Niunia by Marcin
- grzegoslav
- Użytkownik
- Posty: 2776
- Rejestracja: 29-05-09, 23:08
budolf pisze:bo to mierzone na wstecznym
i pewnie mechanizmy ma słabe.......
http://www.facebook.com/serwismobilnyme ... wej?ref=hl
http://images49.fotosik.pl/327/2ae78b088a26e16a.jpg
SPRZEDAM WSZYSTKIE CZĘŚCI DO CELICY V GEN 1.6 ORAZ 2.0 !!!!!
http://images49.fotosik.pl/327/2ae78b088a26e16a.jpg
SPRZEDAM WSZYSTKIE CZĘŚCI DO CELICY V GEN 1.6 ORAZ 2.0 !!!!!
- outatime
- Użytkownik
- Posty: 694
- Rejestracja: 18-03-09, 08:40
-
- Użytkownik
- Posty: 494
- Rejestracja: 09-10-10, 00:52
outatime pisze:No.. jak na FWD... w tym problem.
Pomyślcie o ile było by lepiej gdyby to wszystko było zainwestowane w ST185 lub MR2 SW20.
Tuning w żadnym wypadku nie jest opłacalny ani "lepszy". Żeby 4WD jeździło tak jak oska musi mieć 300+. Jak mnie będzie stać to dokupie do kolekcji gt86 albo mr2.
- góral
- Użytkownik
- Posty: 2687
- Rejestracja: 06-07-04, 22:57
tak samo by było, weź pod uwagę ze st 185 jest cięższe. Mój tez robił podobny wynik koło 6,3 z pewnie podobna mocą. Wg mnie całkiem dobry wynik, na pewno z rolki jest duuuuzo lepiej.outatime pisze:No.. jak na FWD... w tym problem.
Pomyślcie o ile było by lepiej gdyby to wszystko było zainwestowane w ST185 lub MR2 SW20.
Q3, Outback, Legacy, i Carlos.
- Marcin
- Użytkownik
- Posty: 1098
- Rejestracja: 19-01-08, 20:07
Panowie,
Jakie świece (marka/model) platynowe lub irydowe polecacie na bazie własnych doświadczeń do 3S-GTE z ST205?
EDIT:
Przyszły dziś zamówione w ASO świece, platynowe Denso PK20R8.
Jakie świece (marka/model) platynowe lub irydowe polecacie na bazie własnych doświadczeń do 3S-GTE z ST205?
EDIT:
Przyszły dziś zamówione w ASO świece, platynowe Denso PK20R8.
Potrzebujesz części do V generacji? Pisz do mnie na PW. Tutaj moja Niunia 260 KM
- Marcin
- Użytkownik
- Posty: 1098
- Rejestracja: 19-01-08, 20:07
Przyjemne niedzielne popołudnie spędzone w Śmigi garage
Świece założone. Śmigi zmierzył też ciśnienie sprężania - po 12 barów na cylinder. Luz zaworowy w normie.
Wymienił też uszczelkę pod pokrywą zaworów, bo niestety po roku od wymiany zaczęła się pocić.
Wypłukałem intercooler benzyną i okleiłem go od dołu folią termo.
Dzięki Śmigi
Świece założone. Śmigi zmierzył też ciśnienie sprężania - po 12 barów na cylinder. Luz zaworowy w normie.
Wymienił też uszczelkę pod pokrywą zaworów, bo niestety po roku od wymiany zaczęła się pocić.
Wypłukałem intercooler benzyną i okleiłem go od dołu folią termo.
Dzięki Śmigi
Potrzebujesz części do V generacji? Pisz do mnie na PW. Tutaj moja Niunia 260 KM
-
- Użytkownik
- Posty: 494
- Rejestracja: 09-10-10, 00:52
warto dokładnie okleić IC, sporo różnica po przyklejeniu grubej warstwy termoizolacji polecam całość okleić taśma aluminiowa do kominkow, zapobiega to rozwarstwianiu maty termoizolacyjnej oraz ja wzmacnia.
E11 wagon luna 1.6 - Daily
JZS147 - daily
E11 terra 3D 1.4 - rally
ST182 3sgte rev3 - na weekendy
RA40 - classic
https://www.facebook.com/Toyota-SOPOT-1099780696785030/
JZS147 - daily
E11 terra 3D 1.4 - rally
ST182 3sgte rev3 - na weekendy
RA40 - classic
https://www.facebook.com/Toyota-SOPOT-1099780696785030/
- Krzychu
- Użytkownik
- Posty: 1413
- Rejestracja: 07-07-09, 19:46
- Marcin
- Użytkownik
- Posty: 1098
- Rejestracja: 19-01-08, 20:07
No nie każdy ma ręce pianisty, Krzysiu.
Ostatnio zmieniony 08-04-17, 16:47 przez Marcin, łącznie zmieniany 1 raz.
Potrzebujesz części do V generacji? Pisz do mnie na PW. Tutaj moja Niunia 260 KM
- Krzychu
- Użytkownik
- Posty: 1413
- Rejestracja: 07-07-09, 19:46
- Marcin
- Użytkownik
- Posty: 1098
- Rejestracja: 19-01-08, 20:07
Kolejny serwis u Śmigiego.
Przede wszystkim wymiana przegubu zewnętrznego, bo zaczął terkotać. Oczywiście uszczelniacz półosi z ASO.
Półośka wyjęta:
I na stole operacyjnym:
Walka z przegubem trochę zajęła, ale Panowie dali radę.
Na pierwszym zdjęciu na górze widać, że wydech idzie obok miski olejowej, niestety podgrzewając oliwę.
Receptą na to będzie mam nadzieję owinięcie bandażem bazaltowym:
Dzięki Śmigi.
Ciąg dalszy nastąpi
Przede wszystkim wymiana przegubu zewnętrznego, bo zaczął terkotać. Oczywiście uszczelniacz półosi z ASO.
Półośka wyjęta:
I na stole operacyjnym:
Walka z przegubem trochę zajęła, ale Panowie dali radę.
Na pierwszym zdjęciu na górze widać, że wydech idzie obok miski olejowej, niestety podgrzewając oliwę.
Receptą na to będzie mam nadzieję owinięcie bandażem bazaltowym:
Dzięki Śmigi.
Ciąg dalszy nastąpi
Ostatnio zmieniony 28-04-17, 22:45 przez Marcin, łącznie zmieniany 2 razy.
Potrzebujesz części do V generacji? Pisz do mnie na PW. Tutaj moja Niunia 260 KM
- kutan86
- Użytkownik
- Posty: 435
- Rejestracja: 02-04-11, 10:28
Nie widziałem od czasu SWAPa... Będzie się trzeba umówić jak odbiorę swoją maszynę
Moja Czarnula
viewtopic.php?t=31499&postdays=0&postorder=asc&start=0
viewtopic.php?t=31499&postdays=0&postorder=asc&start=0
- Marcin
- Użytkownik
- Posty: 1098
- Rejestracja: 19-01-08, 20:07
- Zewus
- Użytkownik
- Posty: 3062
- Rejestracja: 13-03-09, 16:46