Białaska od Ciastka
- Ciastek
- Nowy użytkownik
- Posty: 12
- Rejestracja: 23-01-12, 11:59
Białaska od Ciastka
Samochód:
*Toyota Celica AT180 1993r Wittmann Edition
Silnik:
*4a-fe
Przeniesienie napędu:
*seria
Zawieszenie:
*seria
Hamulce:
*seria
Układ wydechowy:
*seria
Układ dolotowy:
*wkładka Pipercross
koła:
*zima: stalówki 14 + zjechane zimówki
Wnętrze:
*seria w kolorze niebieskim/granatowym (niestety)
Audio:
*seryjne głośniki + brzydkie tweetery blaupunkta
*Radio KENWOOD (stare, praktycznie brak ustawień czegokolwiek)
Body:
*seria
Krótki opis/historia samochodu:
Dostałem pracę, do której dojazd środkami komunikacji to wycieczka krajoznawcza po wszystkich okolicznych przystankach i zajmuje sporo czasu. Postanowiłem więc pożyczyć kasę i kupić jakiegoś taniego grata na dojazdy do pracy oraz takiego, który nadawałby się do jakiegoś upalania dla zabawy na kjs-ach itp. Kiedyś od brata pożyczałem starego zajechanego forda fiestę zarejestrowanego na jedną osobę, który poza tym jednym fotelem we wnętrzu miał niewiele i nic nie ważył Jeździło się sympatycznie i był fun ale trzeba było autko oddać. Szukałem więc czegoś podobnego jednak rok jeżdżenia VIgen. dziewczyny i narastająca miłość do tego najpiękniejszego rajdowego samochodu odcisnęły swe piętno w mojej głowie i nie potrafiłem na nic się zdecydować. I tak minimalny budżet na gratowóz do którego nie będę musiał na początku nic dokładać zamienił się w poszukiwania Vgen st-i za śmieszne pieniądze. Jednak już po oględzinach pierwszej sztuki USDM coupe bez wspomagania i żadnej elektryki oraz w stanie mocno pogryzionym przez rudą zacząłem rozglądać się za czymś lepszym. Chciałem jechać po ładną czarną do Wrocławia czy Poznania (już nie pamiętam) ale ktoś wpłacił zaliczkę i była zarezerwowana. Na szczęście natrafiłem na Celinkę w moim ulubionym kolorze
Została przywieziona z Austrii przez handlarza ale umowę zawarłem z Austriakiem czyli pierwszym właścicielem. Z dokumentów dołączonych do auta dowiedziałem się, że była serwisowana w ASO do 2002r i została wyrejestrowana w 2009r. Wydaję mi się, że od tamtej pory stała gdzieś w szopie (znalezione ptasie gniazdo w obudowie filtra powietrza) oraz po przywiezieniu do PL też sporo stała pod chmurką (widywałem ją od jakiegoś czasu na aukcjach).
Teraz jest w moich rękach i mam nadzieję, że przywrócę jej dawną kondycję
Zacząłem odszczurzanie, naprawianie usterek oraz wymianę wyeksploatowanych elementów. Niestety nie mam wielkich funduszy więc prace będą posuwały się powoli no ale do przodu
Jak do tej pory wymieniłem pogryziony i zapchany filtr powietrza na gąbkowy Pipercross oraz usunąłem siano i wyczyściłem plastiki układu dolotowego. Wyczyściłem również przepustnice, składając ją na nowej uszczelce z ASO. Pod maskę powędrował nowy aku Centry ponieważ stary dokonał swego żywota. Z okolic rozrządu dobiegały głośny szum, który narastał i musiałem się tym szybko zająć. Winne okazało się koło pasowe od klimatyzacji i nastąpiła szybka naprawa czyli odcięcie jej od napędu. Przy okazji wyszło, że lewego sworznia wahacza praktycznie nie ma, dzisiaj jadę zakupić sworznie firmy Yamato ponieważ takie dostępne są od ręki. Mam nadzieję, że nie jest to straszny badziew i trochę wytrzyma. Kolejną rzeczą jest straaaasznie wolno nagrzewający się silnik i osiągający niespełna pierwszą kreskę na skali temp. w czasie jazdy a do połowy dochodzący jedynie na postoju. Oczywiście pierwsze podejrzenie termostat + stary olej. Olej zamówiony (Motul 8100 X-cess 5w40) oraz płukanka liqui moly. Zamówiony został również termostat wraz z uszczelką w ASO i będzie na czwartek. Oliwą do ognia jest również brak osłony termicznej na kolektor (ukręciły się śruby przy odkręcaniu :/ ) oraz 2 pęknięcia na kolektorze. Będę kupował jakiś używany 4-2-1 pasujący i rzeźbił dwururkę ale to chyba niestety dopiero w przyszłym miesiącu.
