Celica V 2.0 Gti - Babcia Celina Łyby
- Łyba
- Użytkownik
- Posty: 269
- Rejestracja: 10-06-14, 10:57
Właśnie sęk w tym ze nie tak dawno przed tym incydentem sprawdzalismy klocki i jeszcze były ok a tu nagle zjedzone do zera :O
Benzyne dolewam przy każdym tankowaniu gazu tak żeby trzymać stały jej poziom. Może na gazie autko jest teraz ciut mniej dynamiczne, ale za to w końcu mogę się nim nacieszyć i pojechać wszędzie gdzie chce bez uszczerbku na portfelu.
Benzyne dolewam przy każdym tankowaniu gazu tak żeby trzymać stały jej poziom. Może na gazie autko jest teraz ciut mniej dynamiczne, ale za to w końcu mogę się nim nacieszyć i pojechać wszędzie gdzie chce bez uszczerbku na portfelu.
- bartek_asik
- Klubowicz
- Posty: 6237
- Rejestracja: 10-11-06, 10:48
Łyba pisze:Właśnie sęk w tym ze nie tak dawno przed tym incydentem sprawdzalismy klocki i jeszcze były ok a tu nagle zjedzone do zera :O
to faktycznie dziwne.. albo lipny klocek albo pękłą gdzieś gumka i prowadnica stanęła.. ?
Łyba pisze:Benzyne dolewam przy każdym tankowaniu gazu tak żeby trzymać stały jej poziom.
Ważne by było więcej niż połowa - pompa paliwa chłodzi się benzyną, widziałem sporo spalonych pomp paliwa i zardzewiałych zbiorników
żeby nie było, że gołosłowny jestem :
セリカ ST182 - sold
Swift GTi Rally - sold
セリカ ST162 - rally
Corolla E12 - sold
Doblo 263 Power - sold
Chevy TrailBlazer - for sale
next daily? Tundra? RAM?
"Mąż tam w świecie za funtem odkładał funt
Na Toyotę przepiękną aż strach"
Swift GTi Rally - sold
セリカ ST162 - rally
Corolla E12 - sold
Doblo 263 Power - sold
Chevy TrailBlazer - for sale
next daily? Tundra? RAM?
"Mąż tam w świecie za funtem odkładał funt
Na Toyotę przepiękną aż strach"
- Łukasz K
- Użytkownik
- Posty: 946
- Rejestracja: 26-06-12, 19:33
- bartek_asik
- Klubowicz
- Posty: 6237
- Rejestracja: 10-11-06, 10:48
- Łyba
- Użytkownik
- Posty: 269
- Rejestracja: 10-06-14, 10:57
Dawno nic się nie działo, ale w końcu jest jakiś update.
Mimo, iż przebieg dla rozrządu jeszcze nie został osiągnięty, to ostatnia wymiana miała miejsce prawie dziesięć lat temu, więc żeby nie ryzykować remontem silnika wymieniliśmy kompletny rozrząd wszystko na markowych podzespołach aisin, contitech itp.
Jakiś czas temu zafascynowało mnie włókno węglowe, a przede wszystkim bardzo mi się podoba wykończenie elementów wnętrza tym materiałem. Dużo czytałem i oglądałem aż w końcu kupiłem włókno węglowe utwardzacz, żywicę i setki narzędzi. Po wielu niepowodzeniach dałem za wygraną. Wykończyłem w miare poprawnie jak sztuka nakazuje osłonę stereownika abs pod maską
, a elementy konsoli środkowej wewnątrz auta wykleiłem samym włóknem węglowym bez wykańczania go żywicą. Efekt jest bardzo fajny jednak nie będzie to na pewno tak trwałe i odporne na uszkodzenia niż jakbym to zrobił z żywicą. Może w najbliższym czasie spróbuję ponownie powalczyć z żywicą, bo chciałbym jeszcze zrobić tzw cooling plate we włóknie
Plany na najbliższą przyszłość:
-w kwietniu jak lakiernik znajdzie czas pomalować i w końcu założyć poliftowy zderzak z poliftowymi halogenami
-polakierować poobdzierane chlapacze
-usunąć kilka parchów z nadkoli
-zastanawiam się też nad ponownym pomalowaniem zacisków na czerwono
Mimo, iż przebieg dla rozrządu jeszcze nie został osiągnięty, to ostatnia wymiana miała miejsce prawie dziesięć lat temu, więc żeby nie ryzykować remontem silnika wymieniliśmy kompletny rozrząd wszystko na markowych podzespołach aisin, contitech itp.
