Grey ST182
- Marcin
- Użytkownik
- Posty: 1098
- Rejestracja: 19-01-08, 20:07
Piękne koła. Jakie ET i szerokość?
Jaki rozmiar oponki?
Jaki rozmiar oponki?
Potrzebujesz części do V generacji? Pisz do mnie na PW. Tutaj moja Niunia 260 KM
-
- Użytkownik
- Posty: 494
- Rejestracja: 09-10-10, 00:52
Piękne koła. Jakie ET i szerokość?
Jaki rozmiar oponki?
Dzieki Marcin
OZ Ultraleggera w rozmiarze 7x16 et35
A no właśnie... gdzie udało Ci się dostać naklejkę "twin cam 16" ? Swego czasu męczyłem Bassiego i nic nie zdziałał.
Mi także nie udało sie znaleźć do kupienia takich naklejek. Sciągnałem ich projekt z neta, a naklejki na ploterze wykonał dla mnie użytkownik tego forum o nicku ERASER .Oryginalnie te naklejki są najczęsciej w kolorze srebrnym(przynajmniej na szarych Celicach oryginalnie były srebrne), ale uznałem, że czarne będą u mnie pasowały
E11 wagon luna 1.6 - Daily
JZS147 - daily
E11 terra 3D 1.4 - rally
ST182 3sgte rev3 - na weekendy
RA40 - classic
https://www.facebook.com/Toyota-SOPOT-1099780696785030/
JZS147 - daily
E11 terra 3D 1.4 - rally
ST182 3sgte rev3 - na weekendy
RA40 - classic
https://www.facebook.com/Toyota-SOPOT-1099780696785030/
- Marcin
- Użytkownik
- Posty: 1098
- Rejestracja: 19-01-08, 20:07
ghost1077 pisze:Piękne koła. Jakie ET i szerokość?
Jaki rozmiar oponki?
Dzieki Marcin
OZ Ultraleggera w rozmiarze 7x16 et35
No i bardzo dobry wymiar.
Ja mam 7.5x16 et45.
Czyli Ty masz rozstaw kół szerszy o 20 mm na oś, a felga wystaje bardziej od mojej tylko o 4 mm na stronę. I chyba idealnie pasuje pod błotnik z przodu, a jak z tyłu?
Ostatnio zmieniony 22-08-13, 21:48 przez Marcin, łącznie zmieniany 1 raz.
Potrzebujesz części do V generacji? Pisz do mnie na PW. Tutaj moja Niunia 260 KM
- outatime
- Użytkownik
- Posty: 694
- Rejestracja: 18-03-09, 08:40
Dzięki za info, muszę też się do niego zgłosić Jeszcze zapytam skąd pobrałeś projekt ? Jeśli to nie problem wyślij mi na maila. lukaneus@gmail.com
what a ya gonna say now ? huh ? huh ?
- DCG
- Użytkownik
- Posty: 5383
- Rejestracja: 30-11-06, 21:02
profi mody
zawias, hamulce, wydech, koło na mega wysokim poziomie
lakier na żywo pewnie robi wrażenie
szkoda tylko że klamki/listewki zrobiłeś na czarno, to znak rozpoznawczy STi
zawias, hamulce, wydech, koło na mega wysokim poziomie
lakier na żywo pewnie robi wrażenie
szkoda tylko że klamki/listewki zrobiłeś na czarno, to znak rozpoznawczy STi
Historia mojego rajdowania i budowy rajdówki:
https://www.facebook.com/DCG.Rally
https://www.facebook.com/DCG.Rally
-
- Użytkownik
- Posty: 494
- Rejestracja: 09-10-10, 00:52
Czyli Ty masz rozstaw kół szerszy o 20 mm na oś, a felga wystaje bardziej od mojej tylko o 4 mm na stronę. I chyba idealnie pasuje pod błotnik z przodu, a jak z tyłu?
Tak, z przodu jest idealnie, a z tyłu w sumie chyba tez, bo nic nie obciera, ale jest bardzo blisko rantu. Zobaczymy co bedzie jak opuszcze jeszcze auto z 2cm...