Krótki opis planów zmian:
*jakieś ładne aluski
*opony na lato
*swap hamulców
*spojler od GT-i
*maska od turbo
*zderzak CS
*boczki LS
*nowa kompletna tapicerka
*lepsze audio
*swap na 2.0
Fotki:
*Toyota Celica AT180 1993r Wittmann Edition
Silnik:
*4a-fe
Przeniesienie napędu:
*seria
Zawieszenie:
*seria
Hamulce:
*seria
Układ wydechowy:
*seria
Układ dolotowy:
*wkładka Pipercross
koła:
*zima: stalówki 14 + zjechane zimówki
Wnętrze:
*seria w kolorze niebieskim/granatowym (niestety)
Audio:
*seryjne głośniki + brzydkie tweetery blaupunkta
*Radio KENWOOD (stare, praktycznie brak ustawień czegokolwiek)
Body:
*seria
Krótki opis/historia samochodu:
Dostałem pracę, do której dojazd środkami komunikacji to wycieczka krajoznawcza po wszystkich okolicznych przystankach i zajmuje sporo czasu. Postanowiłem więc pożyczyć kasę i kupić jakiegoś taniego grata na dojazdy do pracy oraz takiego, który nadawałby się do jakiegoś upalania dla zabawy na kjs-ach itp. Kiedyś od brata pożyczałem starego zajechanego forda fiestę zarejestrowanego na jedną osobę, który poza tym jednym fotelem we wnętrzu miał niewiele i nic nie ważył Jeździło się sympatycznie i był fun ale trzeba było autko oddać. Szukałem więc czegoś podobnego jednak rok jeżdżenia VIgen. dziewczyny i narastająca miłość do tego najpiękniejszego rajdowego samochodu odcisnęły swe piętno w mojej głowie i nie potrafiłem na nic się zdecydować. I tak minimalny budżet na gratowóz do którego nie będę musiał na początku nic dokładać zamienił się w poszukiwania Vgen st-i za śmieszne pieniądze. Jednak już po oględzinach pierwszej sztuki USDM coupe bez wspomagania i żadnej elektryki oraz w stanie mocno pogryzionym przez rudą zacząłem rozglądać się za czymś lepszym. Chciałem jechać po ładną czarną do Wrocławia czy Poznania (już nie pamiętam) ale ktoś wpłacił zaliczkę i była zarezerwowana. Na szczęście natrafiłem na Celinkę w moim ulubionym kolorze
Została przywieziona z Austrii przez handlarza ale umowę zawarłem z Austriakiem czyli pierwszym właścicielem. Z dokumentów dołączonych do auta dowiedziałem się, że była serwisowana w ASO do 2002r i została wyrejestrowana w 2009r. Wydaję mi się, że od tamtej pory stała gdzieś w szopie (znalezione ptasie gniazdo w obudowie filtra powietrza) oraz po przywiezieniu do PL też sporo stała pod chmurką (widywałem ją od jakiegoś czasu na aukcjach).
