ŻUŁWIOWY dupowóz / ST185

Roczniki 1990-1993
Awatar użytkownika
budolf
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 4851
Rejestracja: 08-12-06, 23:31

Postautor: budolf » 23-06-13, 03:33

Ale to będzie a tym moim/Twoim motorze zwanym Andrzejem?
st182 gtb

Awatar użytkownika
_zulw007_
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1492
Rejestracja: 09-09-06, 22:17

Postautor: _zulw007_ » 23-06-13, 14:18

Tak twój dawny andrzej ma się dobrze :) i czeka w garażu na zamontowanie go :)

Awatar użytkownika
breczus
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1514
Rejestracja: 03-10-09, 13:18

Postautor: breczus » 23-06-13, 17:45

z tego co widziałem to w garażu masz więcej takich "andrzejów" :P
super projekt, muszę pokazać Pati jak już wygląda to auto, może w końcu uwierzy że to złożysz :P
Moc jest bogiem, Prędkość nałogiem, stunt zabawą, treningi podstawą.

ostrzeżenie!! mam bardzo specyficzne poczucie humoru :P

1. AT180(daily car) R.I.P
2. ST182 (white lans :)) SOLD
3. ST185 GT4 JDM SOLD
4. BMW e39 touring- new dady car :P

Awatar użytkownika
_zulw007_
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1492
Rejestracja: 09-09-06, 22:17

Postautor: _zulw007_ » 09-07-13, 23:46

Obrazek
podczas dłubania przy wiązce przyjechał Mariusz ze swoim zacnym nissanem i trzeba było wyciąć nadkola bo koła zbytnio się nie mieściły , do tego zaspawać i zabezpieczyć efektu końcowego akurat nie mam jak jest z dokładkami ale wygląda zajebi...scie :D
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
a u mnie prace cały czas trwają i trwają masakra

Greegg07
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 899
Rejestracja: 08-06-13, 18:12

Postautor: Greegg07 » 10-07-13, 10:52

:eek: pocieli nissanka :evil: jak można

Awatar użytkownika
_zulw007_
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1492
Rejestracja: 09-09-06, 22:17

Postautor: _zulw007_ » 10-07-13, 11:06

Greegg07 pisze::eek: pocieli nissanka :evil: jak można

niestety ale musiałem "lisim ogonem" wyciąć :( smutno mi było ale jak mus to mus

ogólnie teraz myślę nad wydechem co tam pospawać końcowy już mam kakimoto ale trzeba też jakieś wygłuszenie mieć, nie wiem teraz czy strumienice czy przelotówkę
http://allegro.pl/kadex-strumienica-tlu ... 95109.html

Awatar użytkownika
breczus
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1514
Rejestracja: 03-10-09, 13:18

Postautor: breczus » 10-07-13, 21:08

to kakimoto to nie był wydech, tylko kawał rynny z dachu sciągnięty :P głowy będzie urywać :P
a tak na poważnie, skoro to ma być dupowóz to może lepiej ściszyć jak najmocniej? jeździć non stop na takim ryku, jest co bądź męczące jednak :P

ps. odezwij się jak będziesz spawać wydech, tak jak wstępnie się umawialiśmy podjechałbym też nawet 2 zrobić ;)
Moc jest bogiem, Prędkość nałogiem, stunt zabawą, treningi podstawą.



ostrzeżenie!! mam bardzo specyficzne poczucie humoru :P



1. AT180(daily car) R.I.P

2. ST182 (white lans :)) SOLD

3. ST185 GT4 JDM SOLD

4. BMW e39 touring- new dady car :P

Awatar użytkownika
_zulw007_
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1492
Rejestracja: 09-09-06, 22:17

Postautor: _zulw007_ » 11-07-13, 00:19

Wydech to w sumie wielkościowo podobny do rynny :D
Także nie ma problemu żebym ci pospawał, tylko ja na razie spawam ze zwykłej stali żeby sprawdzić jak to będzie tłumić , a później będzie kwas . Żeby pospawać wydech dokładnie to tak prawie dzień spawania i cięcia .
Jeżeli chodzi o twoje części to znalazłem zamek od prawych drzwi , sterownik gdzieś mi się tam walał ostatnio po garażu i w tych kablach co mam zdjęcie powyżej :)

Awatar użytkownika
_zulw007_
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1492
Rejestracja: 09-09-06, 22:17

Postautor: _zulw007_ » 12-07-13, 00:31

Dzisiaj dotarły flansze z kwasu do wydechu i do tego cały kompletny gaz , zdjęcia gazoliny zamieszczę później
Obrazek

Awatar użytkownika
mlodzik
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1109
Rejestracja: 24-02-08, 16:00