Dzięki za info, muszę też się do niego zgłosić Jeszcze zapytam skąd pobrałeś projekt ? Jeśli to nie problem wyślij mi na maila. lukaneus@gmail.com
Na mailu masz wszystko co było mi potrzebne do zrobienia naklejek
profi mody
zawias, hamulce, wydech, koło na mega wysokim poziomie
To, źe zawias tak sie prezentuje to również Twoja zasługa- jeszcze raz Dawid dziekuje za użyczenie wahaczy i śrub
DCG pisze:lakier na żywo pewnie robi wrażenie
Ogólnie prezentuje się ładnie, ale jest kilka rzeczy do poprawy. Trzeba bedzie także poprawić spasowanie kilku elementów
DCG pisze:szkoda tylko że klamki/listewki zrobiłeś na czarno, to znak rozpoznawczy STi
Taka była wizja, że ma wyglądać biednie, a jezdzic zwawo Bede próbował ugrać jeszcze kilka koników
E11 wagon luna 1.6 - Daily
JZS147 - daily
E11 terra 3D 1.4 - rally
ST182 3sgte rev3 - na weekendy
RA40 - classic
https://www.facebook.com/Toyota-SOPOT-1099780696785030/
JZS147 - daily
E11 terra 3D 1.4 - rally
ST182 3sgte rev3 - na weekendy
RA40 - classic
https://www.facebook.com/Toyota-SOPOT-1099780696785030/
-
- Użytkownik
- Posty: 494
- Rejestracja: 09-10-10, 00:52
W wielkim skrócie opiszę to, co udało się zrobić w ostatnim czasie przy autku.
Przezbrojony zderzak przedni. Wszystkie mocowania wyczyszczone, ale nie malowane, zachowały się w dobrym stanie i nie było takiej potrzeby.
Poszukuję "zębów" do zderzaka przedliftowego i małej ramki na tablicę rejestracyjną. Jeśli ktoś chce się pozbyć proszę pisać na PW.
Kiedy już zdjąłem zderzak przedni i miałem dobre dojście do tego, co znajduje się pod nim, postanowiłem oczyścić chłodnicę wspomagania. Niestety fotki tylko po oczyszczeniu. Po malowaniu zapomniałem zrobić foto:P Nie mam też fotek mocowań chłodnicy, a zostały one wypiaskowane, ocynkowane i pomalowane SZprejem.
W końcu do autka wpadło gwintowane zawieszenie BC Racing V1 i mogę wyregulować taką wysokość, jaką chce. Póki co nie jest jeszcze bardzo nisko, nie mam płyty pod silnikiem. Zawieszenie dobrze jak na gwint wybiera małe nierówności, z dużymi gorzej - trzeba bardzo uważać na muldach, bo można wyskoczyć z fotela:P
Postanowiłem zadbać także o wygląd zawieszenia. Wszystkie wahacze zostały wypiaskowane, ocynkowane, a następnie pomalowane proszkowo. Śruby - piach i ocynk. W tylnych wahaczach miałem już poliuretan i po dwóch latach (około 8000 km) nie wykazały śladu zużycia, więc zostały przełożone do "nowych" wahaczy. Przód póki co seria, a świeżutkie wahacze czekają na poliuretan.
Wnęka koła zapasowego i podłoga bagażnika była porysowana i posiadała kilka kropek powierzchownej rdzy. Wszystko oczyśćiłem/zmatowiłem papierem ściernym, a następnie w miejscach, gdzie była wcześniej rdza, pomalowałem brunoxem epoxy. Co ciekawe; rdza była powierzchowna, bardzo łatwo udało się ją oczyścić papierem i nie było po niej śladu. Jednak gdy pomalowałem brunoxem w miejscach, gdzie wcześniej była rdza, blacha zrobiła się czarna. Czyli mimo że rdzy nie było widać, to siedziała ona w blasze:) Na koniec całość pokryłem SZprejem (baza+klar) dobranym po vin-ie.