Teraz jest w moich rękach i mam nadzieję, że przywrócę jej dawną kondycję
Zacząłem odszczurzanie, naprawianie usterek oraz wymianę wyeksploatowanych elementów. Niestety nie mam wielkich funduszy więc prace będą posuwały się powoli no ale do przodu
Jak do tej pory wymieniłem pogryziony i zapchany filtr powietrza na gąbkowy Pipercross oraz usunąłem siano i wyczyściłem plastiki układu dolotowego. Wyczyściłem również przepustnice, składając ją na nowej uszczelce z ASO. Pod maskę powędrował nowy aku Centry ponieważ stary dokonał swego żywota. Z okolic rozrządu dobiegały głośny szum, który narastał i musiałem się tym szybko zająć. Winne okazało się koło pasowe od klimatyzacji i nastąpiła szybka naprawa czyli odcięcie jej od napędu. Przy okazji wyszło, że lewego sworznia wahacza praktycznie nie ma, dzisiaj jadę zakupić sworznie firmy Yamato ponieważ takie dostępne są od ręki. Mam nadzieję, że nie jest to straszny badziew i trochę wytrzyma. Kolejną rzeczą jest straaaasznie wolno nagrzewający się silnik i osiągający niespełna pierwszą kreskę na skali temp. w czasie jazdy a do połowy dochodzący jedynie na postoju. Oczywiście pierwsze podejrzenie termostat + stary olej. Olej zamówiony (Motul 8100 X-cess 5w40) oraz płukanka liqui moly. Zamówiony został również termostat wraz z uszczelką w ASO i będzie na czwartek. Oliwą do ognia jest również brak osłony termicznej na kolektor (ukręciły się śruby przy odkręcaniu :/ ) oraz 2 pęknięcia na kolektorze. Będę kupował jakiś używany 4-2-1 pasujący i rzeźbił dwururkę ale to chyba niestety dopiero w przyszłym miesiącu.
Krótki opis planów zmian:
*jakieś ładne aluski
*opony na lato
*swap hamulców
*spojler od GT-i
*maska od turbo
*zderzak CS
*boczki LS
*nowa kompletna tapicerka
*lepsze audio
*swap na 2.0
Fotki:
-
- Użytkownik
- Posty: 4310
- Rejestracja: 20-08-09, 22:17
Ciastek pisze:Została przywieziona z Austrii przez handlarza ale umowę zawarłem z Austriakiem czyli pierwszym właścicielem.
Ty tę umowę co najwyżej sfałszowałeś z Austriakiem Nie wiem czy warto się na forum chwalić, nigdy nie wiadomo kto czyta takie rzeczy.
A poświadczenie nieprawdy to jest całkiem spore przestępstwo
ale auto ładne, gratuluję i niech służy długo
p.s.
białe V są mega
- fotom
- Użytkownik
- Posty: 650
- Rejestracja: 21-10-07, 01:15
Ciastek pisze:*spojler od GT-i
*maska od turbo
*zderzak CS
*swap na 2.0
Czemu auto w limitowanej wersji 400 sztuk chcesz przerobić na niewiadomoco?
Zachowaj serię, przywróć stan mechaniczny i ciesz się limited edyszyn. Albo sprzedaj komuś, kto to doceni i kup sobie GTi - będziesz miał od razu lepsze hamulce, spojler, tapicerkę i 2.0.
- Marcin
- Użytkownik
- Posty: 1098
- Rejestracja: 19-01-08, 20:07
Re: Białaska od Ciastka
Ciastek pisze:Wydaję mi się, że od tamtej pory stała gdzieś w szopie (znalezione ptasie gniazdo w obudowie filtra powietrza)
Ptasie gniazdo? Może to lokum szczura lub innego gryzonia - zobacz czy nie pogryzły/porobiły dziury w dolocie...
Potrzebujesz części do V generacji? Pisz do mnie na PW. Tutaj moja Niunia 260 KM
- DCG
- Użytkownik
- Posty: 5383
- Rejestracja: 30-11-06, 21:02
Wittmann powinien zostać wittmann'em
jest bardziej limitowany od Carlosa
nie ma
jest bardziej limitowany od Carlosa
pitik pisze:P.S przecież masz spojler od Gti..