Postautor: mlodzik » 13-07-13, 17:41

to będzie głośno oszczędny, zagazowany dupowóz :D:D :airborne:
2.0 ST182 3SGE (w ) Catalyze- Medium blue pearl R.I.P.
2.0 ST182 3SGE (w/o ) Catalyze- Black R.I.P.
2.0 ST185 3SGTE All-Trac R.I.P.
2.0 ST185 3SGTE RC :D:D
2.0 ST185 3SGTE CS 3212 :D:D

Awatar użytkownika
_zulw007_
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1492
Rejestracja: 09-09-06, 22:17

Postautor: _zulw007_ » 07-08-13, 01:22

W końcu mam trochę czasu na update :)
Dosyć dużo działo się przed zlotem żeby zdążyć i dojechać na czas wszystkie prace były zrobione w ekspresowym tępię że tak powiem .
Dalsza część pracy zaczęła się w środę od godziny 12:00 i zastałem autko w takim stanie
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Po czym przytargałem silnik z bratem i dwoma kolegami.
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Oczywiście nie obyło się bez strat i uszkodził się czujnik od pompy wspomagania a że drugiego nie miałem już bo też były końcówki od podciśnienia ułamane więc trzeba było zrobić mały patent.
Obrazek
Obrazek

Następnie wykręcenie kolektora ssącego z grubsza wyczyszczeniu go i wkręceniu dysz od gazu trochę ciężko było bo strasznie mało miejsca jest ale będę robił podkładkę między kolektor ssący a głowice z teflonu i w nią wkręcę dysze a tamte otwory zaspawam albo dam inny kolektor z zaplecza garażowego lub pokojowego :)
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Po ogarnięciu wiązki i innych pierdół od gazu do silnika zabrałem się za zrobienie przewodu od paliwa ponieważ ktoś go uciął :)
Obrazek
Obrazek

Zmniejszyłem przy okazji przebieg ustawiłem tyle ile przekulałem się po remoncie silnika , oczywiście wystąpiły problemy podczas montażu tylnych hamulców , przy zakupie od DCG fury nie chciałem tylnych zacisków jak i przednich ponieważ przednie miałem a tylne zaciski wyslałem że są takie same jak od GTi oczywiście byłem w błędzie, tarcze przetoczyłem i wlazły .
Obrazek
Obrazek

Przytargana została skrzynia biegów gdzie została wyczyszczona z grubsza wsadzona łapa wysprzeglnika z nowym łożyskiem oporowym.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Nadszedł czas na skręcenie skrzyni z silnikiem , chwila przygotowań ustawień i dwie godziny prób i co nie chce wejść :roll:
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Co się okazało w praniu bloki miedzy 3SGE a 3SGTE są różnice prawie nie zauważalne jak nie są obok siebie, dużo czasu nie było do przemyśleń ponieważ w poniedziałek nad morze miałem wyruszać z mą Kobietą trzeba było działać , szlifierka w dłoń i jechane
Obrazek

Łącznie po 8 godzinach męczenia się razem z bratem skręciliśmy skrzynie do bloku :mrgreen:
Obrazek

Poszedłem w kimę na godzinke i dalej działełem przy furze w między czasie BASSI załatwił mi sruby niezbędne do skręcenia wału za co bardzo ci dziękuje szybka akcja była
Obrazek
Obrazek

W tym samym dniu przyjechał do mnie Mariusz z pomocą i zaczeliśmy wkładać silnik gdzie wszystko poszło bez najmniejszych problemów :)
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Po podłączeniu wszystkiego zabrałem się za zakładanie gazoliny a następnie przerobienie chłodnicy skrzyni biegów i zalaniu ją olejem
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Następnie poszedł w ruch wydech , jednym słowem MASAKRA nic nie pasowało więc trzeba było samemu robić wydech prawie że od począdku do końca zajeło mi to 18 godzin ciągłej walki z nim
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Po mozolnym i bezsennym dokończeniu wydechu zabrałem się za resztę , szybki wypad z garażu i szybkie skręcanie bo już była sobota nad ranem jak skończyłem spawać wydech
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Skończyłem w poniedziałek o 11 po czym szybkie wsadzenie toreb i kluczy na wyjazd , , ustawienie zbieżności i przegląd , po czym kierunek nad morze gdzie po drodze mogłem się troszkę przespać :) Podsumowując od środy do poniedziałku spałem 7 godzin gdzie udało mi się jeszcze nie przespać ponad dwa dni, jak się chce to zawsze można dać rade :)
Dziękuje bratu za dużą pomoc , Mariuszowi za pomoc i wygonienie mnie na wcześniejszy urlop :), Bassiemu za srubunki do wału, Carsikowi dziękuje za łape od skrzyni biegów :) Tomciusiowi za części .
Obrazek