Osłony lamp: zmatowione papierami 800 i 2000, a następnie wypolerowane pastami Menzerna FG500 i Menzerna FF3000. Efekt przed i po był powalający, ale ogólnie nie wyszło to idealnie i być może kiedyś jeszcze będę to poprawiał.
Ostatnio zakupiłem sobie tjuningowe nakrętki firmy Project Mu. Oczywiście fejki bo nie stać mnie, żeby wydać 600 zł na oryginały. Są ładne i.... stalowe, więc powinny być bezpieczne:)
W tym roku przeszedłem z półsyntetyka 10w40 Motula na pełny 5w40 Millersa. Po 2000km ubyło z 2-3mm na bagnecie, więc jestem mega zadowolony.
Samochód ciągle się robi i właściwie większość czasu odpoczywa w garażu. W tym sezonie Celinka przejechała może 2000 km, ale dała właścicielowi dużo radochy:) Niebawem kolejne up'y
W wakacje użyczono nam na testy GT86, tak więc wklejam foto, niestety nie wszystkie tojki załapały się na zdjęcie;P
Przezbrojony zderzak przedni. Wszystkie mocowania wyczyszczone, ale nie malowane, zachowały się w dobrym stanie i nie było takiej potrzeby.
Poszukuję "zębów" do zderzaka przedliftowego i małej ramki na tablicę rejestracyjną. Jeśli ktoś chce się pozbyć proszę pisać na PW.
Kiedy już zdjąłem zderzak przedni i miałem dobre dojście do tego, co znajduje się pod nim, postanowiłem oczyścić chłodnicę wspomagania. Niestety fotki tylko po oczyszczeniu. Po malowaniu zapomniałem zrobić foto:P Nie mam też fotek mocowań chłodnicy, a zostały one wypiaskowane, ocynkowane i pomalowane SZprejem.
W końcu do autka wpadło gwintowane zawieszenie BC Racing V1 i mogę wyregulować taką wysokość, jaką chce. Póki co nie jest jeszcze bardzo nisko, nie mam płyty pod silnikiem. Zawieszenie dobrze jak na gwint wybiera małe nierówności, z dużymi gorzej - trzeba bardzo uważać na muldach, bo można wyskoczyć z fotela:P
Postanowiłem zadbać także o wygląd zawieszenia. Wszystkie wahacze zostały wypiaskowane, ocynkowane, a następnie pomalowane proszkowo. Śruby - piach i ocynk. W tylnych wahaczach miałem już poliuretan i po dwóch latach (około 8000 km) nie wykazały śladu zużycia, więc zostały przełożone do "nowych" wahaczy. Przód póki co seria, a świeżutkie wahacze czekają na poliuretan.
Wnęka koła zapasowego i podłoga bagażnika była porysowana i posiadała kilka kropek powierzchownej rdzy. Wszystko oczyśćiłem/zmatowiłem papierem ściernym, a następnie w miejscach, gdzie była wcześniej rdza, pomalowałem brunoxem epoxy. Co ciekawe; rdza była powierzchowna, bardzo łatwo udało się ją oczyścić papierem i nie było po niej śladu. Jednak gdy pomalowałem brunoxem w miejscach, gdzie wcześniej była rdza, blacha zrobiła się czarna. Czyli mimo że rdzy nie było widać, to siedziała ona w blasze:) Na koniec całość pokryłem SZprejem (baza+klar) dobranym po vin-ie.
Osłony lamp: zmatowione papierami 800 i 2000, a następnie wypolerowane pastami Menzerna FG500 i Menzerna FF3000. Efekt przed i po był powalający, ale ogólnie nie wyszło to idealnie i być może kiedyś jeszcze będę to poprawiał.
Ostatnio zakupiłem sobie tjuningowe nakrętki firmy Project Mu. Oczywiście fejki bo nie stać mnie, żeby wydać 600 zł na oryginały. Są ładne i.... stalowe, więc powinny być bezpieczne:)
W tym roku przeszedłem z półsyntetyka 10w40 Motula na pełny 5w40 Millersa. Po 2000km ubyło z 2-3mm na bagnecie, więc jestem mega zadowolony.