nie ma
Historia mojego rajdowania i budowy rajdówki:
https://www.facebook.com/DCG.Rally
https://www.facebook.com/DCG.Rally
- grzegoslav
- Użytkownik
- Posty: 2776
- Rejestracja: 29-05-09, 23:08
ładne autko bo białe Ja osobiście bym zrobił małe mody z zewnątrz - dokupił komplet migaczy clear, dołożył 2 chlapaki do przodu (oczywiście ori) no i pomalował klamki i listwy pod kolor. Co do spoilera to też bym wymienił go i to tyle
http://www.facebook.com/serwismobilnyme ... wej?ref=hl
http://images49.fotosik.pl/327/2ae78b088a26e16a.jpg
SPRZEDAM WSZYSTKIE CZĘŚCI DO CELICY V GEN 1.6 ORAZ 2.0 !!!!!
http://images49.fotosik.pl/327/2ae78b088a26e16a.jpg
SPRZEDAM WSZYSTKIE CZĘŚCI DO CELICY V GEN 1.6 ORAZ 2.0 !!!!!
- Krzychu
- Użytkownik
- Posty: 1413
- Rejestracja: 07-07-09, 19:46
-
- Użytkownik
- Posty: 3008
- Rejestracja: 09-04-07, 19:55
ładne auto - nie zmieniaj tylnego spoilera bo jest bokami klejony i będą kłopoty czyli lakierowanie błotników . jakieś przyzwoite koła na początek , lakierowanie klamek i zmiana tapicerki plus centralny i el szyby jak to nie ma i bedzie na początek fajnie . potem pewnie swap hamulców tylnych , maska , zderzak , lakierowanie całości ... . skąd ja to znam . a potem kupi jakis koleś ze śląska i nawet na forum nie zawita i nie podziękuje że dostał fajne auto w cenie "rynkowej" . skąd ja to znam ??? ładna podstawa pod mody , działaj .
st 182 90 - sold
st 162 91 - sold
st 202 95 - sold
st 202 97 na spółkę z synem
st 162 91 - sold
st 202 95 - sold
st 202 97 na spółkę z synem
- Ciastek
- Nowy użytkownik
- Posty: 12
- Rejestracja: 23-01-12, 11:59
Celina dziękuje za komplementy . Co do modów wizualnych to macie rację, lepiej zostawić ją w serii, pomalować jedynie listwy i klamki (listwy trzeba wymienić ) no i czerwone chlapacze bo tego sobie nie odmówię . Nie ukrywam, że mocy mi brakuje więc swap w dalekiej przyszłości raczej będzie. Trzeba ją kręcić wysoko, żeby w ogóle jakoś szła a to się wiąże z dużym spalaniem przy kiepskich osiągach. Co do tapicerki to przeżyje jakoś ten kolor i jak się tak bardziej zastanowię to zaczął mi się podobać, takie retro trochę Gorzej wygląda sprawa z fotelami, są dla mnie niewygodne, kijowo trzymają i są źle przemyślane jeśli chodzi o regulacje. Wskoczą albo od 2.0 albo jakieś ładne kubełki i w obu przypadkach obszyję je skórą pod kolor reszty tapicerki.
Niestety ale te wszystkie zmiany muszą poczekać. Najpierw trzeba usunąć wszystkie usterki, zrobić całe zawieszenie, hamulce i układ kierowniczy.
Wczoraj została zrobiona płukanka starego oleju, wymieniony filtr oleju, silnik został zalany Motulem oraz wskoczyły Denso i jak się okazało identyczne były zamontowane wcześniej. Dzisiaj odbieram i montuje sworznie wahaczy a jutro ten nieszczęsny termostat.
Kasy idzie co niemiara a przypływów za bardzo nie ma więc wakacji nie będzie
Plan jest taki, żeby jej nie sprzedawać więc żaden koleś ze śląska czy innych regionów polski nie będzie miał powodów, żeby jej nie doceniać Tego sobie życzę
Niestety ale te wszystkie zmiany muszą poczekać. Najpierw trzeba usunąć wszystkie usterki, zrobić całe zawieszenie, hamulce i układ kierowniczy.
Wczoraj została zrobiona płukanka starego oleju, wymieniony filtr oleju, silnik został zalany Motulem oraz wskoczyły Denso i jak się okazało identyczne były zamontowane wcześniej. Dzisiaj odbieram i montuje sworznie wahaczy a jutro ten nieszczęsny termostat.