Oczywiście wszystkiego nie skończyłem kilka dni już siedzę i dłubie pozostałe pierdoły ze zbiegiem czasu wrzucę resztę fot
Ostatnio zmieniony 09-10-13, 02:08 przez _zulw007_, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
JaQb_CK
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1943
Rejestracja: 07-09-09, 19:21

Postautor: JaQb_CK » 07-08-13, 07:43

Jesteś Koniem :-D
Fajnie że udało Ci się uratować tą budę :)

Jakie wrażenia z jazdy?
97` Toyota Celica VI 1.8
90` Toyota Celica V GT-Four A

Awatar użytkownika
Zewus
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 3062
Rejestracja: 13-03-09, 16:46

Postautor: Zewus » 07-08-13, 08:03

Niezły maraton, gratuluję zapału.

A że się spytam mocy nie brakuje?

Awatar użytkownika
Tymek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 413
Rejestracja: 21-07-10, 19:22

Postautor: Tymek » 07-08-13, 09:48

Jestem pełen podziwu :-)
Tymek

Awatar użytkownika
_zulw007_
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1492
Rejestracja: 09-09-06, 22:17

Postautor: _zulw007_ » 07-08-13, 10:03

JaQb_CK pisze:Jesteś Koniem :-D
Fajnie że udało Ci się uratować tą budę :)

Jakie wrażenia z jazdy?


Jak usłyszałem że DCG che ją zmiażdżyć łychą od koparki to od razu dzwoniłem i się dogadywałem.
Jeżeli chodzi o jazdę to zadowolony jestem, muszę jeszcze zawias zrobić bo tylną sprężynę miałem pękniętą i musiałem ją w dniu wyjazdu pospawać i tak już na niej zrobiłem 1000 km i dalej trzyma :-D

Zewus pisze:Niezły maraton, gratuluję zapału.

A że się spytam mocy nie brakuje?


Dziękuje , a jeżeli chodzi o moc to aż tak dużej straty nie ma do jazdy na co dzień wystarcza , na trasie też dawała rade . A ze zbiegiem czasu będzie kompresor :twisted:

Awatar użytkownika
Dani66
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 353
Rejestracja: 26-01-11, 22:36

Postautor: Dani66 » 07-08-13, 10:24

Gratulacje projektu. Sam kiedyś myślałem, żeby kupić GT-4 z uszkodzonym silnikiem i wsadzić 3S-GE, ale z braku czasu zaniechałem pomysłu a tu widzę, że takie coś zrobiłeś.
Wracając do projektu wszystko super, ale te spawy tłumika to mi się strasznie nie podobają.

Mimek
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 746
Rejestracja: 13-02-10, 14:51

Postautor: Mimek » 07-08-13, 10:35

Gratulacje ;) Nie ma rzeczy niemożliwych zulw jest tego przykladem ;)

nowe sprężyny już się pakują ;) będzie końsko ;)
Odważni nie żyją wiecznie, lecz ostrożni nie żyją wcale.

Celica AT180 Wittman Editionn
Celica ST202 (zielona)
Celica ST205 JDM (czarna) - sold
Celica ST205 JDM (granatowa) - in progress
Celica TA40 (czerwona babcia) - sold
Celica TA40B (brązowa)
Celica ST185 WB (czerwona) - in progress
AUDI A6 C6 3.0TDI QUATTRO ( dupowóz)

WWW.SERWISMIMEK.PL

Awatar użytkownika
_zulw007_
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1492
Rejestracja: 09-09-06, 22:17

Postautor: _zulw007_ » 07-08-13, 10:36

Dani66 pisze:Wracając do projektu wszystko super, ale te spawy tłumika to mi się strasznie nie podobają.

Tłumik pospawany na szybko i nie szlifowałem spawów, później wpadnie z kwasu :) po za tym już miałem na wykończeniu CO2 i ciężko się spawało

Awatar użytkownika
budolf
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 4851
Rejestracja: 08-12-06, 23:31

Postautor: budolf » 07-08-13, 13:42

Co Ty w ogóle żulwiu wyczyniasz :mrgreen:
szlifowania bloków, spawanie bez gazu, kurfa
Obrazek

Ale dopóki nie będzie kwasu na wydechu, okejki nie będzie :wink:
st182 gtb

Awatar użytkownika
Bakuu0
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2224
Rejestracja: 08-04-07, 16:32

Postautor: Bakuu0 » 07-08-13, 14:08

Budi, gdybyś Ty usłyszał jak to drze ryja i jape na pełnej. Lolowski kakimotowygar przed regeneracją był przy tym zwykłą hałasującą rurką :) .
Zułw robił z uszu mordor.
B.