Samochód ciągle się robi i właściwie większość czasu odpoczywa w garażu. W tym sezonie Celinka przejechała może 2000 km, ale dała właścicielowi dużo radochy:) Niebawem kolejne up'y
W wakacje użyczono nam na testy GT86, tak więc wklejam foto, niestety nie wszystkie tojki załapały się na zdjęcie;P
Ostatnio zmieniony 11-09-13, 11:10 przez ghost1077, łącznie zmieniany 1 raz.
- Rzeski
- Użytkownik
- Posty: 6524
- Rejestracja: 10-07-07, 10:37
ghost1077 pisze:10w40 Motula na pełny 5w40 Millersa
do tej pory caly wiekszosc mechanikow wkreca kity ze do uzywanego motoru tylko 10W40 jak widac na Twoim przykladzie sa to wierutne bzdury
kazdy silnik nawet z przebiegiem 300 tys km powinien smigac na pelnych syntetykach
fura mi sie podoba
felgi na bialo
WROCLOVE BRADA
- Mlody Rzeski
- Użytkownik
- Posty: 1428
- Rejestracja: 13-08-08, 22:23
-
- Użytkownik
- Posty: 494
- Rejestracja: 09-10-10, 00:52
cccp88 pisze:kawał świetnej roboty, podziwiam szczególnie efekt malowania bagażnika. Powodzenia przy dalszych modach
dzięki
outatime pisze:Super, wygląda coraz lepiej
no...umyłem ją ostatnio dzięki
Turlo pisze:Lecisz grubo
no tak jakoś wyszło...na początku plany były skromniejsze, ale....
Rzeski pisze:ghost1077 napisał/a:
10w40 Motula na pełny 5w40 Millersa
do tej pory caly wiekszosc mechanikow wkreca kity ze do uzywanego motoru tylko 10W40 jak widac na Twoim przykladzie sa to wierutne bzdury
kazdy silnik nawet z przebiegiem 300 tys km powinien smigac na pelnych syntetykach
no....zobaczymy jak dalej będzie się silnik sprawował, bo póki co mało przejechałem, ale jestem dobrej myśli
Rzeski pisze:fura mi sie podoba
dzięki
Rzeski pisze:felgi na bialo
nie chce już chyba białych felg, chociaż pasują do mojego koloru. Na początku zanim założyłem ultraleggery byłem zdecydowany, że pomaluje je na czarno, ale ja już założyłem to mi się spodobało i raczej zostaną takie jak są. Tak klasycznie
Mlody Rzeski pisze:Kurka ja juz chyba wyrosłem z takich modów
ale jakie mody? większość roboty to tylko doprowadzanie serii do dobrego stanu
JaQb_CK pisze:Gratulacje i czekam na dalsze modyfikacje
mam jeszcze kilka pomysłów
-
- Użytkownik
- Posty: 494
- Rejestracja: 09-10-10, 00:52
Markus pisze:Pomysłów nam w brod tylko z czasem słabo...
dokładnie trzeba w końcu podrasować stare 3s-ge
Markus pisze:Maciek, nie masz żadnych zdjęc jak się teraz pierze tapicerke? nie pochwalisz się?;-)
ej! wydałeś mnie! teraz nie mam pomysłu na następne odświeżenie tematu
ale to prawda. Całe wnętrze się pierze. Będzie jako nowe
E11 wagon luna 1.6 - Daily
JZS147 - daily
E11 terra 3D 1.4 - rally
ST182 3sgte rev3 - na weekendy
RA40 - classic
https://www.facebook.com/Toyota-SOPOT-1099780696785030/
JZS147 - daily
E11 terra 3D 1.4 - rally
ST182 3sgte rev3 - na weekendy
RA40 - classic
https://www.facebook.com/Toyota-SOPOT-1099780696785030/