Kasy idzie co niemiara a przypływów za bardzo nie ma więc wakacji nie będzie
Plan jest taki, żeby jej nie sprzedawać więc żaden koleś ze śląska czy innych regionów polski nie będzie miał powodów, żeby jej nie doceniać Tego sobie życzę
- Zewus
- Użytkownik
- Posty: 3062
- Rejestracja: 13-03-09, 16:46
Ciastek pisze:Trzeba ją kręcić wysoko, żeby w ogóle jakoś szła a to się wiąże z dużym spalaniem przy kiepskich osiągach
skoro narzekasz na spalanie to 2.0 nie rozwiąże tego problemu, jedynie brak mocy.
Ciastek pisze:Najpierw trzeba usunąć wszystkie usterki, zrobić całe zawieszenie, hamulce i układ kierowniczy.
bardzo dobre podejscie
- Ciastek
- Nowy użytkownik
- Posty: 12
- Rejestracja: 23-01-12, 11:59
Zewus pisze:Ciastek pisze:Trzeba ją kręcić wysoko, żeby w ogóle jakoś szła a to się wiąże z dużym spalaniem przy kiepskich osiągach
skoro narzekasz na spalanie to 2.0 nie rozwiąże tego problemu, jedynie brak mocy.
Chodziło mi o to, że słabsze silniki, jak się chce dynamicznie jeździć trzeba wysoko kręcić i spalanie wtedy może być większe niż w przypadku jednostek o większej pojemności traktowanych delikatniej. Oczywiście przy takiej samej liczbie obrotów większy silnik więcej spali. Ale pewnie i tak bym jeszcze bardziej wtedy deptał i spalanie i tak by było większe ale problem mocy byłby rozwiązany
- Padaj2003
- Użytkownik
- Posty: 1024
- Rejestracja: 29-10-11, 15:17
- grzegoslav
- Użytkownik
- Posty: 2776
- Rejestracja: 29-05-09, 23:08
1.6 tak sobie pali ostatnio jak na spot jechałem to zrobiłem 400 kilometrów za 200 zł, czyli wychodzi jakieś 50 zł na 100 kilometrów cykl mieszany (trasa miasto) i wcale nie ekonomicznie . Padaj2003, a co do elopidżi to wiesz
Doprowadź auto do dobrego stanu mechanicznego i ciesz się jazdą Zdrowe 1.6 do drugiego biegu idzie równo z 2.0, potem jest 3 bieg i tu się kończy power
Doprowadź auto do dobrego stanu mechanicznego i ciesz się jazdą Zdrowe 1.6 do drugiego biegu idzie równo z 2.0, potem jest 3 bieg i tu się kończy power
http://www.facebook.com/serwismobilnyme ... wej?ref=hl
http://images49.fotosik.pl/327/2ae78b088a26e16a.jpg
SPRZEDAM WSZYSTKIE CZĘŚCI DO CELICY V GEN 1.6 ORAZ 2.0 !!!!!
http://images49.fotosik.pl/327/2ae78b088a26e16a.jpg
SPRZEDAM WSZYSTKIE CZĘŚCI DO CELICY V GEN 1.6 ORAZ 2.0 !!!!!
- breczus
- Użytkownik
- Posty: 1514
- Rejestracja: 03-10-09, 13:18
lubimy białe V-tki witaj w klubie możemy razem denerwować braci z krzyża
Moc jest bogiem, Prędkość nałogiem, stunt zabawą, treningi podstawą.
ostrzeżenie!! mam bardzo specyficzne poczucie humoru
1. AT180(daily car) R.I.P
2. ST182 (white lans ) SOLD
3. ST185 GT4 JDM SOLD
4. BMW e39 touring- new dady car
ostrzeżenie!! mam bardzo specyficzne poczucie humoru
1. AT180(daily car) R.I.P
2. ST182 (white lans ) SOLD
3. ST185 GT4 JDM SOLD
4. BMW e39 touring- new dady car