Toyota Celica GT-i by Dani66
- Dani66
- Użytkownik
- Posty: 353
- Rejestracja: 26-01-11, 22:36
Musiałem ją tam dać, bo poprzedni właściciel przewiercił dziurki przykręcając tablicę w pięciu miejscach w taki sposób, żeby nie odstawała po bokach i musiałem naprawić to co narobił, bo nie było to zrobione jak należy, a że samochód używam na codzień to musiałem gdzieś dać tablicę, żeby móc normalnie się poruszać po drogach, przecież za szybą nie będę jej trzymał . Mogłem ją dać na środku, ale chciałem zobaczyć jak będzie tak wyglądać. Kiedy jest na swoim miejscu jednak wizualnie poszerza samochód i ładniej wygląda dlatego wróci na swoje miejsce - bez obaw.
Fajnie, że tak pilnujecie oryginalności samochodu
Fajnie, że tak pilnujecie oryginalności samochodu
- Dani66
- Użytkownik
- Posty: 353
- Rejestracja: 26-01-11, 22:36
Myślałem nad maską i zderzakiem z Carlosa, nawet miałem okazję zamienić moją maskę za taką z Carlosa (nawet w tym samym kolorze), ale wolałbym kupić, a tą zostawić, w razie gdybym doszedł do wniosku, że chcę mieć seryjną GTi.
A felgi są oryginalne, więc uważam, że porządne, choć do drugiego kompletu opon by się przydały jakieś felgi, najlepiej takie same (w STi mam dwa identyczne komplety, jedne z zimówkami, drugie z letnimi i nawet nie widać, że opony zmieniam na zimę ) lub z Carlosa, bo stawiają jeszcze mniejsze opory powietrza, minus to, że prawie zacisków i tarcz nie widać. Z dostępnych felg prawie żaden wzór mi się nie podoba, może z kilkoma wyjątkami takich firm jak OZ i 5Zingen.
Na razie jednak priorytet to klimatyzacja, skóra i LS, bo chciałbym mieć właśnie najpiękniejszą seryjną GTi. Zostanie choć jedna fabryczna GTi kiedy już wszyscy będą mieli maski i zderzaki z Turbo. Fajnie wtedy samochód wygląda, ale nie będę robił z niego czegoś czym nie jest.
Jak kupię kiedyś Carlosa to przynajmniej będzie widać różnicę, bo już mi w temacie o STi kolega napisał, że założyłem dwa identyczne tematy.
Pzdr
A felgi są oryginalne, więc uważam, że porządne, choć do drugiego kompletu opon by się przydały jakieś felgi, najlepiej takie same (w STi mam dwa identyczne komplety, jedne z zimówkami, drugie z letnimi i nawet nie widać, że opony zmieniam na zimę ) lub z Carlosa, bo stawiają jeszcze mniejsze opory powietrza, minus to, że prawie zacisków i tarcz nie widać. Z dostępnych felg prawie żaden wzór mi się nie podoba, może z kilkoma wyjątkami takich firm jak OZ i 5Zingen.
Na razie jednak priorytet to klimatyzacja, skóra i LS, bo chciałbym mieć właśnie najpiękniejszą seryjną GTi. Zostanie choć jedna fabryczna GTi kiedy już wszyscy będą mieli maski i zderzaki z Turbo. Fajnie wtedy samochód wygląda, ale nie będę robił z niego czegoś czym nie jest.
Jak kupię kiedyś Carlosa to przynajmniej będzie widać różnicę, bo już mi w temacie o STi kolega napisał, że założyłem dwa identyczne tematy.
Pzdr
- Dani66
- Użytkownik
- Posty: 353
- Rejestracja: 26-01-11, 22:36
- Dani66
- Użytkownik
- Posty: 353
- Rejestracja: 26-01-11, 22:36
Propo umiejscowienia rejestracji to już można było ją przykręcić tam gdzie ma być. Teraz wszystko jest już jak należy i dodatkowo będzie się porządnie trzymać.
