ST182 WB by Mors

Roczniki 1990-1993
Awatar użytkownika
Zewus
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 3062
Rejestracja: 13-03-09, 16:46

Postautor: Zewus » 08-06-15, 08:21

Nie rozmyśliłeś się czasem i nie chcesz oddać jej ? :P

Mors
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 22
Rejestracja: 12-03-15, 17:01

Postautor: Mors » 08-06-15, 13:07

Zewus pisze:Nie rozmyśliłeś się czasem i nie chcesz oddać jej ? :P

Wszystko jest kwestią dogadania :mrgreen:
Obrazek

Mors
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 22
Rejestracja: 12-03-15, 17:01

Postautor: Mors » 25-06-15, 20:48

Ehh - trzeba było wymienić cały zestaw simeringów i uszczelek dołu silnika. Olej lał się od bardzo dawna przez co paski też ledwo żyły i podobno byłem już blisko od nieplanowanego postoju w polu...
Musiałem też wymienić lewe-przednie łożysko, osłony przegubów, łożyska rolek rozrządu i tuleje wahaczy z tyłu.
Wyszło bardzo dużo zaniedbań z przeszłości, które teraz kosztowały mnie sporo kasy, której przy sprzedaży nie odzyskam :?
Oczywiście zmieniłem też olej, który był niewymieniany od baardzo dawna :x

Awatar użytkownika
budolf
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 4851
Rejestracja: 08-12-06, 23:31

Postautor: budolf » 25-06-15, 21:12

Nawet w cinkłeczanto przy sprzedaży nie odzyskasz hajsu który włożyłeś w naprawy :-D
st182 gtb

Awatar użytkownika
Marcin
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1098
Rejestracja: 19-01-08, 20:07

Postautor: Marcin » 26-06-15, 13:11

Zazwyczaj jest tak, ze auto to nie inwestycja, tylko koszt.
Ja włozyłem w auto kilkukrotność wartości, po której kupiłem. Takie życie.
Potrzebujesz części do V generacji? Pisz do mnie na PW. Tutaj moja Niunia 260 KM

Awatar użytkownika
Zewus
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 3062
Rejestracja: 13-03-09, 16:46

Postautor: Zewus » 26-06-15, 13:34

Mors, Dołu silnika nigdy nie ruszałem i o tym ci mówiłem, łożyska rolek były wymienione i nawet masz na to rachunki. Jedna osłona przegubu była wymieniana chyba w 2012 druga w 2013/2014. Zawias z tyłu pewnie miał dość.

Awatar użytkownika
Zewus
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 3062
Rejestracja: 13-03-09, 16:46

Postautor: Zewus » 26-06-15, 13:40

Mors pisze:Oczywiście zmieniłem też olej, który był niewymieniany od baardzo dawna :x
Olej wymieniony był 4tyś km przed sprzedażą, jak zwykle na Motula 10W40

Awatar użytkownika
Pawciu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 6803
Rejestracja: 16-08-05, 11:27

Postautor: Pawciu » 26-06-15, 14:17

Zewus, a tego szczura co znalazłeś zdechłego za tylnym lewym boczkiem to wywaliłeś wcześniej czy zapomniałeś?

P.

Mors
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 22
Rejestracja: 12-03-15, 17:01

Postautor: Mors » 28-06-15, 20:20

Zewus pisze:
Mors pisze:Oczywiście zmieniłem też olej, który był niewymieniany od baardzo dawna :x
Olej wymieniony był 4tyś km przed sprzedażą, jak zwykle na Motula 10W40

A to w takim razie ktoś zapomniał zmienić kartkę pod maską :P

Awatar użytkownika
Zewus
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 3062
Rejestracja: 13-03-09, 16:46

Postautor: Zewus » 29-06-15, 08:08

To raczej na pewno bo nie wiem czy w schowku nie powinna być ostatnia

Mors
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 22
Rejestracja: 12-03-15, 17:01

Postautor: Mors » 25-07-15, 13:27

Hmm, może zadam u siebie pytanie do osób lepiej znających temat - chcę "odświeżyć" swoje 3S-GE i wstępnie plan zakłada powietrza filtr K&N(bo świece, kable, kopułka itd itp wsadzałem nowe), czytałem na forum, że robi robotę :wink:
Dalej widziałem, że w wielu tematach przewijał się temat wałków od rev3 - czy pasują, a jeżeli tak, to czy faktycznie jest sens ich montażu - wyczytałem, że wałek wydechowy jest ostrzejszy w rev2, a dolotowy w rev3. Szukałem, ale odpowiedzi nigdzie jasnej nie znalazłem, więc może ktoś posłuży radą :)
Po odłożeniu pieniążka chcę zrobić porządny wydech z kwasiaka, bez oszczędności żeby robota faktycznie miała sens.
No i porządne strojenie na koniec.
Z chęcią usłyszałbym jakieś dobre rady jak się za to zabrać - czy to co napisałem wyżej ma sens i gdzie jeszcze można szukać zaginionych koników i niutków :P