Jakiś czas temu zafascynowało mnie włókno węglowe, a przede wszystkim bardzo mi się podoba wykończenie elementów wnętrza tym materiałem. Dużo czytałem i oglądałem aż w końcu kupiłem włókno węglowe utwardzacz, żywicę i setki narzędzi. Po wielu niepowodzeniach dałem za wygraną. Wykończyłem w miare poprawnie jak sztuka nakazuje osłonę stereownika abs pod maską
, a elementy konsoli środkowej wewnątrz auta wykleiłem samym włóknem węglowym bez wykańczania go żywicą. Efekt jest bardzo fajny jednak nie będzie to na pewno tak trwałe i odporne na uszkodzenia niż jakbym to zrobił z żywicą. Może w najbliższym czasie spróbuję ponownie powalczyć z żywicą, bo chciałbym jeszcze zrobić tzw cooling plate we włóknie
Plany na najbliższą przyszłość:
-w kwietniu jak lakiernik znajdzie czas pomalować i w końcu założyć poliftowy zderzak z poliftowymi halogenami
-polakierować poobdzierane chlapacze
-usunąć kilka parchów z nadkoli
-zastanawiam się też nad ponownym pomalowaniem zacisków na czerwono
- Łyba
- Użytkownik
- Posty: 269
- Rejestracja: 10-06-14, 10:57
Ostatnio nastąpiło jeszcze kilka delikatnych zmian o czym poniżej.
Samo włókno bez żywicy zaczęło się strzępić więc musiałem cos z tym zrobić.
Użyłem zatem lakieru bezbarwnego w spreju. Po kilku warstwach włókno fajnie się spoiło i utwardziło , co wystarczyło, żeby zapobiec dalszemu strzępieniu. Na koniec jeszcze wylądowało małe logo TRD i wydaje mi się, że efekt jest spoko.
Następnie postanowiłem wymienić dość zużyty mieszek od drążka zmiany biegów. Na miejscu oryginalnej skóry wylądowała czarna alcantara z czerwonym wykończeniem. Bardzo mi się ten efekt spodobał więc postanowiłem również gałkę drążka obszyć tym materiałem. Efekt końcowy tzn połączenie włókna węglowego z alcantarą moim zdaniem mega
W między czasie auto zostało ogarnięte po zimie przez lakiernika. Kilka parchów, które powychodziły po zimie zostało usuniętych, polakierowaliśmy podrapane chlapacze, a na koniec wisienka na torcie czyli w końcu wskoczył na autko poliftowy zderzak, który czekał półtora roku na malowanie oraz okazyjnie kupione poliftowe halogeny
Miodu całości dodała jeszcze uniwersalna dokładka zderzaka odkryta niedawno na allegro. Moim zdaniem cela teraz prezentuje się mega dobrze (na zdjęciu zderzak oklejony taśmą po malowaniu dokładki na czarno - niestety kupiłem pomarańczową bo czarnych brakło)
No i najważniejsze, że dziewczynom się podoba
Samo włókno bez żywicy zaczęło się strzępić więc musiałem cos z tym zrobić.
Użyłem zatem lakieru bezbarwnego w spreju. Po kilku warstwach włókno fajnie się spoiło i utwardziło , co wystarczyło, żeby zapobiec dalszemu strzępieniu. Na koniec jeszcze wylądowało małe logo TRD i wydaje mi się, że efekt jest spoko.