Zobacz całą galerię | Darmowe galerie Allegro
Zobacz całą galerię | Darmowe galerie Allegro
- Dani66
- Użytkownik
- Posty: 353
- Rejestracja: 26-01-11, 22:36
Znów nie było mnie jakiś czas forum i zrobiłem kilka rzeczy.
Montaż LiveSound (puszki tylne, bo przy porzednich nie robilem zdjęć, ale też je założyłem)
Montaż chłodnicy klimatyzacji i przewodu do sprężarki, a przy okazji wyczyściłem i polakierowałem belkę za zderzakiem i kilkanaście innych drobnych poprawek, więc zeszło dwa dni:
Montaż nagrzewnicy:
Kanał z nawiewem na kolana kierowcy założyłem już dawno, ale nie zrobiłem zdjęć, więc teraz je wrzucam:
Montaż sprężarki, rurek klimatyzacji, zmiana paska alternatora na dłuższy i rolki napinającej i wszystkich innych akcesorii do klimatyzacji. Ten etap był najdłuższy, bo trwał trzy dni m.in. dlatego, że chciałem, żeby wszystko wyglądało jakby wyszło z fabryki i musiałem ściągać koło, nadkole, zbiornik płynu do spryskiwaczy, ABS i dopiero wtedy mogłem założyć rurki w taki sposób, żeby wszystko było tam gdzie ma być:
Przy okazji polakierowałem obwódki lamp:
I jedyna rzecz, która jest widoczna i odczuwalna po założeniu klimatyzacji (poza chłodkiem wewnątrz podczas upałów)
Uploaded with ImageShack.us
Na razie tyle zmian.
Felgi na lato będę miał w najbliższym czasie za śmieszne pieniądze i to spory wybór:
- OZ Superturismo
- OZ Racing Rally Asfalto
- OZ F1 Cup
- 5Zigen Proracer
- 5Zigen FN01RC
Kwestia tylko, które mi się najlepiej spodobają jak zobaczę w realu. Oczywiście zmiana dopiero na wiosnę. Przy okazji zastanawiam się czy nie założyć dystansów, ale najpierw zobaczę jak będzie samochód na nowych felgach z oponami 205/55 wyglądać.
Oprócz tego skóra, którą również będę miał po okazyjnej cenie i tłumik Mugen, ale już nie po okazyjnej cenie, z tym, że to nie żaden a'la Mugen a prawdziwy sportowy tłumik typu Mugen.
Poszukuję jednak nadal tapicerkę drzwi LS z puszkami w drzwi i trójkątami lusterek.
Na razie Celica wraca na ulice, póki nie będę miał reszty akcesoriów, bo w ST-i już zderzak i maska jest przygotowana do lakierowania, tylko najpierw muszę mechanicznie wypolerować lakier, żeby zobaczyć ile potem będzie mi potrzeba warstw bezbarwnego dla równomiernego efektu.
Pozdrawiam
Montaż LiveSound (puszki tylne, bo przy porzednich nie robilem zdjęć, ale też je założyłem)
Montaż chłodnicy klimatyzacji i przewodu do sprężarki, a przy okazji wyczyściłem i polakierowałem belkę za zderzakiem i kilkanaście innych drobnych poprawek, więc zeszło dwa dni:
Montaż nagrzewnicy:
Kanał z nawiewem na kolana kierowcy założyłem już dawno, ale nie zrobiłem zdjęć, więc teraz je wrzucam:
Montaż sprężarki, rurek klimatyzacji, zmiana paska alternatora na dłuższy i rolki napinającej i wszystkich innych akcesorii do klimatyzacji. Ten etap był najdłuższy, bo trwał trzy dni m.in. dlatego, że chciałem, żeby wszystko wyglądało jakby wyszło z fabryki i musiałem ściągać koło, nadkole, zbiornik płynu do spryskiwaczy, ABS i dopiero wtedy mogłem założyć rurki w taki sposób, żeby wszystko było tam gdzie ma być:
Przy okazji polakierowałem obwódki lamp:
I jedyna rzecz, która jest widoczna i odczuwalna po założeniu klimatyzacji (poza chłodkiem wewnątrz podczas upałów)
Uploaded with ImageShack.us
Na razie tyle zmian.
