zrobienia w tym aucie to zawieszenie, bo na razie są sprężyny seryjne z STi i Bilsteiny B4.
Zastanawiam się, czy kombinować krótsze springi i oddzielnie amorki, czy jak juz robić to założyć od razu gwint - np. BC Racing?
- PaF
- Użytkownik
- Posty: 299
- Rejestracja: 03-09-10, 21:59
grzegoslav pisze:JaQb_CK pisze: wygląda mi to na smar miedziany
to w takim razie zły pomysł ja tak miałem i dziś podczas treningu smar "wypłynął" mi przez felgę
Tego smaru nie naklada sie tak duzo jak masla na kanapke
Marcin ladnie ogarniete hamulce, pogratulowac!
ST182 93'
kupie sprawny ori głośnik LS w drzwi
kupie sprawny ori głośnik LS w drzwi
- Bakuu0
- Użytkownik
- Posty: 2224
- Rejestracja: 08-04-07, 16:32
- grzegoslav
- Użytkownik
- Posty: 2776
- Rejestracja: 29-05-09, 23:08
PaF pisze:Tego smaru nie naklada sie tak duzo jak masla na kanapke
ale jak fajnie bulkotał jak bigos w garnku
http://www.facebook.com/serwismobilnyme ... wej?ref=hl
http://images49.fotosik.pl/327/2ae78b088a26e16a.jpg
SPRZEDAM WSZYSTKIE CZĘŚCI DO CELICY V GEN 1.6 ORAZ 2.0 !!!!!
http://images49.fotosik.pl/327/2ae78b088a26e16a.jpg
SPRZEDAM WSZYSTKIE CZĘŚCI DO CELICY V GEN 1.6 ORAZ 2.0 !!!!!
- Marcin
- Użytkownik
- Posty: 1098
- Rejestracja: 19-01-08, 20:07
Comando pisze:Daily driver. Gwinty za 4k sobie odpuść. Zmieniaj springi
Tylko wiesz, jak założę krótsze sprężyny, to zmieni się zakres pracy amortyzatorów, które już do tej pory zdążyły się "przyzwyczaić" do obecnych sprężyn. Więc niewykluczone, że trzeba będzie zmienic też amorki - z resztą z przodu i tak muszę je wymienić, bo ciekną, więc pewnie od razu wymieniałbym z tyłu. No i robią sie koszta, więc zaraz się okaże, że gwint w cale taki drogi nie jest...
- Comando
- Użytkownik
- Posty: 1679
- Rejestracja: 30-11-09, 15:30
Ale tani gwint starcza na krótko i działa gorzej od zestawu springi + amor. Jak chcesz wydać trochę siana pojedź do zerkopolu i zamów B8. Będziesz zachwycony efektem. Najtańszy gwint który wybiera lepiej od powyższych amorów to Ohlins Road & Track za 12k...chyba że HP sporting będzie tańszy.
JDM sucks
- qbutek
- Użytkownik
- Posty: 34
- Rejestracja: 17-12-07, 20:44
Miałem identyczną zagwozdkę przy subaru.Marcin pisze: No i robią sie koszta, więc zaraz się okaże, że gwint w cale taki drogi nie jest...
Amorki + springi + mocowania górne + 800 zł = BC.
Niestety przy zamówieniu okazało się, że akurat kilka dni wcześniej podnieśli ceny.
Planu nie zmieniłem, ale w czasie się to niestety odłoży.
W związku z powyższym (czyli tym, że nie jeździłem na takim gwincie) nie wypowiem sie o jego działaniu, ale do zakupu przekonały mnie opinie osób które jeździły na tym gwincie.
Na ile starcza B8?Comando pisze:Wielokrotnie mniej niz b8.
- Comando
- Użytkownik
- Posty: 1679
- Rejestracja: 30-11-09, 15:30
Zalezy jak i gdzie uzywasz tego amora. Bc ludzie maja zazwyczaj bardzo krotko wiec jedynym wskaznikiem po ktorym mozna go ocenic jest cena. Chociaz mojemu koledze ten gwint wysypal sie po kilku pojezdzawkach.
A w ogole dlaczego gwint Marcin ? Zamierzasz zmieniac co miesiac wysokosc Celiny ?
A w ogole dlaczego gwint Marcin ? Zamierzasz zmieniac co miesiac wysokosc Celiny ?
JDM sucks
- Marcin
- Użytkownik
- Posty: 1098
- Rejestracja: 19-01-08, 20:07
Comando pisze:A w ogole dlaczego gwint Marcin ? Zamierzasz zmieniac co miesiac wysokosc Celiny ?
Skądże, to by było przecież bez sensu.
Mówiąc szczerze, zmiany wysokości pewnie byłyby rzadkie - auto nie jest użytkowane zimą, w błocie i sniegu, a na tor wyjeżdża raz do roku.
Celica jest dla mnie drugim autem, więc całkowicie DD to też nie jest. Ale jak już coś zmieniam w tym aucie, to staram sie to zrobić z sensem.
Co do zawiasu, zależy mi na dwóch rzeczach: zmianie wizualnej - obniżeniu, oraz na poprawie w prowadzeniu auta w zakrętach - usztywnieniu. Do tego dojdzie ustawienie lekkich negatywów na geometrii i tyle.
- Krzychu
- Użytkownik
- Posty: 1413
- Rejestracja: 07-07-09, 19:46