Następnie postanowiłem wymienić dość zużyty mieszek od drążka zmiany biegów. Na miejscu oryginalnej skóry wylądowała czarna alcantara z czerwonym wykończeniem. Bardzo mi się ten efekt spodobał więc postanowiłem również gałkę drążka obszyć tym materiałem. Efekt końcowy tzn połączenie włókna węglowego z alcantarą moim zdaniem mega
W między czasie auto zostało ogarnięte po zimie przez lakiernika. Kilka parchów, które powychodziły po zimie zostało usuniętych, polakierowaliśmy podrapane chlapacze, a na koniec wisienka na torcie czyli w końcu wskoczył na autko poliftowy zderzak, który czekał półtora roku na malowanie oraz okazyjnie kupione poliftowe halogeny
Miodu całości dodała jeszcze uniwersalna dokładka zderzaka odkryta niedawno na allegro. Moim zdaniem cela teraz prezentuje się mega dobrze (na zdjęciu zderzak oklejony taśmą po malowaniu dokładki na czarno - niestety kupiłem pomarańczową bo czarnych brakło)
No i najważniejsze, że dziewczynom się podoba
- bartek_asik
- Klubowicz
- Posty: 6237
- Rejestracja: 10-11-06, 10:48
gajger i mieszek na tak, zderzak polift na nie, dokładka - ciekawa opcja dziewczyny na TAK
セリカ ST182 - sold
Swift GTi Rally - sold
セリカ ST162 - rally
Corolla E12 - sold
Doblo 263 Power - sold
Chevy TrailBlazer - for sale
next daily? Tundra? RAM?
"Mąż tam w świecie za funtem odkładał funt
Na Toyotę przepiękną aż strach"
Swift GTi Rally - sold
セリカ ST162 - rally
Corolla E12 - sold
Doblo 263 Power - sold
Chevy TrailBlazer - for sale
next daily? Tundra? RAM?
"Mąż tam w świecie za funtem odkładał funt
Na Toyotę przepiękną aż strach"
- Marcin
- Użytkownik
- Posty: 1098
- Rejestracja: 19-01-08, 20:07
Łyba, daj namiar na tą dokładkę zderzaka przód. Masz jakieś zdjęcia z montażu? Co to za wynalazek?
Potrzebujesz części do V generacji? Pisz do mnie na PW. Tutaj moja Niunia 260 KM
- Łyba
- Użytkownik
- Posty: 269
- Rejestracja: 10-06-14, 10:57
ten pseudo carbon mi nie leży i od czego jest ten fire trigger koło gały?
To nie jest pseudo carbon tylko prawdziwe włókno węglowe, a nie żadna folia. Okleiłem konsole środkową prawdziwym włóknem węglowym z tym że nie wykańczałem go żywicą, a jedynie polakierowałem. W porównaniu do folii ala carbon efekt jest o niebo lepszy.
Fire trigger służy do wyłączania podswietlenia dodatkowych zegarów zeby mnie nie razily w nocy gdy akurat nie potrzebuje z nich korzystac.
Łyba, daj namiar na tą dokładkę zderzaka przód. Masz jakieś zdjęcia z montażu? Co to za wynalazek?
Dokładka ta to odpowiednik czegoś co nazywa się all fit lip kit. Jest to forma jakby gumowej uszczelki ktora mocuje sie od spodu do zderzaka i pasuje wlasciwie do wszystkiego.
Ponizej material filmowy. Ja swoja kupilem na mtuning.pl bo tam chyba jest najtaniej do dostania.
Montaż
- Marcin
- Użytkownik
- Posty: 1098
- Rejestracja: 19-01-08, 20:07
A możesz dać więcej zdjęć zderzaka z tą dokładką?
Potrzebujesz części do V generacji? Pisz do mnie na PW. Tutaj moja Niunia 260 KM
- matt55
- Użytkownik
- Posty: 100
- Rejestracja: 04-07-12, 17:19
- Marcin
- Użytkownik
- Posty: 1098
- Rejestracja: 19-01-08, 20:07
Łyba pisze:[url=[img]http://i68.tinypic.com/16bapmf.jpg]Obrazek[/url][/img]
Tak to sobie wygląda
Nie no Panie, zdejm Pan te taśmę niebiesko, i zrób Pan parę porządnych fotek tej listwy dla potomnych trochę z boku, trochę od dołu, kilka z profilu.
Potrzebujesz części do V generacji? Pisz do mnie na PW. Tutaj moja Niunia 260 KM