Felgi na lato będę miał w najbliższym czasie za śmieszne pieniądze i to spory wybór:
- OZ Superturismo
- OZ Racing Rally Asfalto
- OZ F1 Cup
- 5Zigen Proracer
- 5Zigen FN01RC
Kwestia tylko, które mi się najlepiej spodobają jak zobaczę w realu. Oczywiście zmiana dopiero na wiosnę. Przy okazji zastanawiam się czy nie założyć dystansów, ale najpierw zobaczę jak będzie samochód na nowych felgach z oponami 205/55 wyglądać.
Oprócz tego skóra, którą również będę miał po okazyjnej cenie i tłumik Mugen, ale już nie po okazyjnej cenie, z tym, że to nie żaden a'la Mugen a prawdziwy sportowy tłumik typu Mugen.
Poszukuję jednak nadal tapicerkę drzwi LS z puszkami w drzwi i trójkątami lusterek.
Na razie Celica wraca na ulice, póki nie będę miał reszty akcesoriów, bo w ST-i już zderzak i maska jest przygotowana do lakierowania, tylko najpierw muszę mechanicznie wypolerować lakier, żeby zobaczyć ile potem będzie mi potrzeba warstw bezbarwnego dla równomiernego efektu.
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 15-12-12, 17:54 przez Dani66, łącznie zmieniany 2 razy.
- Dani66
- Użytkownik
- Posty: 353
- Rejestracja: 26-01-11, 22:36
- Marcin
- Użytkownik
- Posty: 1098
- Rejestracja: 19-01-08, 20:07
Hej, czym lakierowałeś obwódki lamp przód?
Potrzebujesz części do V generacji? Pisz do mnie na PW. Tutaj moja Niunia 260 KM
- Dani66
- Użytkownik
- Posty: 353
- Rejestracja: 26-01-11, 22:36
- Dani66
- Użytkownik
- Posty: 353
- Rejestracja: 26-01-11, 22:36
Dzięki.
Malowałem lakierem czarnym, ale w tej chwili dokładnego numeru Ci nie podam, bo musiałbym lecieć do garażu i odczytać numer z opakowania. A metoda to pistoletem lakierniczym, bo zostało mi trochę lakieru po malowaniu belki za zderzakiem, z tym, że belkę malowałem najpierw podkładem, a potem lakierem, a ramki lamp tylko lakierem.
Malowałem lakierem czarnym, ale w tej chwili dokładnego numeru Ci nie podam, bo musiałbym lecieć do garażu i odczytać numer z opakowania. A metoda to pistoletem lakierniczym, bo zostało mi trochę lakieru po malowaniu belki za zderzakiem, z tym, że belkę malowałem najpierw podkładem, a potem lakierem, a ramki lamp tylko lakierem.
- Dani66
- Użytkownik
- Posty: 353
- Rejestracja: 26-01-11, 22:36
I Celica znów ma sporo dodatków. Dziś przez przypadek trafiłem na wiele rzeczy do Celicy i kupiłem kilkanaście z nich m.in.:
- elektrycznie składane lusterka, więc te które mam teraz będą do sprzedania;
- puszki LS przód i tył, więc teraz będę miał jedne puszki tylne do sprzedania, jeśli ktoś chce proszę o informację, najlepiej na maila;
- blenda z napisem Celica;
- cup holder, więc jeden będę miał do sprzedania;
- oryginalne radio Toyota;
- i wiele mocowań i innych drobniejszych rzeczy.
Zdjęcia będą jutro.
- elektrycznie składane lusterka, więc te które mam teraz będą do sprzedania;
- puszki LS przód i tył, więc teraz będę miał jedne puszki tylne do sprzedania, jeśli ktoś chce proszę o informację, najlepiej na maila;
- blenda z napisem Celica;
- cup holder, więc jeden będę miał do sprzedania;
- oryginalne radio Toyota;
- i wiele mocowań i innych drobniejszych rzeczy.
Zdjęcia będą jutro.